abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 maart 2014 @ 10:43:45 #226
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138355882
Ik heb ook een copter gekocht. :D

I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 31 maart 2014 @ 10:55:41 #227
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_138356150
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:43 schreef Dromer het volgende:
Ik heb ook een copter gekocht. :D

[ link | afbeelding ]
Awesome!

We verwachten natuurlijk binnenkort wel een uitgebreide review met vliegprestaties, bereik, accuduur... euhm... elastiekduur :D
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
  maandag 31 maart 2014 @ 12:31:55 #228
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_138358519
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 10:55 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Awesome!

We verwachten natuurlijk binnenkort wel een uitgebreide review met vliegprestaties, bereik, accuduur... euhm... elastiekduur :D
Ik zal het mijn zoontje van 4,5 opdragen. ;)
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 31 maart 2014 @ 12:33:24 #229
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_138358553
Hmm m'n groene laser is kapot >.<

Maar even een nieuwe besteld bij aurabuy, voor die paar euro kan je het niet laten.

Blijft toch een leuke tool voor tijdens presentaties naast de standaard rode laser een groene voor de extra aandach items :P

(uiteraard maar 5mW, moet wel legaal blijven)
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_138358988
Heb die ook, maar ik vind hem zelf wel erg fel als je hem alleen in presentaties binnenshuis wil gebruiken.
pi_138376094
Ik heb een korte vraag over dealextreme. Ik wil graag een product kopen dat op DX wordt verkocht voor 99,32 euro. Er zitten verder geen bijkomende kosten bij dit product.

Nu heb ik het al een keer proberen te kopen door vanaf het winkelwagentje van DX geld over te maken naar Paypal. Omdat de prijs dus 99,32 euro is, heb ik 100 euro, via die link overgemaakt naar paypal.

Vervolgens zou Paypal dit dus over moeten boeken naar dealextreme. Maar er is niets gebeurd. Er staat nu al een week 100 euro in mijn Paypal account en het winkelwagentje op DX zit nog vol. Er staan ook geen verdere transactie gegevens.

Wat doe ik fout?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2014 20:48:49 ]
  maandag 31 maart 2014 @ 20:55:39 #232
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_138376450
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb een korte vraag over dealextreme. Ik wil graag een product kopen dat op DX wordt verkocht voor 99,32 euro. Er zitten verder geen bijkomende kosten bij dit product.

Nu heb ik het al een keer proberen te kopen door vanaf het winkelwagentje van DX geld over te maken naar Paypal. Omdat de prijs dus 99,32 euro is, heb ik 100 euro, via die link overgemaakt naar paypal.

Vervolgens zou Paypal dit dus over moeten boeken naar dealextreme. Maar er is niets gebeurd. Er staat nu al een week 100 euro in mijn Paypal account en het winkelwagentje op DX zit nog vol. Er staan ook geen verdere transactie gegevens.

Wat doe ik fout?
Transactiefout denk ik, gewoon opnieuw betalen op DX. (tenzij je order tussen het lijstje staat)
You can't be late if you don't show up.
pi_138376516
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef hoink581 het volgende:

Wat doe ik fout?
Heb je gewoon je order geplaatst en dat je daarna bent doorverwezen naar paypal? Is je order wel geaccepteerd door DX? En reken wel even op douane kosten trouwens, omdat je zegt 'er zijn geen bijkomende kosten'.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_138376537
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:55 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Transactiefout denk ik, gewoon opnieuw betalen op DX. (tenzij je order tussen het lijstje staat)
Het staat nu op My Orders, met de knop "complete payment". Als ik hier PayPal aanklik, dan krijg ik weer het Paypal scherm waar staat: Creditcard betalen, of geld op je Paypal rekening overboeken?
pi_138376568
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 20:56 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb je gewoon je order geplaatst en dat je daarna bent doorverwezen naar paypal? Is je order wel geaccepteerd door DX? En reken wel even op douane kosten trouwens, omdat je zegt 'er zijn geen bijkomende kosten'.
Nouja, tot nu toe heb ik die douane kosten bij ontvangst betaald, bij checkout worden er namelijk geen douane kosten gerekend.
pi_138376867
quote:
Grand Total: ¤ 99,32
Dit heb ik direct van de betaalpagina gekopieerd. Dan worden mij 2 opties om te betalen gegeven:

Check out with PayPal or Continue to Check out.

Als ik klik op Check out with Paypal, dan wordt mij gevraagd op PayPal in te loggen. Nadat ik dit gedaan heb, krijg ik 2 opties te zien:

Een creditcard toevoegen of Geld op uw Paypal account storten.

Nu heb ik die laatste keuze vorige week al gekozen en heb 100 euro overgeschreven. Maar vervolgens is er niets met dat geld gedaan. Nu kom ik nog steeds niet verder dan dit. Wat mis ik?
  maandag 31 maart 2014 @ 21:13:41 #237
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_138377593
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:02 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dit heb ik direct van de betaalpagina gekopieerd. Dan worden mij 2 opties om te betalen gegeven:

Check out with PayPal or Continue to Check out.

Als ik klik op Check out with Paypal, dan wordt mij gevraagd op PayPal in te loggen. Nadat ik dit gedaan heb, krijg ik 2 opties te zien:

Een creditcard toevoegen of Geld op uw Paypal account storten.

Nu heb ik die laatste keuze vorige week al gekozen en heb 100 euro overgeschreven. Maar vervolgens is er niets met dat geld gedaan. Nu kom ik nog steeds niet verder dan dit. Wat mis ik?
Als je gwn inlogt op paypal zie je het geld wel? (ook geen waarschuwingen e.d.?)
Hello, is it me you are looking for!?
pi_138377859
Waarschijnlijk komt het omdat het 99.32 euro kost, en paypal heeft een andere koers, waarschijnlijk kost het dus iets van 101 euro en kom je dus tekort. Anders had je de optie om 'betalen van saldo' ofzo te kiezen.

Ik heb het ook een keer gehad, heb me kapot gezocht.
Top 5 China producten
pi_138378016
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 21:17 schreef rene90 het volgende:
Waarschijnlijk komt het omdat het 99.32 euro kost, en paypal heeft een andere koers, waarschijnlijk kost het dus iets van 101 euro en kom je dus tekort. Anders had je de optie om 'betalen van saldo' ofzo te kiezen.

Ik heb het ook een keer gehad, heb me kapot gezocht.
Ah! Dan zal dat het wel zijn. Dankje. :)
  maandag 31 maart 2014 @ 22:18:24 #240
375166 wihehin
V70 & C63
pi_138381918
Da's pech, quadcopter weg!

Ik had het ook kunnen weten, een Hubsan X4 met een klein beetje wind is al snel foute boel.

Gelukkig heb ik hem nog voor relatief weinig (van Rene) kunnen kopen, dus laat dit een wijze les zijn voor de toekomst :P
  maandag 31 maart 2014 @ 22:25:26 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138382383
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:18 schreef wihehin het volgende:
Da's pech, quadcopter weg!

Ik had het ook kunnen weten, een Hubsan X4 met een klein beetje wind is al snel foute boel.

Gelukkig heb ik hem nog voor relatief weinig (van Rene) kunnen kopen, dus laat dit een wijze les zijn voor de toekomst :P
_O- Vloog hij een eind omhoog ofzo? Wellicht de volgende keer een adreslabel er aan plakken O-)

Heb zelf een UDI, die is wat groter wellicht moet je naar zoiets gaan kijken :D?
Hint, hint te koop enzo

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertNL op 31-03-2014 22:37:01 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 31 maart 2014 @ 22:30:50 #242
375166 wihehin
V70 & C63
pi_138382710
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef RobertNL het volgende:

[..]

_O- Vloog hij een eind omhoog ofzo? Wellicht de volgende keer een adreslabel er aan plakken O-)

Heb zelf een UDI, die is wat groter wellicht moet je naar zoiets gaan kijken :D?
Hint, hint te koop enzo
Het is een beetje gek verhaal, naast mijn huis is een bos, ik zag hem tegen een tak aanvliegen en (gedeeltelijk) naar beneden storten. Dus ik loop daar heen, helemaal niets. Nergens in de boom of op de grond zie ik die helikopter liggen...
Weet iemand hoe ver die dingen eventueel weg zouden kunnen schieten? :')
Ik zou er ook zo'n op afstand bestuurbaar alarm aan kunnen plakken oid, maarja dat is allemaal mosterd na de maaltijd natuurlijk. ;)
pi_138383047
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:30 schreef wihehin het volgende:

[..]

Het is een beetje gek verhaal, naast mijn huis is een bos, ik zag hem tegen een tak aanvliegen en (gedeeltelijk) naar beneden storten. Dus ik loop daar heen, helemaal niets. Nergens in de boom of op de grond zie ik die helikopter liggen...
Ik zou er ook zo'n op afstand bestuurbaar alarm aan kunnen plakken oid, maarja dat is allemaal mosterd na de maaltijd natuurlijk. ;)
Hij is in het harnas gestorven...
Top 5 China producten
pi_138383124
Ik heb vandaag ook weer mijn 2e hdmi kabel in korte tijd versleten, ik struikelde over de hdmi kabel :'). Nu dus even 2 hdmi kabels van 3 meter besteld bij BIC, ik had nog een 6% coupon, en had nog 1.43 coins, dus voor iets meer dan 4 euro 2 kabels :D

Alleen....wat kan ik hier nu tegen doen? Een soort android kastje ofzo met toetsenbordje / iets fixen waarmee ik ook zooi van mijn laptop kan afspelen draadloos?
Top 5 China producten
pi_138383159
quote:

[..]

aliens, ze willen ook alles van ons hebben, zelfs de cjlhinese choppers zijn niet veilig :o
pi_138383196
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:38 schreef rene90 het volgende:
Ik heb vandaag ook weer mijn 2e hdmi kabel in korte tijd versleten, ik struikelde over de hdmi kabel :'). Nu dus even 2 hdmi kabels van 3 meter besteld bij BIC, ik had nog een 6% coupon, en had nog 1.43 coins, dus voor iets meer dan 4 euro 2 kabels :D

Alleen....wat kan ik hier nu tegen doen? Een soort android kastje ofzo met toetsenbordje / iets fixen waarmee ik ook zooi van mijn laptop kan afspelen draadloos?
Tronsmart T1000
pi_138383265
quote:

langere hdmi kabel kopen en langs de muur laten lopen i.p.v. dwars door de kamer?
  maandag 31 maart 2014 @ 22:44:35 #248
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138383349
quote:

Chromecast + plex?

quote:

[..]

Ja, het is wel balen natuurlijk.
Ze kunnen best een eind wegvliegen als ze hun eigen weg gaan.

Was ooit een keer zo dom om met zo'n IR heli naar buiten te gaan, die moest ik 200 meter verderop uit de boom halen _O-
pi_138383423
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:44 schreef RobertNL het volgende:
Chromecast + plex?
Ja zat ik ook naar te kijken, ik wil eigenlijk dat hij gewoon mijn laptop scherm kopieert en dat ik mijn laptop dus kan gebruiken om te typen / whatever. Die Tronsmart T1000 heb ik een review van gezien dat er gewoon flinke lag zit bij het kijken van 1080p wat ik niet wil.
Top 5 China producten
  maandag 31 maart 2014 @ 22:49:34 #250
327191 RobertNL
For your gear.
pi_138383567
quote:
0s.gif Op maandag 31 maart 2014 22:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja zat ik ook naar te kijken, ik wil eigenlijk dat hij gewoon mijn laptop scherm kopieert en dat ik mijn laptop dus kan gebruiken om te typen / whatever. Die Tronsmart T1000 heb ik een review van gezien dat er gewoon flinke lag zit bij het kijken van 1080p wat ik niet wil.
Ah, dan een HDMI kabel en draadloos toetsenbord (zodat de laptop naast de TV kan staan).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')