Libanon of Syrië? Beide kunnen ze makkelijk in en uit komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja maar dan kunnen ook de hezbollats het land niet uit
niet als de grenzen dicht zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Libanon of Syrië? Beide kunnen ze makkelijk in en uit komen.
De grenzen zijn nu ook wel dicht. Maar ik bedoelde dat de gebieden die Hezbollah nu controleert overgenomen moeten worden door het Libanese leger, zodat Hezbollah elders aan het werk kan.quote:
tja wie neemt het libanese leger wel serieus?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
De grenzen zijn nu ook wel dicht. Maar ik bedoelde dat de gebieden die Hezbollah nu controleert overgenomen moeten worden door het Libanese leger, zodat Hezbollah elders aan het werk kan.
Het Libanese leger kan Hezbollah echt niet tegenhouden als ze tussen Syrië en Libanon willen reizen.
Dat klopt toch bij die video ook? Hierbij is het doel om meer IS strijders te krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:57 schreef theunderdog het volgende:
Voor ts.
"Propaganda is een bepaalde vorm van communicatie waarbij de publieke opinie beïnvloed wordt om aanhangers te winnen voor bepaalde opvattingen of standpunten"
Dat is geen propaganda: deze video zou alleen aanlokkelijk kunnen zijn voor de mensen die al hier sympathie voor hadden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat klopt toch bij die video ook? Hierbij is het doel om meer IS strijders te krijgen.
samen die kant op?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
Als ik dat soort videos kijk krijg ik soms ook zin om naar Syrie af te reizen, maarja dat kan natuurlijk niet.
Bij die mensen die er al sympathie voor hadden werkt het stimulerend en ze krijgen er (nog) positiever beeld van.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is geen propaganda: deze video zou alleen aanlokkelijk kunnen zijn voor de mensen die al hier sympathie voor hadden.
De publieke opinie veranderd echt niet door beelden van Jihadisten die trainen. Of zijn de onthoofdingen serieus vergeten door dit soort beelden?
Dat zeker, het is dan ook gewoon een mooie video.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij die mensen die er al sympathie voor hadden werkt het stimulerend en ze krijgen er (nog) positiever beeld van.
why?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:15 schreef De_Ilias het volgende:
Ik denk dat ik niet eens langs de douane van turkije kom eerlijk gezegd. En het is best onveilig he !
2quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:10 schreef De_Ilias het volgende:
Als ik dat soort videos kijk krijg ik soms ook zin om naar Syrie af te reizen, maarja dat kan natuurlijk niet.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
why?
veilig of niet, heb je iets beter te doen dan hiero?
wats funny?quote:
Wij samen anders Slayage.quote:
Hiero? Ik zit al in een Arabische land, als ik wou had ik nu al lang in Syrie kunnen zijn. En als ik wil gaan dan kan ik mensen die me binnen kunnen brengen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
why?
veilig of niet, heb je iets beter te doen dan hiero?
True, je vergeet dat bijv. je oog eraf geknald kan worden, je vergeet dat je gemarteld kan worden en nog meer.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
2
Door zulke videos lijkt Syrië wel een paradijs. De vreselijke zaken die zich daar voordoen vergeet je dan direct....
Het was sarcasme, maar jij bent het nog serieus met me eens ook...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hiero? Ik zit al in een Arabische land, als ik wou had ik nu al lang in Syrie kunnen zijn. En als ik wil gaan dan kan ik mensen die me binnen kunnen brengen.
[..]
True, je vergeet dat bijv. je oog eraf geknald kan worden, je vergeet dat je gemarteld kan worden en nog meer.
waar zit je dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Hiero? Ik zit al in een Arabische land, als ik wou had ik nu al lang in Syrie kunnen zijn. En als ik wil gaan dan kan ik mensen die me binnen kunnen brengen.
[..]
True, je vergeet dat bijv. je oog eraf geknald kan worden, je vergeet dat je gemarteld kan worden en nog meer.
Slayage waarom reageer ej neit op mijn post.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
waar zit je dan?
en dat je je hoofd kwijt kan raken door die gast uit almere
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |