ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon helemaal zin in
Zaterdag rustig en relaxed avondje, maar zondag in het zonnetje biertje doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook
biertjes drinken op de dam![]()
![]()
![]()
en daarna weer fokkers ontmoeten in het stadion denk ik
Schaafwond op knie/scheenbeen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad, is 8 graden ofzo vanavond
En me voetbalwond van vorige week is nog niet beter
1 Sliding en hij ligt weer open
Alsof het leuker dan mij wordt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag rustig en relaxed avondje, maar zondag in het zonnetje biertje doen
Ik meet leuke fokkers, geen idee of dat bij jou ook zo is
ohquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag rustig en relaxed avondje, maar zondag in het zonnetje biertje doen
Ik meet leuke fokkers, geen idee of dat bij jou ook zo is
Ik neem aan dat je ze nog later goed hebt teruggepakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaafwond op knie/scheenbeen?
Velo uit Wateringen had 10 jaar terug van die eerste generatie kunstgrasveldenNa een uitwedstrijd bij hen kon ik een week mijn been niet strekken.
Ja. 4 jaar terug gestopt met voetballen, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze nog later goed hebt teruggepakt.
De parel van Delft laat niet met zich sollen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. 4 jaar terug gestopt met voetballen, dat zal ze leren.
Zelfde plek zelfde tijd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook
biertjes drinken op de dam![]()
![]()
![]()
en daarna weer fokkers ontmoeten in het stadion denk ik
Knie jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaafwond op knie/scheenbeen?
Velo uit Wateringen had 10 jaar terug van die eerste generatie kunstgrasveldenNa een uitwedstrijd bij hen kon ik een week mijn been niet strekken.
[..]
Alsof het leuker dan mij wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat het leuker dan jou wordt
Onlogisch, HMF en Sjaakquote:
Happel
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 17:44:04 ]
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu:jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat het leuker dan jou wordt
[..]
Onlogisch, HMF en Sjaak
Happel
al naar het ziekenhuis geweest?
ze is apart ja, anders had ze ook nooit vastgezetenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Lucia de Berk vanavond bij DWDD, heerlijk dat soort dooie skeletten bij praatprogramma's.
Amputerenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje
Ja mijn been moest er bijna afquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje
[..]
Knie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu:Ik zag Sjaak net bij de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat het leuker dan jou wordt
[..]
Onlogisch, HMF en Sjaak
Happel![]()
*jouquote:
Wie?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stelletje grafvolk hier dat stipt om 18.00 wil eten![]()
Krijg een verkoudheid ofzo.
Wat had je laatst nou gegeten toen je die week alleen thuis was?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader
En jat hij ook nog eens mijn lievelingspizza
Patat, pizza, shoarma, worstenbroodjes, gebakken aardappels met speklap, spacepannekoeken, broodjes hamburger.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat had je laatst nou gegeten toen je die week alleen thuis was?
Of nou ja, wil ik het weten?
Spacepannenkoeken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Patat, pizza, shoarma, worstenbroodjes, gebakken aardappels met speklap, spacepannekoeken, broodjes hamburger.
De leef
Ik was fucking stonedquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Spacepannenkoeken?
Heb je drugs gebruikt dus?
Maar heb je serieus wiet of hasj door je pannenkoek gedaan?quote:
Ik wou eens iets anders dan spacecake. En dit was best te doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar heb je serieus wiet of hasj door je pannenkoek gedaan?
Heb ik nog nooit gehoord
Maar ach, waarom ook niet.Drugs is door al het eten goed
[..]
Knie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu:Sporten is nergens goed voor. Ik win met mijn knie door enkel wodka en bier drinkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat het leuker dan jou wordt
[..]
Onlogisch, HMF en Sjaak
Happel
Wat een leuke nieuwe traditie dit. Allemaal onze wonden uploaden en postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sporten is nergens goed voor. Ik win met mijn knie door enkel wodka en bier drinken
Wat een leuke nieuwe traditie dit. Allemaal onze wonden uploaden en postenWow. Prachtig concept inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wachten tot ik mezelf een keer verwond.![]()
Wietmelk maken en daar je beslag mee maken werkt primaquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar heb je serieus wiet of hasj door je pannenkoek gedaan?
Heb ik nog nooit gehoord
Maar ach, waarom ook niet.Drugs is door al het eten goed![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sporten is nergens goed voor. Ik win met mijn knie door enkel wodka en bier drinken
Wat een leuke nieuwe traditie dit. Allemaal onze wonden uploaden en postenik heb nog veel ergere, maar die zijn niet recent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar lijkt me een goed plan. Wonden uploaden, wel in spoiler, sommige zijn te goor.![]()
ik wil ook een spacepannekoekquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Patat, pizza, shoarma, worstenbroodjes, gebakken aardappels met speklap, spacepannekoeken, broodjes hamburger.
De leef![]()
![]()
ik ben vandaag in een tbs kliniek geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:22 schreef GGMM het volgende:
Volkert van der G. komt dus vrij.
Ophef, ophef.
Best apart en grappig. Ze hebben er van alles
Zelfs een zwembad.![]()
het is dan ook een kliniekquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben vandaag in een tbs kliniek geweest.
Best apart en grappig. Ze hebben er van alles
Zelfs een zwembad.Groot fan van User Wotte![]()
ik vind het nergens op slaan, later als ik het bejaardentehuis in moet, dan pleeg ik een moord. Dan word ik nog beter verzorgdquote:![]()
![]()
Ja het is niet zo gek natuurlijk.Maar ik zou er zelf niet zo snel aan denkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Wietmelk maken en daar je beslag mee maken werkt prima![]()
dan kom je in de gevangenisquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het nergens op slaan, later als ik het bejaardentehuis in moet, dan pleeg ik een moord. Dan word ik nog beter verzorgdGroot fan van User Wotte![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet altijd.
En ook daar is het beter dan in een bejaardentehuis
OkeGroot fan van User Wotte![]()
Uh je weet niet hoe het gaat in een bejaardentehuis? Verdiep je er eens inquote:2 Keer in de week gewassen worden is gewoon.goor.
![]()
Mensen in de gevangenis worden nooit gewassen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh je weet niet hoe het gaat in een bejaardentehuis? Verdiep je er eens in2 Keer in de week gewassen worden is gewoon.goor.
![]()
Jr kijkt Utopia..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
jij kijkt spangasquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En toch is het TBC-systeem wel effectief en nog altijd goedkoper/beter dan de achterlijkheid van een Amerika waar criminelen zonder welke behandeling/begeleiding dan ook terug in de maatschappij worden gegooid (Totdat ze levenslang krijgen omdat ze blijven hangen in hun fouten)quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh je weet niet hoe het gaat in een bejaardentehuis? Verdiep je er eens in2 Keer in de week gewassen worden is gewoon.goor.
Waar sloeg die crosspost op?quote:![]()
![]()
ik dacht dat de discussie wel klaar wasquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bedanktGroot fan van User Wotte![]()
wel als ze bejaard zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen in de gevangenis worden nooit gewassen.![]()
Hoe laat begint specnec?
ajacied422[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Nee dat topic volg ik wel,quote:
Maar nooit geen tijd rond zeven uur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zeg ook niet dat het slecht is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch is het TBC-systeem wel effectief en nog altijd goedkoper/beter dan de achterlijkheid van een Amerika waar criminelen zonder welke behandeling/begeleiding dan ook terug in de maatschappij worden gegooid (Totdat ze levenslang krijgen omdat ze blijven hangen in hun fouten)
[..]
Waar sloeg die crosspost op?
Alleen al die verwennerij had niet gehoeven, videotheek, bibliotheek,zwembad, voetbalveld, fitness, winkeltje, internet.![]()
AH OK vandaar dat ik je daar altijd ziequote:Op woensdag 26 maart 2014 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat topic volg ik wel,
Maar nooit geen tijd rond zeven uur.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja... wil je iemand mentaal/psychisch bereiken dan zal je hem toch enigszins op zijn gemak moeten laten voelen. Het is overigens ook niet zo dat het allemaal moordenaars/verkrachters zijn. Sommige hadden zonder tbc allang vrij geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het slecht is.
Alleen al die verwennerij had niet gehoeven, videotheek, bibliotheek,zwembad, voetbalveld, fitness, winkeltje, internet.
Maar het is inderdaad een lastig vraagstuk wat voor vele gezien hun eigen situatie ook moeilijk te accepteren valt.![]()
Dat vind jij verwennerij? Internet is trouwens niet voor iedereen en er zitten restricties op sommige sites. Bieb en dergelijke vind ik geen luxe. Je hebt een vrijheidsbeperking, wat moet je de hele dag doen zonder die faciliteiten?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het slecht is.
Alleen al die verwennerij had niet gehoeven, videotheek, bibliotheek,zwembad, voetbalveld, fitness, winkeltje, internet.Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
TBS. Ik vermoed dat autocorrect in t spel is
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
Werkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:42 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat vind jij verwennerij? Internet is trouwens niet voor iedereen en er zitten restricties op sommige sites. Bieb en dergelijke vind ik geen luxe. Je hebt een vrijheidsbeperking, wat moet je de hele dag doen zonder die faciliteiten?![]()
(ze hebben houtzagerij etc.... )![]()
tuurlijk nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:03 schreef hafcfan het volgende:
Benieuwd of die Volkert nog wordt neergeknald.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Shadow Business, a song by Jedi Mind Tricks on Spotify.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
Charmed_angel is voorstander van slavernij![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Shadow Business, a song by Jedi Mind Tricks on Spotify.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: