SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Zo, jij laat er geen gras over groeien!quote:
ik doe er helemaal niet aan... tja je moet me niet uitdagen... ga niet snel zoiets uit de weg...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo, jij laat er geen gras over groeien!Dat mag ik wel.
Ik wil best een keer met je daten, maar ik doe niet aan kontneuken op de eerste date hoor.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..].
.
.
*aanschouwt het begin van iets moois*
ik ook... en ben altijd lief... maar als er niets is.. is er niets... maar we zullen zien..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met mijn vriendje? Hij is emotioneel breekbaar.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:26 schreef Redbaron het volgende:
Tukkert wordt gehosseld door een chick van FOK!
Misschien in het kader van gelijkheid van sekse een neutrale date?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
Aangezien ik dus de mannenrol overneem.. m
oet k dus een vrouwendate verzinnen???
Dat mag ook wel na 13 jaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:26 schreef Redbaron het volgende:
Tukkert wordt gehosseld door een chick van FOK!
graag zelfs... hou niet van vrouwendates....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien in het kader van gelijkheid van sekse een neutrale date?
[..]
Dat mag ook wel na 13 jaar.
Henrike, helaas!
jeejquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooh het is bijna 5 uur!!!
ik merk het ja, weer eens aansluitenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooh het is bijna 5 uur!!!
in de file??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik merk het ja, weer eens aansluiten
Jupquote:
wat een sukkels..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jupdacht op tijd te zijn maar er vonden er weer een paar dat ze een te grote auto hadden
Belgen he, die krijgen het rijbewijs bij een pakje boter, en dan de ring van Antwerpen erbij garandeert succes.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Belgen he, die krijgen het rijbewijs bij een pakje boter, en dan de ring van Antwerpen erbij garandeert succes.
Wegwerkzaamheden erbij en je hebt al snel twee uur vertraging
Altijd feest daarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Belgen he, die krijgen het rijbewijs bij een pakje boter, en dan de ring van Antwerpen erbij garandeert succes.
Wegwerkzaamheden erbij en je hebt al snel twee uur vertraging
Ja feest.. pfff ipv tot de klant kan ik nu beter op Hazeldonk gaan staan.. en de planning maar adressen voor morgen doorsturenquote:
ahhhh gossie.. kusje erop?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja feest.. pfff ipv tot de klant kan ik nu beter op Hazeldonk gaan staan.. en de planning maar adressen voor morgen doorsturen
Nicolequote:
Nope... vanavond ergens komt mn oom belastingaangiftes invullen... en daar wil ik bij zijn aangezien ik er nu opleiding in volg... maar wordt waarschijnlijk laat voor ie komtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nicole
ga je vanavond nog wat doen?
ah, oke. maar is zo'n aangifte nog zoveel werk dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nope... vanavond ergens komt mn oom belastingaangiftes invullen... en daar wil ik bij zijn aangezien ik er nu opleiding in volg... maar wordt waarschijnlijk laat voor ie komt
En jij ???
Nee maar mn oom weet er veel vanaf dus alvast een beetje de kunst afkijken he!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. maar is zo'n aangifte nog zoveel werk dan?ik heb mijne toen binnen een half uur gedaan. alles beetje controleren en versturen die handel. of denk ik er te licht over?
ik denk dat ik zometeen eens wat draad ga proberen te buigen/lassen.
dat lassen valt altijd wel tegen, dus ik moet wel veel geduld hebben
dat is wel fijn jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee maar mn oom weet er veel vanaf dus alvast een beetje de kunst afkijken he!!
Haha nou op school leer ik tot nu toe niet echt heel erg veel dus tja dan moet mn oom me maar wat bijleren hahaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is wel fijn ja
dat deed ik op school ook altijd
fijne school danquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Haha nou op school leer ik tot nu toe niet echt heel erg veel dus tja dan moet mn oom me maar wat bijleren haha
D.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi allen
Eens kijken hoe m'n nieuwe foto's zijn geworden
ik zie nog niks nieuws in je foboquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi allen
Eens kijken hoe m'n nieuwe foto's zijn geworden
Neenee, voor m'n site en Facebookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zie nog niks nieuws in je fobo
Gaat wel goed hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
GéTéPé? of is dat afhankelijk van de foto's?
ah, mooiquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaat wel goed hoorAls ik vandaag niks moois geschoten heb, komt dat een andere keer wel goed
Geloof alleen niet echt dat er niks tussenzit
ah, oke.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, voor m'n site en Facebook
Vandaag wat urbanfoto's gemaakt van een verlaten gebouw en graffitimurenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke.
wat voor foto's hej gemaakt dan?
Helpt niet.. de lading bier van net iig wel want zo lekker slapen. half vijf weer opquote:
jij bent snel tevredenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind de eerste de beste foto van vanavond al oké genoeg
Mooie artistieke schilderijen vandaag?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vandaag wat urbanfoto's gemaakt van een verlaten gebouw en graffitimuren
Beter dan die van gisteren, jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef norich het volgende:
[..]
Mooie artistieke schilderijen vandaag?
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beter dan die van gisteren, ja
ah, oke. waar?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vandaag wat urbanfoto's gemaakt van een verlaten gebouw en graffitimuren
Tussen Nijmegen en Weurt staat een gebouw al jaren leeg. Éen van die gebouwen gebruiken ze nu als theater of iets, dat andere is afgesloten en zal wel gesloopt worden, maar ziet er nu qua fotoscéne leuk uitquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
we moeten ook nog altijd een keer naar Frans, toch?
Daar hoef je toch helemaal niet voor te blozen, schatquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, Drizzt, wil jij met mij uit?
Jeejquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar hoef je toch helemaal niet voor te blozen, schat
Ja, ik wil
Is nog t begin dus kan nog komen haha.... wordt probably wel moeilijker....quote:
ben geen facebookvriendjes dus kan niet kijken naar je mooie fotosquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, voor m'n site en Facebook
you and me?quote:
quote:
fiscale opleiding?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Is nog t begin dus kan nog komen haha.... wordt probably wel moeilijker....
ah, gelukkigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Is nog t begin dus kan nog komen haha.... wordt probably wel moeilijker....
lekker vroegjes... ben je dan ook vroeg vrij of dat niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Helpt niet.. de lading bier van net iig wel want zo lekker slapen. half vijf weer op
zeg vriend kijk topic.....weet je gelijk wie k mee uit vroegquote:
tofquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Deels.... administratief /financieel....
linkjeeee ik wil ook kijken.... of mag dat nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, alles (wat ik goed genoeg vind) staat online
Zie DM, gooi 'm liever niet zomaar in een topicquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
linkjeeee ik wil ook kijken.... of mag dat niet
ja, maar ik ben soms oost-indisch blindquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeg vriend kijk topic.....weet je gelijk wie k mee uit vroeg
maar wil met jou ook wel wat drinken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie DM, gooi 'm liever niet zomaar in een topic
ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie DM, gooi 'm liever niet zomaar in een topic
ohhh tis je vergeven hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar ik ben soms oost-indisch blind
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ook even mijn voortgang laten zien hier
plaatje van hoe ver ik ben na een uur:teken jij dat ??? wowww wat een kunstenaars hiero.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trekt zich teruglife goes on.. be proud of yourself!
nee, dat tekenen laat ik aan anderen over. ik heb dat stukje draad gebogen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
teken jij dat ??? wowww wat een kunstenaars hiero.....
trekt zich terug
jij bent een lasser??? van beroep?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat tekenen laat ik aan anderen over. ik heb dat stukje draad gebogen.
en als ik dat verknal met lassen, kan ik weer overnieuw beginnen
ik ben geen kunstenaar, maar een knutselaar
Ruler is onze alleskunner. Van heerscher tot bierdrinker tot lasserquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij bent een lasser??? van beroep?
Haha.... in November had ik een kortstondige "relatie" met een lasser... hij liep bij huis dus ging k hem helpen werk erin te zoeken.... toen kwam k erachter dat hij niet bij mij pastquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ruler is onze alleskunner. Van heerscher tot bierdrinker tot lasser
Hij verdient er verdomme de Nobelprijs voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ruler is de koning der knutselaars, de schepper van de biertafel
nee, dat doe ik voor de hobbyquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij bent een lasser??? van beroep?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ruler is onze alleskunner. Van heerscher tot bierdrinker tot lasser
wat had ie met z'n houding dan? kromme rug?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Haha.... in November had ik een kortstondige "relatie" met een lasser... hij liep bij huis dus ging k hem helpen werk erin te zoeken.... toen kwam k erachter dat hij niet bij mij past
niet om zijn werk..... maar om zn houding...
Ooja, Ruler is ook grappenmakerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat had ie met z'n houding dan? kromme rug?
dat heeft nikkie vast nog niet gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ruler is de koning der knutselaars, de schepper van de biertafel
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij verdient er verdomme de Nobelprijs voor.
laks... geen inzet.. wilde niks enzovoorts... en hij had smetvrees... ooit gezien een lasser met smetvrees???quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat had ie met z'n houding dan? kromme rug?
een lasser met smetvrees?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
laks... geen inzet.. wilde niks enzovoorts... en hij had smetvrees... ooit gezien een lasser met smetvrees???
wel een rare combinatie, mja.quote:
jaa hijs coolquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wel een rare combinatie, mja.
biertafel al gezien?
quote:
we zijn bezig met versie 2. die is eventueel wel te koop. maar we weten nog niet wat die kost.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mn broertje wil er 1 bestellen.... wat kost ie ???:P
nog nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
ja Wouter, zijn ze eigenlijk te bestellen?
Stabiel als in; er gebeurt niks meer?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we zijn bezig met versie 2. die is eventueel wel te koop. maar we weten nog niet wat die kost.
Met V2 gaat het stabiel. eigenlijk iets te stabiel, mja. ik hoop dat we in september verder gaan
ja, zoiets. het ligt een beetje stil. m'n kameraad is bezig met huis verbouwen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Stabiel als in; er gebeurt niks meer?
niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:52 schreef Daywalk3r het volgende:
Wel goddomme die biertafel had ik ook nog niet gezien! Dat ding is gayniaal man!
duurt te langquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we zijn bezig met versie 2. die is eventueel wel te koop. maar we weten nog niet wat die kost.
Met V2 gaat het stabiel. eigenlijk iets te stabiel, mja. ik hoop dat we in september verder gaan
tjah, het ligt al bijna 2 jaar stilquote:
jammer man kun je geld mee verdienen....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, het ligt al bijna 2 jaar stil
tjah, de schatting van de eerste van V2 komt uit op zo'n 1500 euroquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:32 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jammer man kun je geld mee verdienen....
de nieuwe versie kunnen 90 pijpjes inquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoe geniaal zou zoiets in het cafe zijn. Dat je met z'n allen geld in een apparaat douwt en dat je dan ongegeneerd op een knop kan duwen en er flesjes bier uitkomen totdat het "budget" op is.
Da's niet gekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
de nieuwe versie kunnen 90 pijpjes in
nee, vooral niet in vergelijking met de vorige. daar konden 21 pijpjes in het systeem en 27 in het vriesvak erbovenquote:
Heb je dan ook de optie dat er meerdere knoppen zijn en meerdere "uitgangen" voor bier?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, vooral niet in vergelijking met de vorige. daar konden 21 pijpjes in het systeem en 27 in het vriesvak erboven
nope, nog steeds 1 uitgang.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je dan ook de optie dat er meerdere knoppen zijn en meerdere "uitgangen" voor bier?
Fucking handigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nope, nog steeds 1 uitgang.
maar we kunnen de nieuwe versie waarschijnlijk snel ombouwen tot een kastje wat je naast de bank kunt zetten met 30 pijpjes
we proberen 'm zo modulair mogelijk te bouwenquote:
Wel handig als je 'm nog uit wilt breiden of juist wilt verkleinenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we proberen 'm zo modulair mogelijk te bouwen
Ik zit nog met 1 probleem dan....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel handig als je 'm nog uit wilt breiden of juist wilt verkleinen
nope....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je wilt er flessen wijn in doen en geen bier?
Oow.. Misschien wil Ruler 'm wel blikjes-ander-drinken-compatibel makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik lust geen bier... ( en ook geen wijn)
smirnof of wkd dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik lust geen bier... ( en ook geen wijn)
zit dat in ronde flessen?quote:
in wat voor flessen zit dat? alleen van die grote potten of shooters?quote:
rechthoekige fles korte zijdes zijn bol en lange zijdes zijn iets hol... hele lastige fles imoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in wat voor flessen zit dat? alleen van die grote potten of shooters?
zal denk ik nog wel meevallen in ons nieuwe concept. hoe hoog is die fles?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
rechthoekige fles korte zijdes zijn bol en lange zijdes zijn iets hol... hele lastige fles imo
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal denk ik nog wel meevallen in ons nieuwe concept. hoe hoog is die fles?
uhmmmm geen idee 20 30 cm???? i guesssquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal denk ik nog wel meevallen in ons nieuwe concept. hoe hoog is die fles?
dat moet ook niet per se een probleem zijn. enige is dat dan de aantallen wat minder kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
[..]
uhmmmm geen idee 20 30 cm???? i guesss
idd maar zon ding hoef k niet voor mn boswandeling... als k 1 fles opdrink sta ik op mn kop....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat moet ook niet per se een probleem zijn. enige is dat dan de aantallen wat minder kunnen zijn.
maargoed. laten we eerst maar eens zorgen dat V2 daadwerkelijk gebouwd wordt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
idd maar zon ding hoef k niet voor mn boswandeling... als k 1 fles opdrink sta ik op mn kop....
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan moet je die fles in nieuw zeeland opdrinken
vaak wel ja, tot t verkeerd valt dan ben k ineens foetsiequote:
waarom in nieuw zeeland???quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan moet je die fles in nieuw zeeland opdrinken
ik hou je dan wel vastquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
vaak wel ja, tot t verkeerd valt dan ben k ineens foetsie
Smoothquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hou je dan wel vast
Nu slapen![]()
Australië mag ook. Daar leven ze ook op de kop.quote:
weltrustenquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hou je dan wel vast
Nu slapen![]()
owww zo lol... tis laat he dan mag ik er ff over denken hahahaquote:Op woensdag 26 maart 2014 00:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Australië mag ook. Daar leven ze ook op de kop.
Vanaf moment dat ik begin mag ik 10u rijden of 15u werken. Dus op z'n eind zou ik tot acht uur mogen werkenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
lekker vroegjes... ben je dan ook vroeg vrij of dat niet?
Nice. Dus we gaan bier drinken en bouten en boeren laten?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:41 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
graag zelfs... hou niet van vrouwendates....
Wij stonden gisteren in dezelfde filequote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja feest.. pfff ipv tot de klant kan ik nu beter op Hazeldonk gaan staan.. en de planning maar adressen voor morgen doorsturen
pfffquote:Op woensdag 26 maart 2014 05:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Vanaf moment dat ik begin mag ik 10u rijden of 15u werken. Dus op z'n eind zou ik tot acht uur mogen werken
nou das wel heul lomp...quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice. Dus we gaan bier drinken en bouten en boeren laten?
Wat jij doet moet jij weten.... maar ik gedraag me wel een beetje.... en bier drinken doe ik niet dat lust ik niet... maar jij mag best bier drinken hoorquote:Op woensdag 26 maart 2014 09:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice. Dus we gaan bier drinken en bouten en boeren laten?
Halloootjesquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nikkie
Nath
Rest van de bazen des ToFs
Goed bezigquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoeist hier dan?![]()
Al een week gestopt met wietIk ben zo trots op mezelf
Dat las ik, jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hier gaat het goed hoor... k ga binnenkort op date met 100%
ben benieuwd wat t voor lompe date wordtquote:
Dat je die niet hebt, je kwam uit Rijssen toch?!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben benieuwd wat t voor lompe date wordtgeloof dak maar vast klompen ga kopen
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben benieuwd wat t voor lompe date wordtgeloof dak maar vast klompen ga kopen
Nijverdal, ben geen fienequote:Op woensdag 26 maart 2014 10:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat je die niet hebt, je kwam uit Rijssen toch?!
Daarom noem k het bij voorbaat al een lompe datequote:Op woensdag 26 maart 2014 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Voor lompheid zit je wel goed bij Tukker
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:29 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Daarom noem k het bij voorbaat al een lompe dateals ik zeg dat k wil dansen wil ie toch niet mee
![]()
Aangezien t een man is, regelt hij verder niets.. dus kan m in principe van alles wijsmaken en m meenemen naar een antilompheidscursusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Aangezien t een man is, regelt hij verder niets.. dus kan m in principe van alles wijsmaken en m meenemen naar een antilompheidscursus:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Weet ik waar ik aan begin??? is t heul erg of valt t binnen de perken???quote:
Het valt vast nog wel binnen de perken. Ik zou zeggen; go and find out yourselfquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Weet ik waar ik aan begin??? is t heul erg of valt t binnen de perken???
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het valt vast nog wel binnen de perken. Ik zou zeggen; go and find out yourself
Doe ik ook wel hoor haha, ben niet zo snel af te schrikken hoor... ik heb a gezegd dus zeg ik ook b wat anderen ook zeggen....quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het valt vast nog wel binnen de perken. Ik zou zeggen; go and find out yourself
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
[..]
Doe ik ook wel hoor haha, ben niet zo snel af te schrikken hoor... ik heb a gezegd dus zeg ik ook b wat anderen ook zeggen....
Goedzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond van wel. Maar lomp is niet het goede woordquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:56 schreef Kreator het volgende:
100% is niet lomp. Hier op het forum wel, maar IRL niet. Vind ik dan hè.
Zal t vanzelf zien...quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:56 schreef Kreator het volgende:
100% is niet lomp. Hier op het forum wel (in het verleden), maar IRL niet. Vind ik dan hè.
Je hebt verschillend lomp zijn... lomp in de zin van boeren en scheten en associaal gedrag... of lomp in de zin van iemand kwetsen terwijl je het helemaal niet doorhebt....quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Maar lomp is niet het goede woordLomp doet het erger lijken dan het is..
In dat geval beiden nietquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Je hebt verschillend lomp zijn... lomp in de zin van boeren en scheten en associaal gedrag... of lomp in de zin van iemand kwetsen terwijl je het helemaal niet doorhebt....
Nee, laat maar gewoon. Voor ik weer op mn vingers getikt wordquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm nou maak je me wel nieuwsgierig:P
quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, laat maar gewoon. Voor ik weer op mn vingers getikt word![]()
Zie het zelf maarSowieso was het een jaar of 2 geleden.
Alsof ik ga bouten op een date...quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wat jij doet moet jij weten.... maar ik gedraag me wel een beetje.... en bier drinken doe ik niet dat lust ik niet... maar jij mag best bier drinken hoor
Goed bezig man!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tactloos, dat is het woord dat je zoekt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Maar lomp is niet het goede woordLomp doet het erger lijken dan het is..
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig man!Eigenlijk is het best makkelijk hè.
[..]
Tactloos, dat is het woord dat je zoekt.
k zie t vanzelf welquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alsof ik ga bouten op een date...Bier drinken doe ik zelden. Ik ben tegenwoordig meer van de mooie wijnen (à ¤2,60 de fles
)...
[..]
Goed bezig man!Eigenlijk is het best makkelijk hè.
[..]
Tactloos, dat is het woord dat je zoekt.
In slaap vallen gaat even wat minder de eerste dagen. Je zoekt hopelijk je heil niet te veel in andere middelen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
Ja, dat is inderdaad het woord wat ik zocht!
Als ik zover ben hoor je het.quote:
Ligt eraan wat je onder andere middelen verstaatquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In slaap vallen gaat even wat minder de eerste dagen. Je zoekt hopelijk je heil niet te veel in andere middelen?
zo ongeveer als pasen en pinksteren op 1 dag vallen???quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In slaap vallen gaat even wat minder de eerste dagen. Je zoekt hopelijk je heil niet te veel in andere middelen?
[..]
Als ik zover ben hoor je het.
Helpt het dan daadwerkelijk?? of niet echt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder andere middelen verstaat![]()
Niet alle dagen, maar een aantal dagen 'Slaap Lekker'-thee gedronken
Voornamelijk alcohol.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder andere middelen verstaat![]()
Niet alle dagen, maar een aantal dagen 'Slaap Lekker'-thee gedronken
Niet zo pessimistisch, Nikkie!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zo ongeveer als pasen en pinksteren op 1 dag vallen???
Akkoord. Ik heb in principe toch niks nodig. Plantje hier, kutballetje daar.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik denk trouwens dat ik het Ikea-avontuur uitstel tot volgende week. Akkoord?
Kan geen planten meer zien.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Akkoord. Ik heb in principe toch niks nodig. Plantje hier, kutballetje daar.
tja ik weet hoe t werkt... maar ja wat jij wil..quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voornamelijk alcohol.Maar wil je er helemaal vanaf, of gewoon (flink) minderen?
[..]
Niet zo pessimistisch, Nikkie!Laten we elkaar eerst hier eens wat beter leren kennen...
Ik slaap er prima op. En word wel moe van de thee. Maar dat zal vast ook een combinatie zijn van de warme drank en het feit dat er valeriaan in zitquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Helpt het dan daadwerkelijk?? of niet echt?
Nee, ik gebruik er geen andere middelen voorquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voornamelijk alcohol.Maar wil je er helemaal vanaf, of gewoon (flink) minderen?
Dat proef ik ook.quote:
Toppie! Anders val je van de regen in de drup. En die drup is nog een grotere teringzooi dan die regen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, ik gebruik er geen andere middelen voor![]()
Ik wil er vanaf in die zin, dat ik het niet meer nodig heb voor het slapen. Ik wil gewoon 'sporadisch' jointjes roken
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat proef ik ook.![]()
Tja, ik heb mijn relatief goede relatie met TGND destijds al compleet verkloot en wil niet dat mijn prille doch positieve relatie met Nikkie hetzelfde lot krijgt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toppie! Anders val je van de regen in de drup. En die drup is nog een grotere teringzooi dan die regen.
Sporadisch spontaan is toch altijd wel het leukste, ja.
Daarom moet je je afvragen: "wat zou J doen?" Maarja, ik zou gaan kontneukn, en daarmee kom je niet ver bij Nikkiequote:Op woensdag 26 maart 2014 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat proef ik ook.![]()
Tja, ik heb mijn relatief goede relatie met TGND destijds al compleet verkloot en wil niet dat mijn prille doch positieve relatie met Nikkie hetzelfde lot krijgt.
Bij mij ook niet. Maar ik hou wel van jequote:Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom moet je je afvragen: "wat zou J doen?" Maarja, ik zou gaan kontneukn, en daarmee kom je niet ver bij Nikkie
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Maar ik hou wel van je
hmm ja dat zou heel goed kunnen... ik ben trots op jequote:Op woensdag 26 maart 2014 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik slaap er prima op. En word wel moe van de thee. Maar dat zal vast ook een combinatie zijn van de warme drank en het feit dat er valeriaan in zit
[..]
Nee, ik gebruik er geen andere middelen voor![]()
Ik wil er vanaf in die zin, dat ik het niet meer nodig heb voor het slapen. Ik wil gewoon 'sporadisch' jointjes roken
Ik ook op mijquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm ja dat zou heel goed kunnen... ik ben trots op je
ik weet niet maar denk niet dat t ligt aan hoe lang je wacht met afspreken.. maar das mijn mening..quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat proef ik ook.![]()
nope...quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom moet je je afvragen: "wat zou J doen?" Maarja, ik zou gaan kontneukn, en daarmee kom je niet ver bij Nikkie
dat is klote man succes!!quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan vanmiddag trouwens weer eens naar de huisartsHeb tot 7u ofzo wakker gelegen omdat ik er elke 15 á 20 min uit kon om te pissen, dus dat zal wel een fijne blaasontsteking zijn
quote:
Misschien kan ze een vingertje wel waarderen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je bent wel heel fanatiek Nikkie. Heb je last van lentekriebels? Verder niks mis mee natuurlijk. Integendeel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik weet niet maar denk niet dat t ligt aan hoe lang je wacht met afspreken.. maar das mijn mening..
Matig dude. Beterschap.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan vanmiddag trouwens weer eens naar de huisartsHeb tot 7u ofzo wakker gelegen omdat ik er elke 15 á 20 min uit kon om te pissen, dus dat zal wel een fijne blaasontsteking zijn
lentekriebels die ik het hele jaar door hebquote:Op woensdag 26 maart 2014 13:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[..]
Misschien kan ze een vingertje wel waarderen.
[..]
Je bent wel heel fanatiek Nikkie. Heb je last van lentekriebels? Verder niks mis mee natuurlijk. Integendeel.Ga vooral zo door, dan kan het best zijn dat ik je een dm/pm stuur als je het totaal niet verwacht!
[..]
Matig dude. Beterschap.
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
ik ben van mening dat je beter zsm kunt afspreken
Maar ik kom net uit een relatie van +4 jaar en ik vrees dat ik me niet zo snel in iets nieuws wil gaan storten als ik heel eerlijk ben.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
lentekriebels die ik het hele jaar door heben ja ben fanatiek... ik ben van mening dat je beter zsm kunt afspreken en kijken of t klikt dan dat je denkt gevoelens te hebben voor de ander en dat er dan iemand gekwetst word... ik hou niet van gekwetste mensen
k vraag om een date niet een relatie... eerst elkaar leren kennen is perfect hoor maar in t echt voel je pas of er een klik is of niet... daarna kun je elkaar ook leren kennen.. daar zijn dates voor imo..quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar ik kom net uit een relatie van +4 jaar en ik vrees dat ik me niet zo snel in iets nieuws wil gaan storten als ik heel eerlijk ben.
Maar ik zit op dit moment niet zo heel erg te wachten op een eventuele 'klik'. Is niet persoonlijk hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
k vraag om een date niet een relatie... eerst elkaar leren kennen is perfect hoor maar in t echt voel je pas of er een klik is of niet... daarna kun je elkaar ook leren kennen.. daar zijn dates voor imo..
zeg dat dan gewoon... *schuift date vd baan* done.. nieuwe ronde nieuwe kansen...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar ik zit op dit moment niet zo heel erg te wachten op een eventuele 'klik'. Is niet persoonlijk hoor.
Ik probeer het subtiel te brengen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeg dat dan gewoon... *schuift date vd baan* done.. nieuwe ronde nieuwe kansen...
heel goed van je hoor, maar doe t de volgende keer gelijk... en ga niet iemand uitdagen om je te vragen voor n date als je er niet klaar voor bent.... (tip, ben niet boos oid ofzo)quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik probeer het subtiel te brengen.Zie je wel dat ik niet zo lomp ben!
Ik word steeds benauwder.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe gaat het met ons psytrancemeisje?
Hoi Nikkiequote:
Geen idee nog, net vier uur bij een klant gestaan dus een beetje vertraging opgelopenquote:
Mmm kut is dat als je lichaam niet meewerktquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoi NikkieLees mn post aan Tukker.
Mn lichaam is waardeloos maar in mn hoofd gaat het prima, ofzoiets.
oh jee weer file rijdenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Geen idee nog, net vier uur bij een klant gestaan dus een beetje vertraging opgelopen
Nee geen file. Nu een klant die ontzettend moeilijk liep te doen.. En niet het afgesproken aantal pallets aanhieldquote:
nee maar daardoor kom je straks wel in file... let op mn woorden...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee geen file. Nu een klant die ontzettend moeilijk liep te doen.. En niet het afgesproken aantal pallets aanhield
Ik had niet verwacht dat je het zo 'serieus' zou opvatten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heel goed van je hoor, maar doe t de volgende keer gelijk... en ga niet iemand uitdagen om je te vragen voor n date als je er niet klaar voor bent.... (tip, ben niet boos oid ofzo)
As always, keep tough babe.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik word steeds benauwder.Zit te hijgen na elke inspanning, zoals nu met ff andere schoenen aandoen. 'Gelukkig' volgende week naar het ziekenhuis.
Maar verder gaat het goed hoor.
Wat is dat nou Tukkert, eindelijk iemand die met je wil afspreken en dan krabbel je terug. Je kunt ook elkaar leren kennen en de eventuele verdere stap over een jaar zettenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar ik zit op dit moment niet zo heel erg te wachten op een eventuele 'klik'. Is niet persoonlijk hoor.
zulke dingen neem ik altijd serieus...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je het zo 'serieus' zou opvatten.
laat t gaan hij heeft zn keus gemaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat is dat nou Tukkert, eindelijk iemand die met je wil afspreken en dan krabbel je terug. Je kunt ook elkaar leren kennen en de eventuele verdere stap over een jaar zetten
Ik moest heel hard lachen net.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Altijd lachen, telemarketeers uit India.
"Hello sir, how many computers do you have in your company?
"Euh, about 85 thousand..."
"85 thousand!?!?!?!?!?!"
Op het traject Rijssen-Hengelo-Enschede verwacht ik niet echt file..quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee maar daardoor kom je straks wel in file... let op mn woorden...
Balen he. Maar wat heb jij dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Mmm kut is dat als je lichaam niet meewerktheb t zelf ook maar niet zo erg als jij... en ik irriteer me er al mateloos aan...
Ga lekker via de PM verder ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heel goed van je hoor, maar doe t de volgende keer gelijk... en ga niet iemand uitdagen om je te vragen voor n date als je er niet klaar voor bent.... (tip, ben niet boos oid ofzo)
Altijd wat te klagen... nu is t mn knie en dan is t weer dat.. maar ja t belemmert en das niet tof... maar stelt niets voor bij jou dus ik probeer niet te veel te klagen..quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Balen he. Maar wat heb jij dan?
@andere ToF'ers: het wordt geen medisch dossier hier hoor.
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Op het traject Rijssen-Hengelo-Enschede verwacht ik niet echt file..
Mentaal gaat het prima, ik denk ook niet aan doodgaan. Beetje kop in het zand steken misschien, maar ik ben er nog steeds.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je het zo 'serieus' zou opvatten.
[..]
As always, keep tough babe.Mooi dat het mentaal wel relatief goed gaat.
Mag altijd hoor. We zijn ook een uitlaatklep hè. Als iemand het niet wil lezen, klikt ie het maar weg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
@andere ToF'ers: het wordt geen medisch dossier hier hoor.
gelukkig niet! maar kost denk k wel veel energie... die positiviteit vasthouden... of valt het mee??quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mentaal gaat het prima, ik denk ook niet aan doodgaan. Beetje kop in het zand steken misschien, maar ik ben er nog steeds.
Niet kapot te krijgen.![]()
Precies, we vinden deze soap incl. plotwendingen héérlijk om te volgen! #genietenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
anders bemoei je je dr ff niet mee ofzo...
Ow klaag gerust hoor. Zo zijn er ook weer mensen die het veel zwaarder hebben dan mijn persoontje. Als jij ergens last van hebt moet je gewoon lekker klagen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Altijd wat te klagen... nu is t mn knie en dan is t weer dat.. maar ja t belemmert en das niet tof... maar stelt niets voor bij jou dus ik probeer niet te veel te klagen..
en anders klikt ie t maar weg...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, we vinden deze soap incl. plotwendingen héérlijk om te volgen! #genieten
haha dankjequote:Op woensdag 26 maart 2014 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ow klaag gerust hoor. Zo zijn er ook weer mensen die het veel zwaarder hebben dan mijn persoontje. Als jij ergens last van hebt moet je gewoon lekker klagen.
Dankje Krea.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag altijd hoor. We zijn ook een uitlaatklep hè. Als iemand het niet wil lezen, klikt ie het maar weg.
Padoem tssj.quote:
Het was vooral een extreem slechte vergelijking. Maar ik ben net als tukker niet meer van plan om mijn ware aard hier te laten zien. Dus ik blijf een schatje in mijn reacties.quote:
Nee hoor want zo ben ik. Het kost me juist veel energie anderen uit te leggen en te overtuigen waarom ik niet de hele dag in een hoekje lig te janken. Waarom ik nog steeds lach om dingen en waar ik de energie vandaan haal om actief te zijn. DAT kost me energie. Ik voldoe niet aan het beeld van een ongeneeslijke zieke kankerpatiënt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gelukkig niet! maar kost denk k wel veel energie... die positiviteit vasthouden... of valt het mee??
quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het was vooral een extreem slechte vergelijking. Maar ik ben net als tukker niet meer van plan om mijn ware aard hier te laten zien. Dus ik blijf een schatje in mijn reacties..
Ik merk het al, tijd voor handboeien, blinddoek en ballgag.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik lijk wel lief... maar kan ook anders zijn...
Hmm knap hoor en ja welke kant t ook uitgaat uitleg geven kost veel energie enzoquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor want zo ben ik. Het kost me juist veel energie anderen uit te leggen en te overtuigen waarom ik niet de hele dag in een hoekje lig te janken. Waarom ik nog steeds lach om dingen en waar ik de energie vandaan haal om actief te zijn. DAT kost me energie. Ik voldoe niet aan het beeld van een ongeneeslijke zieke kankerpatiënt.
doei doei tot snelquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga zo naar mijn moeder. Die heeft geen internet.![]()
Ik ben er over een paar dagen weer, bij zuslief in Dongen.
Doeiiiiii![]()
nou nee hoor... zo erg is t ook niet...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik merk het al, tijd voor handboeien, blinddoek en ballgag.
En nee, niet voor mij.
shit happens, als hij er niet aan toe is.. dan heeft ie gelijk ook!quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Nu krabbelt tukker terug?
Hmm, beetje anticlimax
doe rustig aanquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Doeiiiiii![]()
maar wel jammer van onze tof-soapquote:Op woensdag 26 maart 2014 15:00 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
shit happens, als hij er niet aan toe is.. dan heeft ie gelijk ook!
Ik had het ook graag zien gebeuren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:37 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar wel jammer van onze tof-soap
Goede instelling toch? Beter dan bij de pakken neer gaan zitten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mentaal gaat het prima, ik denk ook niet aan doodgaan. Beetje kop in het zand steken misschien, maar ik ben er nog steeds.
Niet kapot te krijgen.![]()
Have fun, babe.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Doeiiiiii![]()
Gewoon dom volhouden hè. "Really!" En we hebben 90.000 medewerkers en 3.000 printers. Of zo. M'n naam was trouwens H. Slot.quote:
Sorry dude. Ik begon me een beetje ongemakkelijk te voelen omdat het allemaal zo snel en ongeremd gaat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Nu krabbelt tukker terug?
Hmm, beetje anticlimax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |