twitter:aad300 twitterde op maandag 24-03-2014 om 08:40:10"@JeroenKapteijns: Ji-sung Park verbaasd over uitlatingen De Mos. 'Wie is Aad de Mos?' #PSV http://t.co/J1VCCbTUxK"zeker geen volger . reageer retweet
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:aad300 twitterde op maandag 24-03-2014 om 08:40:10"@JeroenKapteijns: Ji-sung Park verbaasd over uitlatingen De Mos. 'Wie is Aad de Mos?' #PSV http://t.co/J1VCCbTUxK"zeker geen volger . reageer retweet
twitter:bart_hoffman twitterde op zaterdag 22-03-2014 om 23:35:24Ji-Sung Park keek alsof hij water zag branden. "Wie is Aad de Mos?" reageer retweet
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef Gramulanion het volgende:
Aad heeft wel een fles wijn gewonnen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef Pistone het volgende:
Aad zei letterlijk dat hij Park had gesproken.
Aad checkte de Park.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:21 schreef Pistone het volgende:
Aad zei letterlijk dat hij Park had gesproken.
Zivkovicquote:Op maandag 24 maart 2014 21:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alsof Ajax wel een goede centrumspits heeft.
Mart Smeets. De grootste pedante lul van Nederland.quote:
Wat een heldquote:Op maandag 24 maart 2014 21:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik die met Groningen tegen Vitesse scoren.
Wie is Toon?quote:
Die "voetballiefhebbers" zaten over Toon Gerbrands te praten in plaats van Real Madrid - Barcelona te kijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Co had gisteren nog een emotioneel verhaal over Toon.
Ah ik dacht alquote:Op maandag 24 maart 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh wacht, na woensdag bedoel ik. Ik zie Groningen niet stunten in de heksenketel van Cocu.
Gewoon een TV-programma maken met Co en El Clasico aan op de TV in een afgezonderd hokje. Die Co gaat helemaal los.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:24 schreef Principia het volgende:
[..]
Die "voetballiefhebbers" zaten over Toon Gerbrands te praten in plaats van Real Madrid - Barcelona te kijken.
Zou top tv zijn.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een TV-programma maken met Co en El Clasico aan op de TV in een afgezonderd hokje. Die Co gaat helemaal los.
De hele wereld minus Mexicanobakker. RKCquote:
Willem II vulde vorig jaar het uitvak in Arnep tot de laatste stoel.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:26 schreef Grifte het volgende:
RKC heeft het uitvak uitverkocht, 1000 Wollukers komen op het duel af.
Famous for Travelling
Mooie club dat Willem 2quote:Op maandag 24 maart 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willem II vulde vorig jaar het uitvak in Arnep tot de laatste stoel.
Niet haten Gquote:Op maandag 24 maart 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De hele wereld minus Mexicanobakker. RKC
Ja bij Willem II zitten er 12k man op de tribune, bij RKC 3k, zit wel een verschil tussen he.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Willem II vulde vorig jaar het uitvak in Arnep tot de laatste stoel.
Yep, AZ wil ook volgend jaar weer Europees.quote:
Gewoon elk jaar weer de topscorer in je selectie hebben, veel leuker.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:30 schreef Vatta het volgende:
Als Heerenveen nu eens gaat scouten op fatsoenlijke keepers en verdedigers want als Michel Breuer jaren lang je steunpilaar is snap je het ook niet.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
we gaan dus verliezen
Om het Nederlands elftal.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Waar gaat Taco zich straks zorgen om maken denken jullie?
Of hij zich gaat aansluiten bij de Nomads of de Hells Angels.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Heb jij poepseks met die kerel ofzo? Zo'n hoofd trekt hij wel.quote:
Over burrito's.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:32 schreef j0rdiiii het volgende:
Peter Wekking is de Twente clubwatcher.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Twente clubwatcher die denkt dat hij iets weet van Robben
Hoedje op, shaq in z'n bag, pistooltje in de hand, wat een gevaarlijke boi.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef Grifte het volgende:
Hij heeft wel een Mexicaans ringbaardje, die ouwe Taco
Taco is geen Twentewatcher. Dat is Peter Wekking.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
boy*quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoedje op, shaq in z'n bag, pistooltje in de hand, wat een gevaarlijke boi.
Shaquille O'Neal in z'n bag?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoedje op, shaq in z'n bag, pistooltje in de hand, wat een gevaarlijke boi.
Dan weet ik ook niet welke club hij watcht.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Peter Wekking is de Twente clubwatcher.
Thanksquote:Op maandag 24 maart 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bayeren.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan weet ik ook niet welke club hij watcht.
Ja daarom is Heerenveen altijd die subtopper gebleven. Alleen op goede aanvallende spelers scouten.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:31 schreef Principia het volgende:
[..]
Gewoon elk jaar weer de topscorer in je selectie hebben, veel leuker.
Taco staat als de algemene voetbalkenner bekend binnen VI.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vijf seconden regel is toch met eten op de vloer?
Dat is de 30 seconden regel!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vijf seconden regel is toch met eten op de vloer?
Nederlands elftal, meestal.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet buiten VI blijkbaar.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:35 schreef Principia het volgende:
[..]
Taco staat als de algemene voetbalkenner bekend binnen VI.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Pistone het volgende:
Zijn broer kon wel aardig ballen.
[ afbeelding ]
En nu hebben ze Cleverlyquote:Op maandag 24 maart 2014 21:36 schreef Pistone het volgende:
Zijn broer kon wel aardig ballen.
[ afbeelding ]
ok.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Hoi, ik verveelde me dus heb ik een nieuwe UI gemaakt.
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Robben gaat volgende week dus dood.quote:
Huh? maar die avatar heb jij toch altijd tong8.... eeh wacht eens even!quote:Op maandag 24 maart 2014 21:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Marco eindigt bij Spakenburg.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef Mortaxx het volgende:
Oranje, Ajax, Heerenveen. Dan denk je dat het niet lager kan en komt Utrecht.
Deze is anders.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Huh? maar die avatar heb jij toch altijd tong8.... eeh wacht eens even!
Dan zijn de VI'tjes niet meer aan te slepen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef Pistone het volgende:
Wanner zal Thijs zelf eens op de cover staan ?
Okquote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze is anders.
[ afbeelding ]
ok man. grappig ben je.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze is anders.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2014 21:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Deze is anders.
[ afbeelding ]
quote:
Nu zie ik het, thanks.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zeer lullig dat mensen altijd er de nadruk op leggen dat Humberto tanned isquote:
Hij moet lekker gaan golven en af en toe bij VI aanschuiven. Wat CL wedstrijden analyseren. Beetje scouten. Is toch veel beter voor zo;n grootheidquote:Op maandag 24 maart 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet, want hij schaamt zich er blijkbaar niet voor om gewoon bij Utrecht te trainen.
Humberto zit alleen nog bij RTL omdat hij zwart is.quote:
De vorige keer VI beviel hem wel jaquote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij moet lekker gaan golven en af en toe bij VI aanschuiven. Wat CL wedstrijden analyseren. Beetje scouten. Is toch veel beter voor zo;n grootheid
Blijkbaar heeft hij daar geen zin in. Snap ik ook wel, zo slecht heeft hij het ook niet gedaan bij Heerenveen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij moet lekker gaan golven en af en toe bij VI aanschuiven. Wat CL wedstrijden analyseren. Beetje scouten. Is toch veel beter voor zo;n grootheid
Enige*quote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo vergelijken ze Roberto Carlos met David Luiz![]()
Het enigste dat die twee gemeen hebben is het nationaliteit.
Ze deden ook Tom Cleverley met Beckham ofzo als ik het goed heb.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo vergelijken ze Roberto Carlos met David Luiz![]()
Het enigste dat die twee gemeen hebben is het nationaliteit.
Mij ookquote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De vorige keer VI beviel hem wel ja
Klopt daarom zie ik Utrecht toch als een stap achteruit.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij daar geen zin in. Snap ik ook wel, zo slecht heeft hij het ook niet gedaan bij Heerenveen.
Breaking Bad marathon voor sateclquote:Op maandag 24 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip
Van Rossem vanavond bij Pauw en Witteman
Toch geen Obamageilerij?quote:Op maandag 24 maart 2014 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
TV-Tip
Van Rossem vanavond bij Pauw en Witteman
Misschien kan er wat geïnvesteerd worden. Dan kan Utrecht wel hetzelfde bereiken als Heerenveen.quote:Op maandag 24 maart 2014 21:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt daarom zie ik Utrecht toch als een stap achteruit.
Als ze maar niet over die zwarte piet vraag beginnen. Zo klaar daarmeequote:Op maandag 24 maart 2014 21:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan bijna niet anders
Al zal Pauw er hier en daar best een PVV vraagstuk ingooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |