Hoor jij ook bij de mensen die zeggen dat FM realistische is?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi groepswedstrijdje in de Europa League, wat zeg ik, Champions League.

FM is realistisch.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoor jij ook bij de mensen die zeggen dat FM realistische is?

Ga maar lekker met een ajax shirt aan de groningse vlag zwaaien in het Euroborg. Go, RenSCHajaciedquote:

Nee, want Bayern staat niet bovenaan in de Bundesliga.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]

huhquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, want Bayern staat niet bovenaan in de Bundesliga.

Ze zeggen altijd dat dat spel zo realistische is, maar als ik Stijns pics zie valt dat nog wel mee.quote:

quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:20 schreef Typisch het volgende:
Je kunt aan Rens zijn posts niet zien dat hij ouder is dan Stijn.

Als ze beiden wat ouder zijn is dat zelfs een compliment.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:20 schreef Typisch het volgende:
Je kunt aan Rens zijn posts niet zien dat hij ouder is dan Stijn.

uh okequote:Op woensdag 26 maart 2014 17:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd dat dat spel zo realistische is, maar als ik Stijns pics zie valt dat nog wel mee.

Daar word je zonder zon niet heel blij van nee.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het koud
En moet om 20:15 uur een wedstrijd voetballen. Pffffff

Inderdaad, is 8 graden ofzo vanavondquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Doe eens normaal. We leven hier toch niet een een agressief fallische cultuur of wat.
[..]
Daar word je zonder zon niet heel blij van nee.

Kunstgras zeker?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad, is 8 graden ofzo vanavond
En me voetbalwond van vorige week is nog niet beter
1 Sliding en hij ligt weer open

Nee we hebben aangegeven dat we dat niet willen.quote:

Meid, koop een zakdoek gaat er uren in janken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:26 schreef Tyron het volgende:
stijn die even meeloopt met de boertjes
maar dat zijn we wel gewend van die meeloper

madquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meid, koop een zakdoek gaat er uren in janken.

ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon helemaal zin in

Zaterdag rustig en relaxed avondje, maar zondag in het zonnetje biertje doenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook
biertjes drinken op de dam

en daarna weer fokkers ontmoeten in het stadion denk ik

Schaafwond op knie/scheenbeen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad, is 8 graden ofzo vanavond
En me voetbalwond van vorige week is nog niet beter
1 Sliding en hij ligt weer open
 Na een uitwedstrijd bij hen kon ik een week mijn been niet strekken.
 Na een uitwedstrijd bij hen kon ik een week mijn been niet strekken.Alsof het leuker dan mij wordt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag rustig en relaxed avondje, maar zondag in het zonnetje biertje doen
Ik meet leuke fokkers, geen idee of dat bij jou ook zo is

ohquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zaterdag rustig en relaxed avondje, maar zondag in het zonnetje biertje doen
Ik meet leuke fokkers, geen idee of dat bij jou ook zo is

Ik neem aan dat je ze nog later goed hebt teruggepakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaafwond op knie/scheenbeen?
Velo uit Wateringen had 10 jaar terug van die eerste generatie kunstgrasveldenNa een uitwedstrijd bij hen kon ik een week mijn been niet strekken.

Ja. 4 jaar terug gestopt met voetballen, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ze nog later goed hebt teruggepakt.

De parel van Delft laat niet met zich sollen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. 4 jaar terug gestopt met voetballen, dat zal ze leren.

Zelfde plek zelfde tijd?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook
biertjes drinken op de dam

en daarna weer fokkers ontmoeten in het stadion denk ik

Knie jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaafwond op knie/scheenbeen?
Velo uit Wateringen had 10 jaar terug van die eerste generatie kunstgrasveldenNa een uitwedstrijd bij hen kon ik een week mijn been niet strekken.
[..]
Alsof het leuker dan mij wordt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat het leuker dan jou wordt Onlogisch, HMF en Sjaakquote:
Onlogisch, HMF en Sjaakquote:
Happel
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2014 17:44:04 ]

quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu:jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat het leuker dan jou wordt
[..]
Onlogisch, HMF en Sjaak
Happel
al naar het ziekenhuis geweest?

ze is apart ja, anders had ze ook nooit vastgezetenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Lucia de Berk vanavond bij DWDD, heerlijk dat soort dooie skeletten bij praatprogramma's.

Amputerenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje

Ja mijn been moest er bijna afquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje

quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Knie jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu:Ik zag Sjaak net bij de treinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat het leuker dan jou wordt
[..]
Onlogisch, HMF en Sjaak
Happel

*jouquote:

Wie?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stelletje grafvolk hier dat stipt om 18.00 wil eten
Krijg een verkoudheid ofzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |