haha kusje toch rezquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:27 schreef Rezania het volgende:
Anyway, idk, als het je niet aanstaat flikker je maar op of negeer je het. Slapen nu, grgr.(Ja, echt waar, FL. )
Tussen de een na laatste keer en de laatste keer zaten er 8 weken tussen.quote:
Maar doen ze het wel goed? Je zit altijd toch een beetje aan je haar te frutselenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tussen de een na laatste keer en de laatste keer zaten er 8 weken tussen.
Die ga ik nu ook weer aftikken denk ik.
Ze doet het wel goed, ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar doen ze het wel goed? Je zit altijd toch een beetje aan je haar te frutselen
Dat is wel fijn jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze doet het wel goed, ja.Ze denkt mee, en weet wat ze doet ( i.t.t. sommige andere kapsters)
En dat is gewoon een tic die ik heb.
Iemand hebbenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly omdat je niemand hebt, doos.
Afgekeken van Nikonloverquote:
quote:
'Kei kut.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is wel fijn jaik heb wel eens kappers/kapsters gehad die dan geknipt hadden maar dan hadden ze de haar grens van de zijkant naar bovenkant kei kut gedaan
en deze kapster doet het heel goed voor een tientje
ja leuke tic vind het wel grappig om te zien![]()
Ik was er al bang voor.quote:
Brabantsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Kei kut.Goede prijs/kwaliteit verhouding dus.
3x raden hoe je van de misselijkheid af kan komenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee nog nooit, ben wel kk misselijk
Ik schaam me soms echt dat ik in de zelfde plaats als hij woonquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Toto69 het volgende:
GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!![]()
Braddie
Snap ikquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik schaam me soms echt dat ik in de zelfde plaats als hij woon
Ik woon op dezelfde aardkloot als vele knettergestoorde mensen. Doet me niets.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik schaam me soms echt dat ik in de zelfde plaats als hij woon
Ik ben al een halfjaar niet naar de kapper geweest. Dat is pas goedkoopquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is wel fijn jaik heb wel eens kappers/kapsters gehad die dan geknipt hadden maar dan hadden ze de haar grens van de zijkant naar bovenkant kei kut gedaan
en deze kapster doet het heel goed voor een tientje
ja leuke tic vind het wel grappig om te zien![]()
Shit ik wou lezen maar wat veel tekstquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:08 schreef Toto69 het volgende:
GC / Slagharen daar geniet je nog het meest!!!!![]()
Braddie
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shit ik wou lezen maar wat veel tekst!
Ik heb het na mijn berichtje nog eens geprobeerd maar ik kom er echt niet doorheenquote:
Ik had gisteravond geprobeerd, nu net weer, maar lukt inderdaad niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb het na mijn berichtje nog eens geprobeerd maar ik kom er echt niet doorheenZo aids getypt ook
Het is iig iets met Slagharenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had gisteravond geprobeerd, nu net weer, maar lukt inderdaad niet.
Vet!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:37 schreef Amarantha het volgende:
Omg vanmiddag ga ik naar de tattooshop voor een afspraak
Nice!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Amarantha het volgende:
Dit:
[ afbeelding ]
Maar dan met een bandje wat doorloopt (i.p.v alleen aan de voorkant), meer kraaltjes en de kraaltjes in kleur en mooiere veren. Heb van alle drie een voorbeeld dus moet makkelijk te doen zijn voor de shop
Niet echt. Zag 5 jaar terug deze foto en toen was ik verliefd op die tattoo:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nice!
Ook nog een speciale betekenis?
Niet alles hoeft een betekenis te hebben.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet echt. Zag 5 jaar terug deze foto en toen was ik verliefd op die tattoo:
[ afbeelding ]
Ik ga er dus wel wat kleine dingetjes aan veranderen (zo vind ik deze veer niet mooi en wil ik 2 veren). Is mijn eerste tattoo zonder betekenisNet als de rest wat volgt. Alleen mijn huidige 2 hebben een betekenis
Wat heb je voor tattoo? Ik wou mijn huidige uitbreiden maar ik wil er nog iets bij dan alleen de rozen die erbij komen maar ik weet nog niet precies wat. Dus dat ga ik in September wel doen, van mijn voet weet ik 100% wat ik wil dus die laat ik dan maar eerst doen. Ben ik daar vanaf haha. Ik zie er onwijs tegen opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet alles hoeft een betekenis te hebben.
Ik zit te twijfelen tussen een nieuwe of een uitbreiding van de enige die ik nu heb.
Fotoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:57 schreef Rezania het volgende:
Nieuwe bril gekocht.En een proefpakket voor lenzen aangevraagd.
Op de dag dat mn zoontje werd geboren had ik een foto gemaakt dat hij met zijn hele hand mijn halve pink vast pakt. De handen heb ik op mn linkerborst laten zetten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb je voor tattoo? Ik wou mijn huidige uitbreiden maar ik wil er nog iets bij dan alleen de rozen die erbij komen maar ik weet nog niet precies wat. Dus dat ga ik in September wel doen, van mijn voet weet ik 100% wat ik wil dus die laat ik dan maar eerst doen. Ben ik daar vanaf haha. Ik zie er onwijs tegen op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval de outlines en de loze ruimte ook opgevuld. Maar ik twijfel nog over de vorm.
Voor mijn nieuwe zou ik watercolour tattoo willen met een rat.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Op de dag dat mn zoontje werd geboren had ik een foto gemaakt dat hij met zijn hele hand mijn halve pink vast pakt. De handen heb ik op mn linkerborst laten zetten.
Mijn uitbreiding zou zoiets zijn:Wow mooi dat van je zoontjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In ieder geval de outlines en de loze ruimte ook opgevuld. Maar ik twijfel nog over de vorm.
Voor mijn nieuwe zou ik watercolour tattoo willen met een rat.Die foto in je spoiler heb ik net ook nog bekeken op Pinterest haha. Die is echt awesome
Your beauty never ever scared me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UK Royal Marines
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
En daarom wil ik ook zo'n outline.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow mooi dat van je zoontjeDie foto in je spoiler heb ik net ook nog bekeken op Pinterest haha. Die is echt awesome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op mijn linkerpols staat het woordje love (door de organisatie To Write Love On Her Arms kwam ik op dat idee) en op mijn rechter onderarm logo van de band HIMquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
En daarom wil ik ook zo'n outline.
Wat heb jij eigenlijk momenteel voor tats?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:04 schreef Rezania het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UK Royal Marines
IDF
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Nice!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Op mijn linkerpols staat het woordje love (door de organisatie To Write Love On Her Arms kwam ik op dat idee) en op mijn rechter onderarm logo van de band HIM
Maar ik heb ook niet iets waarvan ik een tattoo wil zetten ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daar kan je alleen zelf verandering in brengen.
Mijn eerste tattoo was op mijn pols. Ik laat mijn onderarm nog verder doen en dus mijn voet. Voor de rest komen er denk ik niet meer plekken met tattoo'squote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nice!
Tot dusver weerhoud ik me er wel van om iets vanaf mn ellebogen naar beneden te laten zetten. Maar misschien ooit wel.
Ik zie helemaal geen hoodies in hun store?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil nog een hoodie van TWLOHA. Goede non-profit organisatie
Komt vanzelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar ik heb ook niet iets waarvan ik een tattoo wil zetten ofzo
http://store.twloha.com/collections/girls/hoodies & http://store.twloha.com/collections/guys/hoodiesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen hoodies in hun store?
Ik heb nog een baan waar ik enigzins presentabel voor uit moet zien. Dus dan maar niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn eerste tattoo was op mijn pols. Ik laat mijn onderarm nog verder doen en dus mijn voet. Voor de rest komen er denk ik niet meer plekken met tattoo's
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
IDF
Daar zo nodig een 13s.gif voor moeten gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Ook gelezen waar ze voor staan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, ik zat niet verder dan mn neus te kijken.
Wietparkietquote:
Yupquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
wel parkiet, maar zonder wiet denk ik zo.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jup, ik begon bij de Vision toen ik naar de site ging.
Zeker goed iniatief.
Ga eensch snel achter het aanrecht vrouwmenschquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:25 schreef Amarantha het volgende:
Wat hou ik er toch van om de was lekker buiten te kunnen hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga eensch snel achter het aanrecht vrouwmensch
Je vent wil een sandwichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Wat is je vent aan het spelen danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:29 schreef Amarantha het volgende:
Mijn vent wil geen sandwich, die is te druk met de xbox momenteel
Dynasty Warriors 8quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wat is je vent aan het spelen dan
Fixquote:
Neen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |