nee, vooral niet in vergelijking met de vorige. daar konden 21 pijpjes in het systeem en 27 in het vriesvak erbovenquote:
Heb je dan ook de optie dat er meerdere knoppen zijn en meerdere "uitgangen" voor bier?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, vooral niet in vergelijking met de vorige. daar konden 21 pijpjes in het systeem en 27 in het vriesvak erboven
nope, nog steeds 1 uitgang.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb je dan ook de optie dat er meerdere knoppen zijn en meerdere "uitgangen" voor bier?
Fucking handigquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nope, nog steeds 1 uitgang.
maar we kunnen de nieuwe versie waarschijnlijk snel ombouwen tot een kastje wat je naast de bank kunt zetten met 30 pijpjes
we proberen 'm zo modulair mogelijk te bouwenquote:
Wel handig als je 'm nog uit wilt breiden of juist wilt verkleinenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
we proberen 'm zo modulair mogelijk te bouwen
Ik zit nog met 1 probleem dan....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel handig als je 'm nog uit wilt breiden of juist wilt verkleinen
nope....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Je wilt er flessen wijn in doen en geen bier?
Oow.. Misschien wil Ruler 'm wel blikjes-ander-drinken-compatibel makenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik lust geen bier... ( en ook geen wijn)
smirnof of wkd dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
Ik lust geen bier... ( en ook geen wijn)
zit dat in ronde flessen?quote:
in wat voor flessen zit dat? alleen van die grote potten of shooters?quote:
rechthoekige fles korte zijdes zijn bol en lange zijdes zijn iets hol... hele lastige fles imoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
in wat voor flessen zit dat? alleen van die grote potten of shooters?
zal denk ik nog wel meevallen in ons nieuwe concept. hoe hoog is die fles?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
rechthoekige fles korte zijdes zijn bol en lange zijdes zijn iets hol... hele lastige fles imo
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal denk ik nog wel meevallen in ons nieuwe concept. hoe hoog is die fles?
uhmmmm geen idee 20 30 cm???? i guesssquote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal denk ik nog wel meevallen in ons nieuwe concept. hoe hoog is die fles?
dat moet ook niet per se een probleem zijn. enige is dat dan de aantallen wat minder kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
[..]
uhmmmm geen idee 20 30 cm???? i guesss
idd maar zon ding hoef k niet voor mn boswandeling... als k 1 fles opdrink sta ik op mn kop....quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat moet ook niet per se een probleem zijn. enige is dat dan de aantallen wat minder kunnen zijn.
maargoed. laten we eerst maar eens zorgen dat V2 daadwerkelijk gebouwd wordt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
idd maar zon ding hoef k niet voor mn boswandeling... als k 1 fles opdrink sta ik op mn kop....
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan moet je die fles in nieuw zeeland opdrinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |