Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Op dinsdag 25 maart 2014 22:36 schreef Quoi het volgende: Swets, van de website: Op maandag 24 maart zijn de startnummers verstuurd naar de deelnemers die zich vooraf hebben ingeschreven voor een van de loopafstanden op 29 maart a.s.. Het inschrijfgeld wordt maandag 31 maart via automatische incasso afgeschreven.
Dan zal hij vandaag binnen komen
Las vandaag wel dat je ook nog een functioneel shirt krijgt.
Heb nooit met regelmaat aan hardlopen gedaan, als ik ging deed ik vaak een rondje van 5 km. Gister voor het eerst vol goede moed 10 km gelopen en dat ging best lekker. binnen 45 minuten gelopen, heerlijk.
Op woensdag 26 maart 2014 09:59 schreef Quantic het volgende: Heb nooit met regelmaat aan hardlopen gedaan, als ik ging deed ik vaak een rondje van 5 km. Gister voor het eerst vol goede moed 10 km gelopen en dat ging best lekker. binnen 45 minuten gelopen, heerlijk.
Ik ga zodra ik mijn hardloopschoenen ingelopen heb binnenkort ook maar eens beginnen met start to run. Nou heb ik alleen het vage vermoeden dat het me niet gaat lukken om de renafstanden vol te houden. Hoe werkt het dan? Ga je dan na les 1 toch door naar les 2? Of doe je les 1 net zo vaak tot je m wél volhoudt en dan les 2 net zo vaak tot je hem volhoudt etc etc?
Op woensdag 26 maart 2014 11:46 schreef Meke het volgende: Ik ga zodra ik mijn hardloopschoenen ingelopen heb binnenkort ook maar eens beginnen met start to run. Nou heb ik alleen het vage vermoeden dat het me niet gaat lukken om de renafstanden vol te houden. Hoe werkt het dan? Ga je dan na les 1 toch door naar les 2? Of doe je les 1 net zo vaak tot je m wél volhoudt en dan les 2 net zo vaak tot je hem volhoudt etc etc?
Via Evy is les 1,2,3 tzelfde daarna bouw je pas verder op
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
Op woensdag 26 maart 2014 11:46 schreef Meke het volgende: Ik ga zodra ik mijn hardloopschoenen ingelopen heb binnenkort ook maar eens beginnen met start to run. Nou heb ik alleen het vage vermoeden dat het me niet gaat lukken om de renafstanden vol te houden. Hoe werkt het dan? Ga je dan na les 1 toch door naar les 2? Of doe je les 1 net zo vaak tot je m wél volhoudt en dan les 2 net zo vaak tot je hem volhoudt etc etc?
Gewoon doorgaan. En langzamer rennen als je het niet volhoudt.
Bij start to run gaat het niet zo zeer om afstanden/snelheid. Gewoon lopen in het tempo zodat je een training volhoudt Het heeft geen hele steile learning curve
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼 Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30