Bende gek ofsoooow.. Eng volk hier :$ Hoor hier nietquote:
Nouquote:Op zondag 23 maart 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even mevrouwtjon.
quote:
"Recht zo die gaat" roepen we danquote:
quote:
Heel eng...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:29 schreef Dqod het volgende:
Bende gek ofsoooow.. Eng volk hier :$ Hoor hier niet
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Recht zo die gaat" roepen we dan
[..]!!
Vrij eng, jaquote:
Blijf gerust hangen.quote:
Zekah :$quote:
Juist jaquote:
Dat is lullig, kleed je je zo goed, wil ze je nog niet zoenen.quote:
Zo gaat het bij mij ook altijd als ik een zoenpoging doe.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ook altijd als ik een zoenpoging doe.
Zeer zeker.quote:
Gevolgd door het 'lets just be friends gesprek'? Wat is dat een k*tgesprek. Helaas ook vaak meegemaakt.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ook altijd als ik een zoenpoging doe.
Ik nog nooit eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Gevolgd door het 'lets just be friends gesprek'? Wat is dat een k*tgesprek. Helaas ook vaak meegemaakt.
Mannen zijn ook gewoon veel makkelijker op dat gebied. Die tongen nog met een steenmarter met hun bierbril op.quote:
Ik leg de grens bij een eekhoornquote:Op zondag 23 maart 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn ook gewoon veel makkelijker op dat gebied. Die tongen nog met een steenmarter met hun bierbril op.
Ik zie je meer als een vriend.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Gevolgd door het 'lets just be friends gesprek'? Wat is dat een k*tgesprek. Helaas ook vaak meegemaakt.
Wees blij! Dat is echt het meet rottige gesprek dat je kunt hebben.quote:
Notoire leugens, stalpootje.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn ook gewoon veel makkelijker op dat gebied. Die tongen nog met een steenmarter met hun bierbril op.
Fair enough.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Niet altijd hoor. Maar ik vond toevallig altijd iemand leuk die mij ook leuk vond.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ow, zo heb ik er ook nog een paar vreemde. Zo heb ik ooit 'als ik met jou ga verpest ik de vriendschap met je zusje' en 'als ik nu met je mee naar huis ga verpest ik de vriendschap en diepe band die we nu hebben' te horen gekregen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zie je meer als een vriend.
Of de mooiste die ik ooit gehoord heb, niet na een poging tot zoenen overigens, was deze op de mavo: "Als je langer was geweest, was ik met je 'gegaan'..."
Vrouwen overcompliceren dat soort shit gewoon altijdquote:Op zondag 23 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Maar ik vond toevallig altijd iemand leuk die mij ook leuk vond.
Klinkt ergens heel slecht.
[..]
Friendzonequote:Op zondag 23 maart 2014 21:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, zo heb ik er ook nog een paar vreemde. Zo heb ik ooit 'als ik met jou ga verpest ik de vriendschap met je zusje' en 'als ik nu met je mee naar huis ga verpest ik de vriendschap en diepe band die we nu hebben' te horen gekregen.
Niet zo generaliseren.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen overcompliceren dat soort shit gewoon altijd
Vaststaand feitquote:Op zondag 23 maart 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren.
En mannen kunnen dat trouwens net zo goed.
Bron?quote:
Dat laatste is op zich wel waarheid. Al is het natuurlijk de vraag of jullie echt een vriendschap hadden en ze dat er niet bij verzon om je af te wijzen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, zo heb ik er ook nog een paar vreemde. Zo heb ik ooit 'als ik met jou ga verpest ik de vriendschap met je zusje' en 'als ik nu met je mee naar huis ga verpest ik de vriendschap en diepe band die we nu hebben' te horen gekregen.
Heb je OITNB al gecheckt?quote:
Jezus Fas, betaalt die producent je om reclame te maken ofzo?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je OITNB al gecheckt?#persistent
Knip een zak soda open en laat hem in de wc liggen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn huis stinkt. Net in een uur 3 keer gepoept.
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, krijg 3% van de inkomsten.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus Fas, betaalt die producent je om reclame te maken ofzo?
Nein, nog niet.. Turbulent leventje atm, but I'll get to itquote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je OITNB al gecheckt?#persistent
Wtf heb je gegeten?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik doe het gelijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Knip een zak soda open en laat hem in de wc liggen.
Pizza.quote:
Alleen pizza?quote:
Als je het daarna opzuigt met de stofzuiger is die ook weer fris van binnen.quote:
En yoghurt met haver.quote:
he bah.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je het daarna opzuigt met de stofzuiger is die ook weer fris van binnen.
Zie hier, een oneerbaar voorstel.quote:
That's it? En dan zoveel schijten? Was het over de datum?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En yoghurt met haver.
[..]
he bah.
Gvdquote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Wel een beetje gay om drie keer achter elkaar te schijten, ik poep gewoon één grote, goede lading.
Nee. Ik had laatst wel gemberbier dat in juni over datum zou gaan en dus 50% was.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
That's it? En dan zoveel schijten? Was het over de datum?
Het brandt ook een beetjequote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Wel een beetje gay om drie keer achter elkaar te schijten, ik poep gewoon één grote, goede lading.
Welke letters heb je allemaal al gepoept?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Dat is zo moeilijk doorspoelen soms.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Ik maak altijd o's. Soms een hartje.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke letters heb je allemaal al gepoept?
Ik ben het ideaal van Lucius Senecaquote:
Jij ook? OMG OMGOMGquote:Op zondag 23 maart 2014 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben het ideaal van Lucius Seneca
Don't know what that means tho
Maagzuur dus. Dus wel iets niet lekker in je buik.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Ik had laatst wel gemberbier dat in juni over datum zou gaan en dus 50% was.
En gisteren nasi bij mijn ouders. Maar dat is allemaal vers gewoon.
[..]
Het brandt ook een beetje
IS HET NIET FANTASTISCH MAN?!quote:
Jij hebt ook die test gedaan?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben het ideaal van Lucius Seneca
Don't know what that means tho
hou van hemquote:Op zondag 23 maart 2014 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Minder raar dan mannen die in apenpak TC gaan doen.
Jammer. Nouja, hopen dat het morgen over is.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maagzuur dus. Dus wel iets niet lekker in je buik.
JA! IK WIST DAT WE EEN DIEPERE BAND HADDEN !!!11!!quote:
Juist niet. Dan is het zo eentonig en saai. Juist spannend als de structuur en kleur vaak wisselen. Met pics natuurlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zo'n goede stoelgang, he, eigenlijk zou ik er een blog over moeten bijhouden.
Nee, ik was het ideaal van Hannah Arendt.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja.. Moet ik me nu schamen?
JA, BAND!!11!!1!!!quote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer. Nouja, hopen dat het morgen over is.
[..]
JA! IK WIST DAT WE EEN DIEPERE BAND HADDEN !!!11!!
Zou lezen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
Ik heb zo'n goede stoelgang, he, eigenlijk zou ik er een blog over moeten bijhouden.
Awww.quote:
Nou, Kaneel.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Juist niet. Dan is het zo eentonig en saai. Juist spannend als de structuur en kleur vaak wisselen. Met pics natuurlijk.
Ik ben dan ook heel erg saaiquote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja.. Moet ik me nu schamen?
Wiesdaquote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik was het ideaal van Hannah Arendt.
Geeft niet, ik ookquote:
Een Joods-Duitse filosofe van de vorige eeuw.quote:
Goed hoor. Die zit alleen bijna nooit meer op FOK! enkel nog VBL, GRTD EN BNW dacht ik.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou lezen.
[..]
Awww.Hoe is het met de Tjack? Hij kwam hier ook wel eens maar zie hem nooit meer.
Series?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Feer en ik gaan zaterdag naar de Relatieplanet Single-dag in Raalte.
Ze was vast een tof mens danquote:Op zondag 23 maart 2014 22:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Een Joods-Duitse filosofe van de vorige eeuw.
Ik weet niet waarom ik hier om moest lachen als een zwangere giraffequote:
Geen pics van mij op internetquote:
Oehquote:Op zondag 23 maart 2014 22:01 schreef Fascination het volgende:
Feer en ik gaan zaterdag naar de Relatieplanet Single-dag in Raalte.
quote:
Geen idee, maar ze is wel door het oog van de naald gekropen en niet in WW2 gestorven.quote:
Ik ook niet, maar hey.. I'm wasted like alwaysquote:Op zondag 23 maart 2014 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik hier om moest lachen als een zwangere giraffe
[..]
Geen pics van mij op internet
[..]
Oeh
Amenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze is wel door het oog van de naald gekropen en niet in WW2 gestorven.
Jeetje, op een zondag.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar hey.. I'm wasted like always
Snap niet dat ze daar Raalte voor uitkiezen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben daar ingeschreven geweest enzo. Vandaar.
Maar ik ga niet...
24/7, zoals het hoortquote:
Idd ... Ben daar een keer geweest.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Snap niet dat ze daar Raalte voor uitkiezen.
Zullen wel andere belangen bij spelen ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen maar mannen die graag naar de keet gaan.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal wel een sausagefest zijn jaquote:Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen maar mannen die graag naar de keet gaan.
Jackie Brown heet zequote:
Nah, zullen wel uit heel het land komen, daarom snap ik de locatie niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen maar mannen die graag naar de keet gaan.
ohja kloptquote:Op zondag 23 maart 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, zullen wel uit heel het land komen, daarom snap ik de locatie niet.
quote:
Veel plezier daar saampjes.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nah, zullen wel uit heel het land komen, daarom snap ik de locatie niet.
Thanks.quote:
Trustequote:Op zondag 23 maart 2014 22:16 schreef Dqod het volgende:
Thnx kaneeltje, geef het door.. En ik ga ook, trusten iedereen![]()
Eh ok, was loos?quote:
quote:
quote:
Ruzie met m'n broertje. Hij kreeg een soort woedeaanval en gaf me een trap. Hij dreigde m'n telefoon kapot te smijten en kwam aanlopen met: "Moet je er nog een?"quote:
Sla die gast gewoon op z'n bek ofzoquote:Op zondag 23 maart 2014 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ruzie met m'n broertje. Hij kreeg een soort woedeaanval en gaf me een trap. Hij dreigde m'n telefoon kapot te smijten en kwam aanlopen met: "Moet je er nog een?"
Dafuq. Doe normaal.
Hij is sterker dan ik ... Zeker als hij zo kwaad is.quote:
Trap in z'n ballenquote:Op zondag 23 maart 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij is sterker dan ik ... Zeker als hij zo kwaad is.
Helpt Bogie je niet?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Zorg dat iemand anders hem slaat?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat, zonder dat de buren de politie gaan bellen en m'n moeder overstuur raakt.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
Vast wel andere dingen waar je hem mee kan aanpakken toch
quote:
Ik zie hem er voor aan om m'n hond kapot te trappen.quote:
Waarom moet alles met geweld?quote:
Omdat geweldloos vaak niet werkt?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat, zonder dat de buren de politie gaan bellen en m'n moeder overstuur raakt.
[..]
[..]
Ik zie hem er voor aan om m'n hond kapot te trappen.
[..]
Waarom moet alles met geweld?
Dan zou ik hem gewoon laten ja.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat, zonder dat de buren de politie gaan bellen en m'n moeder overstuur raakt.
Geweld is wel een oplossing dan? Dan raken we in gevecht, ik word waarschijnlijk in elkaar geslagen, m'n moeder raakt in paniek en de buren bellen de politie. Ja, perfect.quote:
Denk je dat een goed gesprek gaat werken dan?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Geweld is wel een oplossing dan? Dan raken we in gevecht, ik word waarschijnlijk in elkaar geslagen, m'n moeder raakt in paniek en de buren bellen de politie. Ja, perfect.
Dat heeft hij ook. En m'n moeder heeft geen overwicht op hem. Ze kwam hem net wel tot de orde roepen, maar ja, dit soort dingen gebeuren vaker.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:45 schreef Fascination het volgende:
Je moeder zou eigenlijk het overwicht moeten hebben en je broertje heeft duidelijk issues.
Nee?quote:Op zondag 23 maart 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk je dat een goed gesprek gaat werken dan?
Zoals wat? Hij heeft verder geen stoornis of wat dan ook ... Hij is gewoon een manipulatief kutjong met woedeaanvallen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:50 schreef Faxie het volgende:
Zijn er geen instellingen waar je bij aan de bel kan trekken?
Zijn ze dat tegenwoordig niet allemaalquote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals wat? Hij heeft verder geen stoornis of wat dan ook ... Hij is gewoon een manipulatief kutjong met woedeaanvallen.
Klinkt anders wel als een stoornis...quote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoals wat? Hij heeft verder geen stoornis of wat dan ook ... Hij is gewoon een manipulatief kutjong met woedeaanvallen.
Nee, ik schijn wel mee te vallen.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zijn ze dat tegenwoordig niet allemaal
Er is nooit iets anders vastgesteld dan AD(H)D.quote:
Ik ging ervan uit dat je broertje jonger wasquote:Op zondag 23 maart 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik schijn wel mee te vallen.
[..]
Er is nooit iets anders vastgesteld dan AD(H)D.
Maak daar gebruik van en reageer redelijk... niet gaan haten ofzo, want anders was het gelijk de laatste keer geweest waarschijnlijk....quote:Op zondag 23 maart 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
O, hij biedt net zijn excuses aan. That's a first.
Nee, hij is 20. En hij heeft meer ADD als ADHD, ze noemde het ADD met ''een kleine h". Hij wilde zelf geen medicijnen meer, jaren terug al niet (hij werd er depressief van) en met therapie/neuro feedback wilde hij helaas ook niet verder. Hoewel dat laatste hem wel echt hielp.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat je broertje jonger was
Elk kind krijgt tegenwoordig de stempel ADHD als die maar iets druk is.
Already did.quote:Op zondag 23 maart 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maak daar gebruik van en reageer redelijk... niet gaan haten ofzo, want anders was het gelijk de laatste keer geweest waarschijnlijk....
Hoezo?quote:Op zondag 23 maart 2014 23:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen is weggevlucht
---
Ben trouwens benieuwd of ze me er nog inlaten morgen bij sporten.
Dan ga ik ook maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op maandag 24 maart 2014 07:35 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgen
SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goedemorgen
Sterkte aldo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
Netflixquote:Op maandag 24 maart 2014 07:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Thanks
gelukkig heb in Netflix
Ja vet chillquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 08:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja vet chillEn dan heb ik het Amerikaanse aanbod nog gefixt ook
uhuMijn verstand liep uit de hand
Tering veel films en seriesquote:
Ja daar ben je wel even zoet meequote:Op maandag 24 maart 2014 08:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tering veel films en series
die ik van mijn mama heb geërfd
goedemorgen
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worden ze gesneden of getrokken?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Sexy..quote:Op zondag 23 maart 2014 21:55 schreef Fascination het volgende:
Zorg dat je een toiletslave krijgt.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
Genieten van werkloos zijn. Al weer veel te lang geleden!quote:
quote:
de opening is vanaf 1300 tot 1530 uur te zien op NL. Of het daarna verder gaat op journaal24 weet ik niet.quote:
oh dat vind ik dan weer niet zo boeiendquote:Op maandag 24 maart 2014 10:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
de opening is vanaf 1300 tot 1530 uur te zien op NL. Of het daarna verder gaat op journaal24 weet ik niet.
idem.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dat vind ik dan weer niet zo boeiend![]()
Maar die heisa er omheendie beveiliging, de kleine feitjes over bepaalde dingen. Dat vind ik interessant
Preciesquote:Op maandag 24 maart 2014 10:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
idem.De uitzending van net over de aankomst van Obama was erg interessant op dat gebied.
Belgie? Zijde gij verdwaald?quote:
Ze gaat even bij Fax langs.quote:
quote:
Die woont bijna in België hoorquote:Op maandag 24 maart 2014 11:44 schreef yats het volgende:
[..]Dan raad ik buurmeisje toch een nieuwe tom-tom aan.
Weet ik, ik ken de gekste plaatsen en de kleinste dorpen in Nederland. Maar het is niet de snelste route.quote:
Bij Faxie zijn, is al "bijna in België" zijn. Dichterbij België dan elk weldenkend mens zou willen zijn, in ieder geval.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:00 schreef yats het volgende:
[..]
Weet ik, ik ken de gekste plaatsen en de kleinste dorpen in Nederland. Maar het is niet de snelste route.
Ardennen is wel mooi.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:03 schreef rival het volgende:
Daar zou je toch niet dood gevonden willen worden
Weet ik toch.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:15 schreef rival het volgende:
Ja sowieso.... Ik haakte ook maar gewoon een beetje aan
Ja, je waant je ook meteen in een ander land of zo. Heel apart.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik toch.
Vorige week in Almere geweest, wat een saaie omgeving is dat zeg.
Je moet ook 20 minuten door de polder rijden om er te komen.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je waant je ook meteen in een ander land of zo. Heel apart.
Misschien als je vanaf het boerenland komtquote:Op maandag 24 maart 2014 12:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet ook 20 minuten door de polder rijden om er te komen.
Ik ben jaloers nu. Gent is echt leuk! Mooie oude stad, prima bier en veel leuke studentesquote:
Nee jij hater. Sowieso kom ik over Utrecht (hihaho) en dat is niet boers.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:22 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien als je vanaf het boerenland komt
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:42 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ken dat wijf niet, maar als ze ongevraagt aan mijn deur zou komen dan kan ze een gratis facelift krijgen met een stanleymes of aangescherpte hooivork. Fotos hiervan plaats ik zelfs nog onder mijn eigen facebook account.
Is Enschede niet eerder bijna Duitsland dan België?quote:
Fax woont bijna in België hequote:Op maandag 24 maart 2014 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is Enschede niet eerder bijna Duitsland dan België?
Het ging toch over buurmeisje?quote:
Heb je nog wat leuks gekocht?quote:Op maandag 24 maart 2014 12:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee jij hater. Sowieso kom ik over Utrecht (hihaho) en dat is niet boers.
Wel in Utrecht wezen winkelen, wat een drukte.
quote:Op maandag 24 maart 2014 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij Faxie zijn, is al "bijna in België" zijn. Dichterbij België dan elk weldenkend mens zou willen zijn, in ieder geval.
Ja, die was naar Gent gegaan.quote:Op maandag 24 maart 2014 12:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het ging toch over buurmeisje?
Anyway... doei
Pics or gtfo.quote:
Als het goed is wel ja.quote:
Echte schippers bevaren ook de rode zee!quote:Op maandag 24 maart 2014 13:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maandelijkse ellende?
*insert random opmerking over schippers*
De rode zee bevaren lijkt me eerder voor de aan wal geraakte schipper die kutklusjes oplost om toch maar iets te bevaren......quote:Op maandag 24 maart 2014 13:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Echte schippers bevaren ook de rode zee!
Done.
quote:
Was dat het maar.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maandelijkse ellende?
*insert random opmerking over schippers*
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
De rode zee bevaren lijkt me eerder voor de aan wal geraakte schipper die kutklusjes oplost om toch maar iets te bevaren......
Hmm.. Fucked up.. Sterkte manquote:Op maandag 24 maart 2014 13:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Was dat het maar.
Oma ligt weer in het ziekenhuis n.a.v alvleesklierkanker en de complicaties ervan.
Ik verbaasde me er serieus laatst over in één of ander topic, dat iedereen zei geen seks te hebben als een meisje ongesteld was.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Echte schippers bevaren ook de rode zee!
Done.
logisch toch. vieze bende...quote:Op maandag 24 maart 2014 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er serieus laatst over in één of ander topic, dat iedereen zei geen seks te hebben als een meisje ongesteld was.
Ik vond slechts je uitleg grappig.quote:
Sterktequote:Op maandag 24 maart 2014 13:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Was dat het maar.
Oma ligt weer in het ziekenhuis n.a.v alvleesklierkanker en de complicaties ervan.
doe danquote:Op maandag 24 maart 2014 13:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vond slechts je uitleg grappig.
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:38 schreef S95Sedan het volgende:
Was dat het maar.
Sowieso zal ze het fijn vinden als ze je ziet..quote:Op maandag 24 maart 2014 13:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Thanks.
Hopelijk vanavond even langs als er meer bekend is wat ze heeft en hoe het gaat.
Neequote:
Ik zeg dat ook.. Seks is gewoon vies als je lek bent..quote:Op maandag 24 maart 2014 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er serieus laatst over in één of ander topic, dat iedereen zei geen seks te hebben als een meisje ongesteld was.
Mietjes.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zei toch duidelijk nee?quote:
Echt eh.. Hier moet ik wel even op reagerenquote:
Arm Dqodje.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Hier moet ik wel even op reageren
Ik kan het gewoon niet eens aan om dit te lezen
verwarrend hoor DAT danquote:Op maandag 24 maart 2014 13:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zei toch duidelijk nee?
*Zenuwinzinking krijgtquote:
Fijn he?quote:
C'mere you.quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef artelligence het volgende:
Anaal neuken als je partner in de schijterij zit. Kan voor verrassingen zorgen, maakt het spannend. Ongestelde vrouwen neuken is voor mietjes
Verstandig op jouw leeftijdquote:
Ik ben maar 4 dagen. Yeah.quote:
Mohquote:
7quote:
Hoeveel streepjes heb ik al?quote:
Meh, kut. Vroeger was ik 6 dagen.quote:
Jij welquote:
Vroeger was ik het om de 2 weken.. Ik ben nu al blij dat het maar 1 keer per maand isquote:
Damn.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vroeger was ik het om de 2 weken.. Ik ben nu al blij dat het maar 1 keer per maand is
Is sommige maanden alsnog teveelquote:Op maandag 24 maart 2014 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vroeger was ik het om de 2 weken.. Ik ben nu al blij dat het maar 1 keer per maand is
Wat, voor jou?quote:
Ik ben het een keer 9 maanden non-stop geweest.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, dan wordt je er wel chaggie vanquote:
Hoe heb je het overleefd?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het een keer 9 maanden non-stop geweest.
Elke maand 1 dag zou idd veel relaxter zijnquote:
Wow ...quote:Op maandag 24 maart 2014 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het een keer 9 maanden non-stop geweest.
Dat geloof ik... Maar dan moet er toch iets aan de hand zijn geweest toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Faxie op 24-03-2014 14:20:38 ]
quote:
Ik weet het niet. Ik kreeg een pil om de menstruatie te stoppen en vervolgens moest ik gewoon de pil gaan slikken om het te reguleren. Maar nooit een onderzoek gehad.quote:Op maandag 24 maart 2014 14:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat geloof ik... Maar dan moet er toch iets aan de hand zijn geweest toch?
Eigenlijk is het een bloedende anusquote:Op maandag 24 maart 2014 14:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo ziet een miskraam eruit. Bedankt faxie. Mag ie in een spoiler?
Wie zegt dat 'ie niet uit z'n anus bloedt?quote:Op maandag 24 maart 2014 14:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo ziet een miskraam eruit. Bedankt faxie. Mag ie in een spoiler?
Ken je klassiekersquote:Op maandag 24 maart 2014 14:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie zegt dat 'ie niet uit z'n anus bloedt?
Dat ze je niet eens onderzocht hebben vind ik wel vreemd..quote:Op maandag 24 maart 2014 14:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik kreeg een pil om de menstruatie te stoppen en vervolgens moest ik gewoon de pil gaan slikken om het te reguleren. Maar nooit een onderzoek gehad.
Haaiquote:
Lang niet gezien.. Hoe is t?quote:
De algemene opinie is viesbah ja.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is niet meer..quote:Op maandag 24 maart 2014 14:30 schreef perro. het volgende:
[..]
goed hoor. met jou? en je buurman? of is dat niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |