jij kijkt spangasquote:
En toch is het TBC-systeem wel effectief en nog altijd goedkoper/beter dan de achterlijkheid van een Amerika waar criminelen zonder welke behandeling/begeleiding dan ook terug in de maatschappij worden gegooid (Totdat ze levenslang krijgen omdat ze blijven hangen in hun fouten)quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh je weet niet hoe het gaat in een bejaardentehuis? Verdiep je er eens in2 Keer in de week gewassen worden is gewoon.goor.
Waar sloeg die crosspost op?quote:
ik dacht dat de discussie wel klaar wasquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh je weet niet hoe het gaat in een bejaardentehuis? Verdiep je er eens in2 Keer in de week gewassen worden is gewoon.goor.
wel als ze bejaard zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen in de gevangenis worden nooit gewassen.
Nee dat topic volg ik wel,quote:
ik zeg ook niet dat het slecht is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En toch is het TBC-systeem wel effectief en nog altijd goedkoper/beter dan de achterlijkheid van een Amerika waar criminelen zonder welke behandeling/begeleiding dan ook terug in de maatschappij worden gegooid (Totdat ze levenslang krijgen omdat ze blijven hangen in hun fouten)
[..]
Waar sloeg die crosspost op?
AH OK vandaar dat ik je daar altijd ziequote:Op woensdag 26 maart 2014 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee dat topic volg ik wel,
Maar nooit geen tijd rond zeven uur.
Tja... wil je iemand mentaal/psychisch bereiken dan zal je hem toch enigszins op zijn gemak moeten laten voelen. Het is overigens ook niet zo dat het allemaal moordenaars/verkrachters zijn. Sommige hadden zonder tbc allang vrij geweest.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het slecht is.
Alleen al die verwennerij had niet gehoeven, videotheek, bibliotheek,zwembad, voetbalveld, fitness, winkeltje, internet.
Dat vind jij verwennerij? Internet is trouwens niet voor iedereen en er zitten restricties op sommige sites. Bieb en dergelijke vind ik geen luxe. Je hebt een vrijheidsbeperking, wat moet je de hele dag doen zonder die faciliteiten?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat het slecht is.
Alleen al die verwennerij had niet gehoeven, videotheek, bibliotheek,zwembad, voetbalveld, fitness, winkeltje, internet.
Werkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:42 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat vind jij verwennerij? Internet is trouwens niet voor iedereen en er zitten restricties op sommige sites. Bieb en dergelijke vind ik geen luxe. Je hebt een vrijheidsbeperking, wat moet je de hele dag doen zonder die faciliteiten?
tuurlijk nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:03 schreef hafcfan het volgende:
Benieuwd of die Volkert nog wordt neergeknald.
Shadow Business, a song by Jedi Mind Tricks on Spotify.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
Charmed_angel is voorstander van slavernij
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Shadow Business, a song by Jedi Mind Tricks on Spotify.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |