Nou, een perfect voorbeeld van deze discussie dus. In plaats van geld uit te geven voor Blof kun je ook gewoon op Ned 3 terecht. Veel beter joh.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gelukkig speelt Blof op Nederland 3.
Je kunt het beter allebei niet doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nou, een perfect voorbeeld van deze discussie dus. In plaats van geld uit te geven voor Blof kun je ook gewoon op Ned 3 terecht. Veel beter joh.
Dat is toch dat kut bandje met die kinderversjes?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een Blof fan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt het beter allebei niet doen
quote:
We kunnen ook een FOK!Meet organiseren. Met z'n allen bowlen en steengrillen. Achteraf gezamenlijk GAE v Roda bekijken in de Adelaarshorst.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Deze wedstrijd is een van de saaiste ooit
Is de Adelaarshorst net zo gemoedelijk als het Zwollestadion?quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen ook een FOK!Meet organiseren. Met z'n allen bowlen en steengrillen. Achteraf gezamenlijk GAE v Roda bekijken in de Adelaarshorst.
Mijn schoenen zijn gejat, maar ik ga nog niet naar buiten want er is nog wel wat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lekker meeblèrren joh, klasse. HIER BEN IK VEILIG
Eagles hebben een tof stadion. Valt van ouderdom uit elkaar maar dat heeft natuurlijk ook wel iets.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is de Adelaarshorst net zo gemoedelijk als het Zwollestadion?
Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bij bedoeling en bovendien zijn er limousinesquote:
De wind, schijnt over de golven, glinsterent in het licht, dan dooft de kaars.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn gejat, maar ik ga nog niet naar buiten want er is nog wel wat.
Je zit te kijken he, dat zingen ze net.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn schoenen zijn gejat, maar ik ga nog niet naar buiten want er is nog wel wat.
Tja, om betonrot nou "iets" te noemen...quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eagles hebben een tof stadion. Valt van ouderdom uit elkaar maar dat heeft natuurlijk ook wel iets.
Oh, mooi, dan kan ik zappen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Guus gaat toch die zooi afbreken omdat hij GAE haat. Gelijk geen gemoedelijke sfeer meer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is de Adelaarshorst net zo gemoedelijk als het Zwollestadion?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |