Ik heb alleen problemen met audio, loopt niet helemaal synchroon met het beeld. Simpel op te lossen door XBMC te gebruiken en je scherm mirroren. Verder werkt het perfect!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja zat ik ook naar te kijken, ik wil eigenlijk dat hij gewoon mijn laptop scherm kopieert en dat ik mijn laptop dus kan gebruiken om te typen / whatever. Die Tronsmart T1000 heb ik een review van gezien dat er gewoon flinke lag zit bij het kijken van 1080p wat ik niet wil.
quote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen nieuwe week, nieuwe kansen. Hopelijk komen deze week voor de verandering wél eens wat binnen.
sexy hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 23:51 schreef Iemand91 het volgende:
De Duitse site heeft wat voor Monkeybrain gevonden:
[ afbeelding ]
![]()
En hoe beroerd zou deze metaaldetector zijn?(ook van die Duitse site)
[ afbeelding ]
[..]![]()
2
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:07 schreef mschol het volgende:
DIG / Gadgets en elektronica-gigant DealExtreme komt naar Nederland
quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:07 schreef mschol het volgende:
Inderdaad, je gaat denk ik best veel gezeik krijgen nu van mensen die onwetend gaan bestellen bij DX, dingen met douane heffingen etcquote:Op dinsdag 1 april 2014 09:37 schreef Downstar het volgende:
[..]..
Leuk dat ze wat willen doen voor koningsdag..
maar kom op, gooi dan een paar leuke gadgets in de aanbieding
en niet alleen oranje meuk waar wij niks aan hebben
Doe mij maar zo'n speciale Kings Day distance measuring module.quote:Op dinsdag 1 april 2014 09:07 schreef mschol het volgende:
Als ze aan de bron bij de post de mist in zijn gegaan, maakt het natuurlijk niet uit dat het twee verschillende adressen zijn, natuurlijk. Laatste spullen van Focalprice zijn bij mij iig aangekomen. Nu een Doogee DG350 onderweg, dus hoop dat die ook goed gaat.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:56 schreef rene90 het volgende:
Trouwens..2 pakketjes van 27 december van focalprice zijn nog steeds niet aangekomen, beide naar verschillende adressen dus wel erg toevallig dat ze kwijt zijn. Geld is inmiddels al lang terug via paypal, maar toch een reden voor mij om focalprice links te laten liggen.
sure, ik heb ook wel een aantal goede orders van fp gehad alleen nu twee niet. Bij Bic nog geen enkele order kwijt geraakt bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:11 schreef Dromer het volgende:
[..]
Als ze aan de bron bij de post de mist in zijn gegaan, maakt het natuurlijk niet uit dat het twee verschillende adressen zijn, natuurlijk. Laatste spullen van Focalprice zijn bij mij iig aangekomen. Nu een Doogee DG350 onderweg, dus hoop dat die ook goed gaat.
quote:
Heb nog nooit problemen gehad met FP hoor. En shit happens. Even twice.quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
sure, ik heb ook wel een aantal goede orders van fp gehad alleen nu twee niet. Bij Bic nog geen enkele order kwijt geraakt bijvoorbeeld.
Dan kunnen we die mooi doorverwijzen naar de Nederlandse webcare van DXquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:50 schreef shiznuts het volgende:
Hopelijk vinden ze niet allemaal hun weg naar dit topic, om vervolgens oningelezen de OP over te slaan hier komen te mekkeren over hun nep producten, waarom het er de volgende dag nog niet is en belastingheffingen.
Naja, dat lijkt me ook niet echt handig. Wat slim is voor een DX om te doen is gewoon wat goedkoper worden / sneller zijn met shipping. Op zich hebben ze wel bepaalde producten die anderen niet hebben (uitgebreid assortiment keramische messen bijv.).quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:01 schreef shiznuts het volgende:
Titel is sowieso wel een beetje misleidend. Alsof ze hier een hubje (warehouse & office) openen.
Hoop niet dat DX-personeel hier in dit topic gaat lopen hangen, ongevraagd dingen gaat lopen posten, laat ze inderdaad in een eigen topic maar lekker /caren om die n3wbz.
Weet wel dat er toen wel een Nederlander in (tijdelijke dienst? stage?) was bij DX..quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Naja, dat lijkt me ook niet echt handig. Wat slim is voor een DX om te doen is gewoon wat goedkoper worden / sneller zijn met shipping. Op zich hebben ze wel bepaalde producten die anderen niet hebben (uitgebreid assortiment keramische messen bijv.).
Ik sprak in zo'n live chat een DX-Chinees, en die gaf aan dat er geen Nederlandse mensen rondlopen daar. Ik denk dat al die Chinese toko's best wat extra's kunnen doen met bijvoorbeeld twitter webcare zooi of iets met een snelle response tijd. Alleen dat is wat lastig in China natuurlijk met die blokkades.
Snelle antwoorden op vragen met de stock van producten (nieuwe phones en dergelijke), specificaties checken (WCDMA) et cetera.
Hebben ze ook een actie gehad in Rusland met de overwinning van de Krim? Ze hebben best wat klanten zitten daar en die Chinezen zien daar vast brood inquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Weet wel dat er toen wel een Nederlander in (tijdelijke dienst? stage?) was bij DX..
Die bleek ook af en toe reviews te posten van DX specifieke producten, wat kortom dus meer op spam leek dan een daadwerkelijke review..
Maargoed kan zijn dat die dus weg is..
DX is daarnaast wel de enige die zich 'interesseert' geld ziet in feesten en dergelijke van andere landen. Zelfde als die Sinterklaas deals van december![]()
toch slim van ze om daarop in te spelen en dan gewoon hier op fok wat te spammen
ongetwijfeld dat we straks meer newbies krijgen met vragen over DX of BTW/inbeslagname dingen
Dit komt in de buurt:quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:23 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar ik zo'n tea infusers kan bestellen voor een acceptabele prijs? Ik kan alleen die simpele thee eieren vinden, maar wil eentje die je op het glas kan zetten.
Zoiets
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Zoietsquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:23 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar ik zo'n tea infusers kan bestellen voor een acceptabele prijs? Ik kan alleen die simpele thee eieren vinden, maar wil eentje die je op het glas kan zetten.
Zoiets
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Hofleverancier van het Krimse verzet tegen de Oekraïne.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hebben ze ook een actie gehad in Rusland met de overwinning van de Krim? Ze hebben best wat klanten zitten daar en die Chinezen zien daar vast brood in
Die is erg moeilijk schoon te houdenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef rene90 het volgende:
Dit komt in de buurt:
http://www.aliexpress.com(...)ners/1422262041.html
Daarvoor heb ik zelf glazenquote:Op dinsdag 1 april 2014 12:29 schreef rene90 het volgende:
Deze is ook mooi:
http://www.aliexpress.com(...)cups/1706994371.html
Die eerste lijkt er al meer op!quote:
Ja, psies, die Jurre gast. http://forum.fok.nl/user/history/357986quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:18 schreef Downstar het volgende:
[..]
Weet wel dat er toen wel een Nederlander in (tijdelijke dienst? stage?) was bij DX..
Die bleek ook af en toe reviews te posten van DX specifieke producten, wat kortom dus meer op spam leek dan een daadwerkelijke review..
Maargoed kan zijn dat die dus weg is..
DX is daarnaast wel de enige die zich 'interesseert' geld ziet in feesten en dergelijke van andere landen. Zelfde als die Sinterklaas deals van december![]()
toch slim van ze om daarop in te spelen en dan gewoon hier op fok wat te spammen
ongetwijfeld dat we straks meer newbies krijgen met vragen over DX of BTW/inbeslagname dingen
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, psies, die Jurre gast. http://forum.fok.nl/user/history/357986
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
http://blog.dx.com/new-interns-dx-season-2/
http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1045231
quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, psies, die Jurre gast. http://forum.fok.nl/user/history/357986
GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
http://blog.dx.com/new-interns-dx-season-2/
http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1045231
Ik niet, maar als je even google gebruikt kan je zelf mensen met ervaring vinden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:17 schreef lipjes het volgende:
Iemand hier toevallig ervaring met 409shop?
Heb een partijtje porto spul nodig namelijk, maar moet het wel voor eind mei hebben
True, maar reviews van 4-5 jaar geleden zijn niet meer relevant, recente ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:20 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik niet, maar als je even google gebruikt kan je zelf mensen met ervaring vinden.
Zoals deze bijvoorbeeld..
True, maar of ik daar de volledige reek wat ik nu heb klaarstaan kan bestellen vraag ik me af.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:20 schreef shiznuts het volgende:
Dat zou wel heeel toevallig zijn. Denk het niet. Nog nooit eerder van gehoord.
Maar eh... je hebt de webshops in de OP en AliExpress natuurlijk, hè.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Order Information Item Name Member Price Quantity Amount Option 2 x Motocycle helmet headset kit (PLUG OPTIONAL ) USD 56.55 - 1 + USD 56.55 Delete 2 x BAOFENG UV-5R UU Dual Band UHF/VHF Radio USD 83.63 - 1 + USD 83.63 Delete 2 x Car Battery Eliminator for BAOFENG UV-5R WACCOM UV-5R USD 12.60 - 1 + USD 12.60 Delete 1 x USB interface cable for Feidaxin Kenwood USD 6.50 - 1 + USD 6.50 Delete 2pcs x Mini Din Plug for Kenwood (2 pin ) USD 10.20 - 1 + USD 10.20 Delete 1 x NAGOYA NL-770S DUAL BAND Antenna (5-801-056) USD 26.50 - 2 + USD 53.00 Delete 2 x UHF SO239 nut bulkhead deck clip solder cup RF connector USD 9.70 - 1 + USD 9.70 Delete Adaptor Cable MINI UHF Male to SO239 Female 8-017 x2pcs USD 16.56 - 1 + USD 16.56 Delete Sub Total: USD 248.74 |
Eventueel wat bijbetalen voor DHL shipping? 20/30 euro.. heb je het volgende week sowieso in huis.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
True, maar reviews van 4-5 jaar geleden zijn niet meer relevant, recente ben ik nog niet tegengekomen.
[..]
True, maar of ik daar de volledige reek wat ik nu heb klaarstaan kan bestellen vraag ik me af.
[ code verwijderd ]
Zie daar geen mogelijkheid voor, wel paar dollar erbij voor tracking, maar geen DHL optiequote:Op dinsdag 1 april 2014 13:23 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Eventueel wat bijbetalen voor DHL shipping? 20/30 euro.. heb je het volgende week sowieso in huis.
Even contact op nemen, is natuurlijk altijd wel iets te regelen met die chinezenquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zie daar geen mogelijkheid voor, wel paar dollar erbij voor tracking, maar geen DHL optie
Hoeveel zou Fok! er voor krijgen?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:26 schreef Downstar het volgende:
Fok is wel lekker opdreef om DX te promoten he.. Polletje erbij op de frontpage..![]()
[ afbeelding ]
Alleen de NL webcare komt er toch niet, de Chinezen kwamen er achter dat er geen Nederlandse medewerker meer rondliepquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:26 schreef Downstar het volgende:
Fok is wel lekker opdreef om DX te promoten he.. Polletje erbij op de frontpage..![]()
[ afbeelding ]
geen idee, maar DX geeft dus ook 10 giftcards wegquote:Op dinsdag 1 april 2014 13:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Even contact op nemen, is natuurlijk altijd wel iets te regelen met die chinezen
[..]
Hoeveel zou Fok! er voor krijgen?
APRIL FOOLS!quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:28 schreef rene90 het volgende:
[..]
Alleen de NL webcare komt er toch niet, de Chinezen kwamen er achter dat er geen Nederlandse medewerker meer rondliep
Nee, dan ga jij lopen opscheppen over dat je uit dit topic komt.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
maargoed, gelukkig wordt er gelinkt naar een eigen topic voor de DX koning actie en niet hierna toe
quote:• Ja, ik heb zo een (semi-)professioneel handeltje lopen
quote:Hi,
I just contacted the local posting company of the Netherlands of the whereabouts of my item.
They told me it was send back to you. They couldn't tell me exactly why, but they think it was because of an invalid shipping adress (so my adress wasn't correct).
Do you know anything about this; or can you help me out?
quote:dear friend for the trouble caused to you and we are very sorry that we damaged the computer, just repaired, we've sent to you, do not worry, my friend, air mail need 14-45days to reach the destination
Met nu als antwoord (na 8 dagen):quote:So, the packed returned to you. Will you send me another one back?
Could you give me the tracking code when it's send?
Thanks.
quote:dear friend your refund this item to me?
Dat is de optie voor Henkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, gewoon ff in Chinglish (en kort; anders snappen ze het niet) 't volgende sturen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:42 schreef Iemand91 het volgende:
Ik snap er helemaal niets meer van:
Berichtgeschiedenis tussen mij en Ebay verkoper:
[..]
[..]
[..]
Met nu als antwoord (na 8 dagen):
[..]![]()
quote:I no product arrive.
Is bad practice.
Please, my fliend, you send now or refund.
Thanks
Yu pai mi nau!quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:45 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ok, gewoon ff in Chinglish (en kort; anders snappen ze het niet) 't volgende sturen.
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:12 schreef henk3412 het volgende:
Omdat PostNL niet langer op maandag post bezorgt, kunnen ondernemers hun facturen voortaan per postduif versturen. De dienst heet MoneyBird en is zeer gebruiksvriendelijk. Om gebruik te maken selecteert u bij het versturen van de factuur de verzendmethode "Per postduif versturen". Binnen drie uur en voor slechts ¤ 6,95 wordt uw post afgeleverd op iedere bestemming in Nederland. Via GPS kunt u uw zending volgen. U kunt ook kiezen welke duif uw post bezorgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |