lekker vroegjes... ben je dan ook vroeg vrij of dat niet?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Helpt niet.. de lading bier van net iig wel want zo lekker slapen. half vijf weer op
zeg vriend kijk topic.....weet je gelijk wie k mee uit vroegquote:
tofquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Deels.... administratief /financieel....
linkjeeee ik wil ook kijken.... of mag dat nietquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, alles (wat ik goed genoeg vind) staat online
Zie DM, gooi 'm liever niet zomaar in een topicquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
linkjeeee ik wil ook kijken.... of mag dat niet
ja, maar ik ben soms oost-indisch blindquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zeg vriend kijk topic.....weet je gelijk wie k mee uit vroeg
maar wil met jou ook wel wat drinken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie DM, gooi 'm liever niet zomaar in een topic
ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie DM, gooi 'm liever niet zomaar in een topic
ohhh tis je vergeven hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar ik ben soms oost-indisch blind
quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ook even mijn voortgang laten zien hier
plaatje van hoe ver ik ben na een uur:teken jij dat ??? wowww wat een kunstenaars hiero.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trekt zich teruglife goes on.. be proud of yourself!
nee, dat tekenen laat ik aan anderen over. ik heb dat stukje draad gebogen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 20:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
teken jij dat ??? wowww wat een kunstenaars hiero.....
trekt zich terug
jij bent een lasser??? van beroep?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat tekenen laat ik aan anderen over. ik heb dat stukje draad gebogen.
en als ik dat verknal met lassen, kan ik weer overnieuw beginnen
ik ben geen kunstenaar, maar een knutselaar
Ruler is onze alleskunner. Van heerscher tot bierdrinker tot lasserquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij bent een lasser??? van beroep?
Haha.... in November had ik een kortstondige "relatie" met een lasser... hij liep bij huis dus ging k hem helpen werk erin te zoeken.... toen kwam k erachter dat hij niet bij mij pastquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ruler is onze alleskunner. Van heerscher tot bierdrinker tot lasser
Hij verdient er verdomme de Nobelprijs voor.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ruler is de koning der knutselaars, de schepper van de biertafel
nee, dat doe ik voor de hobbyquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij bent een lasser??? van beroep?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ruler is onze alleskunner. Van heerscher tot bierdrinker tot lasser
wat had ie met z'n houding dan? kromme rug?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Haha.... in November had ik een kortstondige "relatie" met een lasser... hij liep bij huis dus ging k hem helpen werk erin te zoeken.... toen kwam k erachter dat hij niet bij mij past
niet om zijn werk..... maar om zn houding...
Ooja, Ruler is ook grappenmakerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat had ie met z'n houding dan? kromme rug?
dat heeft nikkie vast nog niet gezien.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:10 schreef ReMcOrE het volgende:
ruler is de koning der knutselaars, de schepper van de biertafel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |