Mn buik rommelt na de kibbeling.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je hebt wel pech vandaag met je voer he
Oh ja dat komt wel meer in de buurt iddquote:
Omg fucked, vieze croissant en vieze kibbeling op 1 dagquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:46 schreef Stimorol- het volgende:
Robo kibbeling was vies. Te vet.
Hahaha. Vet. My second name.
ewwwwwquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja dat komt wel meer in de buurt idd
ambipur, niet jij weerquote:
veel poepplezierquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mn buik rommelt na de kibbeling.
1,68quote:
dat is echt die standaard tangalengte he, jezusquote:
Ben gewoon kk misselijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
Vette kibbelingdat je na 6 uur na het eten ervan nog frituurboeren laat
Mooi kut.quote:
Ja kan er verder ook vrij weinig aan doen hoor :Squote:Op donderdag 27 maart 2014 13:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat is echt die standaard tangalengte he, jezus
kapot lange hakken johquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:50 schreef Robophatt het volgende:
Ja kan er verder ook vrij weinig aan doen hoor :S
quote:
goedzo meisjequote:
Hngquote:
Hebben ze daar honden dan?quote:
Chemische troepquote:
Muntquote:
Valsspelerquote:
Kop krijgen van meloewa hahahaha ;pquote:
Dit valt nog reuze mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kop krijgen van meloewa hahahaha ;p
ok ok
Phew, gelukkigquote:
quote:
condoomfabriek.nlquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
Moet nog even dobbers en zo halen voor visvakantie, ja toch.
Hou ik vanquote:
Ik kan hier moeilijk alcohol drinkenquote:
Heb nog niet een goed beeld, heb je meer voorbeelden?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hou ik van
Net zoals: starbucks, redbull, cola, benzinedampen, halfverbrande toast, dulche de leche, gecondenseerde melk, brie, ipone, inktjetprinters.
Automatenkoffie, wc-eend, appels uit Nigeria, rauwe kipquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb nog niet een goed beeld, heb je meer voorbeelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |