Als ik zulke dingen lees ben ik zo fucking blij met mn auto. In nood is het zelfs nog te fietsen naar mn werk en school.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een uur over mijn reis gedaan in plaats van de normale 15 minuten max
Dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik zulke dingen lees ben ik zo fucking blij met mn auto. In nood is het zelfs nog te fietsen naar mn werk en school.
Lieg niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:49 schreef FL_Freak het volgende:
OV is soms chill. Gewoon lekker lullen met willekeurige mensen
Mensen die in het OV opeens een gesprek met je aangaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:49 schreef FL_Freak het volgende:
OV is soms chill. Gewoon lekker lullen met willekeurige mensen
Ja inderdaad oprotten ik zit gewoon muziek te luisteren en zweedse puzzels te maken. Geen zin in jouw optiefen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen die in het OV opeens een gesprek met je aangaan
Je kunt toch helemaal niet naar een eiland fietsenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
Hell no dat ik naar Kanaleneiland ga fietsenkutend + de kans dat iemand mijn fiets jat is hoog
Noem me ET want ik kan vliegen met mijn fietsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je kunt toch helemaal niet naar een eiland fietsen![]()
Of heb je een amfibie fiets![]()
![]()
?
Heb je last van vliegen op je fiets???quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Noem me ET want ik kan vliegen met mijn fiets
je mag mijne wel lenen als je hem netjes terug brengt.quote:
Rotjongquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Heb je last van vliegen op je fiets???
Dan moet je eens een keer wassen![]()
![]()
_O -
![]()
![]()
;'(
Ik ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
je mag mijne wel lenen als je hem netjes terug brengt.
Tuurlijk.quote:
Dat lukt welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
je mag mijne wel lenen als je hem netjes terug brengt.
Ja kom maar, fiets hem er maar inquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zal ik eens een Anal probe toebrengen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja kom maar, fiets hem er maar in![]()
![]()
![]()
.
Niet opeens. 7/10 spreken mensen mij aanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen die in het OV opeens een gesprek met je aangaan
Wie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
ik zit soms met een bekende youtuber in de bus :$
ken ik niet iddquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Iemand van StandeardTV
niet super bekend
Wie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Iemand van StandeardTV
niet super bekend
Is goed, ik laat hem alvast warm draaienquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mooi man. Kom ik hem zo even halen ok?
Okquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:11 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is goed, ik laat hem alvast warm draaien
Oh die homo die op af en toe op meets komt, en dingen in zijn neus doet. Die rare kwiebus die weinig post en vaak denkt dat ie grappig is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
Hij zit ook op FOK! onder de Username Heatseeker
oh jammer toffe gozer welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh die homo die op af en toe op meets komt, en dingen in zijn neus doet. Die rare kwiebus die weinig post en vaak denkt dat ie grappig is.
Nee nooit van gehoord.
Whehequote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh jammer toffe gozer wel
kan goed overnachten in de straten van de domstad ook
Danny Vera.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom kennen zoveel mensen hier Middelburg? Dat is eng
Middelburg?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom kennen zoveel mensen hier Middelburg? Dat is eng
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 21:19:30 ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:19 schreef d4v1d het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |