abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2014 @ 09:04:13 #1
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_138183277

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  woensdag 26 maart 2014 @ 09:05:24 #2
236410 MaleDuck
pi_138183292
Meteen even Ekidenlijst aangepast :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_138183303
Kan hij weer niet afhaken :P
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 26 maart 2014 @ 09:07:17 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138183320
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
Dat is al een goede lijst :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 26 maart 2014 @ 09:10:01 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_138183355
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 maart 2014 22:36 schreef Quoi het volgende:
Swets, van de website:
Op maandag 24 maart zijn de startnummers verstuurd naar de deelnemers die zich vooraf hebben ingeschreven voor een van de loopafstanden op 29 maart a.s.. Het inschrijfgeld wordt maandag 31 maart via automatische incasso afgeschreven.

:)
Dan zal hij vandaag binnen komen :)

Las vandaag wel dat je ook nog een functioneel shirt krijgt.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:53 schreef Quoi het volgende:
Mijn veters gaan gewoon nooit los :{w
quote:
1s.gif Op woensdag 26 maart 2014 08:53 schreef YUR het volgende:

[..]

Bij mij ook niet *O*
Wij zijn gewoon van nature andersomstrikkers *O*
Of dwarsliggers...
pi_138183480
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:05 schreef MaleDuck het volgende:
Wordt het Excel-overzicht ook nog bijgewerkt? ;)

Nog niet iedereen staat daar in...
  woensdag 26 maart 2014 @ 09:19:58 #7
236410 MaleDuck
pi_138183522
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:17 schreef McTwente het volgende:

[..]

Wordt het Excel-overzicht ook nog bijgewerkt? ;)

Nog niet iedereen staat daar in...
Dat mag je ook zelf doen ;)
pi_138183624
quote:
2s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:19 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Dat mag je ook zelf doen ;)
Kijk, ik wist niet dat dat kon... ga ik mezelf meteen toevoegen. :Y
pi_138183702
Een dubbele knoop is dus alleen nodig voor mensen verkeerd om veteren.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_138183817
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:30 schreef mosselmossel het volgende:
Een dubbele knoop is dus alleen nodig voor mensen verkeerd om veteren.
Of voor te lange veters. Mijn lussen hangen normaal gesproken op de grond, omdat ik m`n schoenen zo strak moet aantrekken. Dunne, platte, lange voeten :')
pi_138184371
Heb nooit met regelmaat aan hardlopen gedaan, als ik ging deed ik vaak een rondje van 5 km. Gister voor het eerst vol goede moed 10 km gelopen en dat ging best lekker. :) binnen 45 minuten gelopen, heerlijk.
pi_138184391
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:59 schreef Quantic het volgende:
Heb nooit met regelmaat aan hardlopen gedaan, als ik ging deed ik vaak een rondje van 5 km. Gister voor het eerst vol goede moed 10 km gelopen en dat ging best lekker. :) binnen 45 minuten gelopen, heerlijk.
Zonder opbouw of wat dan ook?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 26 maart 2014 @ 10:01:37 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138184408
K vind t maar knap :Y

Morgen 2x 4 min en zaterdag 3x 4 min + 500 meter versnellen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_138185224
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 09:36 schreef Levitas het volgende:

[..]

Of voor te lange veters. Mijn lussen hangen normaal gesproken op de grond, omdat ik m`n schoenen zo strak moet aantrekken. Dunne, platte, lange voeten :')
Dan moet je andere veters kopen :)
pi_138185559
Voor die salomon junkies van laatst: plutosport heeft een dagaanbieding voor diverse trial schoenen vandaag (¤60,-)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  woensdag 26 maart 2014 @ 10:56:59 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138185732
Trial and error?
F means you're fucked
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:07:42 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_138185982
Dan zeg ik trial = error, of terror.
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:12:03 #18
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_138186098
quote:
0s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:07 schreef Quoi het volgende:
Dan zeg ik trial = error, of terror.
:D
F means you're fucked
pi_138186714
Ik stop mijn veters altijd bij mijn schoen in, maar ze zijn ook niet zo lang dat ik erop zou kunnen staan, dat scheelt. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_138186855
Ik heb best lange veters. Dus altijd dubbel met zo'n lusje waar ik ze dan doorheenhaal.
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:43:18 #21
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_138186923
Net een GIGANTISCHE hagelbui over mij heen gekregen. AU :'(
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  Moderator woensdag 26 maart 2014 @ 11:46:57 #22
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_138187025
Ik ga zodra ik mijn hardloopschoenen ingelopen heb :+ binnenkort ook maar eens beginnen met start to run. Nou heb ik alleen het vage vermoeden dat het me niet gaat lukken om de renafstanden vol te houden. Hoe werkt het dan? Ga je dan na les 1 toch door naar les 2? Of doe je les 1 net zo vaak tot je m wél volhoudt en dan les 2 net zo vaak tot je hem volhoudt etc etc?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 26 maart 2014 @ 11:49:19 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_138187084
quote:
17s.gif Op woensdag 26 maart 2014 11:46 schreef Meke het volgende:
Ik ga zodra ik mijn hardloopschoenen ingelopen heb :+ binnenkort ook maar eens beginnen met start to run. Nou heb ik alleen het vage vermoeden dat het me niet gaat lukken om de renafstanden vol te houden. Hoe werkt het dan? Ga je dan na les 1 toch door naar les 2? Of doe je les 1 net zo vaak tot je m wél volhoudt en dan les 2 net zo vaak tot je hem volhoudt etc etc?
Via Evy is les 1,2,3 tzelfde
daarna bouw je pas verder op
Today is life -

Dale Carnegie
pi_138187097
quote:
Gewoon doorgaan. En langzamer rennen als je het niet volhoudt.
  woensdag 26 maart 2014 @ 11:50:01 #25
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_138187107
quote:
Bij start to run gaat het niet zo zeer om afstanden/snelheid. Gewoon lopen in het tempo zodat je een training volhoudt :)
Het heeft geen hele steile learning curve
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')