SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog even willen lachen om het gebash, de heerlijke OP, of de tips die voorbij kwamen in een vorig topic, gekaapt door Gym, klik danhier
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Nopequote:
Nee erg vervelend inderdaadquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope![]()
Denk dat ik maar even wacht tot 12 uur en dan ga mailen met de vraag wanneer ik alsnog een telefoontje mag verwachten. Had nog meer gepland voor vandaag, en heel de tijd zitten wachten op een telefoontje is dan niet zo handig
Matig wel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nope![]()
Denk dat ik maar even wacht tot 12 uur en dan ga mailen met de vraag wanneer ik alsnog een telefoontje mag verwachten. Had nog meer gepland voor vandaag, en heel de tijd zitten wachten op een telefoontje is dan niet zo handig
Ja, tell me about it. Maar als je het niet neemt ligt je er echt langer uit /ervaring.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Een week rust? Wat is dat?Rust als in helemaal niets doen met armen of alleen de barbell niet?
Thanks voor je hulp trouwens!
quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:55 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Is ook wel waarmaar niet zonder de combi met buikspieroefeningen.
Je moet echt best wel clean eten om de vage lijnen van een sixpack al te kunnen zien. Anders krijg je gewoon een harde buik met alsnog wat vetjes eroverheen.
*boks*quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:50 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik wil geen sixpack, maar wel een beetje dat de vorm ervan doorschijnt. Gewoon dat m'n buik een beetje een strakke vorm heeft. En m'n tieten zijn helaas al een stuk gekrompenMaar ik wil niet meer terug naar een hoger vetpercentage hoor, dus jammer dan van die tieten. Daar moet ik maar mee leven en als het bijv. voor een leuk jurkje nodig is draag ik wel push up.
Wat is jouw train/sport schema dan Qwea? Misschien dat je het al eens gezegd hebt, sorry danquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat heb ik dus nu. Minimaal vet hoor, maar wel iets. En ik heb echt een hekel aan clean eten. Ik hou van af en toe ff bunkeren.
Ik zit me ook altijd af te vragen hoe clean clean nou is.
[..]
*boks*
Ik heb wel dat je de lijnen aan de zijkant kan zien van de buikspieren. Fucking eindelijk. Mag ook godsamme wel eens, train me het apezuur.
Ik heb een rustdag maar verveel me de pleurisMiss zo toch ff cardio'en
Ik sport 4x in de week. 2x onder PT 2x bij basic Cardio en KT. En elke dag (oke vandaag niet, moet ze nog doen vanaaf of straks) 250 buikspieroefenigen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:13 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wat is jouw train/sport schema dan Qwea? Misschien dat je het al eens gezegd hebt, sorry dan![]()
En thanks voor je tips nog! Ik ben mn knie idd aan t koelen en zo'n brace lijkt mij ook wel prettig. Eens kijken of ik dat vandaag kan scoren.
Wat is PT?quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sport 4x in de week. 2x onder PT 2x bij basic Cardio en KT. En elke dag (oke vandaag niet, moet ze nog doen vanaaf of straks) 250 buikspieroefenigen.
3x daags 15 min koelen. En zo'n brace kun je ook bij action kopen
Zonder dat ik zeur, zou het 30 kilo geleden echt heel frustrerend geweest zijn om mensen te horen over lijntjes die je kunt zien aan de zijkant van je buikspieren. De gemiddelde fattie ziet lijntjes tussen de rollen...quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]Dat heb ik dus nu. Minimaal vet hoor, maar wel iets. En ik heb echt een hekel aan clean eten. Ik hou van af en toe ff bunkeren.
Ik zit me ook altijd af te vragen hoe clean clean nou is.
[..]
*boks*
Ik heb wel dat je de lijnen aan de zijkant kan zien van de buikspieren. Fucking eindelijk. Mag ook godsamme wel eens, train me het apezuur.
Ik heb een rustdag maar verveel me de pleurisMiss zo toch ff cardio'en
PT is personal training. Ik doe 2x in de week sporten onder begeleiding van mijn fysio. I.v.m reuma e.d. (Vandaar ook telkens dat of mijn handen het niet doen, of mijn AC gewrichten ontstoken zijn, of dat ik amper kan lopen omdat mijn knieën ontzettend pijn doen).quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:25 schreef xuryah het volgende:
[..]
Wat is PT?
Hoe lang doe jij dan kracht en cardio?
Ah handig, dan stuur ik mn vriend morgen avond even naar de action! :p
En waarom is dat frustrerend? Beter is het een motivator.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:51 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Zonder dat ik zeur, zou het 30 kilo geleden echt heel frustrerend geweest zijn om mensen te horen over lijntjes die je kunt zien aan de zijkant van je buikspieren. De gemiddelde fattie ziet lijntjes tussen de rollen...
Mijn godquote:Als het echt alleen maar over trainingsschema's enzo gaat, is het misschien een idee om het via pm of dm of in een sporttopic te zetten ofzo?
Ja dat herken ik ook bij mijn moeder. Zij heeft dan geen reuma, maar fibromyalgie. Vooral in haar handen. Lijkt me erg vervelend!quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
PT is personal training. Ik doe 2x in de week sporten onder begeleiding van mijn fysio. I.v.m reuma e.d. (Vandaar ook telkens dat of mijn handen het niet doen, of mijn AC gewrichten ontstoken zijn, of dat ik amper kan lopen omdat mijn knieën ontzettend pijn doen).
Ik doe -denkt- sinds een jaar of 2.5 / 3 sporten bij de fysio. Eerst was dat wat lafjes aankloten om in beweging te blijven en zo de belasting op de gewrichten telkens te kunnen verhogen (niet dat dat werkt, want er is serieus geen peil op te trekken. Doe ik 70 kilo pressen kan ik geen last hebben, doe ik 2 kilo pressen kan ik de volgende dag amper iets vastpakken bvDe logica ontbreekt. ) Sinds 1.5 jaar ben ik serieus bezig gegaan bij de fysio en heb ik vorig jaar Augustus een Basic Fit abo erbij genomen. Dus zeg dat ik sinds een jaar actief aan KT doe
![]()
Ja, dingen kosten geen moerNeem je er 2, 1 op reserve
Is ook erg vervelend. Fibromyalgie lijkt me nog veel vervelender, want daar is zogenaamd niet echt iets aan te doen, zegt men. Ik heb "tenminste" nog ontstoken gewrichten, dat heeft je moeder niet. Daar is niet echt iets aan te zien toch? Bij fibro? Ook niet in het bloed toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja dat herken ik ook bij mijn moeder. Zij heeft dan geen reuma, maar fibromyalgie. Vooral in haar handen. Lijkt me erg vervelend!
Knap van je dat je zo aan het trainen benten dat je in een jaar tijd dit al bereikt hebt! Wou dat dat bij mij ook zo snel ging haha.
Ga dan door naar Slank als je het daar over wilt hebben. Ik kan me prima voorstellen hoe Tink het bedoelt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
En waarom is dat frustrerend? Beter is het een motivator.
[..]
Mijn godBen je zo allergisch voor sport dan? "Als het echt alleen maar over trainingsschema's gaat"
1 hele post. Ik word altijd zo simpel van dat gehaat op het sporten en dat gehaat op het "HUUUUU MAAR JIJ BENT MAATJE 36 EN WIJ MAAT 50. DAT IS NIET EERLIJK EN WAAROM ZEUR JE OVER DAT ENE VET ROLLETJE"
Boodschappen, kwark is op![]()
Omdat dit topic voor fatties is en niet voor slankies. Daarom. Het is geen gehaat, iedereen is blij voor je en trots op je dat je zo knap bent afgevallen. Bij veel anderen is dat nog niet gelukt en het is fijner om samen te mopperen op je nietzosnelalsjewelzouwillenlopende proces of over een keer een forse uitglijder of mislukking dan steeds met je neus op jouw resultaat te worden gedrukt, met name omdat jij wel regelmatig moppert maar dan op het minieme randje vet dat je over je sixpack hebt liggen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
En waarom is dat frustrerend? Beter is het een motivator.
[..]
Mijn godBen je zo allergisch voor sport dan? "Als het echt alleen maar over trainingsschema's gaat"
1 hele post. Ik word altijd zo simpel van dat gehaat op het sporten en dat gehaat op het "HUUUUU MAAR JIJ BENT MAATJE 36 EN WIJ MAAT 50. DAT IS NIET EERLIJK EN WAAROM ZEUR JE OVER DAT ENE VET ROLLETJE"
Boodschappen, kwark is op![]()
Ja klopt, het is psychisomatisch en niks van te zien. Dus erg frustrerend. Niks aan te doen dus ook.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is ook erg vervelend. Fibromyalgie lijkt me nog veel vervelender, want daar is zogenaamd niet echt iets aan te doen, zegt men. Ik heb "tenminste" nog ontstoken gewrichten, dat heeft je moeder niet. Daar is niet echt iets aan te zien toch? Bij fibro? Ook niet in het bloed toch?
Sinds Oktober 2012 ben ik 26kg kwijt. Niet alleen sporten hoor. Ook gewoon echt vrij schoon eten. Blijkbaar niet schoon genoeg zag ik, dus daar gaan we dan maar mee beginnen. En maakt toch niet uit hoe snel het gaat? Gaat erom dat je er serieus mee bezig bent, dan komt het vanzelf
Ooh ja, ik ging kwark halen
Maar waarom worden er dan wel mensen welkom geheten terwijl ze zich aanmelden met de zin: "Ik wil graag 5 kilo kwijt". Waarom worden die dan niet gelijk naar slank 'gestuurd'? Qwea kwam namelijk van fattie af en heeft hier al die tijd meegepost (dus ook mensen leren kennen, wat de nieuwere niet hebben).quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:32 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Omdat dit topic voor fatties is en niet voor slankies. Daarom. Het is geen gehaat, iedereen is blij voor je en trots op je dat je zo knap bent afgevallen. Bij veel anderen is dat nog niet gelukt en het is fijner om samen te mopperen op je nietzosnelalsjewelzouwillenlopende proces of over een keer een forse uitglijder of mislukking dan steeds met je neus op jouw resultaat te worden gedrukt, met name omdat jij wel regelmatig moppert maar dan op het minieme randje vet dat je over je sixpack hebt liggen.
Ditquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:12 schreef douche-eendje het volgende:
Pathoshikjij verwoord precies hoe ik er ook over denk
quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:18 schreef Patoshik het volgende:
Ohja!
Ik kan opdrukken.Eindelijk, na lang oefenen is het me gelukt!
Ik bedoelde het niet echt als reactie perse op jou, maar gewoon even op dat zinnetje.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:19 schreef mrspoeZ het volgende:
Van mij mag iedereen hier posten, al hebben ze bmi van 18. De vraag was waarom er wordt 'gehaat' (niet mijn woorden) wordt op mensen die maatje 36 hebben en toch mopperen en ik denk dat dat komt doordat dit topic in de grond niet voor hen is bedoeld (zie OP). Ik gaf alleen antwoord.
Dit.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:02 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar waarom worden er dan wel mensen welkom geheten terwijl ze zich aanmelden met de zin: "Ik wil graag 5 kilo kwijt". Waarom worden die dan niet gelijk naar slank 'gestuurd'? Qwea kwam namelijk van fattie af en heeft hier al die tijd meegepost (dus ook mensen leren kennen, wat de nieuwere niet hebben).
Ik vind 't gewoon allemaal een beetje raar om nu steeds te lopen bitchen op de 'oude garde' die het over sporten etc hebben terwijl nieuwelingen gewoon toe worden gelaten (oke, dit klinkt heel erg van "ja maar jij mag hier niet bij" maar zo bedoel ik het niet) terwijl die maar 5 kilo kwijt moeten. Er is niet voor niets een scheiding tussen de 2 topics aangebracht. En ik kan het me heel goed voor Qwea voorstellen dat ze hier nog niet weg zou willen (ik hoef ook nog maar 10 kilo, maar mij zou je bijvoorbeeld niet in slank gaan vinden, dan post ik liever niet).
Edit: en ik weet, je kunt niet zomaar iedereen wegsturen/afwijzen etc. Maar doe dat dan ook niet met de oude garde omdat ze toevallig al wel 'klaar' zijn met afvallen maar nog niet met het 'boetseren'.
En dat bepaal jij? Waar wij posten?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ga dan door naar Slank als je het daar over wilt hebben. Ik kan me prima voorstellen hoe Tink het bedoelt.
Sorry hoor, maar men kan natuurlijk ook eens echt de schouders eronder zetten. Bedoel, jullie ergeren je blijkbaar aan ons "meh mijn sixpackje wil niet" ik erger me aan dat oeverloze emo gepiep "Het gaat niet zoals ik wil, ik kom niet in het gareel, ik kan het niet" en dan een lijstje posten met zooi erop waarvan ik denk "Jah, geen wonderquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:32 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Omdat dit topic voor fatties is en niet voor slankies. Daarom. Het is geen gehaat, iedereen is blij voor je en trots op je dat je zo knap bent afgevallen. Bij veel anderen is dat nog niet gelukt en het is fijner om samen te mopperen op je nietzosnelalsjewelzouwillenlopende proces of over een keer een forse uitglijder of mislukking dan steeds met je neus op jouw resultaat te worden gedrukt, met name omdat jij wel regelmatig moppert maar dan op het minieme randje vet dat je over je sixpack hebt liggen.
Nou ik las dus net dat als je dus je buikspieren wilt laten zien, je dus clean moet eten want anders dan kom je nooit beneden een bepaald vetpercentage wat dus je buikspieren laat zien. http://mindingfood.nl/min(...)ken-door-clean-eten/quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja klopt, het is psychisomatisch en niks van te zien. Dus erg frustrerend. Niks aan te doen dus ook.
Is clean eten zo belangrijk voor de spieren enzo dan? Weet wel dat het veel gezonder is, maar dat het verder effect heeft op je lichaam of spieren niet.p
Je bent helemaal NIKS afgevallen? En je hebt ook niet het idee dat je broeken oid lossen zitten? Ik zal de volgende keer als je weer een lijstje post eens kijken en mijn visie geven (hoef je niks mee te doen overigensquote:Het maakt idd niet uit hoe snel het gaat. Maar ik ben al maanden bezig en nog geen kilo afgevallen. Dat vind ik gewoon niet leuk. Als ik hier lijstjes plaats dan wordt er ook gezegd dat ik gewoon prima eet en genoeg sport (3x hardlopen, 2 a 3x fitnessen waarvan 1 uur KT en daarnaast nog wat cardio). Dus ik snap het gewoon niet. Morgen bij de action ook meteen zo'n meetding kopen want gewicht zegt natuurlijk niet alles, dat weet ik wel.
Ik hoop toch iig voordat ik op vakantie ga (midden juni) wel IETS af te vallen en strakker te worden!
Ja dat snap ik ook niet hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:02 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar waarom worden er dan wel mensen welkom geheten terwijl ze zich aanmelden met de zin: "Ik wil graag 5 kilo kwijt". Waarom worden die dan niet gelijk naar slank 'gestuurd'? Qwea kwam namelijk van fattie af en heeft hier al die tijd meegepost (dus ook mensen leren kennen, wat de nieuwere niet hebben).
Ik vind slank een kuttopic (NOFI GB, NOFIquote:Ik vind 't gewoon allemaal een beetje raar om nu steeds te lopen bitchen op de 'oude garde' die het over sporten etc hebben terwijl nieuwelingen gewoon toe worden gelaten (oke, dit klinkt heel erg van "ja maar jij mag hier niet bij" maar zo bedoel ik het niet) terwijl die maar 5 kilo kwijt moeten. Er is niet voor niets een scheiding tussen de 2 topics aangebracht. En ik kan het me heel goed voor Qwea voorstellen dat ze hier nog niet weg zou willen (ik hoef ook nog maar 10 kilo, maar mij zou je bijvoorbeeld niet in slank gaan vinden, dan post ik liever niet).
Dat. Ik vind het kansloos en zelfs een beetje overkomen als jaloezie. "HULLIE KUNNEN HET WEL, HUUU, GA MAAR NAAR SLANKquote:Edit: en ik weet, je kunt niet zomaar iedereen wegsturen/afwijzen etc. Maar doe dat dan ook niet met de oude garde omdat ze toevallig al wel 'klaar' zijn met afvallen maar nog niet met het 'boetseren'.
Ja dat zal, en dat ben ik ook met je eens als je hier als 36 binnenkomt, maar dat kwam niemand.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:19 schreef mrspoeZ het volgende:
Van mij mag iedereen hier posten, al hebben ze bmi van 18. De vraag was waarom er wordt 'gehaat' (niet mijn woorden) wordt op mensen die maatje 36 hebben en toch mopperen en ik denk dat dat komt doordat dit topic in de grond niet voor hen is bedoeld (zie OP). Ik gaf alleen antwoord.
Joh, het is lekker meten met 2 maten (pun intendedquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat maakt het nou uit waar je post??
Ik heb sinds kort een 'echte' baan, maar post ook nog steeds mee in het Studentchauffeur-topic in WGR omdat ik dat 4 jaar als bijbaan gedaan heb. Daar word ik toch ook niet weg gestuurd?!
Niemand is ooit slank genoeg voor zijn gevoelquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:05 schreef xuryah het volgende:
Ik zelf vind mij niet slank genoeg voor het slanktopic. Maar ik vind het wel heel fijn dat hier mensen als Qwea zitten, die er ervaring in hebben en het al doorstaan hebben en alles. Ze geeft goede tips en is een voorbeeld voor mij!
Ik denk dat ze voor heel veel mensen een voorbeeld is, dus wat hebben we er aan als zij hier weg "moet"?
en Zeester legt het precies uit zoals ik het voelquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:07 schreef Zeester het volgende:
Van mij mogen jullie allemaal blijven, maar ik ben het er wel mee eens dat het soms irritant is. Niet jaloezie-irritant, maar meer 'waar kun je je druk om maken' irritant. Ik heb gewoon een heel ander idee bij wat belangrijk is, en een slank lijf is belangrijk, maar de prioriteit ervan staat niet heel hoog. Ik wil vooral graag goed in mijn vel zitten, en daar hoort afvallen bij, maar een strakke bikini-body, en een blokjes-buik, dat zijn dingen die ik niet ambieer. Daarom snap ik het soms niet. Ik zou nooit vrijwillig 7 dagen per week 250 pushups doen, en smerige whey shakes drinken. Doe je dat wel, more power to you, maar zo belangrijk vind ik het allemaal niet.
Goed, maar wie zijn jullie om te beslissen wat voor een ander een prio is? Iedereen heeft hele andere doelstellingen. De 1 moet 80 kilo kwijt, de ander 5 en weer een ander 25. Who gives a crying fuck. Ik loop toch ook niet te zeiken dat er elke keer hier gehuild wordt over "IK KAN ME NIET AAN MIJN LIJSTJE HOUDEN!!!!!!" "Waar kun je je druk om maken" right back at ya.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:07 schreef Zeester het volgende:
Van mij mogen jullie allemaal blijven, maar ik ben het er wel mee eens dat het soms irritant is. Niet jaloezie-irritant, maar meer 'waar kun je je druk om maken' irritant. Ik heb gewoon een heel ander idee bij wat belangrijk is, en een slank lijf is belangrijk, maar de prioriteit ervan staat niet heel hoog.
Prima, maar nogmaals, wie ben jij/zijn jullie om voor ons te bepalen wat belangrijk is en wat niet? Tof dat je dat nooit vrijwillig zou doen. Ik doe het 12 keer in de week met een grijns op mijn smoel. Dus nogmaals "waar kun je je druk om maken" right back at ya.quote:Ik wil vooral graag goed in mijn vel zitten, en daar hoort afvallen bij, maar een strakke bikini-body, en een blokjes-buik, dat zijn dingen die ik niet ambieer. Daarom snap ik het soms niet. Ik zou nooit vrijwillig 7 dagen per week 250 pushups doen, en smerige whey shakes drinken. Doe je dat wel, more power to you, maar zo belangrijk vind ik het allemaal niet.
Hmm ja maar mijn bmi zit net boven de grens van slank. Maar dat betekent dan niet meteen dat ik een "fattie" (zoals jullie het noemen) ben. Maar krijg wel t idee dat hier alleen echte "fatties" mogen posten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niemand is ooit slank genoeg voor zijn gevoel
daarom in de op de bmi's waarbij je je mag melden in slank
Ik zeg toch ook niet dat je weg moet? Ik bedoel gewoon om uit te leggen hoe ik het zie. Dus niet als jaloezie, of iets, meer als onbegrip. Maar goed, jij hebt de superieure higher-ground nu want jij bent slank en ik niet, dus prima.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed, maar wie zijn jullie om te beslissen wat voor een ander een prio is? Iedereen heeft hele andere doelstellingen. De 1 moet 80 kilo kwijt, de ander 5 en weer een ander 25. Who gives a crying fuck. Ik loop toch ook niet te zeiken dat er elke keer hier gehuild wordt over "IK KAN ME NIET AAN MIJN LIJSTJE HOUDEN!!!!!!" "Waar kun je je druk om maken" right back at ya.
[..]
Prima, maar nogmaals, wie ben jij/zijn jullie om voor ons te bepalen wat belangrijk is en wat niet? Tof dat je dat nooit vrijwillig zou doen. Ik doe het 12 keer in de week met een grijns op mijn smoel. Dus nogmaals "waar kun je je druk om maken" right back at ya.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:15 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je weg moet? Ik bedoel gewoon om uit te leggen hoe ik het zie. Dus niet als jaloezie, of iets, meer als onbegrip. Maar goed, jij hebt de superieure higher-ground nu want jij bent slank en ik niet, dus prima.
Dat hele woord fatties ookquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:15 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hmm ja maar mijn bmi zit net boven de grens van slank. Maar dat betekent dan niet meteen dat ik een "fattie" (zoals jullie het noemen) ben. Maar krijg wel t idee dat hier alleen echte "fatties" mogen posten.
Je voelt je wel heel erg aangevallen Qwea.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!! En dit is dus precies dat gejank wat ik bedoel. "BOEHOE JIJ BENT SLANK EN IK NIET. BOEHOE" Grow up zeg. Sjezus
Voer je irl ook zo een discussie?
Ja sorry hoor, maar dat eeuwige zelfmedelijden... pfff
leuke manier van posten heb jequote:Op woensdag 26 maart 2014 17:17 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!! En dit is dus precies dat gejank wat ik bedoel. "BOEHOE JIJ BENT SLANK EN IK NIET. BOEHOE" Grow up zeg. Sjezus
Voer je irl ook zo een discussie?
Ja sorry hoor, maar dat eeuwige zelfmedelijden... pfff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de lulz, de voor-foto er ook eens bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik voel me niet aangevallen hoor, ik voel me zelden aangevallen. Men geeft kritiek en men krijgt kritiek terug. Dit is niet de eerste keer dat men erover begint te janken. Ik heb meerdere malen zoiets gehad van, laaaaaat maar. Maar nou ben ik er wel even klaar mee ook hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je voelt je wel heel erg aangevallen Qwea.
Gaat loebes mee?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Anyhow, ik ga bij mijn ouders eten. Lekker zelfgemaakte tomatensoep en broodjes gezond heb er zin in. En dan bedoel ik echt gezond en niet die broodjes volgepropt met mayo :p
Die ligt achterin de auto te maffen haha. Die gaat als het even kan altijd mee :-)quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Even overal dwars doorheen, want ik ben echt té blij met hoe m'n nieuwe aanwinst zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de lulz, de voor-foto er ook eens bij.wow nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even overal dwars doorheen, want ik ben echt té blij met hoe m'n nieuwe aanwinst zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de lulz, de voor-foto er ook eens bij.Damn womanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Had je mijn vraag nog gezien mbt het fietskarretje van Loeb?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die ligt achterin de auto te maffen haha. Die gaat als het even kan altijd mee :-)
Ik bedoelde met die opmerking dat je misschien wel gelijk hebt, dat wij allemaal huilerige zeikerds zijn die gewoon geen discipline op kunnen brengen, en dat jij bewezen hebt dat je dat niet bent, omdat je niet zeikt maar doorgaat. Maar dat dat misschien niet het belangrijkste is.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangevallen hoor, ik voel me zelden aangevallen. Men geeft kritiek en men krijgt kritiek terug. Dit is niet de eerste keer dat men erover begint te janken. Ik heb meerdere malen zoiets gehad van, laaaaaat maar. Maar nou ben ik er wel even klaar mee ook hoor.
Maar als men dan kritiek terug ontvangt dan heb ik de higher-ground want ik ben slankMooie dooddoener om niet verder in discussie te hoeven is dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de lulz, de voor-foto er ook eens bij.Staat je geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over welke ik heb? Die heb ik beantwoord als het goed is :-)quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je mijn vraag nog gezien mbt het fietskarretje van Loeb?
Christus inderdaad!quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:22 schreef kwakz0r het volgende:
t is hier bijna net zo gezellig als in slank nu! voor die reden hoeft in elk geval niemand meer te verkassen/niet te verkassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de lulz, de voor-foto er ook eens bij.Goed bezig jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Nieuw woord; futere-former-fatties, kortweg 3F.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat hele woord fatties ookGetuigd ook zo lekker van veel zelfrespect
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de lulz, de voor-foto er ook eens bij.Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
Is dat een ei met kwark er doorheen gemengd enzo?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:35 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Nieuw woord; futere-former-fatties.
ZO en nou klaar met dat geëmmer.
Mijn kinderen eten boerenkoolstamp met spekjes en rookworst, ik een kwarkomelet met kip en courgette.
Och, niet iedereen is natuurlijk in staat om zijn complete leven in teken van sport en afvallen te zetten. Maar als het voor haar werkt, prima... Ik probeer mijn eigen balans wel te vinden tussen gezin, werk, huishouden, sport en eetpatroon. En op zich mag ik eigenlijk niet klagen, met een resultaat van 20 kilo die er inmiddels al dik acht jaar vanaf zijnquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:30 schreef Myraela het volgende:
Ik ben lang niet waar Qwea is, maar snap niet zo goed wat het probleem nu is. Zij is op een ander punt dan de meeste hier, maar ze is nog steeds bezig met afvallen, gezond bezig zijn en sporten. In mijn ogen prima DIEET onderwerpen.
Misschien een beetje confronterend soms, maar hell, zo is het leven.
Denk ik dat haar manier de juiste is? Nee. niet voor mij. Maar voor haar werkt het. En dat moet ze gewoon kunnen delen. Ik vind het alleen maar leuk om te zien hoe de knop zo'n compleet voor iemand om is gegaan.
Eigenlijk is het min of meer quichveulling zonder bladerdeeg. Ook koud goed te eten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is dat een ei met kwark er doorheen gemengd enzo?
Heb je een recept? Ben wel benieuwd nu eigenlijk.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:37 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Eigenlijk is het min of meer quichveulling zonder bladerdeeg. Ook koud goed te eten.
Lonaa! Hoe gaat het met je knie en alles?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je voelt je wel heel erg aangevallen Qwea.
Maar dat zeg ik juist. Wat maakt het nou in godsnaam uit of iemand mt 36 of mt 50 is. Men is bezig met afvallen, DAAR gaat het om!quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:36 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Och, niet iedereen is natuurlijk in staat om zijn complete leven in teken van sport en afvallen te zetten. Maar als het voor haar werkt, prima... Ik probeer mijn eigen balans wel te vinden tussen gezin, werk, huishouden, sport en eetpatroon. En op zich mag ik eigenlijk niet klagen, met een resultaat van 20 kilo die er inmiddels al dik acht jaar vanaf zijn
quote:En draakje is een geil wijf in een gaaf jurkje![]()
Niemand zegt dat niet zeiken belangrijk is. Ik heb ook wel eens een kutdag, ik zeik ook wel eens hier. Maar dat gehaat van "zij is mt 36, ik niet" daar kan ik extreem slecht tegen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:25 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik bedoelde met die opmerking dat je misschien wel gelijk hebt, dat wij allemaal huilerige zeikerds zijn die gewoon geen discipline op kunnen brengen, en dat jij bewezen hebt dat je dat niet bent, omdat je niet zeikt maar doorgaat. Maar dat dat misschien niet het belangrijkste is.
Prima, maar zie boven.quote:Qwea, ik vind het knap hoe je bent afgevallen, en hoe je doorzet. Maar jouw weg is niet mijn weg, en ik ben hier om te zeiken, voor advies en voor support. En dat is ook OK!
Nee. Kom je me nu klappen geven?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:30 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Christus inderdaad!Kunnen we allemaal een beetje relaxed doen?
Hoe ging het koelen? trouwens, heb je rekverband? Kun je er ook om aan leggen voor de druk. En hooghouden. Eigenlijk gewoon RICE (Rest, Ice, Elevation and Compression).quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:30 schreef xuryah het volgende:
Ik eet vanavond lekker zelfgemaakte patat uit de oven en een salade met gegrilde kip
Patatjes zijn al gesneden, maar vriend moet nog even boodschappen doen zo als hij thuis is.
Ik haat niet kunnen fietsen of lopen
En ik heb honger!
*kijkt*quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Over welke ik heb? Die heb ik beantwoord als het goed is :-)
Uhm, nouja, het is niet echt een recept. Ik doe vandaag een bolcourgette in stukjes, die bak ik dan met een gesnipperde ui even in een beetje olie met wat paprikapoeder en zout en peper, daarna kipfilet in stukjes erdoor, tomaatje ligt er nog, halve rode paprika... en als het een lekker prutje is geworden dan een mengsel van 2 eieren en 4 eetlepels kwark erbij doen, goed roeren, vuur laag, deksel op de pan en laten garen. Soms doe ik het mengsel ook in cupcakevormpjes en bak ze dan in de oven, handig om mee te nemen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb je een recept? Ben wel benieuwd nu eigenlijk.
Klinkt goed. Ik houd wel van dat soort dingen. Zal zo richting jou zwaaien... als al die andere auto's eens doorrijdenquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:45 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Uhm, nouja, het is niet echt een recept. Ik doe vandaag een bolcourgette in stukjes, die bak ik dan met een gesnipperde ui even in een beetje olie met wat paprikapoeder en zout en peper, daarna kipfilet in stukjes erdoor, tomaatje ligt er nog, halve rode paprika... en als het een lekker prutje is geworden dan een mengsel van 2 eieren en 4 eetlepels kwark erbij doen, goed roeren, vuur laag, deksel op de pan en laten garen. Soms doe ik het mengsel ook in cupcakevormpjes en bak ze dan in de oven, handig om mee te nemen.
Doe dat maar eens. Vrees dat je er weinig aan hebt alleen haha. Maar Loebes vind het prachtig.quote:
+1quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:55 schreef Zeester het volgende:
Ik eis trouwens dat niemand meer linkjes post naar jurkjes van Top Vintage! Ik word GEK VAN DIE RECLAME!
Haha ja erg he mijn vriend laatst op mijn laptop. Van verdorie zeg ben je weer aan het shoppen geweest ofzo. Had helemaal niks gekocht ...quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:55 schreef Zeester het volgende:
Ik eis trouwens dat niemand meer linkjes post naar jurkjes van Top Vintage! Ik word GEK VAN DIE RECLAME!
En dan ben je er weer even vanaf, klik je toch weer.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:55 schreef Zeester het volgende:
Neem een abo, kun je gelijk mensen in je foes-lijst zetten als je de posts ervan zat bentquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:55 schreef Zeester het volgende:
Nu loop ik dus al een paar uur met een domme grijns op mn kop, gewoon omdat het zo'n heerlijk compliment isquote:-Naam - zij heeft kneiterhard gewerkt aan haar lichaam en fitheid en daardoor verdient zij het om in het zonnetje gezet te worden![]()
Opschepsterquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Neem een abo, kun je gelijk mensen in je foes-lijst zetten als je de posts ervan zat bent![]()
En wat een discussie zeg, mijn hemel. Moet ik straks ook weg omdat ik deze week 4x sport en ook in een jeansmaat 28 pas?![]()
Ijsdraak, gij hottieJij bent echt zoveel veranderd de afgelopen paar jaar, niet normaal!
OT > lijstje:
O: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: 2 sinasappels
L: 3 volkoren kaas, komkommer, cherrytomaatjes.
T: rijstwafel
D: volkoren pasta met witlof, venkel, walnoten en wat oude kaas.
T: stukje chocolade.
Ik ben genomineerd door mn trainster bij een of andere make-over actie van een kledingwinkel;
[..]
Nu loop ik dus al een paar uur met een domme grijns op mn kop, gewoon omdat het zo'n heerlijk compliment is
Wat tof!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Neem een abo, kun je gelijk mensen in je foes-lijst zetten als je de posts ervan zat bent![]()
En wat een discussie zeg, mijn hemel. Moet ik straks ook weg omdat ik deze week 4x sport en ook in een jeansmaat 28 pas?![]()
Ijsdraak, gij hottieJij bent echt zoveel veranderd de afgelopen paar jaar, niet normaal!
OT > lijstje:
Ik ben genomineerd door mn trainster bij een of andere make-over actie van een kledingwinkel;
[..]
Nu loop ik dus al een paar uur met een domme grijns op mn kop, gewoon omdat het zo'n heerlijk compliment is
Hier ben ik het mee eens, maar stel; er zouden op een gegeven moment allemaal mensen hier posten die zich vooral richten op hun bf% omlaag krijgen in plaats van keiharde kilo's en overgewicht, dan begint het meer op de GYM reeks te lijken dan wat anders.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar dat zeg ik juist. Wat maakt het nou in godsnaam uit of iemand mt 36 of mt 50 is. Men is bezig met afvallen, DAAR gaat het om!
Weeg je af wat je eet of schat je de hoeveelheden?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:33 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja klopt, het is psychisomatisch en niks van te zien. Dus erg frustrerend. Niks aan te doen dus ook.
Is clean eten zo belangrijk voor de spieren enzo dan? Weet wel dat het veel gezonder is, maar dat het verder effect heeft op je lichaam of spieren niet.
Het maakt idd niet uit hoe snel het gaat. Maar ik ben al maanden bezig en nog geen kilo afgevallen. Dat vind ik gewoon niet leuk. Als ik hier lijstjes plaats dan wordt er ook gezegd dat ik gewoon prima eet en genoeg sport (3x hardlopen, 2 a 3x fitnessen waarvan 1 uur KT en daarnaast nog wat cardio). Dus ik snap het gewoon niet. Morgen bij de action ook meteen zo'n meetding kopen want gewicht zegt natuurlijk niet alles, dat weet ik wel.
Ik hoop toch iig voordat ik op vakantie ga (midden juni) wel IETS af te vallen en strakker te worden!
Wat liefquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bedrijven "denken" niet gewoon dat het werkt hoor, het werkt gewoon.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:01 schreef Zeester het volgende:
Ik snap niet dat bedrijven denken dat dat werkt, want ik denk nu alleen maar 'flikker op top vintage'. Zelfde met Zalando trouwens.
Ja, dat is sowieso wel onderzocht. Net als het trukje van 4,99 euro minder lijkt dan 5,00.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedrijven "denken" niet gewoon dat het werkt hoor, het werkt gewoon.
De winkelketen geloof ik, is een facebookactie. Zo'n lief compliment , ze traint zoveel meer mensen die ook echt mooie resultaten hebben bereikt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:19 schreef Zeester het volgende:
DE, dat is echt een groot compliment! Wanneer blijkt of je wint, wie/hoe beslist dat?
En je avondeten klinkt lekker, moet ik ook een x maken. Ik vergeet venkel altijd als groente optie omdat ik het veel te duur vind bij de AH, maar moet het gewoon weer eens op de markt halen.
Ow, en een ABO haalt niets uit, want ik zie de reclames op heel veel websites.
Alleen zijn zulke discussies wel vervelend. Het is namelijk niet de eerste keer dat er weer werd gebruld in het topic dat men dan maar naar slank moest; dat zorgt er iig bij mij voor dat ik mij hier lang niet altijd even "thuis"meer voel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:16 schreef -Strawberry- het volgende:
Het feit dat je gewicht wil kwijtraken en van een hoger gewicht komt maakt je hier meer dan welkom zo lang als jij je hier nog thuis voelt.
Ik koop ook wel eens duurdere groentes enzo (haricot verts zijn zoveel lekkerder dan sperzieboontjesquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De winkelketen geloof ik, is een facebookactie. Zo'n lief compliment , ze traint zoveel meer mensen die ook echt mooie resultaten hebben bereikt.
Venkel is echt een feestjeWitlof en venkel lekker in de oven gaar laten worden, walnoten er nog even een paar minuten bij.
Zo af en toe wat duurdere groente halen om daar van te genieten kan echt geen kwaad. Ik haal ook vaak als beloning wat exotisch/ander/veelal dus duurder fruit. Maar het is zo lekker
[..]
Alleen zijn zulke discussies wel vervelend. Het is namelijk niet de eerste keer dat er weer werd gebruld in het topic dat men dan maar naar slank moest; dat zorgt er iig bij mij voor dat ik mij hier lang niet altijd even "thuis"meer voel.
Nou ja, tijd om eten te maken hier. Straks maar weer eens verder met harp oefenen.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind slank een kuttopic (NOFI GB, NOFIKusjah!), en hier zit o.a PluisigNijntje, DE, ect.
ja hoe komt dat eiks? is iedereen vertrokken?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Slank is heus heel leuk. Maar heel rustig op dit moment, helaas.
Deels wel ja. Ik post zelf ook veel minder omdat ik het heel druk heb gehad (en nog steeds wel een beetje).quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja hoe komt dat eiks? is iedereen vertrokken?
Veel zijn er inmiddels student af en hebben 'echte' baan. Of krijgen kids, dus te druk. Allemaal logische redenen eigenlijk. Dus slank wordt een beetje saai en dat is voor de rest ook een reden minder te postenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja I know, dat was ikquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Veel zijn er inmiddels student af en hebben 'echte' baan. Of krijgen kids, dus te druk. Allemaal logische redenen eigenlijk. Dus slank wordt een beetje saai en dat is voor de rest ook een reden minder te postenEen klein aantal vond de eerlijkheid en rake opmerkingen niet zo fijn
Wat stoer! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
OT > lijstje:
[..]
Iedereen zit in OUDquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Niet aan je biceps werkenquote:Op woensdag 26 maart 2014 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, dikke mensen
Geen bmi van 12 hebben
Niet 6 uur per dag squatten
en daarna kom je vanzelf weer hier... Cirkeltjequote:
*doet niets van dit alles*quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet aan je biceps werken
Niet hardlopen
Niet clean eten
Ik heb een huis waar je rondjes in kunt lopen. Erg praktisch.quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nu heb i'm 8.838 stappen gelopen vandaag waarvan zo'n 7.700 zojuist bij het naar huis lopen + extra. Maar ja, geen 10.000 dus /frustratie
Ik ben toch nog even naar buiten gelopenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb een huis waar je rondjes in kunt lopen. Erg praktisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de lulz, de voor-foto er ook eens bij.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VETKLEPquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
*doet niets van dit alles*
En nu? Voor eeuwig een fattie hč?
Thuis wonenquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:46 schreef PluisigNijntje het volgende:
Net ook weer gepumptHet was weer heerlijk pijnlijk.
De risotto van m'n huisgenootje was behoorlijk aan de zoute kant en een beetje groenteloos, dat is wel jammer.. Maar ik ga naast de appel en peer die ik heb gehad straks nog wat fruit eten en m'n bakkie kwark/yoghurt met honing.
En maar even keihard aan de studieWant dat is hard nodig
En ik moet nog afwassen
En stofzuigen
En de was doen![]()
quote:
Waar anders wonen dan thuis?quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:08 schreef Ruby88 het volgende:
[..]Neeee!
Envoor IJsdraakje!
Ik postte een tijdje terug dat ik nogal eens faalde op overwerkdagen, omdat ik dan zwicht voor slechte dingen en 's avonds ook niet denderend kook als ik eindelijk thuis ben.
Vandaag twee extra boterhammen mee (maar eentje van opgegeten eigenlijk) en als D een verantwoorde salade van verse spinazie, avocado, tortellini en tomaat gemaakt.1625 kcal zegt FatSecret.
Geen thuis, maar wel huishouden moeten doen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ergens waar je je niet thuis voelt.
Ik deel dit gevoel wel. Ik voelde me ook aangesproken over de 'het janken over dat het steeds niet lukt' en als Q die zoveel is afgevallen dan roept van jaaaa niet janken het is hartstikke makkelijk je moet het gewoon doen (zo interpreteer ik dat). Ja dan vind ik dat eigenlijk helemaal niet motiverend om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:40 schreef J0ycie88 het volgende:
Wow ik denk ik zal weer eens even kijken, maar wat een discussie...
Ik denk dat in beginsel iedereen gewoon welkom is hier, maar dat sommige opmerkingen er wel voor zorgen dat iemand zich minder thuis voelt hier (ik kan alleen voor mezelf praten natuurlijk). En ja ik voel me wel aangesproken als jankerd nu, want ik post hier regelmatig dat het niet lukt en dat ik de knop niet om krijg.
En toen ik dit net las, snap ik opeens ook waarom ik hier niet mee zoveel post. Omdat ik me ook gewoon een jankerd voel door sommige opmerkingen die hier geplaatst worden.
Ik denk dat wederzijds respect hier wel op de juiste plaats zou zijn. En dat mis ik echt op dit moment als ik de kritieken hier zo lees.
Als ik naar mezelf kijk, kan het. Toen ik nog met m'n ex samen woonde was dat op een gegeven moment echt niet meer mijn thuis maar het huishouden hoorde er uiteraard nog gewoon bijquote:Op woensdag 26 maart 2014 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen thuis, maar wel huishouden moeten doen?
Wel een lose-lose situatie dan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijk, kan het. Toen ik nog met m'n ex samen woonde was dat op een gegeven moment echt niet meer mijn thuis maar het huishouden hoorde er uiteraard nog gewoon bij
Als je veel later thuis bent dan anders, kan ik me voorstellen dat je geen zin meer hebt om te koken nee..quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:08 schreef Ruby88 het volgende:
[..]Neeee!
Envoor IJsdraakje!
Ik postte een tijdje terug dat ik nogal eens faalde op overwerkdagen, omdat ik dan zwicht voor slechte dingen en 's avonds ook niet denderend kook als ik eindelijk thuis ben.
Vandaag twee extra boterhammen mee (maar eentje van opgegeten eigenlijk) en als D een verantwoorde salade van verse spinazie, avocado, tortellini en tomaat gemaakt.1625 kcal zegt FatSecret.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben toch nog even naar buiten gelopen
Dan eet je dat rauw? Of kook je ze van te voren?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:34 schreef mrspoeZ het volgende:
Supereenvoudige saladelunchtip voor Zeester: zak broccoli-bloemkoolroosjes van de Appie, klein hakken, 3 scheppen yoghurt erdoor en een beetje kruiden. Nachtje laten staan. Errug lekker, fris en vullend.
Het klinkt intrigerend genoeg om het een x te proberen. Een vriendinnetje van mij had laatst een rauwe spruitjes salade gemaakt en dat was ook verrassend lekker.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:40 schreef mrspoeZ het volgende:
Nope, rauw. Als het een nachtje in de yoghurt heeft gestaan (en klein genoeg is gehakt) dan wordt het een beetje zacht, denk door het zuur in de yoghurt? Erggg lekker vind ik het en als je alleen groente niet genoeg vind kan je er nog een pakje kipfilet-beleg doordoen, in stukjes, of feta, of tomaatjes. Mjam.
Niet te lang bij die 0,4 stilstaan meid! Kan ook juist komen omdat je hebt gesport en je lichaam daar op reageert. Misschien als je die 7 minute-workout blijft doen cm's meten?quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:30 schreef Zeester het volgende:
Ik kom net bij de WW vandaan (waar het resultaat heel demotiverend +0,4 was terwijl dit een goede week mét sporten was) en daar ging het vandaag over lunchen en alternatieven voor lunches. En daar kan ik zeker wat van leren, dus heb besloten dat ik volgende week ff goed ga kijken of ik een x een salade enzo als lunch kan eten. Doe ik namelijk nooit, en vind ik wel heerlijk. Alleen nu ff niet want ben morgen/overmorgen niet thuis, dus dat is niet handig. Ga zondag wel ff uitgebreid shoppen.
Ja, ik weet dat er genoeg alternatieven zijn, maar het is een moment waarbij ik zelden naar die alternatieven kijk. Dat ga ik dus nu aanpakken, en wat meer variatie aanbrengen in mijn lunches. Ik heb sowieso bedacht dat ik vaker linzen wil eten, omdat ik dat heel lekker vind en het is heel gezond, dus ik ga denk ik van de week een lekkere salade met linzen maken.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:46 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Niet te lang bij die 0,4 stilstaan meid! Kan ook juist komen omdat je hebt gesport en je lichaam daar op reageert. Misschien als je die 7 minute-workout blijft doen cm's meten?
Er zijn genoeg alternatieven voor het "gewone" brood als lunch. Bijvoorbeeld salade, een goedgevulde omelet, havermoutpannekoekjes, of een keer lunchen met kwark fruit en wat noten en zaden.
Kom van bijna 90 kg, zit nu op wat te laag.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
pfff, kom ik aan met les 6
Vanochtend woog ik 80.5 maar daar ga ik maar niet vn uit, had gisteren best wel wat gedronken en lang geslapen dus ik had geen vocht meer in mijn lijf.
Morgen een lekkere wandeling maken, heerlijk in het zonnetje samen met![]()
Ik geloof niet zo in dat hele spieropbouw verhaal. Op de lange termijn wel, ik geloof zeker wel dat als je hard traint je aankomt in kilo's. Maar in het geval van mijn zeer-minieme inspanningen geloof ik niet dat ik 0,4 kilo spier ben aangekomen. Het is dan eerder vocht vasthouden.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De eerste 2-3 weken van he. hardlopen kwam ik ook alleen maar aan. Maar ik heb juist het idee dat mijn broek iets losser zit. Kan dus ook gewoon spier opbouw zijn als je bent begonnen met sporten :-)
Moet je ongesteld worden ofzo, kan bij mij zo 2 kilo schelen :-) maar maak je niet druk om die 0,4 kan maar net een glas water zijn ofzo. Weer lekker knallen deze week en dan komt dat echt wel goed :-)quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in dat hele spieropbouw verhaal. Op de lange termijn wel, ik geloof zeker wel dat als je hard traint je aankomt in kilo's. Maar in het geval van mijn zeer-minieme inspanningen geloof ik niet dat ik 0,4 kilo spier ben aangekomen. Het is dan eerder vocht vasthouden.
Nou was ik vorige week tegen alle verwachtingen in afgevallen, terwijl ik toen juist rekende op een dikke plus, dus misschien is het ook wel vereffenen van die verschillen. Anyhow, gewoon weer een week er hard tegenaan en morgen of overmorgen, als mijn buikspieren er weer zin in hebben weer mijn workoutje doen!
Nou weet je...quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:57 schreef mrspoeZ het volgende:
En BE - als we normaal doen (wat is dat eigenlijk?), blijf je dan hier?
BigBumBump!quote:
Weet ik niet. Foto van je piemol?quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ben trouwens een man en als ik zo eens rondkijk in dit topic de enige ook. Moet ik nu ook weg?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Weet ik niet. Foto van je piemol?
Kumbayaquote:Op donderdag 27 maart 2014 07:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap het wel, ik snap het wel. Ik snap iedereen wel.
Laten we gewoon lief doen en een beetje respect hebben voor elkaars standpunten. Want ik kan me goed voorstellen dat het een fucking dun lijntje is tussen dienen als een slank-godinnen-voorbeeld-voor-zij-die-nog-een-lange-weg-te-gaan-hebben en het ons allen welbekende oh-my-gawd-daar-ben-ik-zo-ver-vandaan-dat-ga-ik-nooooit-bereiken-I-HATE-IT...
Ik ben het wel met BE eens dat er een soort bandwith per topic moet zijn... wat is acceptabele (regelmatige) gespreksstof en wat niet... Zo valt purgeren er imo aan de ene kant van het spectrum buiten en echt dat hele diepe induiken in voedingssupplementen en laten we het de-overtreffende-trap-van-sport noemen aan de andere kant.
Ik denk dat wanneer ieder zich een beetje bewust is van de bandbreedte van dit topic, we allemaal (maar alleen de ex-fatties hmkay, niet de hoeren die als mt 32 geboren zijn) prettig en gelukkig naast elkaar een plek kunnen hebben in dit topic, toch?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 07:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap het wel, ik snap het wel. Ik snap iedereen wel.
Laten we gewoon lief doen en een beetje respect hebben voor elkaars standpunten. Want ik kan me goed voorstellen dat het een fucking dun lijntje is tussen dienen als een slank-godinnen-voorbeeld-voor-zij-die-nog-een-lange-weg-te-gaan-hebben en het ons allen welbekende oh-my-gawd-daar-ben-ik-zo-ver-vandaan-dat-ga-ik-nooooit-bereiken-I-HATE-IT...
Ik ben het wel met BE eens dat er een soort bandwith per topic moet zijn... wat is acceptabele (regelmatige) gespreksstof en wat niet... Zo valt purgeren er imo aan de ene kant van het spectrum buiten en echt dat hele diepe induiken in voedingssupplementen en laten we het de-overtreffende-trap-van-sport noemen aan de andere kant.
Ik denk dat wanneer ieder zich een beetje bewust is van de bandbreedte van dit topic, we allemaal (maar alleen de ex-fatties hmkay, niet de hoeren die als mt 32 geboren zijn) prettig en gelukkig naast elkaar een plek kunnen hebben in dit topic, toch?
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |