abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:09:16 #251
425022 ivvi99
Be the best you can be.
pi_138237519
Het is een feit dat Marokkaanse jongeren veel vaker met de politie in contact komen dan niet-Marokkanen. Mensen zeggen hier vaak op: maar na de puberteit neemt dit getal weer af. Maarreh, er zitten altijd Marokkanen in de puberteit. De post van kanjer waar hij/zij zegt dat in Marokko christenen worden uitgezet, vind ik kloppen.
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:23 schreef De_Ilias het volgende:

Hun houden zich niet aan de wet en daarom worden zij het land uitgezet, kan je toch niet vergelijken?
De meeste Marokkaanse jongeren houden zich anders ook niet aan de wet. Valt prima te vergelijken toch? Vind het beetje raar als zij het wel doen en je er niks van hoort.

quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef Peunage het volgende:

Jah man, DE HELE BEVOLKINGSGROEP voert deportaties uit.
Slecht argument. Je doet alsof alle Nederlanders de deportatie uitvoeren. Klopt natuurlijk niet. Niet ONZE hele bevolkingsgroep voert ze uit, en die van HUN ook niet. Geen verschil dus, opnieuw.

Het meest trieste aan de situatie op dit moment is dat een 'groep jongeren met Marokkaanse afkomst' in Helmond mensen wil oproepen aangifte te doen. In HELMOND. De stad die het MEESTE overlast van Marokkaanse jongeren heeft in Nederland. Daar hoor BIJNA NOOIT iets over. Nu doet een nederlander volgens hun een keer iets fout en iedereen moet het weten. Huilie huilie. Aan een vrouw in Helmond is gevraagd waarom ze op de PVV stemde. Haar antwoord: Ik wil niet dat mijn dochter iedere dag bedreigd wordt door Marokkaanse jongeren. Goede reden! Wilders bracht het misschien inderdaad een beetje hard, maar er zijn procentueel gezien simpelweg veel meer 'slechte' Marokkanen dan 'slechte' niet-Marokkanen.

Al die PVV'ers die er zijn uitgestapt zijn ook triest. Alsof ze nog niet wisten dat dit was wat Wilders wou. Slechte smoes, ze willen gewoon hun reputatie hoog houden en niet bij een 'racist in de partij zitten'.

Wilders 2014: Ik neem niet terug wat ik heb gezegd. Sommigen noemen het racisme, maar het is gewoon de keiharde waarheid.

Niet alle Marokkanen moeten weg natuurlijk, er zijn heus genoeg Marokkanen die zich gewoon aan de wet houden. Mensen denken: Oei, hij heeft een andere huidskleur. Maakt niet uit wat hij verkeerd doet, als je er iets van zegt is het racisme en dat willen we natuurlijk niet. Mensen zijn zo bang dat ze iemand discrimineren terwijl het gewoon de waarheid is.
Be the best you can be.
pi_138237721
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:09 schreef ivvi99 het volgende:
Het is een feit dat Marokkaanse jongeren veel vaker met de politie in contact komen dan niet-Marokkanen. Mensen zeggen hier vaak op: maar na de puberteit neemt dit getal weer af. Maarreh, er zitten altijd Marokkanen in de puberteit. De post van kanjer waar hij/zij zegt dat in Marokko christenen worden uitgezet, vind ik kloppen.

[..]

De meeste Marokkaanse jongeren houden zich anders ook niet aan de wet. Valt prima te vergelijken toch? Vind het beetje raar als zij het wel doen en je er niks van hoort.

[..]

Slecht argument. Je doet alsof alle Nederlanders de deportatie uitvoeren. Klopt natuurlijk niet. Niet ONZE hele bevolkingsgroep voert ze uit, en die van HUN ook niet. Geen verschil dus, opnieuw.

Het meest trieste aan de situatie op dit moment is dat een 'groep jongeren met Marokkaanse afkomst' in Helmond mensen wil oproepen aangifte te doen. In HELMOND. De stad die het MEESTE overlast van Marokkaanse jongeren heeft in Nederland. Daar hoor BIJNA NOOIT iets over. Nu doet een nederlander volgens hun een keer iets fout en iedereen moet het weten. Huilie huilie. Aan een vrouw in Helmond is gevraagd waarom ze op de PVV stemde. Haar antwoord: Ik wil niet dat mijn dochter iedere dag bedreigd wordt door Marokkaanse jongeren. Goede reden! Wilders bracht het misschien inderdaad een beetje hard, maar er zijn procentueel gezien simpelweg veel meer 'slechte' Marokkanen dan 'slechte' niet-Marokkanen.

Al die PVV'ers die er zijn uitgestapt zijn ook triest. Alsof ze nog niet wisten dat dit was wat Wilders wou. Slechte smoes, ze willen gewoon hun reputatie hoog houden en niet bij een 'racist in de partij zitten'.

Wilders 2014: Ik neem niet terug wat ik heb gezegd. Sommigen noemen het racisme, maar het is gewoon de keiharde waarheid.

Niet alle Marokkanen moeten weg natuurlijk, er zijn heus genoeg Marokkanen die zich gewoon aan de wet houden. Mensen denken: Oei, hij heeft een andere huidskleur. Maakt niet uit wat hij verkeerd doet, als je er iets van zegt is het racisme en dat willen we natuurlijk niet. Mensen zijn zo bang dat ze iemand discrimineren terwijl het gewoon de waarheid is.
Allemaal leuk en aardig, maar Wilders wil niet alleen críminele Marokkanen weghebben :N
Tails tell tales
pi_138239314
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 20:09 schreef ivvi99 het volgende:
Gast, ik zeg toch niet dat onze bevolkingsgroep deportatie uit voert :')
Kanjer generaliseert even een hele bevolkingsgroep.
  donderdag 27 maart 2014 @ 20:44:51 #254
322645 Voorschrift
See if I care
pi_138239400
quote:
12s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Snap ik, maar het is hun intentie en ze zoeken de Grote Juridische Broer die het vuyle werk voor hen opknapt.

En ik blijf bij het punt dat je ze nooit, werkelijk NOOIT en masse in de rij ziet staan om aangifte te doen als een lid van hun "hechte gemeenschap" (moskee, sportclub, winkeltje, familie, whatever) de boel verstiert en mensen zelfs fysiek geweld aan doet (wat Wilders niet doet).
^O^

Spijker op z'n kop, derhalve maak ik me ook niet druk om Wilders.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_138243323
Hopelijk schopt het OM die smerige haatzaaiende neo-nazi snel het gevang in na al die aangiftes. Dan zal dat partijtje van hem snel als een kaartenhuis in elkaar donderen, a la LPF.
pi_138243695
quote:
7s.gif Op donderdag 27 maart 2014 18:00 schreef Straatcommando. het volgende:

Ik vind hem wel op z'n plaats. De eerste mevrouw heeft gelijk en ik zie toch een aantal dingen weer gebeuren in 2014. We hebben er geen zák van geleerd blijkbaar.

Typisch volk, dat dan weer wel :D
Wow. Die reacties van die Marokkaanse(?) jochies... echt stuitend.
pi_138245150
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:59 schreef UncleDolan het volgende:

[..]

Wow. Die reacties van die Marokkaanse(?) jochies... echt stuitend.
"Van mij mag die sterven hoor, is wel goed voor hem" :')
Tails tell tales
pi_138247095
Schenk die witte pipo geen aandacht!
pi_138248108
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:00 schreef Skillsy het volgende:
Schenk die witte pipo geen aandacht!
Daar zul je toch echt de eer moeten laten aan de islamietjes en geitenwollensokken die hand in hand "ik ben marokkaan" scanderend in een carnavaleske optocht naar het politiebureau marcheerden om de voorgedrukte aangiftes van een kruisje te voorzien.

Als het niet zo treurig was, zou ik me dood lachen.
pi_138252157
quote:
8s.gif Op donderdag 27 maart 2014 11:29 schreef Peunage het volgende:

[..]

Mensen mogen ook zeggen wat ze willen. Maar er zijn juridische grenzen binnen deze rechtstaat, en als iemand zich niet aan de wet houdt, dan mag je daar aangifte tegen doen. Dat betekent niet dat iemand zijn mening niet meer mag geven, maar dat diegene zijn mening moet geven binnen die juridische grenzen. Als hij daar buiten stapt is hij strafbaar bezig, ongeacht wat jij of ik er van vinden.

Maar jij maakt automatisch een verbinding tussen aangifte tegen geert en slachtoffers van geweld en roofovervallen. Ik zie die verbinding niet. Het is voor mij heel simpel. Ik zie dat Wilders de wet overtreed (volgens mijn overtuiging) en wil daar aangifte tegen doen. Wat heb ik nou met Jo Vlemming te maken? Vervelend wat hij heeft meegemaakt, maar dat heeft niks, maar dan ook echt NIKS, te maken met de aangifte die ik zou willen doen.

[..]

Een beetje omgekeerde wereld hé, dat je redenen moet geven om iets niét te doen :?
Eigenlijk moet je ook niet serieus reageren op dat soort domme reacties. Hij zegt in de posts die hier aan voorafgaan gewoon oerdomme dingen. Vroeger hadden domme mensen nog het fatsoen om hun mond te houden, nu denken ze dat hun mening waardevol is.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 06:05:32 #261
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_138252530
Zover is het dus gekomen in het land, Wilders maakt kleine kinderen bang en de minister-president moet hen geruststellen.

Jeugdjournaal met Hind

Jeugdjournaal met Rutte

Waar zijn we in godsnaam mee bezig, waarom loopt die staatsgevaarlijke, krankzinnig Hollandse Hitler nog vrij rond?

[ Bericht 4% gewijzigd door Old_Pal op 28-03-2014 07:21:08 ]
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 28 maart 2014 @ 06:10:47 #262
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_138252541
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 21:53 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hopelijk schopt het OM die smerige haatzaaiende neo-nazi snel het gevang in na al die aangiftes. Dan zal dat partijtje van hem snel als een kaartenhuis in elkaar donderen, a la LPF.
Ik ben er van overtuigd dat dat gaat gebeuren. Als die blonde idioot niet gestraft wordt dan houdt dat in dat wij dan werkelijk alles mogen zeggen in dit land ..... maar dan ook werkelijk alles.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:12:46 #263
3542 Gia
User under construction
pi_138253216
quote:
0s.gif Op donderdag 27 maart 2014 16:23 schreef De_Ilias het volgende:

Hun houden zich niet aan de wet en daarom worden zij het land uitgezet, kan je toch niet vergelijken?
Hoezo niet?

Houden die bontkraagjes zich hier wél aan de wet, dan?
pi_138253217
Ook leuk dit bij de club waar mijn vader bij betrokken is:

quote:
Volgens vicevoorzitter Paul Kulk van de Delftse club SV Wippolder ontstond er tumult aan het einde van de wedstrijd nadat twee spelers van de thuisspelende club Real Zoetermeer een rode kaart hadden gekregen. 'Zo'n 20 tot 25 supporters stormden vlak voor het fluitsignaal het veld op. Eén van hen raakte de grensrechter met zijn schouder in het gezicht waardoor hij viel. Een ander trapte hem vervolgens.'

Rasheed Muradin, voorzitter van Real Zoetermeer, ontkent de aantijgingen: 'Het was een ongelukje. Er is een jongen tegen hem aangelopen, waardoor hij op de grond is gevallen.' Volgens Muradin liepen de supporters in hun enthousiasme het veld op om te vieren dat ze met 3-2 hadden gewonnen.
Lekker ontkennen terwijl er tegen iemands hoofd is getrapt. Goed hoor zo'n multiculti voetbalteam.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2014 08:13:41 ]
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:14:54 #265
3542 Gia
User under construction
pi_138253239
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 17:29 schreef Peunage het volgende:

Jah man, DE HELE BEVOLKINGSGROEP voert deportaties uit.
Ook hier gaat niet de hele bevolkingsgroep criminele marokkaantjes uitzetten.
Ook daarin dus geen verschil.
pi_138253243
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:13 schreef totalvamp het volgende:
Ook leuk dit bij de club waar mijn vader bij betrokken is:

[..]

Lekker ontkennen terwijl er tegen iemands hoofd is getrapt. Goed hoor zo'n multiculti voetbalteam.
Want dit staat natuurlijk garant voor elk multiculti voetbalteam. :')
pi_138253279
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:15 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Want dit staat natuurlijk garant voor elk multiculti voetbalteam. :')
Die voetballen vaak vele malen agressiever ja. Vandaar ook de 2 rode kaarten misschien?
  vrijdag 28 maart 2014 @ 08:22:03 #268
3542 Gia
User under construction
pi_138253313
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 06:10 schreef Old_Pal het volgende:

Ik ben er van overtuigd dat dat gaat gebeuren. Als die blonde idioot niet gestraft wordt dan houdt dat in dat wij dan werkelijk alles mogen zeggen in dit land ..... maar dan ook werkelijk alles.
Nee. Doodverwensingen en aanzetten tot geweld mag, bijvoorbeeld, niet.
pi_138263187
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 08:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee. Doodverwensingen en aanzetten tot geweld mag, bijvoorbeeld, niet.
Doodverwensingen zijn toegestaan hoor. Je mag gerust zeggen dat je hoopt dat persoon X dood gaat.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 maart 2014 @ 15:31:36 #270
862 Arcee
Look closer
pi_138264581
quote:
Rutte: kabinet met PVV zou zijn gevallen

„Het is allemaal heel theoretisch, maar de grond voor samenwerking zou dan zijn weggevallen”, aldus Rutte, naast premier ook VVD-leider. In werkelijkheid viel het kabinet van VVD, CDA en gedoogpartner PVV al in het voorjaar van 2012, na een conflict over bezuinigingen.

Jeugdjournaal

Rutte legde uit waarom hij donderdag in het Jeugdjournaal geruststellende woorden sprak naar aanleiding van de affaire rond Wilders. Hij deed dat omdat hij signalen kreeg dat veel kinderen zich ongerust maken dat ze het land worden uitgezet en ook omdat ze door klasgenootjes worden gepest na de uitingen van Wilders. Die liet na de gemeenteraadsverkiezingen van vorige week zijn aanhangers 'minder Marokkanen' scanderen.

Geen contact

Het kabinet heeft al eerder scherp afstand genomen hiervan. Rutte herhaalde vrijdag dat Wilders „een grens over is gegaan” door een hele bevolkingsgroep weg te zetten. Rutte heeft geen contact gezocht met Wilders over de kwestie.

Bron: Telegraaf
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_138265146
Even het belangrijkste eruit gehaald: „Het is allemaal heel theoretisch, ...”. En Rutte reageert hier op een vraag. Zeg ik alvast even voordat mensen gaan roepen dat Rutte probeert te scoren.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 18:24:25 #272
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_138270097
Man, man, man...... :')
Zo krijgt Wilders alleen maar meer aandacht....
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ig-voor-pvv-aangifte

[ Bericht 3% gewijzigd door penny-wise op 28-03-2014 18:30:45 ]
pi_138270147
Als ik sommige klassen met kinderen zie, vol met marokkaantjes. Ja, die zou ik ook uitzetten. Ze worden nu al met de paplepel ingegooid dat ze Marokkaan zijn geen Nederlander. Ze zien Badr Hari als hun grote voorbeeld en wensen Wilders dood.

En dan niet zeggen "Dat is overdreven", want ik heb zelf meegemaakt hoe deze Marokkanen hier in Nederland wonen.
pi_138275374
quote:
1s.gif Op donderdag 27 maart 2014 23:19 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Daar zul je toch echt de eer moeten laten aan de islamietjes en geitenwollensokken die hand in hand "ik ben marokkaan" scanderend in een carnavaleske optocht naar het politiebureau marcheerden om de voorgedrukte aangiftes van een kruisje te voorzien.

Als het niet zo treurig was, zou ik me dood lachen.
Sommige mensen begrijpen zoveel van elkaar als een ezel van de steen waarover hij gestruikeld is. Elkaar begrijpen blijkt in praktijk zó moeilijk waardoor we uit gemakzucht elkaar maar veroordelen.

Advies: Als je dicht komt te staan bij iemand van ver af , wordt hij zelfs dierbaar voor je :)
pi_138278968
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 18:25 schreef totalvamp het volgende:
Als ik sommige klassen met kinderen zie, vol met marokkaantjes. Ja, die zou ik ook uitzetten. Ze worden nu al met de paplepel ingegooid dat ze Marokkaan zijn geen Nederlander. Ze zien Badr Hari als hun grote voorbeeld en wensen Wilders dood.

En dan niet zeggen "Dat is overdreven", want ik heb zelf meegemaakt hoe deze Marokkanen hier in Nederland wonen.
Toegegeven, ik kijk oom meer op tegen Badr Hari ipv Geert Wilders.
Waarom is het trouwens zo`n probleem in Nederland dan Marokkanen zich meer Marokkaan voelen als Nederlander? We zijn toch "multicultureel" of leeft dat niet meer in Nederland?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')