Hier in NEDERLAND is het nog gewoon zonnig hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:39 schreef FL_Freak het volgende:
Maar het zonnig weer blijft lekker dat wel. Al is het nu meer bewolkt.
Ja net was er hier meer bewolking.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hier in NEDERLAND is het nog gewoon zonnig hoor
Hier in Holland was het gisteren al prima weer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hier in NEDERLAND is het nog gewoon zonnig hoor
Nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:18 schreef JennaSometimes het volgende:
Even een gedachte,
Het geven van bier aan een man van een vrouw, is dat het equivalent van het geven van een boeket bloemen aan een vrouw van een man?
Eh neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:18 schreef JennaSometimes het volgende:
Even een gedachte,
Het geven van bier aan een man van een vrouw, is dat het equivalent van het geven van een boeket bloemen aan een vrouw van een man?
Tussen Schiedam en Delft is het helemaal verrot.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Yeuy storing, mn reis naar Middelburg is 30 minuten vetraagd
Tussen Den Haag HS en Rotterdam Centraal is er een wisselstoringquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tussen Schiedam en Delft is het helemaal verrot.
Delft <> Schiedam is dan ook tussen Den Haag HS en Rotterdam Centraal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tussen Den Haag HS en Rotterdam Centraal is er een wisselstoring
Als ik zulke dingen lees ben ik zo fucking blij met mn auto. In nood is het zelfs nog te fietsen naar mn werk en school.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een uur over mijn reis gedaan in plaats van de normale 15 minuten max
Dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Als ik zulke dingen lees ben ik zo fucking blij met mn auto. In nood is het zelfs nog te fietsen naar mn werk en school.
Lieg niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:49 schreef FL_Freak het volgende:
OV is soms chill. Gewoon lekker lullen met willekeurige mensen
Mensen die in het OV opeens een gesprek met je aangaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:49 schreef FL_Freak het volgende:
OV is soms chill. Gewoon lekker lullen met willekeurige mensen
Ja inderdaad oprotten ik zit gewoon muziek te luisteren en zweedse puzzels te maken. Geen zin in jouw optiefen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mensen die in het OV opeens een gesprek met je aangaan
Je kunt toch helemaal niet naar een eiland fietsenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
Hell no dat ik naar Kanaleneiland ga fietsenkutend + de kans dat iemand mijn fiets jat is hoog
Noem me ET want ik kan vliegen met mijn fietsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:55 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Je kunt toch helemaal niet naar een eiland fietsen![]()
Of heb je een amfibie fiets![]()
![]()
?
Heb je last van vliegen op je fiets???quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Noem me ET want ik kan vliegen met mijn fiets
je mag mijne wel lenen als je hem netjes terug brengt.quote:
Rotjongquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Heb je last van vliegen op je fiets???
Dan moet je eens een keer wassen![]()
![]()
_O -
![]()
![]()
;'(
Ik ook?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
je mag mijne wel lenen als je hem netjes terug brengt.
Tuurlijk.quote:
Dat lukt welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
je mag mijne wel lenen als je hem netjes terug brengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |