Gvd.quote:
zou tr doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:13 schreef 2NutZ het volgende:
Ik wist van te voren al dat haan hem ging maken
Grappen recyclenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik trek je onderkaak van je schedel gek
Ja, echt heel hinderlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je nog hoe ze praatte?Echt op die slome manier zei ze dat.
die autoquote:
Alleen als de OP veranderd.quote:
quote:
Als je me maar niet probeert te zoenen gast, ik wil geen herpes.quote:
quote:
You were all thinking itquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
Hardop btw om CB zijn 'koeie tieten' o.i.d. opmerking![]()
KutFOK!
Is geen grap, is mijn nieuwe dreigementquote:
Hard, wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is geen grap, is mijn nieuwe dreigement
Truequote:Op donderdag 27 maart 2014 13:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je me maar niet probeert te zoenen gast, ik wil geen herpes.
[..]
[..]
You were all thinking it
Dat was na kroes. Wel je timeline op orde hebbenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Als je me maar niet probeert te zoenen gast, ik wil geen herpes.
[..]
[..]
You were all thinking it
Idd, een auto...quote:
Noooooooooooooooooquote:
inderdaad ik snap er niks vanquote:
quote:
Herpes kan ook sluimerenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat was na kroes. Wel je timeline op orde hebben
quote:
Moest lachenquote:Op donderdag 27 maart 2014 02:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
omdat ze al helemaal volgespoten is met 20 soorten room?
modjes gonna modquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:23 schreef Chloroform het volgende:
Wat is er nou met al die posts die verwijderd worden?
Waarom foto's posten van mijn vriendin?quote:
Waarom haal je alles over Meloewa weg?quote:
Omdat Mortie denkt dat hij dan misschien de volgende op haar lijst is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom haal je alles over Meloewa weg?
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef Chloroform het volgende:
Hahahaha Chai, heb je die aflevering van maandag gezien? Die Jasper, gvd man.
Vraag eens niet naar de bekende wegquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht altijd dat hij juist geen doorsnee fokker was.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat Mortie denkt dat hij dan misschien de volgende op haar lijst is.
Hoe heet jij?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag eens niet naar de bekende weg
Pijnlijk om te zien gewoon.quote:
Fucking jaloers jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht altijd dat hij juist geen doorsnee fokker was.
En awwwww jelly
Wat was er met Jasper?quote:
Nou nou nou. Ik heb m'n grenzenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat Mortie denkt dat hij dan misschien de volgende op haar lijst is.
een ziekte bestrijdt je toch ook¿quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien als je herpes op je lip doet dat de kansen dan stijgen.quote:
Gewoon immer gerade aus toch, hahaha.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag eens niet naar de bekende weg
Wat is klein?quote:
Hij is een beetje koekoek.quote:
quote:
Details?quote:
Ja naja nog nooit een foto van d'r hoofd gezien dus ik weet van niksquote:
Hippie met identiteitscrisis.quote:
is beter zoquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja naja nog nooit een foto van d'r hoofd gezien dus ik weet van niks
robo en 4ebe kleinquote:
Rienk?quote:
He?quote:
ohjaquote:
Denken dat ik klein benquote:
Heb je daar spijt van?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:34 schreef Mortaxx het volgende:
Tevens stond ik al veel hoger op de lijst van meloewa maar heb ik die kans nooit gegrepen
haha mad ;Dquote:
net als die chick in poemaquote:
Hoe voel je je daarbij dan?quote:
huh? als ik zit wijst die van mij ook omhoog ;squote:Op donderdag 27 maart 2014 13:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij zat, wees hij omhoog van kleinheid.
[..]
Trots.
Vond Dimaxx leuker. Als het dan een keer lukt, kun je zeggen 'anti-dimaxx' hahaha snap jequote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond Dimaxx leuker. Als het dan een keer lukt, kun je zeggen 'anti-dimaxx' hahaha snap je
jij bent die bitch van 2m tochquote:
Hmm heb je gelijk in. Hou mortima wel voor als ik me als xlily gedraagquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vond Dimaxx leuker. Als het dan een keer lukt, kun je zeggen 'anti-dimaxx' hahaha snap je
Spoiler die shit jongequote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat. ;squote:
Gvd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hmm heb je gelijk in. Hou mortima wel voor als ik me als xlily gedraag
"hahaha snap je"quote:
Zeg gewoon of je wel of niet moest lachen, word hier onzeker van ;squote:
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeg gewoon of je wel of niet moest lachen, word hier onzeker van ;s
Ja spring als een idioot over het toetsenbord om hier te postenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij bent die bitch van 2m toch
MIquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja spring als een idioot over het toetsenbord om hier te posten
En jij hebt het geliked zeker.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:43 schreef Chocolatebear het volgende:
Dom wijf in mn facebook timeline: "brunettes have more fun, haha"
wijf heeft dr haar van blond naar buin geverfd.
#Veerdingen
quote:
2mquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja spring als een idioot over het toetsenbord om hier te posten
ambi je weet niet eens waar ik naar refereer dus houd je kankerdomme turkensmoel dichtquote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ambi je weet niet eens waar ik naar refereer dus houd je kankerdomme turkensmoel dicht
Awwwwquote:
Sprak hij met zijn paardenbek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ambi je weet niet eens waar ik naar refereer dus houd je kankerdomme turkensmoel dicht
je hebt wel pech vandaag met je voer hequote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Stimorol- het volgende:
Robo kibbeling was vies. Te vet.
Hahaha. Vet. My second name.
hahaha goeie comebackquote:
alle turken terug naar marokkoquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mn buik rommelt na de kibbeling.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt wel pech vandaag met je voer he
Oh ja dat komt wel meer in de buurt iddquote:
Omg fucked, vieze croissant en vieze kibbeling op 1 dagquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Stimorol- het volgende:
Robo kibbeling was vies. Te vet.
Hahaha. Vet. My second name.
ewwwwwquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja dat komt wel meer in de buurt idd
ambipur, niet jij weerquote:
veel poepplezierquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn buik rommelt na de kibbeling.
1,68quote:
dat is echt die standaard tangalengte he, jezusquote:
Ben gewoon kk misselijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Vette kibbelingdat je na 6 uur na het eten ervan nog frituurboeren laat
Mooi kut.quote:
Ja kan er verder ook vrij weinig aan doen hoor :Squote:Op donderdag 27 maart 2014 13:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat is echt die standaard tangalengte he, jezus
kapot lange hakken johquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:50 schreef Robophatt het volgende:
Ja kan er verder ook vrij weinig aan doen hoor :S
quote:
goedzo meisjequote:
Hngquote:
Hebben ze daar honden dan?quote:
Chemische troepquote:
Muntquote:
Valsspelerquote:
Kop krijgen van meloewa hahahaha ;pquote:
Dit valt nog reuze mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kop krijgen van meloewa hahahaha ;p
ok ok
Phew, gelukkigquote:
quote:
condoomfabriek.nlquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
Moet nog even dobbers en zo halen voor visvakantie, ja toch.
Hou ik vanquote:
Ik kan hier moeilijk alcohol drinkenquote:
Heb nog niet een goed beeld, heb je meer voorbeelden?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou ik van
Net zoals: starbucks, redbull, cola, benzinedampen, halfverbrande toast, dulche de leche, gecondenseerde melk, brie, ipone, inktjetprinters.
Automatenkoffie, wc-eend, appels uit Nigeria, rauwe kipquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb nog niet een goed beeld, heb je meer voorbeelden?
Iets met je prostaat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ja hoor.. ik moet naar de wc
Helderquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Automatenkoffie, wc-eend, appels uit Nigeria, rauwe kip
En haakjes en loodjes. Hoe sterk moet dat draad zijn?quote:
Gewoon koffie dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan hier moeilijk alcohol drinken
quote:
Kan daar ook. Lijn voor 38kg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En haakjes en loodjes. Hoe sterk moet dat draad zijn?
[..]
Gewoon koffie dan.
Zou jij alles van moeten wetenquote:
quote:
Ja, daarom vraag ik ook... misschien was je niet op de hoogte dat op jouw leeftijd 'het begint..'quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou jij alles van moeten weten![]()
Opa.
Heb ik al drie bakken van op.. ga hier continu met een opgejaagd gevoel wegquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En haakjes en loodjes. Hoe sterk moet dat draad zijn?
[..]
Gewoon koffie dan.
Koop je toch gewoon nieuwe.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan daar ook. Lijn voor 38kg.
Mensen die hun slokdarm en maagklep kapot maken door constant koffie drinken
Oh ja dank je wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik ook... misschien was je niet op de hoogte dat op jouw leeftijd 'het begint..'
verstandig mannetje ben je.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja dank je wel.
Ik ga me inlezen bij de uroloog voor mannen.
gr gr
Waar?quote:
Wel gehad dat ik in 't weekend hoofdpijn kreeg door tekort aan caffeine, dus ben wel wat geminderd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik al drie bakken van op.. ga hier continu met een opgejaagd gevoel weg![]()
Vroegah bij Zoetje de dag beginnen met drie cafe au lait's zonder ontbijt.
Heerlijk voelde ik me dan_
Oke wijfie,quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
verstandig mannetje ben je.
gr. haha ;p
[..]
Waar?
Je bedoeld schattig denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke wijfie,
zo scheutig met complimenten altijd
Ik kan dat drinktempo hier echt niet bijhouden.. op een gegeven moment vind ik het ook niet lekker meerquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel gehad dat ik in 't weekend hoofdpijn kreeg door tekort aan caffeine, dus ben wel wat geminderd.
aftermarket troepquote:
Nee eigenlijk nietquote:
Trutquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet![]()
Scheutig is geheel terecht in deze context
Kk... wijfiequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke wijfie,
zo scheutig met complimenten altijd
4ebe ziet mij voor zich als een handtasdragende nicht met wellicht in die tas nog een CHIHAUHAUquote:
Bom opquote:
aid hahahaquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bom op
ik bedoel, hallo aid.. leest u ook mee?
quote:
aidsquote:
Ja nee.quote:
32 bakken, onmogelijk lijkt me? Dan stuiter je nog wanneer je slapen wil gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dat drinktempo hier echt niet bijhouden.. op een gegeven moment vind ik het ook niet lekker meer![]()
Bij de pakketservice dronken ze vier bakken per uur.. x 8...
Yeah no.
Gewoon uitstekende kwaliteit.quote:
lekker filmpje pakken met mn hubbie en kidzzzquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee.
Mannetje dan.
Mensen die hubbie zeggen
Nee dat woord was hier 4 jaar geleden popijopi. Kreeg er haast kk van.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee.
Mannetje dan.
Mensen die hubbie zeggen
Volgens mij zijn er genoeg moekes die dat nog steeds zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee dat woord was hier 4 jaar geleden popijopi. Kreeg er haast kk van.
Net als woorden als poepie ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg moekes die dat nog steeds zeggen.
Dit was mogelijk..quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
32 bakken, onmogelijk lijkt me? Dan stuiter je nog wanneer je slapen wil gaan.
[..]
Gewoon uitstekende kwaliteit.
"Me mannetje."quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker filmpje pakken met mn hubbie en kidzzz
Kapot schieten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee dat woord was hier 4 jaar geleden popijopi. Kreeg er haast kk van.
neem de telefoon mee danquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fuu, ik moet naar de wc, maar iemand gaat mij zo terugbellen
#fmlfwp
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#Aardbeienthee
#128 keer naar de wc
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ja hoor.. ik moet naar de wc
RIP IN PEACEquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#fmlfwp
Maar dan pissen ze toch ook minimaal 1x per uur? Zijn ze dus gewoon groot deel van de tijd niet aan het werk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit was mogelijk..En om het kwartier een peuk..
_
Lekker gezond leven man.
Of je nou op de plee zit of de hele dag op Fok op je werk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan pissen ze toch ook minimaal 1x per uur? Zijn ze dus gewoon groot deel van de tijd niet aan het werk.
Nee, ze zijn gewend aan die levenstyle.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan pissen ze toch ook minimaal 1x per uur? Zijn ze dus gewoon groot deel van de tijd niet aan het werk.
Die wateren gewoon af in gebruikte koffiebekertjes als ze gaan roken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gewend aan die levenstyle.
Heb ze nooit overmatig naar de wc zien gaan.
Wil ook niet weten hoe geel het is.
Ik moet ook. Ik ga zo naar huis. Fok it.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#fmlfwp
"wateren" ookquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Die wateren gewoon af in gebruikte koffiebekertjes als ze gaan roken.
die bekertjes zijn toch veel te kleinquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Die wateren gewoon af in gebruikte koffiebekertjes als ze gaan roken.
Nee. Je begon pas laat en je zou tot 18:00 werken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet ook. Ik ga zo naar huis. Fok it.
jij beweerde vanmorgen nog dat je tot 18:00 werktequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik moet ook. Ik ga zo naar huis. Fok it.
Maar moet naar de wc. Trek t niet hoor tot 6.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Je begon pas laat en je zou tot 18:00 werken.
Aber ich muss scheisse machen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij beweerde vanmorgen nog dat je tot 18:00 werkte
Extra viesss patrickquote:
quote:
Tamponleksporen?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:45 schreef Stimorol- het volgende:
Die wijven hier schijten de hele wc onder.Remsporen en alles....
wij hebben een briefje op de wc hangen dat we niet in de wasbak mogen zeikenquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:45 schreef Stimorol- het volgende:
Die wijven hier schijten de hele wc onder.Remsporen en alles....
Wat??quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij hebben een briefje op de wc hangen dat we niet in de wasbak mogen zeiken
quote:
seriously, ik kan me niet voorstellen dat iemand dat doet.quote:Geachte collega's
Het fonteintje is bedoeld voor het handen wassen en niet om in te urineren.
Mvg de directie..
En veel kans om betrapt te worden met je pisfetish.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
seriously, ik kan me niet voorstellen dat iemand dat doet.
dat wasbakje is zo klein dat je met de backsplash jezelf helemaal onder zou kledderen
Dat mag, daarna weer aan het werk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar moet naar de wc. Trek t niet hoor tot 6.
poep diarree hahaha strontje ;> ;Dquote:
SEX / Sommige reageren raar op mijn fetisj ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:52 schreef Chai het volgende:
[..]
En veel kans om betrapt te worden met je pisfetish.
Gewoon schijt hebben en bij de wasbak doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Wil daarna mn kont wassen. Anders poep ik niet.
Tata's doen dat nietquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dude. Wil daarna mn kont wassen. Anders poep ik niet.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben en bij de wasbak doen.
niks mooiers dan in de baas zn tijd poepenquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:05 schreef Stimorol- het volgende:
Omg. En dan nog 30 m moeten fietsen om te skijten.
Ik praat poep. Niet dat ik zo nodig moet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks mooiers dan in de baas zn tijd poepen
okequote:Op donderdag 27 maart 2014 16:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik praat poep. Niet dat ik zo nodig moet.
quote:
Haha wat een snuivende stier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stop it![]()
doe het dan goed
[ afbeelding ]
Zie je wel. Wij zijn 1.quote:Op donderdag 27 maart 2014 16:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stop it![]()
doe het dan goed
[ afbeelding ]
Lijkt durrr welquote:
max buffquote:Op donderdag 27 maart 2014 16:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Stop it![]()
doe het dan goed
[ afbeelding ]
Staat*quote:
Dwangbuis.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Staat*
Hoe heet zo'n outfit die mensen in een stereotype gekkenhuis hebben? Met mouwen die vastzitten zeg maar?
Boerka.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Staat*
Hoe heet zo'n outfit die mensen in een stereotype gekkenhuis hebben? Met mouwen die vastzitten zeg maar?
Thanks.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit is what the fuck jij nodig hebt.
[ afbeelding ]
Outfitquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Staat*
Straitjacketquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Staat*
Die oranjequote:
Echt he, godse smerig die zooi.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die oranjeziet er toch niet uit. Kutgroente
8,32/10 if srsquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:50 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag dit, niet verder gescrolled en gewacht tot iemand poste zodat ik met m'n ogen dicht veilig naar beneden kon scrollen.
Snap ook niet waarom iedereen daar zo hard op gaatquote:
Geen idee, zie me zus die shit wel eens rauw eten, die geur alleen alquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom iedereen daar zo hard op gaat
Ja en ALLES wat ermee in aanraking komt smaakt daarna naar paprikaquote:Op donderdag 27 maart 2014 17:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen idee, zie me zus die shit wel eens rauw eten, die geur alleen al![]()
![]()
![]()
Geen hulplijnen Chaiquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Had hem al gevonden, maar voor waterschappen kun je ook niet stemmen toch?
Ja weet ik, maar ik had zonder goed te lezen al waterschappen aangeklikt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen hulplijnen Chai
En het is de eerste kamer
Maak je grap??quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en ALLES wat ermee in aanraking komt smaakt daarna naar paprikahad laatst paprika in disguise, dacht dat het tomaat was (zat ook in de salade) gvd smerig
KLB / [KLB SC]heetquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha boefje, wat had je hier nou weer neergezet![]()
Die badtripconjo.quote:
Dacht srs dat deze pagina de 1e pagina wasquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:18 schreef VeerEli het volgende:
Was niet eens 2e post van dit topicIk helemaal zoeken en in de war raken enzo
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die badtripconjo.
[..]
Dacht srs dat deze pagina de 1e pagina was![]()
[ afbeelding ]
Zie je mij lach??quote:
Niet lullig bedoeld, maar: Veer pls.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]!
Ja maar even he, niet lullig bedoelt (echt niet) maar heeft hij iets met z'n benen? Kreupel ofzo? Of is het gewoon een ongelukkige houding? Sorry Bobje for asking
Oh ja shit, voltooid deelwoord.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar: Veer pls.
Heb je het nou over de kat in dat gifje of ??? Met die kat is niets misquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]!
Ja maar even he, niet lullig bedoelt (echt niet) maar heeft hij iets met z'n benen? Kreupel ofzo? Of is het gewoon een ongelukkige houding? Sorry Bobje for asking
Neeheequote:Op donderdag 27 maart 2014 19:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Heb je het nou over de kat in dat gifje of ??? Met die kat is niets mis
Owkeeeheeejquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |