Ilse post dit net ook op FBquote:Op maandag 28 april 2014 21:32 schreef grazz het volgende:
[ afbeelding ]
Hier terug te zien: http://tv.nrk.no/serie/eu(...)/28-04-2014#t=33m35s
Aan het eind werd het laatste refrein nog es afgespeeld, dus 2 x NL op de Noorse tv
Bij Opium zeiden ze dat ze een filmpje toegestuurd krijgen van de stand-ins met dus ook al de belichting / LEDsgraphics zoals aangevraagd. Daar kunnen zij dan weer op reageren.quote:Op maandag 28 april 2014 22:35 schreef Greys het volgende:
Maar Ilse kwam dus maar 1 dag voor de repetitie aan daar?
En dan krijg je daar te horen wat ze wel en niet van je podiumwensen inwilligen oid? Iemand enig idee hoe zoiets gaat?
Oh! Dat wist ik helemaal niet, dat van dat filmpje met stand-ins enzo!quote:Op maandag 28 april 2014 23:37 schreef grazz het volgende:
[..]
Bij Opium zeiden ze dat ze een filmpje toegestuurd krijgen van de stand-ins met dus ook al de belichting / LEDsgraphics zoals aangevraagd. Daar kunnen zij dan weer op reageren.
Tijdens de eerste repetitie is er vaak nog ruimte om licht / achtergrond te wijzigen (dat zeg ik dan weer op basis van wat ik voorgaande jaren heb gezien).
Jazeker!quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:43 schreef Drrk het volgende:
Zijn er weer net als vorig jaar bepaalde liveblogs te volgen die verslag doen vanuit het perscenter van wat zij op de schermen zien?
Ik ben benieuwd of daar mensen bij zitten die al in previewshows voorbij zijn gekomen als expert. Dat zou volgens mij niet mogen.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:30 schreef Fred_B het volgende:
Morgen worden de namen van de 185 juryleden van dit jaar bekendgemaakt.
Ja maar, die vond ze gewoon echt het beste.quote:Op woensdag 30 april 2014 20:48 schreef TheVulture het volgende:
Edsilia![]()
Die in 2007 zelf voor een lied van haar man koos
Bron: Songfestival.nlquote:De Nederlandse vakjury is bekend!
Zojuist heeft de EBU de Nederlandse vakjury bekendgemaakt.
Zojuist heeft de EBU (European Broadcasting Union) de Nederlandse vakjury voor het Eurovisie Songfestival bekendgemaakt.
De Nederlandse vakjury bestaat uit:
Tony van de Berkt (voorzitter van de jury, radio DJ en platenbaas)
Freek Bartels (zanger en musical acteur)
Marlayne Sahupala (zangeres en presentatrice)
Ruth Jacott (zangeres)
Sander Lantinga (radio DJ en programmamaker)
Deze vakjury zal in zowel de halve finale als de finale punten geven die voor 50% meetellen in het uiteindelijke oordeel, de resterende 50% gaat via televoting.
Songfestival.nlquote:Tim Douwsma deelt de punten uit!
Tim Douwsma gaat namens Nederland de punten uitdelen in de grote finale van het Eurovisie Songfestival 2014 in Kopenhagen. Tim Douwsma is zanger en presentator van onder andere De Songfestival Top 25 en Junior Dance.
Tim Douwsma reageert enthousiast : “Het is een enorme eer voor me, ik vind het dan ook heel spannend om te doen. Ik geloof dat er ongeveer 125 miljoen mensen kijken, dus het is heel leuk dat ik dan de punten door mag geven. Het is dan ook te hopen dat we veel punten zullen krijgen van de andere landen’’. Tim had niet verwacht dat hij hiervoor gevraagd zou worden: “Ik kreeg een telefoontje met de vraag of ik de punten dit jaar door wil geven. Ik heb hier natuurlijk direct ja op gezegd, zo’n kans krijg je niet vaak’’.
Tim over The Common Linnets: “Ik heb de laatste weken een steeds beter gevoel over het liedje. Ik denk dan ook dat we wel de finale zullen halen, maar hoever we in de finale zullen komen weet ik niet. Ik denk dat ze op zullen vallen omdat ze iets anders doen dan de andere landen want 'Calm After The Storm' is een 'klein' liedje. Mijn gevoel is dus heel positief over het nummer!’’.
Tim zal op 10 mei de punten namens Nederland uitdelen, tijdens de grote finale van het Eurovisie Songfestival.
Lijkt me een prima jury.quote:Tony van de Berkt (voorzitter van de jury, radio DJ en platenbaas)
Freek Bartels (zanger en musical acteur)
Marlayne Sahupala (zangeres en presentatrice)
Ruth Jacott (zangeres)
Sander Lantinga (radio DJ en programmamaker)
Waarom niet?quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:43 schreef TheVulture het volgende:
Zo dat is voor een jury best prima ja
Ik reken erop dat Sander niet heel veel over heeft voor Belgie
Misschien omdat een Belgisch bedrijf Sander's blote billen heeft gebruikt voor een billboard reclame?quote:
Het lijkt me een lied waar hij spontaan jeuk van krijgt... maar goed, hij zou ook zomaar van de zoetsappige ballad kunnen houdenquote:
Het is sowieso beter dan in voorgaande jaren. Tony van de Berkt is met zijn 66 jaar trouwens 1 van de oudste juryleden van het hele gezelschapquote:
Bronquote:the average jury member is male and born on 16th February 1974.
Het is schijnbaar vergeten en vergevenquote:Op maandag 5 mei 2014 14:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vrienden? Zou die 'Paul Potts-opmerking' al vergeven zijn dan?
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:10 schreef Strani het volgende:
Even een beetje rondgesnuffeld: Paddypower (goksite) heeft Nederland 19e genoteerd, en als 8e in de eerste halve finale. Zij verwachten dus een finaleplek.
Noorwegen is mijn persoonlijke favoriet (na Nederland uiteraard)quote:Op maandag 5 mei 2014 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
Morgen gaat het beginnen!![]()
Aangezien er niet een uitgesproken favoriet is, ben ik wel benieuwd wie er van jullie mag winnen. Persoonlijk zou ik Finland, UK, of Noorwegen graag zien winnen.
Noorwegen, Malta of Nederland. Dan ben ik een tevreden mens.quote:Op maandag 5 mei 2014 23:36 schreef ijs_beer het volgende:
Aangezien er niet een uitgesproken favoriet is, ben ik wel benieuwd wie er van jullie mag winnen. Persoonlijk zou ik Finland, UK, of Noorwegen graag zien winnen.
Met Hongarije of Denemarken zou ik naast deze 3 ook nog blij zijnquote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Noorwegen, Malta of Nederland. Dan ben ik een tevreden mens.
Die mogen alle 5 wel winnen, Armenië, Estland of UK ook nog wel. Van de (semi-)favorieten liever niet Zweden, Oostenrijk of Roemenië.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met Hongarije of Denemarken zou ik naast deze 3 ook nog blij zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |