SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Zo, jij laat er geen gras over groeien!quote:
ik doe er helemaal niet aan... tja je moet me niet uitdagen... ga niet snel zoiets uit de weg...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo, jij laat er geen gras over groeien!Dat mag ik wel.
Ik wil best een keer met je daten, maar ik doe niet aan kontneuken op de eerste date hoor.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..].
.
.
*aanschouwt het begin van iets moois*
ik ook... en ben altijd lief... maar als er niets is.. is er niets... maar we zullen zien..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met mijn vriendje? Hij is emotioneel breekbaar.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:26 schreef Redbaron het volgende:
Tukkert wordt gehosseld door een chick van FOK!
Misschien in het kader van gelijkheid van sekse een neutrale date?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
Aangezien ik dus de mannenrol overneem.. m
oet k dus een vrouwendate verzinnen???
Dat mag ook wel na 13 jaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:26 schreef Redbaron het volgende:
Tukkert wordt gehosseld door een chick van FOK!
graag zelfs... hou niet van vrouwendates....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien in het kader van gelijkheid van sekse een neutrale date?
[..]
Dat mag ook wel na 13 jaar.
Henrike, helaas!
jeejquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooh het is bijna 5 uur!!!
ik merk het ja, weer eens aansluitenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooh het is bijna 5 uur!!!
in de file??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik merk het ja, weer eens aansluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |