LOLquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het was sarcasme, maar jij bent het nog serieus met me eens ook...
Ja die Khaled uit Almere nog vergeten, je wilt die slager niet tegenkomen inderdaad. Ik zit gewoon in hartje Maghreb!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar zit je dan?
en dat je je hoofd kwijt kan raken door die gast uit almere
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:21 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wij samen anders Slayage.
Gaan we daar eigen groepering oprichten.
Genaamd : Turkish-Kurdish Islamic brotherhood front.![]()
![]()
Wat maakt het uit als jij Khaled uit Almere tegenkomt? Waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:25 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
LOL
[..]
Ja die Khaled uit Almere nog vergeten, je wilt die slager niet tegenkomen inderdaad. Ik zit gewoon in hartje Maghreb!
Ik heb er al een.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
Als je een front wilt openen dan kan dat opzich best makkelijk, alleen moet je wel een rijke sponsor hebben die je goede wapens kan leveren and shit.
Een rijk iemand zou in principe best een eigen leger kunnen beginnen ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:26 schreef De_Ilias het volgende:
Als je een front wilt openen dan kan dat opzich best makkelijk, alleen moet je wel een rijke sponsor hebben die je goede wapens kan leveren and shit.
Erdogan en Koerden steunenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:27 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik heb er al een.
[ afbeelding ]
Nee twee zelfs!!!!!!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Joke dude !quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als jij Khaled uit Almere tegenkomt? Waar ben je bang voor?
Je relatie met Allah is het enige wat jij relevant zou moeten vinden. Uiteindelijk ga je toch dood.
de totale anarchie wordt onze ideologiequote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wat wordt onze ideologie dan Slayage.
Nodig Expans en Charismatisch dan ook uit.
Met een AK knal ik hem gelijk neer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je zou niet bang voor hem zijn nee?
Ik heb eerder het idee dat je wat aan het trollen bent.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:30 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Met een AK knal ik hem gelijk neer.
ik zou een onthoofdings video met hem in de hoofdrol willen schietenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:30 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dan kan je dat gelijk snel en goed doen. Want als je in handen valt van hem.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:30 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
hang de forum islamiet uit danquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat je wat aan het trollen bent.
Waarom ga je niet naar centraal Afrika? je broeders en zusters hebben je daar keihard nodig, ze worden daar op de meest perverse en walgelijke manier afgeslacht.
De forum-islamiet uithangen kan iedereen.
Wat bedoel je met trollen? Ik mag toch ook wel grapjes maken? En wat bedoel je met 'forum' islamiet?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat je wat aan het trollen bent.
Waarom ga je niet naar centraal Afrika? je broeders en zusters hebben je daar keihard nodig, ze worden daar op de meest perverse en walgelijke manier afgeslacht.
De forum-islamiet uithangen kan iedereen.
Waarom steun je de KRG wel maar de PKK niet? De KRG is toch ook seculier?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:30 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hij heeft wel goede banden met de KRG.
Ik heb het niet over de grapjes. Jij doet je hier altijd voor als een relatief conservatieve en vooral consequente moslim. Maar een van de zaken die een moslim gewoon moet doen (daar zijn de geleerde het wel over eens) dat je je moslim broeders en zusters moet helpen in onderdrukking als ze er zelf niet uit kunnen komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:33 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wat bedoel je met trollen? Ik mag toch ook wel grapjes maken? En wat bedoel je met 'forum' islamiet?
Omdat je in de KRG je geloof tenminste vrij kan belijden. Dat kan niet straks in een stalinistische PKK-staat.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom steun je de KRG wel maar de PKK niet? De KRG is toch ook seculier?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Omdat je in de KRG je geloof tenminste vrij kan belijden. Dat kan niet straks in een stalinistische PKK-staat.
Ja maar beste underdog er zijn veel manieren waarop wij onze broeders kunnen helpen, een daarvan is het smeekgebed (dua. En uiteraard met onze bezittingen zoals geld, kleding en andere spullen. En jij weet niet wat ik persoonlijk doe en dat gaat niemand iets aan. Wat er in Centraal afrika gebeurd weet ik niet, maar over de gehele wereld zijn moslims onderdrukt. In Syrie, In Myanmar, In Palestina, In Irak... En ga zo maar door.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de grapjes. Jij doet je hier altijd voor als een relatief conservatieve en vooral consequente moslim. Maar een van de zaken die een moslim gewoon moet doen (daar zijn de geleerde het wel over eens) dat je je moslim broeders en zusters moet helpen in onderdrukking als ze er zelf niet uit kunnen komen.
In Centraal Afrika is dit toch serieus aan de hang. De moslims worden door de christenen afgemaakt alsof het niets is, kinderen, vrouwen alles !
Jij zit nog altijd veilig in het mooie Marokko.
Bewijs maar een dat de PKK stalinistisch is, dat is totale onzin namelijk...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Omdat je in de KRG je geloof tenminste vrij kan belijden. Dat kan niet straks in een stalinistische PKK-staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |