Hoho, Leo Oldenburger vindt het een zinderende bekerkraker.quote:
Penalty'squote:Op woensdag 26 maart 2014 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat we gaan verlengen.
Kan ik nog langer naar dit kneuzenfestijn kijken.
Ik niet, want dat kan ik niet zien.quote:
Thanks!quote:
Sloeber.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, want dat kan ik niet zien.
quote:
Festivalsquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld uit aan festivals enzulks. Prioriteiten.
Leugens, FOK!ers komen niet buiten, laat staan op festivalsquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef mijn geld uit aan festivals enzulks. Prioriteiten.
Portishead dit jaar op Lowlandsquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Festivals
Steek je geld dan meteen in de fik.
Damn... Die wil ik nog eens live zien... Maar Lowlands vind ik veel te duurquote:Op woensdag 26 maart 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portishead dit jaar op Lowlands
Niks mis met portishead nee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portishead dit jaar op Lowlands
Hij heeft een abonnement op Festival 1.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leugens, FOK!ers komen niet buiten, laat staan op festivals
Vorig jaar stonden ze op Best Kept Secret. 100 euro afgetikt voor Portishead, Sigur Rós en nog heel veel andere goeie dingen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Damn... Die wil ik nog eens live zien... Maar Lowlands vind ik veel te duur
Waste of money.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden ze op Best Kept Secret. 100 euro afgetikt voor Portishead, Sigur Rós en nog heel veel andere goeie dingen.
Topweekend
Want?quote:
Je kan net zo goed een blinde neerzetten die random fluit. Net zo veel fouten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was trouwens wel een beetje rood.
Gaat niet zo goed he?quote:
Want festivals, concerten en noem het maar op pure griep zijn. Geef het geld dan aan mij en zoek de live acts op youtube, heb je hetzelfde effect.quote:
Heb je hier een foto van als voorbeeld?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Qua acceleratie zie ik gelijkenissen tussen Higdon en Aubameyang
Minus de sfeer en de ervaringquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Want festivals, concerten en noem het maar op pure griep zijn. Geef het geld dan aan mij en zoek de live acts op youtube, heb je hetzelfde effect.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Want festivals, concerten en noem het maar op pure griep zijn. Geef het geld dan aan mij en zoek de live acts op youtube, heb je hetzelfde effect.
Voormalig?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Higdon, Engelse tank en voormalig erelid van mijn voetbalmanagerteam.
Wat een aidsteam moet jij dan hebben gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Higdon, Engelse tank en voormalig erelid van mijn voetbalmanagerteam.
Zo kun je het wel zien ja. Ervaring en sfeer zijn overrated.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]Dat is als zeggen dat naar een foto van de Grand Canyon kijken hetzelfde is als er zijn.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef gniffie het volgende:
Heb je hier een foto van als voorbeeld?
Haha, nee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De enige reden dat hij er zolang instond was omdat ik maandenlang niks aanpaste.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:05 schreef Grifte het volgende:
[..]
Voormalig?
Die gozert scoort nog elke week, hij staat nog altijd met trots in mijn team sinds dag een.
Klopt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sterker nog op YouTube zie je de acts beter en betaal je niet 4 euro voor een lauw drankje.
Je slikt in je eentje zo voor je pc'tje ook een stuk minder pillen dan op zo'n festival. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sterker nog op YouTube zie je de acts beter en betaal je niet 4 euro voor een lauw drankje.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wist je dat er een aangename sfeer hangt in het Zwollestadion?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Mart van Rijswijk wil wel erg graag benadrukken dat er een gemoedelijke sfeer heerst in het Zwollestadion.
Klopt, je loopt ook geen zonnesteek op, lekker in het donker op je zolderkamertquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je slikt in je eentje zo voor je pc'tje ook een stuk minder pillen dan op zo'n festival. Ik zie alleen maar voordelen.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt, je loopt ook geen zonnesteek op, lekker in het donker op je zolderkamert
Jij bent wel echt een FOK!ker is hart en nieren. Ik ben trots op je als nieuw crewlidquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je slikt in je eentje zo voor je pc'tje ook een stuk minder pillen dan op zo'n festival. Ik zie alleen maar voordelen.
En dat er Nekkers tussen het PEC publiek inzitten?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wist je dat er een aangename sfeer hangt in het Zwollestadion?
Ze laten een hoop toe, maar geen bier (op het veld). Hoor ik net.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wist je dat er een aangename sfeer hangt in het Zwollestadion?
Wist je dat je huidkanker kan krijgen van de zon?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dat zijn de beste dagen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wel apart dat niet iedereen uit omgeving Nijmegen geblokkeerd is voor kaarten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En dat er Nekkers tussen het PEC publiek inzitten?
Boer wordt de vervanger van Vermeer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie scouten Henny en Overmars daar? Toch niet Vermijltje hé?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een FOK!ker is hart en nieren. Ik ben trots op je als nieuw crewlid
Diederik ''VOORUIT VOORUIT VOORUIT!!'' Boerquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Boer wordt de vervanger van Vermeer.
Niet als je in het stadion bent, daar is de sfeer gemoedelijk...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deze wedstrijd is een van de saaiste ooit
Gelukkig speelt Blof op Nederland 3.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat?quote:
2 ploegen volledig uit vorm daar waar NEC ook nog op 2 gedachten hinkt. Wat had je dan verwacht?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zaterdag... ben ik vrijer dan de restquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Blof op Nederland 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |