Ik heb nu de tv al aangezet...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Die broek kan naar de stomerij.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:34 schreef Guanabana het volgende:
Kijk Mark glunderen. Zou hij een stijfje hebben.
en wat wietplanten en hoerenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:35 schreef alors het volgende:
Al die tulpen daarZet er anders nog wat klompen bij.
Yep, en dat we een gezondheidszorg krijgen die veel lijkt op hoe het in de VS was voor Obamacare.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Rutte vertelt trots hoe al deze cultuur over 10 jaar wegbezuinigd is.
Poetin zou gewoon doorlopen. Ik vond dit wel een vriendelijk moment, hij nam er de tijd voor.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof er maar iets spontaan is van wat hij doet.
Meisjes met kort haarquote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Guanabana het volgende:
Die trend dat al die meisjes tegenwoordig lang haar hebben.Zo saai.
De Nachtwacht hoef ik niet te zien btw, die ken ik al...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Guanabana het volgende:
Had niet verwacht dat we dit te zien kregen trouwens
Poetin zou ipv de hand geven ze allemaal in de billen knijpen en nummers uitwisselen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Poetin zou gewoon doorlopen. Ik vond dit wel een vriendelijk moment, hij nam er de tijd voor.
jij hebt een lekker kort pittig kapsel?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Guanabana het volgende:
Die trend dat al die meisjes tegenwoordig lang haar hebben.Zo saai.
Hoort er gewoon bij lijkt me toch?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Poetin zou ipv de hand geven ze allemaal in de billen knijpen en nummers uitwisselen.
Nee maar ik doelde meer op de moeite nemen om ze bijna allemaal de hand te schudden.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoort er gewoon bij lijkt me toch?Denk niet dat hij zelf heeft aangegeven dat hij graag met die kinderen wil spreken
Dat was Jeltsin.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Poetin zou ipv de hand geven ze allemaal in de billen knijpen en nummers uitwisselen.
Nee kort en pittig hoeft nu ook weer niet, maar alle meisjes en jonge vrouwen hebben van dat lange stijle lijzige haar.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:42 schreef RVer het volgende:
[..]
jij hebt een lekker kort pittig kapsel?
Klopt idd, hier een dochter die een soort jaren 70 kapsel ervan maakt, komt door die tutjes op YouTube met die make-up filmpjes...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee kort en pittig hoeft nu ook weer niet, maar alle meisjes en jonge vrouwen hebben van dat lange stijle lijzige haar.
Ik zou graag een weelderige bos krullen hebben hoor, maar het gebeurt gewoon nietquote:Op maandag 24 maart 2014 09:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee kort en pittig hoeft nu ook weer niet, maar alle meisjes en jonge vrouwen hebben van dat lange stijle lijzige haar.
Ja dat klopt welquote:Op maandag 24 maart 2014 09:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is ook een stukje macht die grenst aan het mythische. Echter hij heeft die macht gekregen van zijn volk en daarom zie je dit soort toneelstukjes, zodat cynici worden overgehaald in het systeem te blijven geloven.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:43 schreef Gisteren. het volgende:
Die swag van Obama doet elke wereldleider laten trillen (incl. die blonde deense)
Die was toch stiekem doodziek en liep alleen nog half rechtop door medicijnen?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:47 schreef Ryan3 het volgende:
Als dit Kennedy was dan was hij 1 van die schoolmeisjes aan het neucken, denk ik.
Paint it black zou beter passen. Het zijn Blackhawks.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik mis the ride of the valkyries van Wagner op de achtergrond.
Obama zal ook wel een hoer hebben geregeld voor vannacht in zn hotelkamerquote:Op maandag 24 maart 2014 09:47 schreef Ryan3 het volgende:
Als dit Kennedy was dan was hij 1 van die schoolmeisjes aan het neucken, denk ik.
Ik heb een keer per ongeluk de Nachtwacht geflitst, raak me aan.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
Oh nu mag je wel flitsen in het Rijksmuseum?
En een kilo wietquote:Op maandag 24 maart 2014 09:51 schreef RVer het volgende:
[..]
Obama zal ook wel een hoer hebben geregeld voor vannacht in zn hotelkamer
eensquote:Op maandag 24 maart 2014 09:52 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een geldverspilling deze top. Kost miljoenen aan gemaakte investeringen én derving van inkomsten.
Terwijl de slotverklaring al af is, en de afspraken ook.
Lijkt een beetje op een D66 speeltje, deze top.
Welke leerlingen? Leerlingen van wat/wie?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
He's cool.
Eén van die leerlingen wordt later premier van Nederland wrs.
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:52 schreef Klopkoek het volgende:
Wat een geldverspilling deze top. Kost miljoenen aan gemaakte investeringen én derving van inkomsten.
Terwijl de slotverklaring al af is, en de afspraken ook.
Lijkt een beetje op een D66 speeltje, deze top.
Ja, klopt, en veel neucken.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die was toch stiekem doodziek en liep alleen nog half rechtop door medicijnen?
Volgens mij is hij vrij politiek-correct in dat soort zaken.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:51 schreef RVer het volgende:
[..]
Obama zal ook wel een hoer hebben geregeld voor vannacht in zn hotelkamer
Dat is waar politici het mee verkopen ja, maar het is toch vooral een feestje voor henzelf. Het is echt niet zo dat Chinese investeerders ineens ophouden naar rendement en belastingvluchtmogelijkheden te kijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]. Alleen China kwam gisteren al met 200 bedrijven mee naar Nederland. Dit is echt fantastisch voor ons land.
De leerlingen die daar stonden.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke leerlingen? Leerlingen van wat/wie?
idd, Beyonce zal wel klaar liggenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vrij politiek-correct in dat soort zaken.
Klopt idd, zo'n klein kutlandje als Nederland en dan vergeleken met China... het is echt om je dood te lachen...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is waar politici het mee verkopen ja, maar het is toch vooral een feestje voor henzelf. Het is echt niet zo dat Chinese investeerders ineens ophouden naar rendement en belastingvluchtmogelijkheden te kijken.
Even naar de bananenbar, of zeg ik nu iets racistisch?quote:
Vooral China zelf wordt er beter van.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]. Alleen China kwam gisteren al met 200 bedrijven mee naar Nederland. Dit is echt fantastisch voor ons land.
http://www.nytimes.com/20(...)?pagewanted=all&_r=0quote:This was partly about pride, and arrogance, but it was also consistent with an ethos that has prevailed since China opened itself to the outside world in 1978: foreigners are not invited to China to profiteer; they are invited to make the Chinese better.
zei hij dat?quote:
Timmermans twitterde dat dat de eerste woorden van Obama waren:quote:
Hij noteert alleen even of er nog leuke koopjes bij zitten voor zijn vriendjes van Wall Street.quote:
De banaan valt niet ver van de boom.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Even naar de bananenbar, of zeg ik nu iets racistisch?
Bound to be, kijk eens op een ouderwetse globe, wat Nederland voorstelt...quote:Op maandag 24 maart 2014 10:01 schreef elby1988 het volgende:
Volgens mij wordt het vanuit onze kan nu veel belangrijker voorgesteld (de band..) dan de Amerikanen zich dat voorstellen
Inderdaad..quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bound to be, kijk eens op een ouderwetse globe, wat Nederland voorstelt...
Nu doet Rachid datquote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeroen "YOLO: You Only Live Twice" Wollaars
Ja maar Jeroen zei dat letterlijk he.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:04 schreef alors het volgende:
[..]
Nu doet Rachid datJeroen mag als een swagboy in dezelfde kamer als Obama chillen.
Idd, die nog steeds gestolen Nazi kunst bezitten trouwens.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij noteert alleen even of er nog leuke koopjes bij zitten voor zijn vriendjes van Wall Street.
Ja ik weet hetquote:Op maandag 24 maart 2014 10:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar Jeroen zei dat letterlijk he.
Weet die wel waar Nederland ligt?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Timmermans twitterde dat dat de eerste woorden van Obama waren:
Goodmorning Sir, I love your country
Jouw kraan?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef lipper het volgende:
Hij vloog recht boven mijn kraan. 10 helicopters boven Amsterdam.
Dat hoort nou eenmaal bij een dergelijk belangrijke topquote:
Ik heb liever een Amerika als machtigste land.. dan elke ander land buiten west europaquote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wij geven die gasten de macht hè.
Vergeet dat nooit.
Is dat zo?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wij geven die gasten de macht hè.
Vergeet dat nooit.
Dat mag jij denkenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Specularium het volgende:
Obama zal vast denken: 'wat een graflelijk kutschilderij'.
Dat zal wel meevallen. Tenzij ze hem van die moderne meuk laten zien.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Specularium het volgende:
Obama zal vast denken: 'wat een graflelijk kutschilderij'.
Ja, okee good point, maar het blijft natuurlijk een poppenkast.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik heb liever een Amerika als machtigste land.. dan elke ander land buiten west europa
Status maakt het leven toch mooier.. dat is mijn mening althans.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee good point, maar het blijft natuurlijk een poppenkast.
Hij is een burger net als wij, hij bekleedt een ambt.
De Amerikanen, of althans een deel daarvan, mogen stemmen op door grote bedrijven geselecteerde en betaalde kandidaten. Wat de sancties voor Nederland en politici en hun collega's persoonlijk zijn bij ongehoorzaamheid ontrekt zich aan ons zicht en daarmee aan democratische controle.quote:
Toch leuk dat de wereld het niet zo eens is met "dat kleine kut landje genaamd Nederland". Of nou ja, als je puur naar het formaat kijkt natuurlijk wel. Verder nietquote:Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Status maakt het leven toch mooier.. dat is mijn mening althans.
Als iedereen op de wereld erbij loopt als een zwerver.. zou het een verdomd saaie wereld zijn
ik kan wel een keertje genieten van een poppenkast..
maar het past niet echt bij het beeld van dat kleine kut landje genaamd Nederland
tja.. dat zegt de wereld uit beleefdheid..quote:Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch leuk dat de wereld het niet zo eens is met "dat kleine kut landje genaamd Nederland". Of nou ja, als je puur naar het formaat kijkt natuurlijk wel. Verder niet
Dat zal denk ik wel meevallen. Als de wereld Nederland zo'n nietszeggend kutlandje had gevonden zoals de zeikerds in Nederland dat zeggen had hier toch een heel stuk minder gestaan aan tribunalen etc, of het houden van een enorme top als dit.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
tja.. dat zegt de wereld uit beleefdheid..
Als Nederland niet zo'n kutlandje was hoefde het ook niet de hoer te spelen voor interantionale klassenjustitie.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal denk ik wel meevallen. Als de wereld Nederland zo'n nietszeggend kutlandje had gevonden zoals de zeikerds in Nederland dat zeggen had hier toch een heel stuk minder gestaan aan tribunalen etc, of het houden van een enorme top als dit.
Inderdaad altijd hetzelfde van die weg met ons-ers. Nederland is geen wereldmacht maar wordt echt wel serieus genomen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch leuk dat de wereld het niet zo eens is met "dat kleine kut landje genaamd Nederland". Of nou ja, als je puur naar het formaat kijkt natuurlijk wel. Verder niet
Wat een onzin.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:15 schreef Guanabana het volgende:
Het is echt bijzonder hoe Nederlanders hun eigen land haten.De rest van de wereld vindt zichzelf geweldig.
Economie is buiten de top 20 gevallen. Ter vergelijking, in de jaren 70 was het in de top 10 zelfs.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:15 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad altijd hetzelfde van die weg met ons-ers. Nederland is geen wereldmacht maar wordt echt wel serieus genomen.
Anders organiseer je dit soort dingen niet en heb je niet al die tribunalen bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |