quote:Op maandag 24 maart 2014 09:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik mis the ride of the valkyries van Wagner op de achtergrond.
I love the smell of napalm in the morning.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:20 schreef Weltschmerz het volgende:
dat had het plaatje wel compleet gemaaktquote:Op maandag 24 maart 2014 09:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Klein fucking kutland is Nederland ook hè, 3 minuten in je heli en je zit in Amsterdam.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:22 schreef Pino112 het volgende:
09:18 uur
Helikopters boven Museumplein
Boven het Museumplein zijn drie helikopters te zien. Onduidelijk is nog of president Obama aan boord is.
Alle zwarten lijken ook op elkaar.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:23 schreef YokiKater het volgende:
LOL!! NOS commentator gaat compleet de mist in..
Zwarte Piet zeker.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:23 schreef Mani89 het volgende:
"En daar is hij! Voor het eerst in Nederland!" Oh nee het was een andere neger.
"We hebben ons zo goed mogelijk voorbereid over hoe zo'n bezoek in zijn werk gaat"quote:Op maandag 24 maart 2014 09:23 schreef Mani89 het volgende:
"En daar is hij! Voor het eerst in Nederland!" Oh nee het was een andere neger.
Die dacht ook dat de helicopters in minder dan een minuut van Schiphol naar het Museumplein gevlogen waren. Turboooo.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:23 schreef YokiKater het volgende:
LOL!! NOS commentator gaat compleet de mist in..
4 minutenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:24 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Die dacht ook dat de helicopters in minder dan een minuut van Schiphol naar het Museumplein gevlogen waren. Turboooo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |