Per C17 cargo van de USAF, afgelopen donderdag. 2 stuks samen met 6 blackhawks.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:12 schreef Ryan3 het volgende:
Kruipt-ie gauw in zijn eigen helicoptertje....
Hoe is die heli hier gekomen btw? Zelf vliegend? Zal wel niet toch?
Met het vliegtuig.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:12 schreef Ryan3 het volgende:
Kruipt-ie gauw in zijn eigen helicoptertje....
Hoe is die heli hier gekomen btw? Zelf vliegend? Zal wel niet toch?
Die zijn daar niet denk ikquote:Op maandag 24 maart 2014 09:13 schreef Mani89 het volgende:
Laat ie Rutte en Balkenende daar nou in de kou staan? Hij duikt gelijk in die helicopter.
Het mag dan wel het negerslaafje van Wall Street zijn, het blijft onze heer natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:13 schreef Mani89 het volgende:
Laat ie Rutte en Balkenende daar nou in de kou staan? Hij duikt gelijk in die helicopter.
Nee, hij gaat een bezoekje brengen aan het Rijksmuseum. Rutte staat hem daar ook op te wachten.quote:
Maar eerst een bakkie doen in het consulaat toch?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, hij gaat een bezoekje brengen aan het Rijksmuseum. Rutte staat hem daar ook op te wachten.
Het zijn lieden die machtig zijn dankzij ons, het gewone volk.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het mag dan wel het negerslaafje van Wall Street zijn, het blijft onze heer natuurlijk.
Nope.. na de landing met "The BEAST" limo een rondje langs Museumplein en dan stoppen voor het fietstunneltje van het Rijksmuseum.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar eerst een bakkie doen in het consulaat toch?
Wij, en mensen zoals wij in de VS, geven die macht aan hen hè.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:17 schreef Gisteren. het volgende:
Wat een machtsvertoon eigenlijkHet is nog steeds iemand anders' land..
Daarna dan een bakkie in het consulaat?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope.. na de landing met "The BEAST" limo een rondje langs Museumplein en dan stoppen voor het fietstunneltje van het Rijksmuseum.
Dat staat eigenlijk niet in de planning..quote:Op maandag 24 maart 2014 09:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daarna dan een bakkie in het consulaat?
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik mis the ride of the valkyries van Wagner op de achtergrond.
I love the smell of napalm in the morning.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:20 schreef Weltschmerz het volgende:
dat had het plaatje wel compleet gemaaktquote:Op maandag 24 maart 2014 09:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Klein fucking kutland is Nederland ook hè, 3 minuten in je heli en je zit in Amsterdam.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:22 schreef Pino112 het volgende:
09:18 uur
Helikopters boven Museumplein
Boven het Museumplein zijn drie helikopters te zien. Onduidelijk is nog of president Obama aan boord is.
Alle zwarten lijken ook op elkaar.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:23 schreef YokiKater het volgende:
LOL!! NOS commentator gaat compleet de mist in..
Zwarte Piet zeker.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:23 schreef Mani89 het volgende:
"En daar is hij! Voor het eerst in Nederland!" Oh nee het was een andere neger.
"We hebben ons zo goed mogelijk voorbereid over hoe zo'n bezoek in zijn werk gaat"quote:Op maandag 24 maart 2014 09:23 schreef Mani89 het volgende:
"En daar is hij! Voor het eerst in Nederland!" Oh nee het was een andere neger.
Die dacht ook dat de helicopters in minder dan een minuut van Schiphol naar het Museumplein gevlogen waren. Turboooo.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:23 schreef YokiKater het volgende:
LOL!! NOS commentator gaat compleet de mist in..
4 minutenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:24 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Die dacht ook dat de helicopters in minder dan een minuut van Schiphol naar het Museumplein gevlogen waren. Turboooo.
Ik heb nu de tv al aangezet...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Die broek kan naar de stomerij.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:34 schreef Guanabana het volgende:
Kijk Mark glunderen. Zou hij een stijfje hebben.
en wat wietplanten en hoerenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:35 schreef alors het volgende:
Al die tulpen daarZet er anders nog wat klompen bij.
Yep, en dat we een gezondheidszorg krijgen die veel lijkt op hoe het in de VS was voor Obamacare.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Rutte vertelt trots hoe al deze cultuur over 10 jaar wegbezuinigd is.
Poetin zou gewoon doorlopen. Ik vond dit wel een vriendelijk moment, hij nam er de tijd voor.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alsof er maar iets spontaan is van wat hij doet.
Meisjes met kort haarquote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Guanabana het volgende:
Die trend dat al die meisjes tegenwoordig lang haar hebben.Zo saai.
De Nachtwacht hoef ik niet te zien btw, die ken ik al...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Guanabana het volgende:
Had niet verwacht dat we dit te zien kregen trouwens
Poetin zou ipv de hand geven ze allemaal in de billen knijpen en nummers uitwisselen.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Poetin zou gewoon doorlopen. Ik vond dit wel een vriendelijk moment, hij nam er de tijd voor.
jij hebt een lekker kort pittig kapsel?quote:Op maandag 24 maart 2014 09:40 schreef Guanabana het volgende:
Die trend dat al die meisjes tegenwoordig lang haar hebben.Zo saai.
Hoort er gewoon bij lijkt me toch?quote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:42 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Poetin zou ipv de hand geven ze allemaal in de billen knijpen en nummers uitwisselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |