Awesome!quote:Op maandag 31 maart 2014 10:43 schreef Dromer het volgende:
Ik heb ook een copter gekocht.
[ link | afbeelding ]
Ik zal het mijn zoontje van 4,5 opdragen.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:55 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Awesome!
We verwachten natuurlijk binnenkort wel een uitgebreide review met vliegprestaties, bereik, accuduur... euhm... elastiekduur
Transactiefout denk ik, gewoon opnieuw betalen op DX. (tenzij je order tussen het lijstje staat)quote:Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb een korte vraag over dealextreme. Ik wil graag een product kopen dat op DX wordt verkocht voor 99,32 euro. Er zitten verder geen bijkomende kosten bij dit product.
Nu heb ik het al een keer proberen te kopen door vanaf het winkelwagentje van DX geld over te maken naar Paypal. Omdat de prijs dus 99,32 euro is, heb ik 100 euro, via die link overgemaakt naar paypal.
Vervolgens zou Paypal dit dus over moeten boeken naar dealextreme. Maar er is niets gebeurd. Er staat nu al een week 100 euro in mijn Paypal account en het winkelwagentje op DX zit nog vol. Er staan ook geen verdere transactie gegevens.
Wat doe ik fout?
Heb je gewoon je order geplaatst en dat je daarna bent doorverwezen naar paypal? Is je order wel geaccepteerd door DX? En reken wel even op douane kosten trouwens, omdat je zegt 'er zijn geen bijkomende kosten'.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb een korte vraag over dealextreme. Ik wil graag een product kopen dat op DX wordt verkocht voor 99,32 euro. Er zitten verder geen bijkomende kosten bij dit product.
Nu heb ik het al een keer proberen te kopen door vanaf het winkelwagentje van DX geld over te maken naar Paypal. Omdat de prijs dus 99,32 euro is, heb ik 100 euro, via die link overgemaakt naar paypal.
Vervolgens zou Paypal dit dus over moeten boeken naar dealextreme. Maar er is niets gebeurd. Er staat nu al een week 100 euro in mijn Paypal account en het winkelwagentje op DX zit nog vol. Er staan ook geen verdere transactie gegevens.
Wat doe ik fout?
Het staat nu op My Orders, met de knop "complete payment". Als ik hier PayPal aanklik, dan krijg ik weer het Paypal scherm waar staat: Creditcard betalen, of geld op je Paypal rekening overboeken?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:55 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Transactiefout denk ik, gewoon opnieuw betalen op DX. (tenzij je order tussen het lijstje staat)
Nouja, tot nu toe heb ik die douane kosten bij ontvangst betaald, bij checkout worden er namelijk geen douane kosten gerekend.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb je gewoon je order geplaatst en dat je daarna bent doorverwezen naar paypal? Is je order wel geaccepteerd door DX? En reken wel even op douane kosten trouwens, omdat je zegt 'er zijn geen bijkomende kosten'.
Dit heb ik direct van de betaalpagina gekopieerd. Dan worden mij 2 opties om te betalen gegeven:quote:Grand Total: ¤ 99,32
Als je gwn inlogt op paypal zie je het geld wel? (ook geen waarschuwingen e.d.?)quote:Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit heb ik direct van de betaalpagina gekopieerd. Dan worden mij 2 opties om te betalen gegeven:
Check out with PayPal or Continue to Check out.
Als ik klik op Check out with Paypal, dan wordt mij gevraagd op PayPal in te loggen. Nadat ik dit gedaan heb, krijg ik 2 opties te zien:
Een creditcard toevoegen of Geld op uw Paypal account storten.
Nu heb ik die laatste keuze vorige week al gekozen en heb 100 euro overgeschreven. Maar vervolgens is er niets met dat geld gedaan. Nu kom ik nog steeds niet verder dan dit. Wat mis ik?
Ah! Dan zal dat het wel zijn. Dankje.quote:Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef rene90 het volgende:
Waarschijnlijk komt het omdat het 99.32 euro kost, en paypal heeft een andere koers, waarschijnlijk kost het dus iets van 101 euro en kom je dus tekort. Anders had je de optie om 'betalen van saldo' ofzo te kiezen.
Ik heb het ook een keer gehad, heb me kapot gezocht.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef wihehin het volgende:
Da's pech, quadcopter weg!
Ik had het ook kunnen weten, een Hubsan X4 met een klein beetje wind is al snel foute boel.
Gelukkig heb ik hem nog voor relatief weinig (van Rene) kunnen kopen, dus laat dit een wijze les zijn voor de toekomst
Het is een beetje gek verhaal, naast mijn huis is een bos, ik zag hem tegen een tak aanvliegen en (gedeeltelijk) naar beneden storten. Dus ik loop daar heen, helemaal niets. Nergens in de boom of op de grond zie ik die helikopter liggen...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef RobertNL het volgende:
[..]Vloog hij een eind omhoog ofzo? Wellicht de volgende keer een adreslabel er aan plakken
![]()
Heb zelf een UDI, die is wat groter wellicht moet je naar zoiets gaan kijken?
Hint, hint te koop enzo
Hij is in het harnas gestorven...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:30 schreef wihehin het volgende:
[..]
Het is een beetje gek verhaal, naast mijn huis is een bos, ik zag hem tegen een tak aanvliegen en (gedeeltelijk) naar beneden storten. Dus ik loop daar heen, helemaal niets. Nergens in de boom of op de grond zie ik die helikopter liggen...
Weet iemand hoe ver die dingen eventueel weg zouden kunnen schieten?
Ik zou er ook zo'n op afstand bestuurbaar alarm aan kunnen plakken oid, maarja dat is allemaal mosterd na de maaltijd natuurlijk.
aliens, ze willen ook alles van ons hebben, zelfs de cjlhinese choppers zijn niet veiligquote:Op maandag 31 maart 2014 22:30 schreef wihehin het volgende:
[..]
Het is een beetje gek verhaal, naast mijn huis is een bos, ik zag hem tegen een tak aanvliegen en (gedeeltelijk) naar beneden storten. Dus ik loop daar heen, helemaal niets. Nergens in de boom of op de grond zie ik die helikopter liggen...
Ik zou er ook zo'n op afstand bestuurbaar alarm aan kunnen plakken oid, maarja dat is allemaal mosterd na de maaltijd natuurlijk.
Tronsmart T1000quote:Op maandag 31 maart 2014 22:38 schreef rene90 het volgende:
Ik heb vandaag ook weer mijn 2e hdmi kabel in korte tijd versleten, ik struikelde over de hdmi kabel. Nu dus even 2 hdmi kabels van 3 meter besteld bij BIC, ik had nog een 6% coupon, en had nog 1.43 coins, dus voor iets meer dan 4 euro 2 kabels
Alleen....wat kan ik hier nu tegen doen? Een soort android kastje ofzo met toetsenbordje / iets fixen waarmee ik ook zooi van mijn laptop kan afspelen draadloos?
langere hdmi kabel kopen en langs de muur laten lopen i.p.v. dwars door de kamer?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:38 schreef rene90 het volgende:
Ik heb vandaag ook weer mijn 2e hdmi kabel in korte tijd versleten, ik struikelde over de hdmi kabel. Nu dus even 2 hdmi kabels van 3 meter besteld bij BIC, ik had nog een 6% coupon, en had nog 1.43 coins, dus voor iets meer dan 4 euro 2 kabels
Alleen....wat kan ik hier nu tegen doen? Een soort android kastje ofzo met toetsenbordje / iets fixen waarmee ik ook zooi van mijn laptop kan afspelen draadloos?
Chromecast + plex?quote:Op maandag 31 maart 2014 22:38 schreef rene90 het volgende:
Ja, het is wel balen natuurlijk.quote:Op maandag 31 maart 2014 22:30 schreef wihehin het volgende:
[..]
Ja zat ik ook naar te kijken, ik wil eigenlijk dat hij gewoon mijn laptop scherm kopieert en dat ik mijn laptop dus kan gebruiken om te typen / whatever. Die Tronsmart T1000 heb ik een review van gezien dat er gewoon flinke lag zit bij het kijken van 1080p wat ik niet wil.quote:
Ah, dan een HDMI kabel en draadloos toetsenbord (zodat de laptop naast de TV kan staan).quote:Op maandag 31 maart 2014 22:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja zat ik ook naar te kijken, ik wil eigenlijk dat hij gewoon mijn laptop scherm kopieert en dat ik mijn laptop dus kan gebruiken om te typen / whatever. Die Tronsmart T1000 heb ik een review van gezien dat er gewoon flinke lag zit bij het kijken van 1080p wat ik niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |