Ja, maar die vermoorden doorgaans niet 238 anderen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:52 schreef Palomar het volgende:
Een zelfmoordactie moet je niet zomaar uitsluiten. Er plegen wel vaker mensen zelfmoord zonder dat iemand ooit door had dat er iets aan de hand was.
Daar zouden dan aanwijzingen voor moeten zijn. Die lui worden getest en zijn gehele sociale omgeving gelooft niet in kwade opzet door de piloot. Nu die kaping hoogst onwaarschijnlijk lijkt, lijkt me een technisch probleem en erna hypoxia en dus raar vlieggedrag de enige mogelijkheid.quote:Misschien kreeg een van de piloten wel een psychose oid wat tot deze daad leidde.
Waarom zou je omkeren als er brand is? En waarom communiceer je dan als laatste "Alright, good night"?quote:Andere scenario dat ik eerder in dit topic las vind ik ook wel aannemelijk. Nl. dat er brand in de cockpit optreedt, piloot keert om en zet om uit te zoeken waar de kortsluiting zit alle overbodige apparaten uit (dus ook de transponders). Vervolgens grijpt de brand mogelijk zo om zich heen dat het vliegtuig niet meer bestuurd kan worden en vliegt in een rechte lijn door totdat de brandstof op is.
Weet niet welke van de 2 ik meer een horror-scenario vind....
3 a 400 nautische mijlen werkt hun radar. Da's ruim 700 kmquote:Op woensdag 26 maart 2014 23:56 schreef bedachtzaam het volgende:
Hoe zit dat eigelijk met Diego Garcia?
Kan een boeing die niet volgens route vliegt gewoon richting of langs het eiland vliegen zonder dat de amerikanen dat merken?
Dankje, die hebben ze dus niet kunnen zien.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
3 a 400 nautische mijlen werkt hun radar. Da's ruim 700 km
Zou hij niet liever in Langkawi landen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:58 schreef El_Matador het volgende:
Ik denk inderdaad wel een technisch probleem maar geen brand. Als er brand was, zou ie zo snel mogelijk willen landen, niet eerst een risicovolle draai maken (stel dat de wingflaps ofzo uitvallen), maar juist in een rechte lijn de kortste weg naar Ho Chi Minh pakken.
Momentje, even kaartje maken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Zou hij niet liever in Langkawi landen?
Als er amerikaanse schepen in de buurt waren hadden ze 'em wel kunnen spotten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:04 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dankje, die hebben ze dus niet kunnen zien.
geen idee? Gast. Tuurlijk. Je wordt gegijzeld, weet je telefoon te verstoppen en wat je doet is op een internet forum posten? Heus? Jij zou ook in FHF hier op FOK! een topic openen op je met stront besmeurde iPhone 5? Ipv, ik zeg maar wat, hulpdiensten inschakelen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 23:28 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Geen idee.
Volg het niet heel erg, maar kwam het tegen en vond het wel interessant.
Stel dat....
Dacht dat de experts hier het wel wilden lezen.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 00:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
geen idee? Gast. Tuurlijk. Je wordt gegijzeld, weet je telefoon te verstoppen en wat je doet is op een internet forum posten? Heus? Jij zou ook in FHF hier op FOK! een topic openen op je met stront besmeurde iPhone 5? Ipv, ik zeg maar wat, hulpdiensten inschakelen?
Nieuwsquote:Op donderdag 27 maart 2014 01:35 schreef kree het volgende:
^^![]()
The fuck, maar leuk verhaal.
Ok stel stel stel, dan zitten ze daar op dat eiland en dan?
Gewoon even uit nieuwschierigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door El_Matador op 27-03-2014 01:59:13 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Beetje diep daar inderdaad. ROVs gaan tot een kilometertje of 3. Het is wel haalbaar. Zit wel een prijskaartje aan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 02:57 schreef DeParo het volgende:
Als dat vliegtuig daar is neergestort lijkt het me sterk dat ze de zwarte doos ooit zullen vinden.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 03:32 schreef niels0 het volgende:
Beetje diep daar inderdaad. ROVs gaan tot een kilometertje of 3. Het is wel haalbaar. Zit wel een prijskaartje aan.
Een schip uitgerust met een deepsea-ROV kost al gauw een halve ton EUR p/d
Superinteressant, Niels, en ik geloof graag dat het peperduur is.quote:Op donderdag 27 maart 2014 04:04 schreef niels0 het volgende:
Het is wel vrij duur hoor El_Matador.
...
Het is echt allemaal superduur. Ik verwacht niet dat ze in zo'n remote area een vliegtuig gaan opzoeken.
Ik geloof er niet zo in dat andere landen, buiten Maleisië, er nog veel moeite in gaan stoppen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 04:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Superinteressant, Niels, en ik geloof graag dat het peperduur is.
Maar Boeing alleen al wil weten wat hier aan de hand was. Ook een van de redenen dat de VSAmerikanen zo dik meedoen.
Laat staan de rest van de vliegtuigindustrie, Malaysia Airlines, de advocaten van de nabestaanden, 26 meezoekende landen... Denk je echt dat ze in het zicht van de horizon ineens kappen?
Volvens mij zijn ze niet zó dichtbij het vliegtuigwrak hoor, ze hebben bijna remote weggedreven puin gevonden, maar volgens mij gaat het nog wel heel wat langer duren alvorens ze daadwerkelijk het vliegtuig en FDR gevonden hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2014 04:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Superinteressant, Niels, en ik geloof graag dat het peperduur is.
Maar Boeing alleen al wil weten wat hier aan de hand was. Ook een van de redenen dat de VSAmerikanen zo dik meedoen.
Laat staan de rest van de vliegtuigindustrie, Malaysia Airlines, de advocaten van de nabestaanden, 26 meezoekende landen... Denk je echt dat ze in het zicht van de horizon ineens kappen?
Dat ontken ik ook niet, maar het is niet zo dat er in de grote luchtvaart op radiaaltjes gevlogen wordt. Veel te omslachtig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 22:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ook daar kun je met een druk op de knop van af. En gewoon op radionavigatie overgaan of op heading
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |