Alsof ik ga bouten op een date...quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Wat jij doet moet jij weten.... maar ik gedraag me wel een beetje.... en bier drinken doe ik niet dat lust ik niet... maar jij mag best bier drinken hoor
Goed bezig man!quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al een week gestopt met wietIk ben zo trots op mezelf
Tactloos, dat is het woord dat je zoekt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vond van wel. Maar lomp is niet het goede woordLomp doet het erger lijken dan het is..
Ja, eigenlijk welquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed bezig man!Eigenlijk is het best makkelijk hè.
[..]
Tactloos, dat is het woord dat je zoekt.
k zie t vanzelf welquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alsof ik ga bouten op een date...Bier drinken doe ik zelden. Ik ben tegenwoordig meer van de mooie wijnen (à ¤2,60 de fles
)...
[..]
Goed bezig man!Eigenlijk is het best makkelijk hè.
[..]
Tactloos, dat is het woord dat je zoekt.
In slaap vallen gaat even wat minder de eerste dagen. Je zoekt hopelijk je heil niet te veel in andere middelen?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel![]()
Ja, dat is inderdaad het woord wat ik zocht!
Als ik zover ben hoor je het.quote:
Ligt eraan wat je onder andere middelen verstaatquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In slaap vallen gaat even wat minder de eerste dagen. Je zoekt hopelijk je heil niet te veel in andere middelen?
zo ongeveer als pasen en pinksteren op 1 dag vallen???quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In slaap vallen gaat even wat minder de eerste dagen. Je zoekt hopelijk je heil niet te veel in andere middelen?
[..]
Als ik zover ben hoor je het.
Helpt het dan daadwerkelijk?? of niet echt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder andere middelen verstaat![]()
Niet alle dagen, maar een aantal dagen 'Slaap Lekker'-thee gedronken
Voornamelijk alcohol.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder andere middelen verstaat![]()
Niet alle dagen, maar een aantal dagen 'Slaap Lekker'-thee gedronken
Niet zo pessimistisch, Nikkie!quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:44 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
zo ongeveer als pasen en pinksteren op 1 dag vallen???
Akkoord. Ik heb in principe toch niks nodig. Plantje hier, kutballetje daar.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik denk trouwens dat ik het Ikea-avontuur uitstel tot volgende week. Akkoord?
Kan geen planten meer zien.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Akkoord. Ik heb in principe toch niks nodig. Plantje hier, kutballetje daar.
tja ik weet hoe t werkt... maar ja wat jij wil..quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voornamelijk alcohol.Maar wil je er helemaal vanaf, of gewoon (flink) minderen?
[..]
Niet zo pessimistisch, Nikkie!Laten we elkaar eerst hier eens wat beter leren kennen...
Ik slaap er prima op. En word wel moe van de thee. Maar dat zal vast ook een combinatie zijn van de warme drank en het feit dat er valeriaan in zitquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Helpt het dan daadwerkelijk?? of niet echt?
Nee, ik gebruik er geen andere middelen voorquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voornamelijk alcohol.Maar wil je er helemaal vanaf, of gewoon (flink) minderen?
Dat proef ik ook.quote:
Toppie! Anders val je van de regen in de drup. En die drup is nog een grotere teringzooi dan die regen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, ik gebruik er geen andere middelen voor![]()
Ik wil er vanaf in die zin, dat ik het niet meer nodig heb voor het slapen. Ik wil gewoon 'sporadisch' jointjes roken
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat proef ik ook.![]()
Tja, ik heb mijn relatief goede relatie met TGND destijds al compleet verkloot en wil niet dat mijn prille doch positieve relatie met Nikkie hetzelfde lot krijgt.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toppie! Anders val je van de regen in de drup. En die drup is nog een grotere teringzooi dan die regen.
Sporadisch spontaan is toch altijd wel het leukste, ja.
Daarom moet je je afvragen: "wat zou J doen?" Maarja, ik zou gaan kontneukn, en daarmee kom je niet ver bij Nikkiequote:Op woensdag 26 maart 2014 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat proef ik ook.![]()
Tja, ik heb mijn relatief goede relatie met TGND destijds al compleet verkloot en wil niet dat mijn prille doch positieve relatie met Nikkie hetzelfde lot krijgt.
Bij mij ook niet. Maar ik hou wel van jequote:Op woensdag 26 maart 2014 12:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daarom moet je je afvragen: "wat zou J doen?" Maarja, ik zou gaan kontneukn, en daarmee kom je niet ver bij Nikkie
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Maar ik hou wel van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |