SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.life goes on.. be proud of yourself!
Zo, jij laat er geen gras over groeien!quote:
ik doe er helemaal niet aan... tja je moet me niet uitdagen... ga niet snel zoiets uit de weg...quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zo, jij laat er geen gras over groeien!Dat mag ik wel.
Ik wil best een keer met je daten, maar ik doe niet aan kontneuken op de eerste date hoor.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:04 schreef Kreator het volgende:
[..].
.
.
*aanschouwt het begin van iets moois*
ik ook... en ben altijd lief... maar als er niets is.. is er niets... maar we zullen zien..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met mijn vriendje? Hij is emotioneel breekbaar.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:26 schreef Redbaron het volgende:
Tukkert wordt gehosseld door een chick van FOK!
Misschien in het kader van gelijkheid van sekse een neutrale date?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
Aangezien ik dus de mannenrol overneem.. m
oet k dus een vrouwendate verzinnen???
Dat mag ook wel na 13 jaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:26 schreef Redbaron het volgende:
Tukkert wordt gehosseld door een chick van FOK!
graag zelfs... hou niet van vrouwendates....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien in het kader van gelijkheid van sekse een neutrale date?
[..]
Dat mag ook wel na 13 jaar.
Henrike, helaas!
jeejquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooh het is bijna 5 uur!!!
ik merk het ja, weer eens aansluitenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:39 schreef 100% Tukker het volgende:
Oooooooooooooooooooooooooh het is bijna 5 uur!!!
in de file??quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik merk het ja, weer eens aansluiten
Jupquote:
wat een sukkels..quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Jupdacht op tijd te zijn maar er vonden er weer een paar dat ze een te grote auto hadden
Belgen he, die krijgen het rijbewijs bij een pakje boter, en dan de ring van Antwerpen erbij garandeert succes.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Belgen he, die krijgen het rijbewijs bij een pakje boter, en dan de ring van Antwerpen erbij garandeert succes.
Wegwerkzaamheden erbij en je hebt al snel twee uur vertraging
Altijd feest daarquote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:07 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Belgen he, die krijgen het rijbewijs bij een pakje boter, en dan de ring van Antwerpen erbij garandeert succes.
Wegwerkzaamheden erbij en je hebt al snel twee uur vertraging
Ja feest.. pfff ipv tot de klant kan ik nu beter op Hazeldonk gaan staan.. en de planning maar adressen voor morgen doorsturenquote:
ahhhh gossie.. kusje erop?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja feest.. pfff ipv tot de klant kan ik nu beter op Hazeldonk gaan staan.. en de planning maar adressen voor morgen doorsturen
Nicolequote:
Nope... vanavond ergens komt mn oom belastingaangiftes invullen... en daar wil ik bij zijn aangezien ik er nu opleiding in volg... maar wordt waarschijnlijk laat voor ie komtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nicole
ga je vanavond nog wat doen?
ah, oke. maar is zo'n aangifte nog zoveel werk dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:19 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nope... vanavond ergens komt mn oom belastingaangiftes invullen... en daar wil ik bij zijn aangezien ik er nu opleiding in volg... maar wordt waarschijnlijk laat voor ie komt
En jij ???
Nee maar mn oom weet er veel vanaf dus alvast een beetje de kunst afkijken he!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke. maar is zo'n aangifte nog zoveel werk dan?ik heb mijne toen binnen een half uur gedaan. alles beetje controleren en versturen die handel. of denk ik er te licht over?
ik denk dat ik zometeen eens wat draad ga proberen te buigen/lassen.
dat lassen valt altijd wel tegen, dus ik moet wel veel geduld hebben
dat is wel fijn jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Nee maar mn oom weet er veel vanaf dus alvast een beetje de kunst afkijken he!!
Haha nou op school leer ik tot nu toe niet echt heel erg veel dus tja dan moet mn oom me maar wat bijleren hahaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is wel fijn ja
dat deed ik op school ook altijd
fijne school danquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Haha nou op school leer ik tot nu toe niet echt heel erg veel dus tja dan moet mn oom me maar wat bijleren haha
D.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi allen
Eens kijken hoe m'n nieuwe foto's zijn geworden
ik zie nog niks nieuws in je foboquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoi allen
Eens kijken hoe m'n nieuwe foto's zijn geworden
Neenee, voor m'n site en Facebookquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zie nog niks nieuws in je fobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |