quote:
Hèhè, we zijn het eindelijk een keer eens. Wauw.quote:
Love you longtimequote:Op woensdag 26 maart 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hèhè, we zijn het eindelijk een keer eens. Wauw.
Sorry.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook helemaal niet voorspelbaar, deze reacties.
Ajax niksquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:00 schreef MrTorture het volgende:
Ajax de beker, PSV kampioen!opgelost
En Roda JC kampioenquote:
Ik roep altijd #NOOITDEGRADEREN! en dat zal ik nu ook doen, maar het hoofd dat ik erin heb wordt steeds harder.... Achja, we zullen zien.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:03 schreef MrTorture het volgende:
[..]
En Roda JC kampioen
van de Juup, volgend jaar
NEC moet je altijd nog voorbij kunnen, maar ik begrijp je zorgenquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik roep altijd #NOOITDEGRADEREN! en dat zal ik nu ook doen, maar het hoofd dat ik erin heb wordt steeds harder.... Achja, we zullen zien.
Tja, enige manier om playoffs te ontlopen is directe degradatiequote:Op woensdag 26 maart 2014 23:06 schreef MrTorture het volgende:
[..]
NEC moet je altijd nog voorbij kunnen, maar ik begrijp je zorgen
Ze winnen dit weekend wel van RKC.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:04 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik roep altijd #NOOITDEGRADEREN! en dat zal ik nu ook doen, maar het hoofd dat ik erin heb wordt steeds harder.... Achja, we zullen zien.
Ik hoop het...quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ze winnen dit weekend wel van RKC.
Ik zei hetzelfde voor de wedstrijd tegen NECquote:
Als dit niet gewonnen wordt, vrees ik dat we het boekje al dicht kunnen doen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zei hetzelfde voor de wedstrijd tegen NEC
Nu de mooiste club van Limburg al bijna een seizoen in de Juup speelt, moet Roda onze eer maar redden.
Als Ajax in de finale van PEC wint, gaat PEC alsnog naar de Europa League omdat Ajax al kampioen wordt en de bekerfinalist dan het ticket van de bekerwinnaar krijgt. M.a.w. als Ajax van AZ wint in de resterende halve finale gaat PEC sowieso door naar de Europa League, ongeacht de uitslag van de finale.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:01 schreef superpark het volgende:
Ajax of az wint wel van pec en PSV wint de competitie duszz... onterechte klacht
Wat een gejank zeg. Is juist leuk dat zulke clubs europa in kunnen gaanquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:52 schreef Kaas- het volgende:
PEC Zwolle heeft zojuist de halve finale van het bekertoernooi gewonnen van NEC. De enige manier waarop nu nog voorkomen kan worden dat PEC Zwolle komend jaar in de (voorrondes van de) Europa League gaat uitkomen is als AZ én van Ajax wint én vervolgens de bekerfinale wint. Zowel wanneer Ajax de finale haalt en wanneer AZ de finale haalt, maar niet wint, heeft PEC Zwolle het gehaald.
Nu slaan we al jaren een flater in Europa (hoewel, respect voor de prestaties van AZ dit seizoen), maar als PEC Zwolle onze nationale eer gaat verdedigen kunnen we er net zo goed mee stoppen.![]()
Klacht: kans is zeer groot dat PEC Zwolle uit gaat komen in de Europa League
Antiklacht: die gekke regel dat de bekerwinnaar- en/of finalist automatisch Europa ingaat i.p.v. dat op basis van de competitie te regelen wordt na dit jaar gelukkig afgeschaft
Laten we allemaal AZ steunen tegen Ajax in de hoop dat het Nederlandse voetbal dan niet de zóveelste klap te verwerken krijgt.
Ditquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:59 schreef plesner het volgende:
Lekker boeiend welke Nederlandse club europa ingaat, alsof Psv, twente, feyenooit of vite$$e wel wat klaarspelen in europa
ditquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:59 schreef plesner het volgende:
Lekker boeiend welke Nederlandse club europa ingaat, alsof Psv, twente, feyenooit of vite$$e wel wat klaarspelen in europa
Teken ik voor! Zaterdag supporteren tegen Groningen!quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:00 schreef MrTorture het volgende:
Ajax de beker, PSV kampioen!opgelost
Het zijn de enige twee Nederlandse clubs die af en toe tenminste nog een potje weten te winnen in Europa (misschien met PSV, die er dit seizoen jammer genoeg niet bepaald lekker bij zat). Ajax heeft de afgelopen twee jaar behoorlijk gepresteerd in de Champions League en het AZ waar men hier een beetje lacherig over doet haalt nu al voor de 2e keer in 3 jaar de kwartfinales van de Europa League. Dat is echt reteknap van AZ.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar het is niet alsof AZ of Ajax een deuk in een pakje Europese boter slaan, dus kan het net zo goed PEC Zwolle zijn.
Mooie club trouwens, PEC. Jammer van dat stadion alleen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:32 schreef Piye het volgende:
Zwaar onterechte klacht en antiklacht. Ik wil juist de cup winners cup weer terug en alleen nog maar competitiewinnaars in de champions league. Dat is een veel mooier model.
Om dat kansloze coëfficiëntie gejank natuurlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:06 schreef Artillerieschaap het volgende:
PEC Zwolle is een leuke club met positief voetbal, hoe kun je die nou Europees voetbal niet gunnen?
Utrecht eindigde vorig jaar in de competitie als 5e en vloog er in de voorronde uit tegen een club uit Luxemburg. AZ eindigde als 10e en staat in de kwartfinale tegen Benfica. Dat zegt allemaal geen hol.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om dat kansloze coëfficiëntie gejank natuurlijk.
Vandaar ook de gefrustreerde reactie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:36 schreef Elfletterig het volgende:
Het is zo duidelijk als wat: TS heeft gewoon een aversie tegen PEC Zwolle. Maar goed nieuws: hier vanuit Zwolle lachen wij figuren als TS gewoon recht in hun bek uit.
Dit ja. De punten komen toch niet van zulke clubs maar moeten van de topclubs komen. Zo is het al jaren. En of dan een Utrecht geen punten pakt of PEC of Groningen maakt geen kut uit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:13 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Utrecht eindigde vorig jaar in de competitie als 5e en vloog er in de voorronde uit tegen een club uit Luxemburg. AZ eindigde als 10e en staat in de kwartfinale tegen Benfica. Dat zegt allemaal geen hol.
Ik vind dat als je echt wilt meetellen, dat je dan minstens kans moet maken op de finale. Helaas ligt 1995 ver achter ons.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het zijn de enige twee Nederlandse clubs die af en toe tenminste nog een potje weten te winnen in Europa (misschien met PSV, die er dit seizoen jammer genoeg niet bepaald lekker bij zat). Ajax heeft de afgelopen twee jaar behoorlijk gepresteerd in de Champions League en het AZ waar men hier een beetje lacherig over doet haalt nu al voor de 2e keer in 3 jaar de kwartfinales van de Europa League. Dat is echt reteknap van AZ.
Omdat de kampioen van de eredivisie sowieso al in de EL mag spelen, en dat is hoogstwaarschijnlijk Ajax.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:06 schreef Copthorne het volgende:
Waarom ontnemen ze de bekerwinnaar dat ticket?
Dat is juist voor sommige clubs nog een motivatie om hun best te doen.
vrouw naar m'n hart die moiraquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat de kampioen van de eredivisie sowieso al in de EL mag spelen, en dat is hoogstwaarschijnlijk Ajax.
Dan gaat dus (als Ajax ook de beker wint) dat ticket naar de verliezend finalist van de beker -> PEC
Als iemand anders alsnog kampioen wordt, en Ajax wint de bekerfinale, dan gebruikt Ajax dus die ticket via de beker en heeft PEC pech
quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:43 schreef Elfletterig het volgende:
Nog even TS een keer recht in z'n bek uitlachen.
Na een afgetekende 5-1 overwinning op de landskampioen hoort PEC gewoon in Europa.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:52 schreef Kaas- het volgende:
Klacht: kans is zeer groot dat PEC Zwolle uit gaat komen in de Europa League
Ik wil nog steeds d'r bek volspuiten, maar dat wordt Mono jaloers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |