Nou, een perfect voorbeeld van deze discussie dus. In plaats van geld uit te geven voor Blof kun je ook gewoon op Ned 3 terecht. Veel beter joh.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Blof op Nederland 3.
Je kunt het beter allebei niet doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou, een perfect voorbeeld van deze discussie dus. In plaats van geld uit te geven voor Blof kun je ook gewoon op Ned 3 terecht. Veel beter joh.
Dat is toch dat kut bandje met die kinderversjes?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een Blof fan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt het beter allebei niet doen
quote:
We kunnen ook een FOK!Meet organiseren. Met z'n allen bowlen en steengrillen. Achteraf gezamenlijk GAE v Roda bekijken in de Adelaarshorst.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deze wedstrijd is een van de saaiste ooit
Is de Adelaarshorst net zo gemoedelijk als het Zwollestadion?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen ook een FOK!Meet organiseren. Met z'n allen bowlen en steengrillen. Achteraf gezamenlijk GAE v Roda bekijken in de Adelaarshorst.
Mijn schoenen zijn gejat, maar ik ga nog niet naar buiten want er is nog wel wat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lekker meeblèrren joh, klasse. HIER BEN IK VEILIG
Eagles hebben een tof stadion. Valt van ouderdom uit elkaar maar dat heeft natuurlijk ook wel iets.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is de Adelaarshorst net zo gemoedelijk als het Zwollestadion?
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bij bedoeling en bovendien zijn er limousinesquote:
De wind, schijnt over de golven, glinsterent in het licht, dan dooft de kaars.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn gejat, maar ik ga nog niet naar buiten want er is nog wel wat.
Je zit te kijken he, dat zingen ze net.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn gejat, maar ik ga nog niet naar buiten want er is nog wel wat.
Tja, om betonrot nou "iets" te noemen...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eagles hebben een tof stadion. Valt van ouderdom uit elkaar maar dat heeft natuurlijk ook wel iets.
Oh, mooi, dan kan ik zappen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Guus gaat toch die zooi afbreken omdat hij GAE haat. Gelijk geen gemoedelijke sfeer meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is de Adelaarshorst net zo gemoedelijk als het Zwollestadion?
Toch wel iets meer dan deze oogaids.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:13 schreef Littlerabbit het volgende:
2 ploegen volledig uit vorm daar waar NEC ook nog op 2 gedachten hinkt. Wat had je dan verwacht?
Klinkt alsof de sfeer daar nogal gemoedelijk is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eagles hebben een tof stadion. Valt van ouderdom uit elkaar maar dat heeft natuurlijk ook wel iets.
Dat was sarcastisch. Dat stadion is echt uit het jaar 0. Dan klagen ze dat de Kuip verouderd isquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, om betonrot nou "iets" te noemen...
Dan zijn alleen MrBanaan1 en ik blij na afloop.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen ook een FOK!Meet organiseren. Met z'n allen bowlen en steengrillen. Achteraf gezamenlijk GAE v Roda bekijken in de Adelaarshorst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof Roda wint bij de Eaglesquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zijn alleen MrBanaan1 en ik blij na afloop.
Dat moeten we niet willen.
Ik zie die ruïne dagelijks...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch. Dat stadion is echt uit het jaar 0. Dan klagen ze dat de Kuip verouderd isMaar, toegegeven: sfeer is er wel.
Serieus?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je zit te kijken he, dat zingen ze net.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guus gaat toch die zooi afbreken omdat hij GAE haat. Gelijk geen gemoedelijke sfeer meer.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
Wat een compleet irrelevante gif. Wellicht zou dit in het stadion nog wel leuk geweest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet op een grap te betrappen als het om Blof gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
Zo treurig die teksten he
Ik ook nog wel als RKC daardoor degradeert.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan zijn alleen MrBanaan1 en ik blij na afloop.
Dat moeten we niet willen.
Zijn wolken zijn te donker voor jouw hemelsblauw humeur. Jouw hoofd is in de wolken maar je hand al bij de deur.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben niet op een grap te betrappen als het om Blof gaat.
En het maakt mijn lichten vol.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zijn wolken zijn te donker voor jouw hemelsblauw humeur. Jouw hoofd is in de wolken maar je hand al bij de deur.
Dan zijn alleen Mex, MrBanaan en ik blij na afloop.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook nog wel als RKC daardoor degradeert.
z'n mond is ongesteld, is zijn maandverbandquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom heeft die ene Zwollenaart een papiertje in zijn mond
holiday in spain het origineel is best aardig andersquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus?![]()
![]()
Zo treurig die teksten he
Van de Crows? Nooit gehoord.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
holiday in spain het origineel is best aardig anders
Dit. Die tekst van Blof slaat alleen als een tang op een varken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
holiday in spain het origineel is best aardig anders
Luie spitsquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Fernandez beweegt ook helemaal niet.
zoals bij bijna alle nummers van die gastenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit. Die tekst van Blof slaat alleen als een tang op een varken.
twitter:PECZwolleGek twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:22:09PEC speelt misschien wel zn slechtste wedstrijd van het seizoen #pecnec reageer retweet
Liefs uit London is tekstueel volgens mij hun meest samenhangende nummerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoals bij bijna alle nummers van die gasten
Of AZ.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax rolt deze ploegen met 5-0 op in de finale.
Holiday in Spain is een typisch Spaans nummerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Blof pakt gewoon een Spaans liedje en gooit dat door google translate.
Hier aan de kust...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Blof pakt gewoon een Spaans liedje en gooit dat door google translate.
Mwah. PEC was ook een beetje overrated hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PECZwolleGek twitterde op woensdag 26-03-2014 om 22:22:09PEC speelt misschien wel zn slechtste wedstrijd van het seizoen #pecnec reageer retweet
Nou, nou. Het kan onmogelijk slechter dan wat ze tegen Az lieten zien.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:22 schreef Pino112 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |