Zien hoe je partner geneukt wordt is niet perse gelijk cuckhold he...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:45 schreef TserrofEnoch het volgende:
Ik zou inderdaad ja zeggen, maar blijkbaar zijn er meer mensen die dit denken.
Cuckhold en parenclubs zijn IMO niet normaal.
Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen.
[ afbeelding ]
* flies away *
Voor jou en Mucha-Girl zijn open relaties bedacht, evenals voor TSquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:15 schreef Vansschoen het volgende:
Ik herken dit gevoel ook, en daardoor zijn monogame relaties ook vest ingewikkeld. Ik merk in mijn omgeving ook dat mijn gedachte patroon vaal niet gedeeld wordt, en het door mijn vrienden wordt bestempeld als spannings behoefte.
nou, als een man die een andere man wil op eten erin slaagt om die ene man te vinden die graag opgegeten zou willen worden....dan kun jij ook deze 3 fantasieën waarmakenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:56 schreef gewoontom het volgende:
[...]
stel je die annonce voor in de krant:
man, 37j ,1m78, 70kg
blond, sportief enz zoekt ofwel:
1 een oudere dame die ik eens mag verwennen,
2 een jonge vrouw die voorzichtig de weg zoekt
3 een duidelijk veel jongere met ook geen ervaring of een veel oudere man die ook iets heeft.
Score!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:19 schreef Mucha-Girl het volgende:
Ik herken dit gevoel wel. Ik ben een vrouw van (bijna) 26 en inmiddels alweer een tijdje single, mede door dit gevoel, wat ik niet kan plaatsen. Ik ben momenteel niet in de gelegenheid lang te reageren, want ik zit in de trein, maar je mag me altijd een PM-tje sturen.
Je bent niet alleen, zoveel weet ik wel.
quote:Op dinsdag 1 april 2014 08:14 schreef Mishu het volgende:
Er zullen vast mensen zijn die dit hebben maar ik zou het maar vermoeiend vinden.
Ik wil niet eens weten wat je hiermee bedoeld werkelijk......quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |