Goed lopende zin Johannes.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hem al plaats gemaakt in mijn boekenkast van deel 2.
Ik hoop voor hem dat het hele schaatsen kapot gaat dankzij die ISU-josti. Heeft hij ook geen reden meer om op TV te komen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het gaat vannacht weer vriezen he. Elfstedentocht here we go.
Ik vond die bij de Chinees beter.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:19 schreef marcodej het volgende:
twitter:AnitaenEd twitterde op dinsdag 25-03-2014 om 19:08:42Anita en Ed - Reggae te gek ee! http://t.co/T5dhP1JGmJ via @youtube hier is ie dan de nieuwe clip Reggae te gek ee! reageer retweet
Ik lees veel, maar nooit de boeken die ze hier noemenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:22 schreef Mani89 het volgende:
Alleen bejaarden lezen nog, ik denk dat iedereen nu is weggezapt.
schaatsen > korfbalquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat het hele schaatsen kapot gaat dankzij die ISU-josti. Heeft hij ook geen reden meer om op TV te komen.
Wat lees jij dan? Dit klinkt ook wel als een mooi verhaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik lees veel, maar nooit de boeken die ze hier noemen
Behalve Matthijs, die hevig op de tafel begint te trommelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:23 schreef marcodej het volgende:
Straks krijgen we weer zo'n animatie, waarvan 1 miljoen kijkers denken: "Uh, oké."
En waar de maker dagen mee bezig is geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:23 schreef marcodej het volgende:
Straks krijgen we weer zo'n animatie, waarvan 1 miljoen kijkers denken: "Uh, oké."
Oh zat nu even te eten en niet op te letten.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat lees jij dan? Dit klinkt ook wel als een mooi verhaal.
Die vrouw van Aziatische afkomst (Wat subtiel) die stelde er 100 uur aan te hebben besteedtquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:23 schreef marcodej het volgende:
Maar hoe doe je dat dan? Als ik 3 pagina's heb gelezen denk ik alweer, "wat zou er nu op FOK! gebeuren?"quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh zat nu even te eten en niet op te letten.
Maar ben nu bezig met The House of Cards trilogie, omdat ik die nog had liggen en eerst gelezen wlde hebben voor ik aan de serie begin.
Ratatatatataquote:
Geef maar aan mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Kut ik dacht dat ik zoute dropjes had gekocht maar het zijn zoete
Dit had je ook in je dagboek kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Wat een teleurstelling.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Ongeveer alles wat ze had kunnen doen was nuttiger geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vrouw van Aziatische afkomst (Wat subtiel) die stelde er 100 uur aan te hebben besteedt
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
FOK! is mijn dagboekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit had je ook in je dagboek kunnen schrijven.
Het had ook nog honingdrop kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik spring nu in de trein.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
FOK! is mijn dagboek![]()
Johannes mag dropjes komen halenn.
Adres?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot zo! Ik heb mijn panterjas al aan.
Als het goed geschreven is, zit ik met 3 blz zo in het verhaal dat de wereld om me heen vergaan kan zijn, zonder dat ik het doorheb.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan? Als ik 3 pagina's heb gelezen denk ik alweer, "wat zou er nu op FOK! gebeuren?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |