twitter:aad300 twitterde op maandag 24-03-2014 om 08:40:10"@JeroenKapteijns: Ji-sung Park verbaasd over uitlatingen De Mos. 'Wie is Aad de Mos?' #PSV http://t.co/J1VCCbTUxK"zeker geen volger . reageer retweet
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:aad300 twitterde op maandag 24-03-2014 om 08:40:10"@JeroenKapteijns: Ji-sung Park verbaasd over uitlatingen De Mos. 'Wie is Aad de Mos?' #PSV http://t.co/J1VCCbTUxK"zeker geen volger . reageer retweet
twitter:bart_hoffman twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 23:35:24Ji-Sung Park keek alsof hij water zag branden. "Wie is Aad de Mos?" reageer retweet
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
Aad heeft wel een fles wijn gewonnen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef Pistone het volgende:
Aad zei letterlijk dat hij Park had gesproken.
Aad checkte de Park.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef Pistone het volgende:
Aad zei letterlijk dat hij Park had gesproken.
Zivkovicquote:Op maandag 24 maart 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof Ajax wel een goede centrumspits heeft.
Mart Smeets. De grootste pedante lul van Nederland.quote:
Wat een heldquote:Op maandag 24 maart 2014 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die met Groningen tegen Vitesse scoren.
Wie is Toon?quote:
Die "voetballiefhebbers" zaten over Toon Gerbrands te praten in plaats van Real Madrid - Barcelona te kijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Co had gisteren nog een emotioneel verhaal over Toon.
Ah ik dacht alquote:Op maandag 24 maart 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh wacht, na woensdag bedoel ik. Ik zie Groningen niet stunten in de heksenketel van Cocu.
Gewoon een TV-programma maken met Co en El Clasico aan op de TV in een afgezonderd hokje. Die Co gaat helemaal los.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:24 schreef Principia het volgende:
[..]
Die "voetballiefhebbers" zaten over Toon Gerbrands te praten in plaats van Real Madrid - Barcelona te kijken.
Zou top tv zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een TV-programma maken met Co en El Clasico aan op de TV in een afgezonderd hokje. Die Co gaat helemaal los.
De hele wereld minus Mexicanobakker. RKCquote:
Willem II vulde vorig jaar het uitvak in Arnep tot de laatste stoel.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:26 schreef Grifte het volgende:
RKC heeft het uitvak uitverkocht, 1000 Wollukers komen op het duel af.
Famous for Travelling
Mooie club dat Willem 2quote:Op maandag 24 maart 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willem II vulde vorig jaar het uitvak in Arnep tot de laatste stoel.
Niet haten Gquote:Op maandag 24 maart 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De hele wereld minus Mexicanobakker. RKC
Ja bij Willem II zitten er 12k man op de tribune, bij RKC 3k, zit wel een verschil tussen he.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willem II vulde vorig jaar het uitvak in Arnep tot de laatste stoel.
Yep, AZ wil ook volgend jaar weer Europees.quote:
Gewoon elk jaar weer de topscorer in je selectie hebben, veel leuker.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:30 schreef Vatta het volgende:
Als Heerenveen nu eens gaat scouten op fatsoenlijke keepers en verdedigers want als Michel Breuer jaren lang je steunpilaar is snap je het ook niet.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
we gaan dus verliezen
Om het Nederlands elftal.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar gaat Taco zich straks zorgen om maken denken jullie?
Of hij zich gaat aansluiten bij de Nomads of de Hells Angels.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb jij poepseks met die kerel ofzo? Zo'n hoofd trekt hij wel.quote:
Over burrito's.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Peter Wekking is de Twente clubwatcher.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twente clubwatcher die denkt dat hij iets weet van Robben
Hoedje op, shaq in z'n bag, pistooltje in de hand, wat een gevaarlijke boi.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef Grifte het volgende:
Hij heeft wel een Mexicaans ringbaardje, die ouwe Taco
Taco is geen Twentewatcher. Dat is Peter Wekking.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
boy*quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoedje op, shaq in z'n bag, pistooltje in de hand, wat een gevaarlijke boi.
Shaquille O'Neal in z'n bag?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoedje op, shaq in z'n bag, pistooltje in de hand, wat een gevaarlijke boi.
Dan weet ik ook niet welke club hij watcht.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Peter Wekking is de Twente clubwatcher.
Thanksquote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bayeren.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan weet ik ook niet welke club hij watcht.
Ja daarom is Heerenveen altijd die subtopper gebleven. Alleen op goede aanvallende spelers scouten.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:31 schreef Principia het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar weer de topscorer in je selectie hebben, veel leuker.
Taco staat als de algemene voetbalkenner bekend binnen VI.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vijf seconden regel is toch met eten op de vloer?
Dat is de 30 seconden regel!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vijf seconden regel is toch met eten op de vloer?
Nederlands elftal, meestal.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet buiten VI blijkbaar.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef Principia het volgende:
[..]
Taco staat als de algemene voetbalkenner bekend binnen VI.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Pistone het volgende:
Zijn broer kon wel aardig ballen.
[ afbeelding ]
En nu hebben ze Cleverlyquote:Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Pistone het volgende:
Zijn broer kon wel aardig ballen.
[ afbeelding ]
ok.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoi, ik verveelde me dus heb ik een nieuwe UI gemaakt.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Robben gaat volgende week dus dood.quote:
Huh? maar die avatar heb jij toch altijd tong8.... eeh wacht eens even!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Marco eindigt bij Spakenburg.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
Oranje, Ajax, Heerenveen. Dan denk je dat het niet lager kan en komt Utrecht.
Deze is anders.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Huh? maar die avatar heb jij toch altijd tong8.... eeh wacht eens even!
Dan zijn de VI'tjes niet meer aan te slepen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef Pistone het volgende:
Wanner zal Thijs zelf eens op de cover staan ?
Okquote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze is anders.
[ afbeelding ]
ok man. grappig ben je.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze is anders.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze is anders.
[ afbeelding ]
quote:
Nu zie ik het, thanks.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zeer lullig dat mensen altijd er de nadruk op leggen dat Humberto tanned isquote:
Hij moet lekker gaan golven en af en toe bij VI aanschuiven. Wat CL wedstrijden analyseren. Beetje scouten. Is toch veel beter voor zo;n grootheidquote:Op maandag 24 maart 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet, want hij schaamt zich er blijkbaar niet voor om gewoon bij Utrecht te trainen.
Humberto zit alleen nog bij RTL omdat hij zwart is.quote:
De vorige keer VI beviel hem wel jaquote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij moet lekker gaan golven en af en toe bij VI aanschuiven. Wat CL wedstrijden analyseren. Beetje scouten. Is toch veel beter voor zo;n grootheid
Blijkbaar heeft hij daar geen zin in. Snap ik ook wel, zo slecht heeft hij het ook niet gedaan bij Heerenveen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij moet lekker gaan golven en af en toe bij VI aanschuiven. Wat CL wedstrijden analyseren. Beetje scouten. Is toch veel beter voor zo;n grootheid
Enige*quote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo vergelijken ze Roberto Carlos met David Luiz![]()
Het enigste dat die twee gemeen hebben is het nationaliteit.
Ze deden ook Tom Cleverley met Beckham ofzo als ik het goed heb.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo vergelijken ze Roberto Carlos met David Luiz![]()
Het enigste dat die twee gemeen hebben is het nationaliteit.
Mij ookquote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vorige keer VI beviel hem wel ja
Klopt daarom zie ik Utrecht toch als een stap achteruit.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij daar geen zin in. Snap ik ook wel, zo slecht heeft hij het ook niet gedaan bij Heerenveen.
Breaking Bad marathon voor sateclquote:Op maandag 24 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip
Van Rossem vanavond bij Pauw en Witteman
Toch geen Obamageilerij?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip
Van Rossem vanavond bij Pauw en Witteman
Misschien kan er wat geïnvesteerd worden. Dan kan Utrecht wel hetzelfde bereiken als Heerenveen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt daarom zie ik Utrecht toch als een stap achteruit.
Als ze maar niet over die zwarte piet vraag beginnen. Zo klaar daarmeequote:Op maandag 24 maart 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders
Al zal Pauw er hier en daar best een PVV vraagstuk ingooien.
Kan prima, was vorige week maandag, ik heb ook gekeken.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef Principia het volgende:
Is er ook maar iemand die denkt dat Hansie deze wedstrijd daadwerkelijk heeft gekeken?
HMFquote:Op maandag 24 maart 2014 21:48 schreef Principia het volgende:
Is er ook maar iemand die denkt dat Hansie deze wedstrijd daadwerkelijk heeft gekeken?
Lorient - PSG was vrijdag, niet maandag.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan prima, was vorige week maandag, ik heb ook gekeken.
Snelheid en moment van passen was wel perfect, maar niemand gaat mij zeggen dat alleen Messi dit kan.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig iemand op de hak trappen?
Ronald Koeman wel!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zal qua kaarten inderdaad niet veel verschillen van Sergio.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Guy Ramos![]()
Geweldenaar bij Roda idd
Jij hebt er kijk op
Valt met het blote oog helemaal niet te zien. Daar heb je zesentachtig herhalingen voor nodig om tot een deskundig oordeel te komen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus dan is het geen pingel?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt met het blote oog helemaal niet te zien. Daar heb je zesentachtig herhalingen voor nodig om tot een deskundig oordeel te komen.
haha iddquote:Op maandag 24 maart 2014 21:56 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zal qua kaarten inderdaad niet veel verschillen van Sergio.
Slap argument zeg.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Valt met het blote oog helemaal niet te zien. Daar heb je zesentachtig herhalingen voor nodig om tot een deskundig oordeel te komen.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij beweert dat hij 'm op de hak raakt, bewijs het dan maar.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:55 schreef Cavaliers het volgende:
http://gfycat.com/BarrenUnlinedBooby
Geen penalty inderdaad.
http://gfycat.com/BarrenUnlinedBoobyquote:Op maandag 24 maart 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij beweert dat hij 'm op de hak raakt, bewijs het dan maar.
nee, Real gaat winnenquote:Op maandag 24 maart 2014 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit is niet zo rullevant, want Atleti wordt kampioen.
Wel of niet bewust is helemaal niet rullevant. En rood is de regel.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh, hij trapt 'm doelbewust op de hak. ROOD ROOD ROOD
Rood is een vrij achterlijke regel voor dit soort situaties.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wel of niet bewust is helemaal niet rullevant. En rood is de regel.
Juist op de vrijdagavond zijn de grootste topshows.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Leek wel een vrijdagavond uitzending #flopshow
Klopt ja. Hij werkt hem bewust naar de grond. En als het niet bewust was was het natuurlijk ook rood.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja joh, hij trapt 'm doelbewust op de hak. ROOD ROOD ROOD
Bewijs maar dat het bewust was.quote:Op maandag 24 maart 2014 22:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Klopt ja. Hij werkt hem bewust naar de grond. En als het niet bewust was was het natuurlijk ook rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |