Bedankt. Op naar de tv.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kijk op FOX want Evert ten Napel.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Kijk op FOX want Evert ten Napel.
Hij zet een tackle inquote:
Een trainer die iedereen zo tevreden mogelijk wil houdenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pistone het volgende:
Wie heeft ooit bedacht om in de beker maar de 2e keeper op te stellen ?
Slaat nergens op behalve tegen amateurs.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pistone het volgende:
Was het niet nooit gezienquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
En zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend
Dat is zodat Vermeer kan bewijzen waarom hij geen eerste keeper bij Ajax is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Pistone het volgende:
Ik zeg toch net dat het 1-2 wordt, pannenkoek.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef glasshole het volgende:
[..]
Dat meen je niet, nou dan weten we de uitslag al; 3-1
Een trainer hoort toch gewoon voor het beste elftal te kiezen ?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een trainer die iedereen zo tevreden mogelijk wil houden
quote:
Iets later dusquote:Daar gaat ze.
En zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend.
Daar staat ze.
En zoveel gratie heb ik nooit gezien.
owjaquote:
De pass wordt eruit gehaald, gevaar voorbij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
EYONG TAKANG ENOH
Een tackle uit het boekje
Dat bepaalt de trainer.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Pistone het volgende:
[..]
Een trainer hoort toch gewoon voor het beste elftal te kiezen ?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef Muto het volgende:
Reketetje Reketetje donald_dick maakt van elk topic een pretje. Reketet AZ.
Hoe ken je dat nou weten appelflap?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat het 1-2 wordt, pannenkoek.
Die keept het hele seizoen in de beker. Lekker attent ben je.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat het 1-2 wordt, pannenkoek.
Jongens, laten we niet zo schelden :Squote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef glasshole het volgende:
[..]
Hoe ken je dat nou weten appelflap?
Contacten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef glasshole het volgende:
[..]
Hoe ken je dat nou weten appelflap?
Hou toch je kokosnootquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Jongens, laten we niet zo schelden :S
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef Muto het volgende:
Ja godver jongensquote:
Jij hebt er kijk op.quote:
Cillesen keepte tegen Volendam en dat is de enige beker pot van Ajax waar ik iets van mee kreeg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:48 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Die keept het hele seizoen in de beker. Lekker attent ben je.
Niet haten op Dickie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:47 schreef Muto het volgende:
ik vind het geweldigquote:
Probeer de veronica website eens.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
Kan verdomme niet eens een goede streamv inden
first rowquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
Wordt gewoon op het open net uitgezonden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet wel een tentje in Sunny Beachquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
geen upc/ziggo/kpn?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef Dven het volgende:
Het bier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef KingRoland het volgende:
sorry jongens, ben te laat. ik haal de bier wel.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van Rhijn maakt een onnodige overtreding.
Gras is groen.
Beetje verquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik weet wel een tentje in Sunny Beach
Vinden ze niet leuk wanneer je niet in NL zitquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Probeer de veronica website eens.
klopt, maar ik vond hem goed gevondenquote:
Wij voelen elkaar aan.quote:
Dat kijkt niet zo lekker nee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Dven het volgende:
Goed, nu in ieder geval een stream met Nederlands commentaar. Dat is al beter dan Arabisch
Misschien ten overvloede, maar het is ook live op Veronica hè?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Dven het volgende:
Goed, nu in ieder geval een stream met Nederlands commentaar. Dat is al beter dan Arabisch
Beetje treurig dat er niks beters isquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:52 schreef Heeinz het volgende:
Die vreselijke rechtsback zal dus wel rood pakken
Dven woont in Bulgarije ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien ten overvloede, maar het is ook live op Veronica hè?
Ja, daar was ik van op de hoogte. Was het mogelijk dan had ik het ook wel gekekenquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien ten overvloede, maar het is ook live op Veronica hè?
Het schijntquote:
De rechtsback is net zo goed onze zwakke plek als de spitsquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beetje treurig dat er niks beters is
nope, is geen plek meer voorquote:Op donderdag 27 maart 2014 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Komt die ook niet meer terug, eigenlijk?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:55 schreef Saekerhett het volgende:
Als Serero tussen de E'tjes zou lopen, zou hij niet eens opvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |