Bende gek ofsoooow.. Eng volk hier :$ Hoor hier nietquote:
Nouquote:Op zondag 23 maart 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even mevrouwtjon.
quote:
"Recht zo die gaat" roepen we danquote:
quote:
Heel eng...quote:Op zondag 23 maart 2014 21:29 schreef Dqod het volgende:
Bende gek ofsoooow.. Eng volk hier :$ Hoor hier niet
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Recht zo die gaat" roepen we dan
[..]!!
Vrij eng, jaquote:
Blijf gerust hangen.quote:
Zekah :$quote:
Juist jaquote:
Dat is lullig, kleed je je zo goed, wil ze je nog niet zoenen.quote:
Zo gaat het bij mij ook altijd als ik een zoenpoging doe.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ook altijd als ik een zoenpoging doe.
Zeer zeker.quote:
Gevolgd door het 'lets just be friends gesprek'? Wat is dat een k*tgesprek. Helaas ook vaak meegemaakt.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo gaat het bij mij ook altijd als ik een zoenpoging doe.
Ik nog nooit eigenlijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Gevolgd door het 'lets just be friends gesprek'? Wat is dat een k*tgesprek. Helaas ook vaak meegemaakt.
Mannen zijn ook gewoon veel makkelijker op dat gebied. Die tongen nog met een steenmarter met hun bierbril op.quote:
Ik leg de grens bij een eekhoornquote:Op zondag 23 maart 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn ook gewoon veel makkelijker op dat gebied. Die tongen nog met een steenmarter met hun bierbril op.
Ik zie je meer als een vriend.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Gevolgd door het 'lets just be friends gesprek'? Wat is dat een k*tgesprek. Helaas ook vaak meegemaakt.
Wees blij! Dat is echt het meet rottige gesprek dat je kunt hebben.quote:
Notoire leugens, stalpootje.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen zijn ook gewoon veel makkelijker op dat gebied. Die tongen nog met een steenmarter met hun bierbril op.
Fair enough.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Niet altijd hoor. Maar ik vond toevallig altijd iemand leuk die mij ook leuk vond.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ow, zo heb ik er ook nog een paar vreemde. Zo heb ik ooit 'als ik met jou ga verpest ik de vriendschap met je zusje' en 'als ik nu met je mee naar huis ga verpest ik de vriendschap en diepe band die we nu hebben' te horen gekregen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zie je meer als een vriend.
Of de mooiste die ik ooit gehoord heb, niet na een poging tot zoenen overigens, was deze op de mavo: "Als je langer was geweest, was ik met je 'gegaan'..."
Vrouwen overcompliceren dat soort shit gewoon altijdquote:Op zondag 23 maart 2014 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Maar ik vond toevallig altijd iemand leuk die mij ook leuk vond.
Klinkt ergens heel slecht.
[..]
Friendzonequote:Op zondag 23 maart 2014 21:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, zo heb ik er ook nog een paar vreemde. Zo heb ik ooit 'als ik met jou ga verpest ik de vriendschap met je zusje' en 'als ik nu met je mee naar huis ga verpest ik de vriendschap en diepe band die we nu hebben' te horen gekregen.
Niet zo generaliseren.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vrouwen overcompliceren dat soort shit gewoon altijd
Vaststaand feitquote:Op zondag 23 maart 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren.
En mannen kunnen dat trouwens net zo goed.
Bron?quote:
Dat laatste is op zich wel waarheid. Al is het natuurlijk de vraag of jullie echt een vriendschap hadden en ze dat er niet bij verzon om je af te wijzen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:45 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, zo heb ik er ook nog een paar vreemde. Zo heb ik ooit 'als ik met jou ga verpest ik de vriendschap met je zusje' en 'als ik nu met je mee naar huis ga verpest ik de vriendschap en diepe band die we nu hebben' te horen gekregen.
Heb je OITNB al gecheckt?quote:
Jezus Fas, betaalt die producent je om reclame te maken ofzo?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je OITNB al gecheckt?#persistent
Knip een zak soda open en laat hem in de wc liggen.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn huis stinkt. Net in een uur 3 keer gepoept.
quote:Op zondag 23 maart 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, krijg 3% van de inkomsten.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jezus Fas, betaalt die producent je om reclame te maken ofzo?
Nein, nog niet.. Turbulent leventje atm, but I'll get to itquote:Op zondag 23 maart 2014 21:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je OITNB al gecheckt?#persistent
Wtf heb je gegeten?quote:Op zondag 23 maart 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik doe het gelijk.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Knip een zak soda open en laat hem in de wc liggen.
Pizza.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |