Er is een verschil tussen nu.nl en nujij.nlquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:55 schreef Marrije het volgende:
Turkse tanks vallen Syri binnen !!
www.syrianperspective.com
De site Syrisch Perspectief bevestigd de waarnemingen, dat Turkse tanks binnengedrongen zijn in het Syrische Kasab. Het derde Legerkorps van het Syrische leger wordt klaargemaakt voor de confrontatie met Turkije.
De site kan ook de waarnemingen bevestigen, dat Russische oorlogsschepen de Turkse kust naderen. Meer nieuws zal volgen.(vertaald)
nu.nl
Koken voor de jihadisten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:20 schreef Peunage het volgende:
Ik ben benieuwd naar het soort Jihad dat een 19-jarige Limburgse voor Al-Qaeda kan doen in Syri...
sorry, ik zat op nu.nl en aan de rechterkant zag ik dat artikel, dat stond inderdaad op nujij.nl, je hebt gelijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:15 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen nu.nl en nujij.nl
http://www.nujij.nl/algemeen/turkse-tanks-vallen-syrie-binnen-!!.27624588.lynkx
Je verwart de realiteit met deze film:quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:17 schreef theunderdog het volgende:
Waar houden de Jihadisten van?
Mannelijkgeslachtsdeel, met een lekker sausje?
Ze hebben ook seks met geiten en ezels, dus zover van de realiteit zou het wel niet staan.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:22 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je verwart de realiteit met deze film:
ah, ik kende het niet, zal er rekening mee houdenquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:14 schreef firefly3 het volgende:
Syrianperspective is 1 en al propaganda en leugens.
Geen probleemquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah, ik kende het niet, zal er rekening mee houden
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:14 schreef firefly3 het volgende:
Wat militaire zaken betreft zijn ze meestal accuraat. Soms wat voorbaring maar in hoofdlijnen correct. Ik volg hen dagelijks, al zo'n twee jaar dus ja...quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:14 schreef firefly3 het volgende:
SyrPer is al teruggekrabbeld (een beetje).quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah, ik kende het niet, zal er rekening mee houden
Dat Islam gedoe is dan wel lekker gewelddadig zegquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb het niet over de grapjes. Jij doet je hier altijd voor als een relatief conservatieve en vooral consequente moslim. Maar een van de zaken die een moslim gewoon moet doen (daar zijn de geleerde het wel over eens) dat je je moslim broeders en zusters moet helpen in onderdrukking als ze er zelf niet uit kunnen komen.
In Centraal Afrika is dit toch serieus aan de hang. De moslims worden door de christenen afgemaakt alsof het niets is, kinderen, vrouwen alles !
Jij zit nog altijd veilig in het mooie Marokko.
Ik ben geen moslim.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat Islam gedoe is dan wel lekker gewelddadig zeg
Ik mag toch hopen dat je mede broeders en zusters helpen niets met oorlog te maken heeft?
Ik ken dat gebod wel uit de Bijbel, daar wordt verder gelukkig gezegd niet de wapenen op te pakken en dergelijke.
Maar jullie vinden dus dat je maar lekker de wapens moet oppaken en anderen moet neerknallen?
In Syrie is het moslim vs moslim, dus dat werkt al lastig. En in centraal Afrika begonnen de moslims met knallen dus die moeten ook niet teveel zeuren. (en de christenen zouden geen wapens op moeten nemen, de neppers).
Maar nee door dat soort geboden krijg je mensen als Wilders.... En dan vinden moslims het raar dat mensen zich tegen hun gaan keren
En hmm mooi marokko? Ok mss qua natuur en dergelijke.
Een Nederlander heeft mij gister berooft, als ik je nu in elkaar sla mag je dan ook niet zeuren?quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:21 schreef bianconeri het volgende:
[..]
En in centraal Afrika begonnen de moslims met knallen dus die moeten ook niet teveel zeuren. (en de christenen zouden geen wapens op moeten nemen, de neppers).
Klopt helemaal, er zijn totaal geen christelijke milities.quote:In Syrie is het moslim vs moslim, dus dat werkt al lastig.
Nee niets pvv gedoe....quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:23 schreef theunderdog het volgende:
Ik ben geen moslim.
Toch bedankt voor deze pvv retoriek in het Syrie topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |