Wij weten van niets!!!quote:Op donderdag 27 maart 2014 01:11 schreef El_Matador het volgende:
Zaharie denkt opeens aan twee ver ver afgelegen eilanden midden in de Indische Oceaan. Hij heeft er vaak op geoefend en de data zorgvuldig verwijderd. De Franse overzeese en door pinguins bewoonde gebiedsdelen Ile Saint-Paul en Ile-Amsterdam. Denkend aan Pheno en Uccie weet hij Fariq van de bijzondere uitdaging te overtuigen.
Mja ik zie niet echt een vergelijking. Dan zou je hem gewoon van de automatische piloot halen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:20 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Air_data_inertial_reference_unit
Maar hoe zit het met uitwijkluchthavens?quote:Op donderdag 27 maart 2014 08:39 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar het is niet zo dat er in de grote luchtvaart op radiaaltjes gevlogen wordt. Veel te omslachtig.
Interessant, weet je toevallig welke airline?quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:37 schreef Toeps het volgende:
Ik zag laatst in zo'n nieuw air crash-programma (dus niet air crash investigation, maar een soortgelijk iets) een stukje over een piloot die tijdens een vlucht gek was geworden. De co-piloot had 'm uit de cockpit gewerkt en toen veilig geland. Ik zapte er net in, dus ik weet niet precies welke airline en wat er aan de hand was, maar wellicht interessant/vergelijkbaar?
quote:The thing is that this airplane “lost in Tel Aviv in November 2013″ isn’t just another Boeing 777-200 but it is its absolutely IDENTICAL twin of the currently lost airplane. The one and only visible difference would be its serial number. - See more at: http://www.bollyn.com/home/#article_11686
Dit is wel heel freaky inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef hamkaasburger het volgende:
http://www.tomnod.com/nod(...)an_ocean/map/1017869
dit lijkt op een stukje vleugel
[ afbeelding ]
komt in de buurt bij de helft van de 60 meter wingspan
een paar maps verder kom ik een soort s tegen op een stukje drijvend ietsquote:
en als je dan bij die 2 naar links gaat dan zie je het logo van malasia airlinesquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:03 schreef hamkaasburger het volgende:
[..]
een paar maps verder kom ik een soort s tegen op een stukje drijvend iets
http://www.tomnod.com/nod(...)an_ocean/map/1024345
dat ding rechts
is dat niet gewoon de onrustige zee?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:03 schreef hamkaasburger het volgende:
[..]
een paar maps verder kom ik een soort s tegen op een stukje drijvend iets
http://www.tomnod.com/nod(...)an_ocean/map/1024345
dat ding rechts
een haai of walvis?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef hamkaasburger het volgende:
http://www.tomnod.com/nod(...)an_ocean/map/1017869
dit lijkt op een stukje vleugel
[ afbeelding ]
komt in de buurt bij de helft van de 60 meter wingspan
kan ook een gigantische kaasschaaf zijn, of een zaagquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef hamkaasburger het volgende:
http://www.tomnod.com/nod(...)an_ocean/map/1017869
dit lijkt op een stukje vleugel
[ afbeelding ]
komt in de buurt bij de helft van de 60 meter wingspan
denk wel dat hij daar echt ligt als je beetje rondjes daar omheen tomnod vind je heel veel puin en ik vond ook een stukje met de s erop een deel van het logo van malasia en de letter combinatie la op een stuk puinquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:44 schreef Dentiwan het volgende:
[..]
is dat niet gewoon de onrustige zee?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kan ook een gigantische kaasschaaf zijn, of een zaag
Ik deel je scepsis. Maar het stormt daar behoorlijk he?quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:55 schreef Co_OL het volgende:
en nog heb ik me twijfels of het vliegtuig daar wel ergens ligt!
Het kan toch niet zo zijn dat er nog niks gevonden is als het daar wel in de buurt ligt?
Waarschuwing !!! raar complot, ze hebben de grootste verwissel truck gedaan, wat als zoals hierboven geschreven de reserve 777 die in de hangar stond is gebruikt om de zee mee in te vliegen en hebben ze de 777 van maleisia in de hangar staan waar eerst de reserve stond. om zo het zoekteam op een dwaalspoor te zetten. de pings kunnen dan ook overeen komen met de vooraf gaande voordat ze het opnieuw berekend hebbenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:55 schreef Co_OL het volgende:
en nog heb ik me twijfels of het vliegtuig daar wel ergens ligt!
Het kan toch niet zo zijn dat er nog niks gevonden is als het daar wel in de buurt ligt?
de plek waar ze zoeken ligt ver buiten het bereik dan het maximaal haalbare was qua brandstofquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik deel je scepsis. Maar het stormt daar behoorlijk he?
Haalbaar qua brandstof of haalbaar qua brandstof plus zweefvlucht (en vergis je niet, zo'n vliegtuig komt best nog ver als 'ie een zweefvliegtuig nadoet.)quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:03 schreef Co_OL het volgende:
[..]
de plek waar ze zoeken ligt ver buiten het bereik dan het maximaal haalbare was qua brandstof
[ afbeelding ]
Kaartje klopt niet, zie OP. Verder wat onze piloot zegt.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:03 schreef Co_OL het volgende:
[..]
de plek waar ze zoeken ligt ver buiten het bereik dan het maximaal haalbare was qua brandstof
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |