Iets met je prostaat?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ja hoor.. ik moet naar de wc
Helderquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Automatenkoffie, wc-eend, appels uit Nigeria, rauwe kip
En haakjes en loodjes. Hoe sterk moet dat draad zijn?quote:
Gewoon koffie dan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan hier moeilijk alcohol drinken
quote:
Kan daar ook. Lijn voor 38kg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En haakjes en loodjes. Hoe sterk moet dat draad zijn?
[..]
Gewoon koffie dan.
Zou jij alles van moeten wetenquote:
quote:
Ja, daarom vraag ik ook... misschien was je niet op de hoogte dat op jouw leeftijd 'het begint..'quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou jij alles van moeten weten![]()
Opa.
Heb ik al drie bakken van op.. ga hier continu met een opgejaagd gevoel wegquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En haakjes en loodjes. Hoe sterk moet dat draad zijn?
[..]
Gewoon koffie dan.
Koop je toch gewoon nieuwe.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan daar ook. Lijn voor 38kg.
Mensen die hun slokdarm en maagklep kapot maken door constant koffie drinken
Oh ja dank je wel.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, daarom vraag ik ook... misschien was je niet op de hoogte dat op jouw leeftijd 'het begint..'
verstandig mannetje ben je.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja dank je wel.
Ik ga me inlezen bij de uroloog voor mannen.
gr gr
Waar?quote:
Wel gehad dat ik in 't weekend hoofdpijn kreeg door tekort aan caffeine, dus ben wel wat geminderd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik al drie bakken van op.. ga hier continu met een opgejaagd gevoel weg![]()
Vroegah bij Zoetje de dag beginnen met drie cafe au lait's zonder ontbijt.
Heerlijk voelde ik me dan_
Oke wijfie,quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
verstandig mannetje ben je.
gr. haha ;p
[..]
Waar?
Je bedoeld schattig denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke wijfie,
zo scheutig met complimenten altijd
Ik kan dat drinktempo hier echt niet bijhouden.. op een gegeven moment vind ik het ook niet lekker meerquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel gehad dat ik in 't weekend hoofdpijn kreeg door tekort aan caffeine, dus ben wel wat geminderd.
aftermarket troepquote:
Nee eigenlijk nietquote:
Trutquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet![]()
Scheutig is geheel terecht in deze context
Kk... wijfiequote:Op donderdag 27 maart 2014 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke wijfie,
zo scheutig met complimenten altijd
4ebe ziet mij voor zich als een handtasdragende nicht met wellicht in die tas nog een CHIHAUHAUquote:
Bom opquote:
aid hahahaquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bom op
ik bedoel, hallo aid.. leest u ook mee?
quote:
aidsquote:
Ja nee.quote:
32 bakken, onmogelijk lijkt me? Dan stuiter je nog wanneer je slapen wil gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan dat drinktempo hier echt niet bijhouden.. op een gegeven moment vind ik het ook niet lekker meer![]()
Bij de pakketservice dronken ze vier bakken per uur.. x 8...
Yeah no.
Gewoon uitstekende kwaliteit.quote:
lekker filmpje pakken met mn hubbie en kidzzzquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee.
Mannetje dan.
Mensen die hubbie zeggen
Nee dat woord was hier 4 jaar geleden popijopi. Kreeg er haast kk van.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee.
Mannetje dan.
Mensen die hubbie zeggen
Volgens mij zijn er genoeg moekes die dat nog steeds zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee dat woord was hier 4 jaar geleden popijopi. Kreeg er haast kk van.
Net als woorden als poepie ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg moekes die dat nog steeds zeggen.
Dit was mogelijk..quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
32 bakken, onmogelijk lijkt me? Dan stuiter je nog wanneer je slapen wil gaan.
[..]
Gewoon uitstekende kwaliteit.
"Me mannetje."quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker filmpje pakken met mn hubbie en kidzzz
Kapot schieten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee dat woord was hier 4 jaar geleden popijopi. Kreeg er haast kk van.
neem de telefoon mee danquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fuu, ik moet naar de wc, maar iemand gaat mij zo terugbellen
#fmlfwp
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#Aardbeienthee
#128 keer naar de wc
quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En ja hoor.. ik moet naar de wc
RIP IN PEACEquote:Op donderdag 27 maart 2014 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fuu, ik moet naar de wc, maar iemand gaat mij zo terugbellen
#fmlfwp
Maar dan pissen ze toch ook minimaal 1x per uur? Zijn ze dus gewoon groot deel van de tijd niet aan het werk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit was mogelijk..En om het kwartier een peuk..
_
Lekker gezond leven man.
Of je nou op de plee zit of de hele dag op Fok op je werk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan pissen ze toch ook minimaal 1x per uur? Zijn ze dus gewoon groot deel van de tijd niet aan het werk.
Nee, ze zijn gewend aan die levenstyle.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan pissen ze toch ook minimaal 1x per uur? Zijn ze dus gewoon groot deel van de tijd niet aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |