quote:'Heerenveen licht optie in contract Ziyech'
SC Heerenveen heeft het contract met Hakim Ziyech met een jaar verlengd. De Friezen lichtten deze week de optie in het aflopende contract van de smaakmaker. Dat meldt de Leeuwarder Courant.
Ondanks de verlenging van het contract lijkt Ziyech komende zomer te vertrekken. De club en speler zijn al tijden in gesprek over het verlengen van het contract, maar konden nog niet tot overeenstemming komen. Ondertussen staat de speler bij meerdere clubs op het verlanglijstje. Door het lichten van de optie heeft de Eredivisionist zich in elk geval verzekerd van een transfersom.
Dat zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen,was wel erg wishful thinking dat we 'm gratis konden ophalenquote:
Dat denk ik ook inderdaad, (ik zie hem eerder in A'dam tekenen) maar je weet maar nooitquote:
Kortom : Jeugd van Feyenoord bestaat voornamelijk uit paupers?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geld en opgroeien in een achterstandswijk/arm gezin.
Jep, zie je toch ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom : Jeugd van Feyenoord bestaat voornamelijk uit paupers?
Ik kan nu al raden wat hierop de reactie gaat zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef Maastoren het volgende:
Met die paupers al een jaar of 4 op rij de beste jeugdopleiding van Nederland
Niet zo bekend met de jeugd van Feyenoord.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:15 schreef Maastoren het volgende:
Met die paupers al een jaar of 4 op rij de beste jeugdopleiding van Nederland
Ik zal het laten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:16 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ik kan nu al raden wat hierop de reactie gaat zijn.
quote:
Achterwijken van Kopenhagen en Malmoquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat elke jeugdopleiding uit een grote stad wel een groot aantal straatschoffies heeft. Jullie zullen ook wel genoeg bijlmerboys in de jeugdopleiding hebben denk ik zo?
Is de pouleïndeling al bekend dan?quote:Op maandag 24 maart 2014 22:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Helaas. Gelukkig spelen we gezellig tegen Happel en zijn vriendjes, die kunnen er vast geen klote van.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:29 schreef Akilla het volgende:
Ik zou het zo mooi vinden als we deze zomer kuijt, kalou en ziyech zouden kunnen halen !! Zal vast wel niet gebeuren
Maar liever Kuijt dan Havenaar.quote:
Nee, maar we hebben connectiesquote:
Dat was n.a.v Liesveld toch, toen we 2 keer onterecht rood (eerste geel was geen geel, rood was geen rood) kregen in De Kuip tegen Twente?quote:
Liever Charisteas dan Kuijt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:53 schreef Pistone het volgende:
[..]
Maar liever Kuijt dan Havenaar.
Maar goed die heeft nog contract tot 2015 en daar moet je natuurlijk nooit meer voor gaan betalen.
Klopt, en dat heb ik toen al keihard debunked. Zijn maar twee redenen voor bij Feyenoord:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 11:40 schreef Pistone het volgende:
@VarkenoordWatch: Hardeveld is na Lopes Cabral, Dammers en Karsdorp de vierde tweedejaars A-junior die dit seizoen een profcontract krijgt.
Er riep hier toch iemand dat er geen geld meer voor zou zijn ?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Het door deze spelers niet kunnen contracteren van je talentsvolste jeugdspelers.
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die Rodneys enzo? Die zijn allemaal te jong. Verder is echt alles en iedereen met potentie uit de A vastgelegd hoor?
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, nog wel een heel zooitje meer, die worden gevolgd door clubs in binnen- en buitenland. En nee.
Daarna kwam meneer met o.a. drie jeugdspeler die alledrie nog geen 17 zijn en waarvan bijvoorbeeld Verdonk een pleurismentaliteit heeft.quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
Nah man. Alles wat potentie heeft ligt wel vast hoor.
Koeman haalt ze er niet voor niets bij afgelopen maand.quote:Waarop trainer Ronald Koeman op een zonnig Varkenoord kon beschikken over een complete selectie én de A-junioren Rick Karsdorp en Jeff Hardeveld.
Liever schaken dan armenteros.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:53 schreef Pistone het volgende:
[..]
Maar goed die heeft nog contract tot 2015 en daar moet je natuurlijk nooit meer voor gaan betalen.
Wellicht heeft hij een clausule.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:53 schreef Pistone het volgende:
[..]
Eens, de nadruk ligt meer dan ooit op de jeugd bij Feyenoord dus het lijkt me sterk dat ze volledig opgeleid worden en als het moment dan daar is er geen budget meer voor een contract is. Ik mag hopen dat de jaren van zulk wanbeleid voorbij zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, en dat heb ik toen al keihard debunked. Zijn maar twee redenen voor bij Feyenoord:
1) Leeftijd (nog geen 17/18, dus de lengte van het contract is enorm beperkt). Als je te vroeg tekent krijg je van die Wijnaldems, Ferretjes en Castaignos'jes.
Aan de andere kant: nog niet tekenen als ze 16 zijn, krijg je Rodneys..
2) Niet goed genoeg of kutmentaliteit.
Heeft geen klote met poen te maken.
Is ook zo, was gewoon paniekzaaierij. Deze post ook:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:02 schreef Pistone het volgende:
[..]
Eens, de nadruk ligt meer dan ooit op de jeugd bij Feyenoord dus het lijkt me sterk dat ze volledig opgeleid worden en als het moment dan daar is er geen budget meer voor een contract is. Ik mag hopen dat de jaren van zulk wanbeleid voorbij zijn.
'Al' die knulletjes uit Scandinavië waren nog geen 16, net als de Amerikaanse Messi (quote:Op dinsdag 18 maart 2014 15:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Schuurman, Verdonk, Dekker (?), en zo zijn er nog wel meer. Jeugdspelers die op proef komen uit Scandinavië die geen contract aangeboden kunnen krijgen.
Het zou dan ook wel lekker zijn als Tomasso zijn ongelijk toegeeft.quote:Feyenoord weet het aanstormende talent Calvin Verdonk wel aan zich te binden. De jeugdopleiding van de Rotterdammers moest onlangs nog een tegenslag verwerken toen Rodney Kongolo besloot om Varkenoord in te ruilen voor de jeugdvelden van Manchester City.
Verdonk gaat echter wel gewoon zijn eerste profcontract in De Kuip ondertekenen. De verdediger uit de B1 zal volgend seizoen aansluiten bij de A1, weet FR12.nl te melden. Dat is in ieder geval een hele opluchting voor technisch directeur Martin van Geel. Onder andere Liverpool en PSV zouden de defensieve kracht maar al te graag inlijven, volgens eerdere geruchten.
Dat weet ik, maar een maximumlengte van 2 jaar uit mijn hoofd. Om die reden wacht Geel liever tot ze 17 zijn (kan het interview even niet vinden). Kan hij ze langduriger vastleggen. Daarom word ik onrustig van Slabbekoorn op zijn 16e. Die kan dus op zijn 18e alweer transfervrij weg.quote:
Die gast kan toch nog niet in het eerste joh, gek. Gozer is 16.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:10 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens is Kingsale ooit geslachtofferd voor Verdonk (is doorgeschoven omdat Verdonk in 2011 een portie baasde als een gek). Dat hadden ze nooit mogen uitspreken tegen hem, want sindsdien loopt meneer met een air om zich heen waar je misselijk van wordt.
Was in de tijd dat Slabbekoorn er 24 in had liggen in iets van 10 potjes..
Overigens heb ik Slabbekoorn nu al twee keer op rechtsbuiten gezien. Ze zullen hem toch niet willen inpassen op de plek van Schaken hé? Dan pleeg ik echt zelfmoord. Moet je nooit als buitenspeler willen gebruiken. Weg met die immers, Slabbekoorntje erin
. Eindelijk weer een 10 die met de punt naar voren kan
Kijk hier naar Slabbekoorn http://foxsports.nl/video/196763 (minuutje of 15). Gaat over de lichting van '97.
Slabbekoorn hebben ze overigens al wél getekend toen hij 16 was. Word ik persoonlijk een beetje onrustig van. Wordt pas in oktober o.i.d. 17 uit het hoofd.
Als je overigens in dat filmpje kijkt, zie je wat een kop Verdonk heeft. Doe mij maar
Jari
die kijkt lekker boos.
Volgens mij 17/16 -> 3 jaar, vanaf 18 5 jaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar een maximumlengte van 2 jaar uit mijn hoofd. Om die reden wacht Geel liever tot ze 17 zijn (kan het interview even niet vinden). Kan hij ze langduriger vastleggen. Daarom word ik onrustig van Slabbekoorn op zijn 16e. Die kan dus op zijn 18e alweer transfervrij weg.
Hardeveld is ook zo'n toptalent jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt, en dat heb ik toen al keihard debunked. Zijn maar twee redenen voor bij Feyenoord:
1) Leeftijd (nog geen 17/18, dus de lengte van het contract is enorm beperkt). Als je te vroeg tekent krijg je van die Wijnaldems, Ferretjes en Castaignos'jes.
Aan de andere kant: nog niet tekenen als ze 16 zijn, krijg je Rodneys..
2) Niet goed genoeg of kutmentaliteit.
Heeft geen klote met poen te maken.
Zie ook:
[..]
[..]
[..]
[..]
Daarna kwam meneer met o.a. drie jeugdspeler die alledrie nog geen 17 zijn en waarvan bijvoorbeeld Verdonk een pleurismentaliteit heeft.
I rest my case: er zijn er weer 2 getekend deze maand (Karsdorp en Harderveld). Lagen overigens in de lijn der verwachting wat mij betreft:
[..]
Koeman haalt ze er niet voor niets bij afgelopen maand.
Nee hoor. Bakkal en Immers spe(e)l(d)en beide met de punt naar achteren. Overigens ben ik dan weer wel met je eens dat je dat eigenlijk geen 10 moet noemen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:24 schreef Typisch het volgende:
Een 10 is altijd met de punt naar voren trouwens.
Goede post. Dat je inhoudelijk compleet poep hebt gepraat (geen geld om contracten te tekenen in de jeugd door gasten als Armenteros), zullen we maar even negeren. Zelfs jouw geliefde Verdonkje wordt gewoon getekend.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hardeveld is ook zo'n toptalent ja [ afbeelding ].
Ja, rijkelijk laat jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goede post. Dat je inhoudelijk compleet poep hebt gepraat (geen geld om contracten te tekenen in de jeugd door gasten als Armenteros), zullen we maar even negeren. Zelfs jouw geliefde Verdonkje wordt gewoon bijgetekend.
Ik dacht 16 2 jaar, 17 3 jaar en daarna 5.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:27 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij 17/16 -> 3 jaar, vanaf 18 5 jaar.
Niet 100% zeker.
quote:
quote:Heb meer het idee dat het door druk van buitenaf komt.
Al die jeugdcontracten die nu getekend worden zullen ook pas vanaf 1 juli ingaan. Dan zijn Armenteros en ellende weg.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:31 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goede post. Dat je inhoudelijk compleet poep hebt gepraat (geen geld om contracten te tekenen in de jeugd door gasten als Armenteros), zullen we maar even negeren. Zelfs jouw geliefde Verdonkje wordt gewoon getekend.
Punt is dat Feyenoord genoeg poen heeft om nog wat contractjes te tekenen. Wel is er een nijpend tekort in het salarishuis, dat klopt. Maar zelfs niet zó nijpend, dat ze die contracten niet vanaf dit moment in zouden kunnen laten gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Al die jeugdcontracten die nu getekend worden zullen ook pas vanaf 1 juli ingaan. Dan zijn Armenteros en ellende weg.
Dus speelt een 10 altijd met de punt naar voren.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor. Bakkal en Immers spe(e)l(d)en beide met de punt naar achteren. Overigens ben ik dan weer wel met je eens dat je dat eigenlijk geen 10 moet noemen..
Het is maar hoe je een 10 wil definiëren. Er zijn mensen die een 10 met de punt naar achteren alsnog tot 10 bombarderen. Ik vind dat zelf altijd een beetje onzinnig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus speelt een 10 altijd met de punt naar voren.
Bedankt.
Feyenoord werkt met een maximaal salarisbudget. Dus ze kunnen misschien genoeg poen hebben, maar je zegt zelf al dat er een nijpend tekort in het salarishuis is. Dus je spreekt jezelf tegen,.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Punt is dat Feyenoord genoeg poen heeft om nog wat contractjes te tekenen. Wel is er een nijpend tekort in het salarishuis, dat klopt. Maar zelfs niet zó nijpend, dat ze die contracten niet vanaf dit moment in zouden kunnen laten gaan.
Nijpend tekort, maar niet zo erg dat het salarishuis 'vol' zit. Er passen nog wat jeugdspelerscontractjes in. Ik spreek mezelf dus niet tegen. Wel moet Van Geel twee keer harder nadenken bij wat hij doet. Propt hij nu wat jeugdspelers in dat restbudget, kan je Janmaat voorlopig geen aanbod doen (tenzij per Juli ingaand).quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord werkt met een maximaal salarisbudget. Dus ze kunnen misschien genoeg poen hebben, maar je zegt zelf al dat er een nijpend tekort in het salarishuis is. Dus je spreekt jezelf tegen,.
Dus ik had gelijk en jij niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is maar hoe je een 10 wil definiëren. Er zijn mensen die een 10 met de punt naar achteren alsnog tot 10 bombarderen. Ik vind dat zelf altijd een beetje onzinnig.
Punt is: Slabbekoorn is een 'echte' 10..
Janmaat kon niet eens twee ton erbij krijgen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nijpend tekort, maar niet zo erg dat het salarishuis 'vol' zit. Er passen nog wat jeugdspelerscontractjes in.
Wat denk je dat een jeugdspeler verdient?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Janmaat kon niet eens twee ton erbij krijgen.
Je kunt toch gewoon proberen een transfer te maken terwijl hij heeft bijgetekend?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat denk je dat een jeugdspeler verdient?
Overigens heb ik nog steeds het idee dat bij Janmaat andere zaken meespelen. Als in: die willen ze transferen, en bijtekenen geeft een verkeerd signaal af in dat licht. Maargoed: ik kan dat niet hard maken en ik ga dat zeker niet als feit presenteren.
Minder, maar salarisbudget was echt helemaal vol. Zeker na de komst van Bakkal. Daar konden amper wat jeugdcontracten a X per jaar bij. En contractverlenging van 1 jaar bij Janmaat zou zijn transferwaarde verhogen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat denk je dat een jeugdspeler verdient?
Overigens heb ik nog steeds het idee dat bij Janmaat andere zaken meespelen. Als in: die willen ze transferen, en bijtekenen geeft een verkeerd signaal af in dat licht. Maargoed: ik kan dat niet hard maken en ik ga dat zeker niet als feit presenteren.
Gaat mij meer om het signaal dat je afgeeft aan het legioen en aan potentiële geïnteresseerden. Bijtekenen betekent immers dat je hem niet kwijt wil.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon proberen een transfer te maken terwijl hij heeft bijgetekend?
Als het nu niet lukt loopt hij gratis weg. Of je vangt nu te weinig.
Dat wil je ook niet.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat mij meer om het signaal dat je afgeeft aan het legioen en aan potentiële geïnteresseerden. Bijtekenen betekent immers dat je hem niet kwijt wil.
Kan clubs ook afschrikken, dat is wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat wil je ook niet.
Clubs informeren toch wel naar een speler als ze hem willen hebben.
Dan kun je zeggen, liever niet, maar doe me een aanbod dat ik niet kan weigeren.
En als iemand bijtekent en toch weg gaat, dan vindt het legioen dat ook wel prima, mits de juiste som.
Gelukkig, want Guidetti wordt het niet meer denk ik.quote:Eerder werd door de media gemeld dat Feyenoord in de markt zou zijn voor John Guidetti. De Zweed zou bij een overgang naar de Kuip de, naar verwachting, vertrekkende Graziano Pellé opvolgen. Feyenoord lijkt zijn pijlen echter nu te richten op Vitesse spits Mike Havenaar en met de contractverlenging van Mitchell te Vrede lijkt een overgang van Guidetti naar Feyenoord definitief van de baan.
Dat de leiding van Feyenoord zijn pijlen anders richt zou te maken kunnen hebben met de transfersom en salariseisen. Guidetti staat namelijk bij Manchester City onder contract. De Engelse club zou zo'n 2,5 miljoen euro willen vangen voor Guidetti. Tevens is de aanvaller zelf niet bereid om een groot deel van zijn salaris in te leveren. Daarnaast is de fitheid van de spits twijfelachtig.
Havenaar staat momenteel nog onder contract bij concurrent Vitesse, maar heeft in het Gelredome een aflopend contract en zou dus transfervrij naar De Kuip kunnen vertrekken. Havenaar scoorde tot nu toe negen goals in 27 competitieduels voor Vitesse. Fred Rutten, na de zomer de opvolger van Ronald Koeman als trainer bij Feyenoord, is gecharmeerd van de Japanse international. De oefenmeester en de boomlange aanvaller werkten eerder al samen bij Vitesse. Maar het lijkt zeer twijfelachtig dat Havenaar Pellé kan doen vergeten. Waar Guidetti wel toe in staat is.
Guidetti, die in het seizoen 2011-2012 al gauw uitgroeide tot publiekslieveling in Rotterdam scoorde dat seizoen twintig keer in 23 competitiewedstrijden voor Feyenoord. Een eventueel nieuw verblijf van Guidetti lijkt echter financieel niet haalbaar voor de Rotterdammers. Dit tot verdriet van de Rotterdamse aanhang die de publiekslieveling opnieuw in het hart had willen sluiten.
Als hij tot 2018 tekent wel ja, maar een jaar verlenging.. We zijn geen Barcelona dat daar signalen van uit gaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan clubs ook afschrikken, dat is wat ik bedoel..
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 12:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben connecties.
We kopen het toernooi gewoon![]()
Toevallig ook een groepsfoto van deze lichting?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:08 schreef Helpmefok het volgende:
[ http://img263.imageshack.us/img263/7061/marlon9zw.jpg (copy/paste deze link) ]
Marlon Slabbekoorn uit de Fjes.
[ http://img290.imageshack.us/img290/1378/calvin1if.jpg (copy/paste deze link) ]
Calvin Verdonk, voor het een pestjong werd.
Nee die moet je (nu) niet halen, krijg je weer dat gekut als met Bakkal of ze nu wel of niet wedstrijdfit zijn/worden.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gelukkig, want Guidetti wordt het niet meer denk ik.
Ik hoor trouwens niemand dat hij/zij Guidetti terug wil, maargoed.
Eens. Vormert.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:55 schreef Merkie het volgende:
Vormer speelt de laatste tijd goed. Ik zie hem liever dan Vilhena.
Vilhena was zelfs op weg om definitief op de bank te belanden, maar Vormer raakte toen geblesseerd.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:52 schreef Pistone het volgende:
[..]
Nee die moet je (nu) niet halen, krijg je weer dat gekut als met Bakkal of ze nu wel of niet wedstrijdfit zijn/worden.
Ik heb liever een selectie waarin gezonde concurrentie is zoals achterin wel redelijk het geval is en ook Vilhena zal enige druk van Vormer (gaan) voelen. Een Immers heeft zich dit seizoen natuurlijk nooit druk hoeven maken idem voor Pelle, Schaken, Boetius etc. Bijna ieder wissel bij ons is een (flinke) stap achteruit daarom doen we uiteindelijk ook niet mee om het kampioenschap.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:55 schreef Merkie het volgende:
Vormer speelt de laatste tijd goed. Ik zie hem liever dan Vilhena.
Jullie zijn homeboys?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
RUUD RUUD RUUD.
Hij keek wel een beetje zuur toen ik gisteren vroeg of hij zondag nog een vrije trap in de kruising ging leggen. Als ik er in sta wel'
Gisteren gelunchtquote:
Ga je dan ook echt die gasten aanspreken? Ik zou me zeer ongemakkelijk voelenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:02 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gisteren geluncht![]()
Met Lexie aan tafel, maar ook even rondgelopen (voor handtekeningen op m'n shirt, jwz) en toen even gevraagd.
Verhoek was ook een beetje zuur trouwens![]()
"Ach, volgend jaar nieuwe trainer nieuwe kansen" -> "Dat zeggen ze ja.."
Ik dacht dat we die ook kwijt zouden zijn deze zomer maar die heeft gewoon een contract tot 2016!!quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:02 schreef H.FR het volgende:
"Ach, volgend jaar nieuwe trainer nieuwe kansen" -> "Dat zeggen ze ja.."
Ja, zo vaak krijg je geen kans wat tegen ze te zeggenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ga je dan ook echt die gasten aanspreken? Ik zou me zeer ongemakkelijk voelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, zo vaak krijg je geen kans wat tegen ze te zeggen![]()
Niet uitgebreid natuurlijk, behalve met degene met wie je aan tafel zat.
Pellè verstaat trouwens wel Nederlands.Oké, apart, ik zou enorme plaatsvervangende schaamte voelen, maar vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, zo vaak krijg je geen kans wat tegen ze te zeggen![]()
Niet uitgebreid natuurlijk, behalve met degene met wie je aan tafel zat.
Pellè verstaat trouwens wel Nederlands.was het vanuit kpn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit met dirkje kuijt aan tafel gezeten vanuit kpn omdat we een shitload telefooncentrales hadden afgenomen. Topdag![]()
Zoals Verbeek het laatst mooi zei :quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, apart, ik zou enorme plaatsvervangende schaamte voelen, maar vooruit.
quote:"Bij de Bayern-spelers komt er op het toilet hetzelfde uit als bij ons"
Ach, wel een beetje. Niet bij iedereen gedaan hoor. Meeste alleen handtekening gevraagd en weer verder (deed iedereen overigens).quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké, apart, ik zou enorme plaatsvervangende schaamte voelen, maar vooruit.
Haha, goede broodjes wel toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
was het vanuit kpn?
Ik heb ooit met dirkje kuijt aan tafel gezeten vanuit kpn omdat we een shitload telefooncentrales hadden afgenomen. Topdag
Ik heb wel een idee hoe dat werkt bij Pellè. Gozert komt regelmatig in het restaurant waar vriendin van me werkt. Kan geen 3 minuten zonder naar een ander wijf te kijken, waar zijn mokkel bij zit gewoon hé.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:12 schreef H.FR het volgende:
Vraagt die hoe oud ik ben (23). Vond die wat jong, vraagt die: "Have you cheated yet?"
Dat ben ik nu, op mn 22e getrouwd. Wel 7 jaar samen al.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:13 schreef Merkie het volgende:
Trouwen op je 23e? Het wordt vreemder en vreemder.
Kan me het eten niet zo goed meer herinneren. Kan dus nooit veel zijn geweestquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haha, goede broodjes wel toch?
Was vanuit Hagero.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat ben ik nu, op mn 22e getrouwd. Wel 7 jaar samen al.
Wel wat jong misschien, maargoed.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee hoe dat werkt bij Pellè. Gozert komt regelmatig in het restaurant waar vriendin van me werkt. Kan geen 3 minuten zonder naar een ander wijf te kijken, waar zijn mokkel bij zit gewoon hé.
Die neukt echt wijven bij de vleet..
Hij heeft trouwens ooit een kleerhanger naar mijn chick gegooid, de baas.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:15 schreef H.FR het volgende:
[..]Dat geloof ik wel ja.
Hij zat ook bij alleen maar vrouwen aan tafel, vond die merkbaar ook geen probleem
Oh yes mogen we weer even het beleid van de club bepalen ?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gaat het worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 of 3 vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gaat het worden?
Het wordt 5, een subtiel geshopte foto van Fer die dan als Kongolo gebracht wordt.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gaat het worden?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het wordt 5, een subtiel geshopte foto van Fer die dan als Kongolo gebracht wordt.
Ik heb al gestemdquote:
Waar is Kuyt?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gaat het worden?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:28 schreef Pistone het volgende:
[..]
Oh yes mogen we weer even het beleid van de club bepalen ?InspraakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Begin met 02, stop als je bij 8 cijfers bent.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:46 schreef Pistone het volgende:
[..]
Dat relatienr. beginnend met 02 is toch langer als 8 cijfers ?
Ik krijg constant 'ongeldige gegevens'.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
Begin met 02, stop als je bij 8 cijfers bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:51 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ik krijg constant 'ongeldige gegevens'.Verkeerde postcode?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
Lex immer en Ruud vormer![]()
![]()
De grote mannen bij Feyenoord. Wat een tragisch elftal.
1. Allen zijn echter aids.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gaat het worden?
Heb je weer lijm gesnoven?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
![]()
Was dit je spreekbeurt? Want ik geloof niet dat ik verder echt een aanleiding zie.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
![]()
Paar jaar terug kon je toch een SCC kiezen waar Kuijt nog opstond terwijl hij allang weg was?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gaat het worden?
Dat is onze huidige SK ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit je spreekbeurt? Want ik geloof niet dat ik verder echt een aanleiding zie.
[..]
Paar jaar terug kon je toch een SCC kiezen waar Kuijt nog opstond terwijl hij allang weg was?
Dat was Kuijt helemaal niet want zijn haren waren zwart gemaakt met paint.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was dit je spreekbeurt? Want ik geloof niet dat ik verder echt een aanleiding zie.
[..]
Paar jaar terug kon je toch een SCC kiezen waar Kuijt nog opstond terwijl hij allang weg was?
Speciaal voor jou gaan ze deze volgend seizoen uitbrengen:quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:40 schreef Happel het volgende:
Niet echt interessant toch? Zou me echt aan mijn reet roesten wat ze als foto gebruiken.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gaan ze deze volgend seizoen uitbrengen:
[ afbeelding ]
Lekker doen. Interesseert me niks.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In ieder geval geen 2, voor de rest maakt het me niet uit.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gaat het worden?
Dit. Halve selectie dalijk verkocht, zit je nog tegen die rotkoppen aan te kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:25 schreef Luni het volgende:
[..]
In ieder geval geen 2, voor de rest maakt het me niet uit.
Rechts! Mooi design en lekker strakquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:27 schreef mega-worstje het volgende:
[ afbeelding ]
Welke gaat het worden?
Oh ja dat ook, maar ik vind dat zo walgelijk dat hooooooo hé hé, doen ze bij elke club.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit. Halve selectie dalijk verkocht, zit je nog tegen die rotkoppen aan te kijken..
Ik moest even nadenken wat je bedoelde met 'hoooooooooo hé hé', maar ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:59 schreef Luni het volgende:
[..]
Oh ja dat ook, maar ik vind dat zo walgelijk dat hooooooo hé hé, doen ze bij elke club.
Hij is klaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet De naam van Wijnaldum in Manu te veranderen en het haar van Meeuwis blond te maken (dan heeft hij wat weg van Vormer). Alles nog even zwart wit maken en sponsornaam weg en het is hemquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:25 schreef H.FR het volgende:
Edit: misschien het hoofd van Kongolo Armenteros nog even shoppen op Fer.
Maar die is er volgend jaar niet meer.quote:
Ja maar zo'n held moet je gewoon nog een jaar eren.quote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:51 schreef Pistone het volgende:
[..]
Ik krijg constant 'ongeldige gegevens'.Stadionverbod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ok HMF, jij bent echt de beste. Ja.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Nee, niet echt.
[..]. Als in een mopperende Tomasso?
Geen geld = geen geld, onafhankelijk van druk. Je lult dus weer onzin.
Ja, best apart hequote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Pistone het volgende:
Kun je serieus met je seizoenkaart maar één kaartje bijkopen voor tegen GAE ?
Sowieso een (s)cc verplichting voor tegen de Eagles..
Dat zal ik nooit vergeten, een van de eerste wedstrijden waar ik van mijn leven was. Als 9-jarig jochie met m'n pa naar Feyenoord - Heerenveen. Lurling zat daar toen. Ergens in de tweede helft wordt Lurling gewisseld en precies op hetzelfde moment staat een gast in Heerenveen-shirt met de naam Lurling op zijn rug op en loopt het stadion uitquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:52 schreef Muto het volgende:
Is er trouwens al een onderzoek ingesteld door Feyenoord naar die Heerenveensupportster die in een thuisvak zat laatste wedstrijd?
Baasquote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij heeft trouwens ooit een kleerhanger naar mijn chick gegooid, de baas.Sloopt dus behalve stadions ook vrouwen.
[ afbeelding ]
Eagles supporters zijn tuig.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Pistone het volgende:
Kun je serieus met je seizoenkaart maar één kaartje bijkopen voor tegen GAE ?
Sowieso een (s)cc verplichting voor tegen de Eagles..
De debiel op de hoogwerker vind ik het treurigst, voor de rest zijn dat en Cambuur wel mooie ploegen tenminste. Daar leeft het tenminste in de stad, mooie plaats voor een stadion, goede achterban.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Rot op man. Prachtige club. Prachtige supporters.
Sarcasme van Happel niet herkennen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet zien dat Happel sarcastisch isquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:
Ik spreek hem tweewekelijksquote:
Zijn zeker niet de slechtste potjes om mee te eindigen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hopelijk neemt dat Cambuur ook een uitvak vol mee.
Voor de rest hebben we geen 'leuke' thuiswedstrijden meer volgens mij.
Ja die was totaal niet te verwachten.quote:
Die andere twee kennen me blijkbaar beter dan jij, pannekoek.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Ik spreek hem tweewekelijksIk denk dat dat wel moet lukken.
Hij weet dat ik van jongs af aan GAE de mooiste club na Feyenoord vind (al sinds ik 5 ben ofzo verliefd op hun shirt). Ik weet dus ook echt zijn standpunt in deze wel.
Moet dus zijn bakkes houden over het tuigh uit Deventer
En nu ga ik heel hard slijmen, anders liggen dalijk mijn knieschijven weer op de parkeerplaats na DGH.
Welnee lul. Ik heb nog met je staan ouwehoeren over het feit dat het belachelijk is dat gasten bij GAE aan een verplichte combi vastzaten en in een soort vissenkom werden weggepropt. Toen zei jij dat het mongolen waren omdat ze met een combi reizen. Toen riep ik waarschijnlijk iets heel raars en mocht ik weer als een bitch bier gaan halen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Die andere twee kennen me blijkbaar beter dan jij, pannekoek.
Deze jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leen. Die grappen toen op GeenStijl.
Daar heb ik echt om zitten huilen van de lach, na dat echt extreem genante televisie-optreden.quote:
Ik kijk er amper eigenlijk maar hier zag ik ergens ooit een linkje van, arme Leenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:12 schreef Helpmefok het volgende:
Daar heb ik echt om zitten huilen van de lach, na dat echt extreem genante televisie-optreden.
Nog steeds worden daar grappen over gemaakt op GeenStijl zo nu en dan. Echt briljant.
Beter toch? Had je dan gewild? Dat die blerende gek wekelijks op de middenstip staat?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:12 schreef Pistone het volgende:
Leen komt alleen als er echt wat te doen is, klassiekertje, bekerfinale enz.
Nee op de tribune.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beter toch? Had je dan gewild? Dat die blerende gek wekelijks op de middenstip staat?
Ik sta elke paar weken naast een blerende gek, moet je nagaan hoe ik me voel.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Beter toch? Had je dan gewild? Dat die blerende gek wekelijks op de middenstip staat?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik sta elke paar weken naast een blerende gek, moet je nagaan hoe ik me voel.
[..]
[..]
Niks mis met Koekdorp.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:22 schreef Scrummie het volgende:
Kowet
Mooie club. Kutstad. Prachtig stadionnetje. Kutcoach.
[..]
Kom vechten danquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zelfde als Zwolle, maar dan met meer tokkies. Voel me er altijd aardig thuis dus.
In de zomer lekker zuipen op de Brink, niks mis mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Hehe, mag hoor. Ik vind het gewoon niks, dat Deventer.
Dat dusquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In de zomer lekker zuipen op de Brink, niks mis mee.
Mij niet vergelijken met die galbak jaquote:Op dinsdag 25 maart 2014 21:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja die was totaal niet te verwachten.
Valse nicht ben je ook.
Ik stel me bij jou echt dit voor:
[ afbeelding ]
En dan ook die lach. Dat "Hoeeeeeeee hoeeeeeeee".
Maar dat maakt je eigenlijk wel een prima vent. Die Joling, niets mis mee.
(Blijk je ineens een 120 kilo gespierde negert te zijn met een tampeloeris van 40-45 centimeter. Je zit er wat dat betreft toch altijd naast met dit soort dingen)
Beetje zuipen aan de IJssel. . Lekker manquote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Hehe, mag hoor. Ik vind het gewoon niks, dat Deventer.
Dat doet (ca)Pelle aan den IJssel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje zuipen aan de IJssel. . Lekker man
Cocaine snuiven en minderjarige drugsverslaafde illegale hoeren neuken deed Rob Oud(er)kerk aan den Amstel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat doet (ca)Pelle aan den IJssel.
HAHA LOL XD GOED GRAPJE MAN
HMF?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:51 schreef Luni het volgende:
[..]
Toevallig ook een groepsfoto van deze lichting?
Om de een of andere reden denk ik dat het bij Feyenoord niet gaat lukken maar dat hij elders wel zal slagen, misschien pas op latere leeftijd. Heeft zoveel techniek maar is fysiek gewoon te matig maar zal daarin met de jaren wel slimmer/beter in worden.quote:Achahbar krijgt kans: 'Rutten zal zijn oordeel vellen'
Anass Achahbar krijgt bij Feyenoord een nieuwe kans om zich te laten zien. Fred Rutten staat volgend jaar namelijk aan het roer bij de Rotterdammers en hij mag bepalen of hij toekomst ziet in de middenvelder, die dit seizoen verhuurd wordt aan Arminia Bielefeld.
Naast Achahbar krijgen ook Lucas Woudenberg en Matthew Steenvoorden de kans om zich te laten zien. Elvis Manu kreeg eerder al te horen dat hij terug mocht komen. "Al deze spelers hebben een doorlopend contract", liet technisch directeur Martin van Geel weten aan Voetbal International.
"Ze krijgen de kans zich te bewijzen aan de nieuwe trainer. Die zal zijn eigen oordeel willen vellen", aldus Van Geel. De spelers worden in juni dan ook terug verwacht op het trainingsveld van de Rotterdammers.
Heeft daar ook maar amper gespeeld. En dat team gaat degraderen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:10 schreef Pistone het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denk ik dat het bij Feyenoord niet gaat lukken maar dat hij elders wel zal slagen, misschien pas op latere leeftijd. Heeft zoveel techniek maar is fysiek gewoon te matig maar zal daarin met de jaren wel slimmer/beter in worden.
Dan kiest een trainer al snel voor het fysiekere werk, zeker in Duitsland.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Heeft daar ook maar amper gespeeld. En dat team gaat degraderen.
[ afbeelding ]
Goddelijk? Nah, je hebt meer met zijn zoon. Die liet zich ook aan het kruis nagelen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mij niet vergelijken met die galbak ja. En ik ben ook geen gespierde negert
. Ik ben wel goddelijk
.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Goddelijk? Nah, je hebt meer met zijn zoon. Die liet zich ook aan het kruis nagelen.
Geen foto van de lichting (op dit moment), wel hun eigen site (quote:
Die heeft wel teksten.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen foto van de lichting (op dit moment), wel hun eigen site ()
http://f1feyenoordf2.startje.com/gids/48858/nilton-jose.html
Jammer dit is volgens mij een andere lichting, mijn neefje zat bij Rodney Kongolo in de F.quote:Op woensdag 26 maart 2014 11:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geen foto van de lichting (op dit moment), wel hun eigen site ()
http://f1feyenoordf2.startje.com/gids/48858/nilton-jose.html
Okquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit zou echt een hele goede vervanger van Pelle zijn voor jullie.
Maar hij kan totaal niet voetballen. Pelle kan een bal vasthouden, wat dribbelen, goede passes geven etc. Deze gozer kan alleen een balletje binnen tikken of koppen maar voor de rest is het een techniekloze houten klaasquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit zou echt een hele goede vervanger van Pelle zijn voor jullie.
Dat is waar, hij moet de goals alleen verzorgen. En ook daar faalt hij nog te vaak in. Type als Pantelic zouden jullie heel goed kunnen gebruiken. Zou eens informeren bij hemquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Maar hij kan totaal niet voetballen. Pelle kan een bal vasthouden, wat dribbelen, goede passes geven etc. Deze gozer kan alleen een balletje binnen tikken of koppen maar voor de rest is het een techniekloze houten klaas
Kortom, zondag puntverlies.quote:Graziano Pellè ligt na wat misdragingen onder vuur. Maar trainer Ronald Koeman neemt het op voor zijn topscorer, die nog twee duels schorsing moet uitzitten. Hij rekent erop dat Pellè Feyenoord naar de voorronde van de Champions League kan schieten.
'Het is wel typisch Nederlands dat we zo'n jongen eerst groot maken en hem vervolgens na een paar fouten proberen klein te maken', meent Koeman. 'Graziano is oud en wijs genoeg om hiermee om te gaan. Als Pellè straks weer kan spelen en gaat scoren, worden wij tweede. Dan sluit hij het seizoen goed af voor zichzelf en voor Feyenoord. Hoe zijn toekomst daarna eruit ziet, is een zaak voor hemzelf en de club. Wij verwachten nog wel wat van Graziano.'
Pellè moest kritiek slikken nadat hij zich had misdragen tijdens en na de duels met FC Twente (2-2) en Ajax (1-2). In die laatste wedstrijd plantte Pellè een elleboog in het gezicht van Joël Veltman, waarna de tuchtcommissie van de KNVB hem voor vier duels schorste.
Afgelopen week baarde Pellè opzien door met zijn Ferrari naar de club te komen, terwijl Feyenoord wordt gesponsord door Opel. 'Ik vind ook dat wij als staf en spelers een verplichting hebben richting dat merk', zegt Koeman. 'Ik heb zelf ook een andere auto, maar kom altijd met die van de club naar trainingen en wedstrijden. Alleen mag je af en toe best eens een keer in iets anders rijden, zolang het maar niet elke dag is. Dat is bij Graziano niet het geval.'
quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:53 schreef macca728 het volgende:
Pelle scoort wel, maar je krijgt altijd domme goals tegen.
quote:John Goossens heeft tijdens de woensdagochtend training op Varkenoord een hamstringblessure opgelopen. Het is nog niet duidelijk of hij zondag tegen Go Ahead Eagles inzetbaar is. Afgelopen maandag mocht Goossens niet meedoen bij Jong Feyenoord/Excelsior, omdat hij een duel eerder twee gele kaarten pakte tegen Jong Willem II.
quote:Jordy van Deelen en Mats van Huijgevoort vertrekken komende zomer. Feyenoord verlengt de contracten van de huurlingen niet.
Hebben allebei maar een wedstrijd gespeeld en kregen allebei bovendien rood in die ene wedstrijd, dacht ik. Huijgevoort was toch die ooit tegen VVV speelde en alle hoeken van het veld te zien kreeg?quote:
Yes. Debuteerde in de uitwedstrijd. Wat een drama was dat.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Hebben allebei maar een wedstrijd gespeeld en kregen allebei bovendien rood in die ene wedstrijd, dacht ik. Huijgevoort was toch die ooit tegen VVV speelde en alle hoeken van het veld te zien kreeg?
Hij had die helft 4 gele kaarten moeten krijgen. Die kwam echt veeeeel te kort. Werd in de rust meteen gewisseld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes. Debuteerde in de uitwedstrijd. Wat een drama was dat.
quote:Mitchell Te Vrede staat nog voor twee seizoenen onder contract bij Feyenoord. De club besloot onlangs om de optie in zijn contract te lichten. Daar spreekt vertrouwen uit richting de spits die toch weinig minuten maakt in het eerste. Te Vrede heeft echter nooit overwogen om Rotterdam-Zuid in te ruilen voor speeltijd.
'Ik ben pas 22, voor een spits nog erg jong. Ik heb het liever zo dan dat Feyenoord had gezegd: We hebben het geprobeerd, maar 't werkt niet. De trainers zien dat ik me ontwikkel, dat het steeds beter gaat. Natuurlijk komt er wel een moment aan dat ik moet gaan spelen', zegt de stand-in van Graziano Pellè in Voetbal International.
Over twee wedstrijden neemt zijn geschorste collega het weer over. 'Graziano is dan wel mijn concurrent, maar ik leer veel van hem. Hij praat voortdurend met me, zegt dat ik rustig moet blijven, dat hij op zijn 22ste ook niet zo ver was. Ik let op hoe hij speelt en beweegt, hoe hij tegenstanders van zich afhoudt. Graziano is een voorbeeld voor me. En ja, dankzij hem kom ik ook aan mijn minuten, doordat hij zijn hoofd weleens verliest.'
De rustige Te Vrede zal geen gekke fratsen uithalen en weet dat hij zich ontwikkelt. 'Ik ga altijd weer door en je ziet dat je dan uiteindelijk wordt belooond. Er zit nog zo ongelooflijk veel rek in mij. Ik wil mijn top bereiken en veel gaan spelen bij Feyenoord. De enige die dat voor elkaar kan krijgen, ben ik zelf.'
Leuk man! Ik heb vroeger veel gebald op de basketbalvelden van de beukelsdijk en bij het henegouwerplein. Daar o.a. Cabral en Boetius leren kennen. Ben je gewoon 5 jaar ouder o.i.d. dan die gasten en word je helemaal scheelgetiktquote:Op woensdag 26 maart 2014 11:22 schreef Luni het volgende:
[..]
Jammer dit is volgens mij een andere lichting, mijn neefje zat bij Rodney Kongolo in de F.
Ach joh. Zolang mensen zo debiel zijn om in een combi te stappen, helpt zo'n boycot echt geen reet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 15:31 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord boycott wederom Heracles-uit, door de verplichte buscombi.
Prima besluit, al zal het helaas weinig effect sorteren in de toekomst.
Hoewel ik het met je redenering eens ben, in hoeverre helpen boycotts? Volgens mij zijn die burgemeesters en politielui alleen maar blij als er geen uitsupporters komen. Daar zit geen greintje voetbalgevoel in om het alle mensen naar hun zin te maken, zowel thuis- als uitsupporters.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ach joh. Zolang mensen zo debiel zijn om in een combi te stappen, helpt zo'n boycot echt geen reet.
Die komen sowieso wel, dus een boycot heeft nooit veel zin.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoewel ik het met je redenering eens ben, in hoeverre helpen boycotts? Volgens mij zijn die burgemeesters en politielui alleen maar blij als er geen uitsupporters komen. Daar zit geen greintje voetbalgevoel in om het alle mensen naar hun zin te maken, zowel thuis- als uitsupporters.
Klopt, dus schiet je geen klote op met een boycott joh. Gewoon FLKG'en en iedereen de tering laten genieten, inclusief de combigekkies. En ja, ik heb zelf jaren ook een goldcard gehad.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:08 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoewel ik het met je redenering eens ben, in hoeverre helpen boycotts? Volgens mij zijn die burgemeesters en politielui alleen maar blij als er geen uitsupporters komen. Daar zit geen greintje voetbalgevoel in om het alle mensen naar hun zin te maken, zowel thuis- als uitsupporters.
Dat ook jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:08 schreef Happel het volgende:
Werd toch jarenlang gezien als het verdedigende talent op varkenoord, meen bij Willem II weggehaald.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Yes. Debuteerde in de uitwedstrijd. Wat een drama was dat.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd toch jarenlang gezien als het verdedigende talent op varkenoord, meen bij Willem II weggehaald.
Moet Koeman weer op zoek naar een standaardwissel.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
"Goossens scheurtje in zijn bovenhamstring. 4 weken uitgeschakeld".
Prrrrrrrrrrima.
Was zeker leuk, hij heeft er maar 1 jaar gespeeld, maar was een hele mooie ervaring met internationale toernooien enzo.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Leuk man! Ik heb vroeger veel gebald op de basketbalvelden van de beukelsdijk en bij het henegouwerplein. Daar o.a. Cabral en Boetius leren kennen. Ben je gewoon 5 jaar ouder o.i.d. dan die gasten en word je helemaal scheelgetikt(iig door de boeet).
Vormt zo'n ventje ook gelijk in positieve zin voor de rest van zijn levenquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Was zeker leuk, hij heeft er maar 1 jaar gespeeld, maar was een hele mooie ervaring met internationale toernooien enzo.
Ok, we worden 5e.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:29 schreef Helpmefok het volgende:
"Goossens scheurtje in zijn bovenhamstring. 4 weken uitgeschakeld".
Prrrrrrrrrrima.
Dat was hij daarvoor alquote:Op woensdag 26 maart 2014 16:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vormt zo'n ventje ook gelijk in positieve zin voor de rest van zijn leven.
quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
Gelukkig weer fit voor de play offs dan.
Tuurlijkquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Onze PSV'ert heeft weer hoop hoor.
.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 16:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat zit niet goed dus.
Mooi toch, scheurtjes bij PSV beginnen zich weer te vertonen. Want de diepliggende problematiek, die blijft.
Ja man, nog bedankt he. Er zijn nog goede mensen in de wereld.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]Je hebt de kaarten hé. Ging geweldig snel ook
Was je vergeten dat de wedstrijd verzet is?quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man, nog bedankt he. Er zijn nog goede mensen in de wereld.. Moge Heracles met wat mazzel nog play-offs Europa halen: mooi clubje met goed beleid. Wel een takke-eind. Ik reed afgelopen zondag nog compleet doorweekt op de motor voorbij het stadion.
Haha, nee man. Moest in Almelo wezen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Was je vergeten dat de wedstrijd verzet is?
Geen dank kerel! Ik hoop het ooit zal het ervan komen en ik weet ik ook wat het is om Europees te mogen voetballen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man, nog bedankt he. Er zijn nog goede mensen in de wereld.. Moge Heracles met wat mazzel nog play-offs Europa halen: mooi clubje met goed beleid. Wel een takke-eind. Ik reed afgelopen zondag nog compleet doorweekt op de motor voorbij het stadion.
Hopelijk niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Geen dank kerel! Ik hoop het ooit zal het ervan komen en ik weet ik ook wat het is om Europees te mogen voetballen.Misschien kan ik jullie in de Pee ofs wel weer helpen
ga je toch gwn met de jetpackquote:Op woensdag 26 maart 2014 17:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan die iig geen rood krijgen zoals 2,5 jaar geledenquote:Schmidt halsoverkop naar ziekenhuis
Go Ahead Eagles moet het even stellen zonder Doke Schmidt. De rechtsback werd woensdag halsoverkop in een ziekenhuis opgenomen, om te worden geopereerd wegens een acute blindedarmontsteking. Het is nog niet bekend hoe lang Schmidt niet mag voetballen. De wedstrijd van zondag tegen Feyenoord komt ongetwijfeld te vroeg.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]. Onlogisch hier op FOK! schreef zijn zoon eerder in bij de Kameraadjes dan in het geboorteregister
![]()
.
Achja onze beste jeugdspeler in jaren deed het ooit ook en die heeft het ook gered.quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:51 schreef Muto het volgende:
Ah, zondag zomertijd. Gegarandeerd dat een Vilhena of Kongolo een uur te laat aan komt kakken.
quote:Op woensdag 26 maart 2014 20:51 schreef Muto het volgende:
Ah, zondag zomertijd. Gegarandeerd dat een Vilhena of Kongolo een uur te laat aan komt kakken.
Thanks negert.quote:Op woensdag 26 maart 2014 17:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]Je hebt de kaarten hé. Ging geweldig snel ook
Wanneer zal hij uit de kast komen?quote:Vilhena hoopt op positie achter de spits in toekomst
Geschreven op 2014-03-26 om 16:25:24 | Bekeken: 11984 | Reacties: 180 | Foto: Pro Shots | Bron: Feyenoord.nl
De ontwikkeling van Tonny Vilhena (19) is niet los te zien van de onvoorwaardelijk hechte band met zijn ouders. Mede dankzij hun beschermende opvoeding haalde hij De Kuip, waar hij al twee seizoenen basisspeler is. Feyenoord Magazine ging op bezoek bij een hecht gezin. Een portret is te lezen in de nieuwe editie van het officiële clubmagazine, dat deze week op de mat valt bij alle leden van Het Legioen.
Met zijn ouders Toy (48) en Janet (50) en broertje Randy (14) woont Vilhena in een rustige nieuwbouwwijk aan de westelijke rand van Maassluis, op een half uurtje rijden van Rotterdam. Het toptalent neemt veel aan van zijn ouders, zo blijkt onder meer op zondagavond. Voor de televisie wordt dan Feyenoords laatst gespeelde wedstrijd en Vilhena’s prestatie in het bijzonder uitvoerig nabesproken.
Toy: ‘Dan vraag ik hem naar bepaalde situaties in het veld en waarom hij het niet anders heeft aangepakt’. Tonny: ‘Vroeger ging ik dan in discussie, maar dat is met beelden erbij lastiger. Die liegen niet.’
‘Ook zonder beelden had ik altijd gelijk’, weerkaatst Toy.
Dat zijn vader een perfectionist is, vindt Tonny geen probleem. Dat is hij zelf óók. De middenvelder is pas net negentien, maar eist van zichzelf elke week een voldoende. ‘Dat is in de eerste seizoenshelft niet gelukt, maar na de winterstop gaat het beter. Als linkshalf heb ik me ontwikkeld tot een box to box speler, al hoop ik in de toekomst nog steeds op de positie achter de spits terecht te komen.’
En wat nou als hij als linkshalf in beeld komt om als vervanger van de geblesseerde Kevin Strootman mee te gaan naar het WK in Brazilië? Tonny denkt even na. ‘Ik ken Kevin goed en ik vind het heel erg wat hem is overkomen. Het Nederlands elftal zit in mijn achterhoofd, maar Brazilië is nog ver weg. Ik focus me op Feyenoord.’
Ik schrok, besefte niet dat Fernandez gewoon nog op op Feyenoord's loonlijst stondquote:Zwolse Feyenoord-huurling is een keer voor Ajax
Hij durfde het bijna niet uit te spreken. Maar Guyon Fernandez deed het toch. "Voor deze ene keer ben ik voor Ajax."
<en dan nog meer teksten>
K denk niet dat er Feyenoorders in de thuisvakken gaan zitten hoor woensdag, ze zullen het nu wel hebben afgeleerdquote:Feyenoord en gemeente Almelo weer oneens: geen supporters in uitvak
Auteur: Cees van Parijs 26 Maart 2014 om 18:40
Feyenoord reist volgende week woensdag wederom zonder supporters af naar Almelo. De Rotterdammers zijn het niet eens met de verplichte buscombi-regeling van de gemeente Almelo, waardoor het uitvak een leeg aanzicht zal hebben tijdens het Eredivisie-treffen.
Op 18 december vorig jaar deed zich een identieke situatie voor. Ook toen moest de volksclub in Almelo zijn, een bekerwedstrijd tegen Heracles stond op het programma. Feyenoord ging echter niet akkoord met de gemeentelijke eisen, waardoor het uitvak onbemand bleef.
Feyenoord-supporters zaten echter wél in het Polman-stadion, maar dan op de reguliere plaatsen middels kaarten van de zwarte markt. De sfeer in het stadion was daardoor grimmig. Een dergelijke situatie lijkt zich volgende week woensdag te herhalen.
quote:Milton Klooster, aanvaller bij Feyenoord A1, hoopt volgend seizoen al betrokken te worden bij het eerste elftal. Dat zegt de buitenspeler woensdag in Feyenoord TV. Dit seizoen speelt de eerstejaars A in het team van Roy Makaay. Dit seizoen heeft hij nog niet altijd een basisplaats bij de A1, maar de ambitie is er wel. “Ik zou graag mijn debuut willen maken voor Feyenoord 1″, bekent Klooster. “Het liefst volgend seizoen al, maar dat ligt aan mezelf. Ik moet gewoon mijn best doen en dan denk ik dat dat wel goed komt.”
Lang speelde Milton samen met zijn broertje Rodney Klooster, maar die vertrok naar Excelsior. Beiden spelen ze op de positie van rechtsbuiten. “Tussen ons is die strijd er niet echt. We proberen elkaar gewoon beter te maken”, meent Rodney. Ook Milton wil zijn broertje graag beter maken. “De oefenvormen die ik bij Feyenoord krijg deel ik dan met hem, want het niveau bij Feyenoord ligt wel hoger en daar probeer je hem dan ook in mee te slepen.”
Milton Klooster is momenteel nog niet in het bezit van een profcontract bij Feyenoord. Hij wordt wel goed in de gaten gehouden door de Stadionclub en wanneer hij volgend seizoen wel een basisplaats weet te bemachtigen zou dit zeker kunnen leiden tot een contract.
En gisteren werd door de verslaggever rondom PEC - NEC nog lovend gesproken over uitsupporters in de thuisvakken. Supporters met sjaal en al, dwars door elkaar, en luidkeels hun eigen club vertegenwoordigen: 'ja, zolang het verbaal gaat is er natuurlijk niets op tegen'.quote:
http://www.heracles.nl/ka(...)nl-NL&verkoopId=8327quote:LET OP: bij de tourniquets (toegangspoorten) kan gevraagd worden naar uw identiteitsbewijs. Mogelijk veroorzaakt dit een opstopping waardoor het even duurt voordat je het stadion binnen kunnen komen. Wilt u de wedstrijd vanaf de aftrap zien? Kom dan op tijd naar het Polman Stadion woensdag 2 april.
Is echt bullshit dit..quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:21 schreef Happel het volgende:
Heracles - Feyenoord is weer een mooi voorbeeld van 'discriminatie' a.s. woensdag.
[..]
http://www.heracles.nl/ka(...)nl-NL&verkoopId=8327
M.a.w. kom je uit Rotterdam, dan ben je de lul.
Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Hopelijk schudt de actie van LN even een aantal partijen wakker. Al vrees ik dat de belangrijkste partij, de politiek, geen fuck zal geven. Maar hopelijk kunnen ook supporters van kleine ploegen als NEC, Heerenveen en Heracles wat meer begrip opbrengen ipv huilverhalen op te brengen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:21 schreef Happel het volgende:
Heracles - Feyenoord is weer een mooi voorbeeld van 'discriminatie' a.s. woensdag.
[..]
Welkom in Duitsland circa 1940.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:21 schreef Happel het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Dat is toch niets nieuws?quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:11 schreef Muto het volgende:
Dus volgende week woensdag zitten er toch een honderdtal Feyenoorders in het uitvak, terwijl er een boycot is?![]()
Dit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Welkom in Duitsland circa 1940.
Volgens mij wou Heracles maar 400 van de 500 kaarten verkopen aan Feyenoord. Zodat ze ruimte hadden om 100 man FLKG richting het uitvak te deporteren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:11 schreef Muto het volgende:
Dus volgende week woensdag zitten er toch een honderdtal Feyenoorders in het uitvak, terwijl er een boycot is?![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Volgens mij wou Heracles maar 400 van de 500 kaarten verkopen aan Feyenoord. Zodat ze ruimte hadden om 100 man FKLG richting het uitvak te deporteren.
Probeerden ze in de rust van het bekerduel ook, alleen ging er toen -verrassenderwijs- niemand mee.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 10:26 schreef SjaakBauer het volgende:
Nog veel belangrijker, 77 and counting!
[ afbeelding ]
Dat was toch die gozert die na 20 seconden rood kreeg voor een of andere leipe tackle toch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 18:50 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan die iig geen rood krijgen zoals 2,5 jaar geleden
quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was toch die gozert die na 20 seconden rood kreeg voor een of andere leipe tackle toch?
Dat was hij inderdaad ja, 78e minuut invallen, 80e minuut rood krijgen. Onze aanval was toen trouwens welquote:Op donderdag 27 maart 2014 11:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat was toch die gozert die na 20 seconden rood kreeg voor een of andere leipe tackle toch?
Debuut Hakkebar ook. Viel die gast toen lekker in zeg.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat was hij inderdaad ja, 78e minuut invallen, 80e minuut rood krijgen. Onze aanval was toen trouwens wel: Schaken, Guyon Fernandez en Cabral
Hoop dat Fredje (en eigenlijk vooral hijzelf) er nog wat van kan maken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 11:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Debuut Hakkebar ook. Viel die gast toen lekker in zeg.
Vrees van niet. Koeman heeft alle talenten een kans gegeven, maar Hakkebar heeft het nooit aangegrepen. Hij zit echt niet voor niets al een jaar op de bank/tribune bij Bielefeld. Of hij is gewoon niet goed genoeg voor profvoetbal, of er is wat mis in z'n kop o.i.d.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoop dat Fredje (en eigenlijk vooral hijzelf) er nog wat van kan maken.
haha, ik ken een niet nader te noemen schreeuwend persoon die een gouden carrière voor hem in petto had. Het zou hét huzarenstukje zijn van de Feyenoord jeugdopleiding.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vrees van niet. Koeman heeft alle talenten een kans gegeven, maar Hakkebar heeft het nooit aangegrepen. Hij zit echt niet voor niets al een jaar op de bank/tribune bij Bielefeld. Of hij is gewoon niet goed genoeg voor profvoetbal, of er is wat mis in z'n kop o.i.d.
Je zag toch altijd wel aan die gast dat hij kon ballen, apart dat het er nooit uitgekomen is.
Die had hem ook al in 2010 PERSOONLIJK ontdekt op Varkenoord.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haha, ik ken een niet nader te noemen schreeuwend persoon die een gouden carrière voor hem in petto had. Het zou hét huzarenstukje zijn van de Feyenoord jeugdopleiding.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die had hem ook al in 2010 PERSOONLIJK ontdekt op Varkenoord.
De keren dat hij in de basis begon speelde hij toch ook op rechtsbuiten?quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:21 schreef Happel het volgende:
Bij elke wedstrijd waar Achahbar speelde zag je gewoon dat hij te kort kwam.
Is denk ik typisch zo'n speler die wat sterker moet worden. Maar daar hebben 'wij' de tijd niet voor om op te wachten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:21 schreef Happel het volgende:
Hij is ook de ontdekker van Boëtius en Kongolo, samen met Kapiteintje heeft hij hun talent al veel eerder gezien dan de rest van Nederland.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
scoorde toch tegen Sparta Praag ??quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:21 schreef Happel het volgende:
Hey.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
scoorde toch tegen Sparta Praag ??
Tim Immers heeft nog nooit gescoord in een grote wedstrijd.....
Op 1 goal (die wel fantastisch was) kun je een speler niet beoordelen. Ik denk dat Achahbar een mooi voorbeeld is van een straatvoetballer, die toevallig op het veld is gekomen. Alles met een bal kunnen, maar niet kunnen 'voetballen'.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
scoorde toch tegen Sparta Praag ??
Tim Immers heeft nog nooit gescoord in een grote wedstrijd.....
Die zal binnenkort wel ergens op de kop terug gezien worden in een ander stadion.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:35 schreef onlogisch het volgende:
Vereeniging De Feijenoorder is een spandoek kwijt en we willen ‘m graag terug! Niet alleen omdat het een erg mooi spandoek is, maar ook omdat het doek volledig met de hand is geverfd en ze er nog lang van willen genieten.
Een passende beloning voor de eerlijke vinder of diegene met de gouden tip zal volgen!
Weet je waar het spandoek is of heb je informatie? Neem dan contact op met Vereeniging De Feijenoorder.
[ afbeelding ]
Vast in de ArenAquote:Op donderdag 27 maart 2014 12:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zal binnenkort wel ergens op de kop terug gezien worden in een ander stadion.
Doorhalen en hopen dat het geen slaapverwekkende wedstrijd wordt, zowel genieten van de zon en 20 gradenquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme, in de nacht van zaterdag op zondag gaat de zomertijd in. Wedstrijd begint om 12:30, dus dat wordt weer een gezellige zondag.
Daar heb ik al helemaal geen trek in.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:17 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doorhalen en hopen dat het geen slaapverwekkende wedstrijd wordt, zowel genieten van de zon en 20 graden
Nee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:20 schreef Pistone het volgende:
Is het groepje dat voorheen de 12e min. acties organiseerde rip ?
Maar 12e min. acties zijn gestopt ?quote:
Dan moet je niet zeiken en vroeg naar bed gaan.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Daar heb ik al helemaal geen trek in.
Wanneer kom jij weer eens bier drinken dan?quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeiken en vroeg naar bed gaan.
Ik gok pas weer met de volgende bekerwedstrijd.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Wanneer kom jij weer eens bier drinken dan?
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
haha, ik ken een niet nader te noemen schreeuwend persoon die een gouden carrière voor hem in petto had. Het zou hét huzarenstukje zijn van de Feyenoord jeugdopleiding.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:20 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rest my case.quote:Op donderdag 27 maart 2014 12:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Je zag toch altijd wel aan die gast dat hij kon ballen, apart dat het er nooit uitgekomen is.
quote:Op zondag 20 januari 2013 20:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Achahbar gaat het niveau nooit halen als spits. Als vleugel durf ik ook te betwijfelen overigens.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:41 schreef Helpmefok het volgende:
O, ik snap 'm. Jammer genoeg dat Achahbar in die foto staat, de rest gaat het namelijk in tegenstelling tot die knul wel halen.
quote:Op maandag 17 december 2012 19:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Toch zou ik die Achahbar wel eens op een nummer 10 positie willen zien. Hij heeft gewoon heel veel talent. Hij moet fysiek alleen sterker worden.
(LET OP, DIT IS SATECL, NIET HMFGOD)
Kortom: klets eens niet zoveel onzin.quote:Op maandag 17 december 2012 19:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is in dit Feyenoord alles behalve het soort 10 wat we nodig hebben. Juist Immers is in dit team zo belangrijk in de rol die hij vervult. Moet gvd alleen leren afmaken.
Ik weet niet wanneer precies, maar hij zal dan geen CL verplichtingen meer hebben iig..quote:Muurtje van Coen Moulijn neergehaaldHet is een begrip in Rotterdam: het muurtje van voetballegende Coen Moulijn in de Bloklandstraat. In zijn jonge jaren trapte hij de bal er eindeloos tegenaan. Door herinrichting van de buurt wordt het muurtje afgebroken en even verderop in de straat opnieuw neergezet.
Donderdagochtend werd het muurtje door een graafmachine neergehaald. De machinist vond het een bijzonder moment en hoopt dat de fans het hem niet kwalijk nemen als hij binnenkort weer in het stadion zit.
Het nieuwe muurtje wordt een nog mooier eerbetoon aan mister Feyenoord volgens de maker Hans Citroen. Er komt een fotogalerij met daarop het leven van Coen Moulijn als voetballer. In mei van dit jaar moet het klaar zijn en als hij tijd heeft komt Robin van Persie het muurtje onthullen.
Ik snap het wel al is het wel zo dat sommigen het ernaar maken door overal trammelant te zoeken.quote:Op donderdag 27 maart 2014 09:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Hopelijk schudt de actie van LN even een aantal partijen wakker. Al vrees ik dat de belangrijkste partij, de politiek, geen fuck zal geven. Maar hopelijk kunnen ook supporters van kleine ploegen als NEC, Heerenveen en Heracles wat meer begrip opbrengen ipv huilverhalen op te brengen.
En dan vergeet je voor het gemak maar even de quote waarin ik zeg dat hij typisch zo'n straatvoetballer is die alles met een bal kan, maar dat hij niet geschikt is voor het 'veld'.quote:
Eind 2012 bedoel je, maar oke.quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:37 schreef Helpmefok het volgende:
Ondertussen onderstreep ik het belang van Immers al sinds 2011. En nu opgetieft.. Ik ga wat nuttigs doen.
Gedonder hou je toch altijd, en dat is meestal niet de schuld van 1 partij.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:25 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap het wel al is het wel zo dat sommigen het ernaar maken door overal trammelant te zoeken.
Klopt, maar gedonder krijgen bij Rkc en Heracles is wel een prestatiequote:Op donderdag 27 maart 2014 14:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gedonder hou je toch altijd, en dat is meestal niet de schuld van 1 partij.
Bij RKC werd een man met zijn kinderen van het vak geslagen, dan is het niet vreemd dat er wat Feyenoorders reageren.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Klopt, maar gedonder krijgen bij Rkc en Heracles is wel een prestatie
hahaquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:02 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme, in de nacht van zaterdag op zondag gaat de zomertijd in. Wedstrijd begint om 12:30, dus dat wordt weer een gezellige zondag.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 13:20 schreef Pistone het volgende:
Is het groepje dat voorheen de 13e min. acties organiseerde rip ?
Blessquote:Boëtius in krachthonk op advies van 'grote broer' Schaken
Jean-Paul Boëtius en Ruben Schaken spreken lovende woorden over elkaar. In een duointerview met ELF Voetbal Magazine blijkt dat ze elkaar steeds vaker tegenkomen op de club. ‘Ruben zie ik als een grote broer. Maar eigenlijk is hij de grote broer van de hele selectie. Iedereen die er nieuw bij komt, vangt hij op. Hij geeft me ook raad. Ja, zelfs op relationeel vlak, haha.'
Ook Schaken heeft niets anders dan positieve dingen over zijn collega te melden. 'Jean-Paul is echt een ongekende goede speler. Ook mentaal. Hij heeft veel pech gehad, pittige blessures. Krijgt veel tikken, maar hij staat altijd op. Boëtius is niet gek te krijgen. Hij is nog steeds onbevangen terwijl er nu veel verwachtingen zijn. Hij blijft vrij constant; ik vind het heel knap. In zijn aannames, bewegingen en slimheid zie je dat hij een megatalent is. Dat wordt gewoon een topper.’
Beide flankaanvallers treffen elkaar sinds kort ook dagelijks in het krachthonk. 'Sinds ik bij Oranje zit, doe ik dat. Dat had Ruben al voorspeld. Het niveauverschil tussen de Eredivisie en Oranje is gewoon groot. Die verdediger van Frankrijk waar ik bij stond tijdens mijn debuut was een slim backie. Telkens als ik de bal wilde aannemen, bracht hij me een beetje uit balans. Zoiets is me in de Eredivisie niet eerder overkomen. Je ziet het misschien nog niet, maar sinds ik krachttraining doe voel ik me al sterker.'
Het geloof geeft Boëtius ook rust in alle heisa waarmee hij te maken krijgt sinds hij anderhalf jaar geleden debuteerde in Feyenoord één. 'Je zal niet veel last van me hebben, dat zeker niet. Alleen in positieve zin. Ik ben nu anderhalf jaar verder, ik weet wat ik kan verwachten en ik heb een goede omgeving. Ik laat me niet afleiden.'
logisch dat hij alles doet wat schaken zegtquote:
Schaken heeft in zijn jeugd wel veel verkloot door verkeerd te leven, al zal ik niet zeggen dat hij anders nu (veel) beter was geweest.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
logisch dat hij alles doet wat schaken zegt
toch wel een speler die veel bereikt heeft in zijn carrière
Dat zegt Boëtius.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
''Sinds ik bij Oranje zit''
Mijn God, je speelde een wedstrijdje mee tegen Andorra ofso
quote:'Sinds ik bij Oranje zit, doe ik dat. Dat had Ruben al voorspeld. Het niveauverschil tussen de Eredivisie en Oranje is gewoon groot. Die verdediger van Frankrijk waar ik bij stond tijdens mijn debuut was een slim backie. Telkens als ik de bal wilde aannemen, bracht hij me een beetje uit balans. Zoiets is me in de Eredivisie niet eerder overkomen. Je ziet het misschien nog niet, maar sinds ik krachttraining doe voel ik me al sterker.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |