Geef maar aan mij.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Kut ik dacht dat ik zoute dropjes had gekocht maar het zijn zoete
Dit had je ook in je dagboek kunnen schrijven.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Wat een teleurstelling.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Ongeveer alles wat ze had kunnen doen was nuttiger geweest.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die vrouw van Aziatische afkomst (Wat subtiel) die stelde er 100 uur aan te hebben besteedt
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
FOK! is mijn dagboekquote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Dit had je ook in je dagboek kunnen schrijven.
Het had ook nog honingdrop kunnen zijn.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Karina het volgende:
Ik spring nu in de trein.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
FOK! is mijn dagboek![]()
Johannes mag dropjes komen halenn.
Adres?quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot zo! Ik heb mijn panterjas al aan.
Als het goed geschreven is, zit ik met 3 blz zo in het verhaal dat de wereld om me heen vergaan kan zijn, zonder dat ik het doorheb.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 19:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan? Als ik 3 pagina's heb gelezen denk ik alweer, "wat zou er nu op FOK! gebeuren?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |