Nee geen file. Nu een klant die ontzettend moeilijk liep te doen.. En niet het afgesproken aantal pallets aanhieldquote:
nee maar daardoor kom je straks wel in file... let op mn woorden...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nee geen file. Nu een klant die ontzettend moeilijk liep te doen.. En niet het afgesproken aantal pallets aanhield
Ik had niet verwacht dat je het zo 'serieus' zou opvatten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heel goed van je hoor, maar doe t de volgende keer gelijk... en ga niet iemand uitdagen om je te vragen voor n date als je er niet klaar voor bent.... (tip, ben niet boos oid ofzo)
As always, keep tough babe.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik word steeds benauwder.Zit te hijgen na elke inspanning, zoals nu met ff andere schoenen aandoen. 'Gelukkig' volgende week naar het ziekenhuis.
Maar verder gaat het goed hoor.
Wat is dat nou Tukkert, eindelijk iemand die met je wil afspreken en dan krabbel je terug. Je kunt ook elkaar leren kennen en de eventuele verdere stap over een jaar zettenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar ik zit op dit moment niet zo heel erg te wachten op een eventuele 'klik'. Is niet persoonlijk hoor.
zulke dingen neem ik altijd serieus...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je het zo 'serieus' zou opvatten.
laat t gaan hij heeft zn keus gemaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wat is dat nou Tukkert, eindelijk iemand die met je wil afspreken en dan krabbel je terug. Je kunt ook elkaar leren kennen en de eventuele verdere stap over een jaar zetten
Ik moest heel hard lachen net.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Altijd lachen, telemarketeers uit India.
"Hello sir, how many computers do you have in your company?
"Euh, about 85 thousand..."
"85 thousand!?!?!?!?!?!"
Op het traject Rijssen-Hengelo-Enschede verwacht ik niet echt file..quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee maar daardoor kom je straks wel in file... let op mn woorden...
Balen he. Maar wat heb jij dan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Mmm kut is dat als je lichaam niet meewerktheb t zelf ook maar niet zo erg als jij... en ik irriteer me er al mateloos aan...
Ga lekker via de PM verder ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
heel goed van je hoor, maar doe t de volgende keer gelijk... en ga niet iemand uitdagen om je te vragen voor n date als je er niet klaar voor bent.... (tip, ben niet boos oid ofzo)
Altijd wat te klagen... nu is t mn knie en dan is t weer dat.. maar ja t belemmert en das niet tof... maar stelt niets voor bij jou dus ik probeer niet te veel te klagen..quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Balen he. Maar wat heb jij dan?
@andere ToF'ers: het wordt geen medisch dossier hier hoor.
Je weet maar nooitquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Op het traject Rijssen-Hengelo-Enschede verwacht ik niet echt file..
Mentaal gaat het prima, ik denk ook niet aan doodgaan. Beetje kop in het zand steken misschien, maar ik ben er nog steeds.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je het zo 'serieus' zou opvatten.
[..]
As always, keep tough babe.Mooi dat het mentaal wel relatief goed gaat.
Mag altijd hoor. We zijn ook een uitlaatklep hè. Als iemand het niet wil lezen, klikt ie het maar weg.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
@andere ToF'ers: het wordt geen medisch dossier hier hoor.
gelukkig niet! maar kost denk k wel veel energie... die positiviteit vasthouden... of valt het mee??quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mentaal gaat het prima, ik denk ook niet aan doodgaan. Beetje kop in het zand steken misschien, maar ik ben er nog steeds.
Niet kapot te krijgen.![]()
Precies, we vinden deze soap incl. plotwendingen héérlijk om te volgen! #genietenquote:Op woensdag 26 maart 2014 14:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
anders bemoei je je dr ff niet mee ofzo...
Ow klaag gerust hoor. Zo zijn er ook weer mensen die het veel zwaarder hebben dan mijn persoontje. Als jij ergens last van hebt moet je gewoon lekker klagen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Altijd wat te klagen... nu is t mn knie en dan is t weer dat.. maar ja t belemmert en das niet tof... maar stelt niets voor bij jou dus ik probeer niet te veel te klagen..
en anders klikt ie t maar weg...quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies, we vinden deze soap incl. plotwendingen héérlijk om te volgen! #genieten
haha dankjequote:Op woensdag 26 maart 2014 14:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ow klaag gerust hoor. Zo zijn er ook weer mensen die het veel zwaarder hebben dan mijn persoontje. Als jij ergens last van hebt moet je gewoon lekker klagen.
Dankje Krea.quote:Op woensdag 26 maart 2014 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag altijd hoor. We zijn ook een uitlaatklep hè. Als iemand het niet wil lezen, klikt ie het maar weg.
Padoem tssj.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |