Is dat zo?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wij geven die gasten de macht hč.
Vergeet dat nooit.
Dat mag jij denkenquote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Specularium het volgende:
Obama zal vast denken: 'wat een graflelijk kutschilderij'.
Dat zal wel meevallen. Tenzij ze hem van die moderne meuk laten zien.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Specularium het volgende:
Obama zal vast denken: 'wat een graflelijk kutschilderij'.
Ja, okee good point, maar het blijft natuurlijk een poppenkast.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:08 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Ik heb liever een Amerika als machtigste land.. dan elke ander land buiten west europa
Status maakt het leven toch mooier.. dat is mijn mening althans.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee good point, maar het blijft natuurlijk een poppenkast.
Hij is een burger net als wij, hij bekleedt een ambt.
De Amerikanen, of althans een deel daarvan, mogen stemmen op door grote bedrijven geselecteerde en betaalde kandidaten. Wat de sancties voor Nederland en politici en hun collega's persoonlijk zijn bij ongehoorzaamheid ontrekt zich aan ons zicht en daarmee aan democratische controle.quote:
Toch leuk dat de wereld het niet zo eens is met "dat kleine kut landje genaamd Nederland". Of nou ja, als je puur naar het formaat kijkt natuurlijk wel. Verder nietquote:Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Status maakt het leven toch mooier.. dat is mijn mening althans.
Als iedereen op de wereld erbij loopt als een zwerver.. zou het een verdomd saaie wereld zijn
ik kan wel een keertje genieten van een poppenkast..
maar het past niet echt bij het beeld van dat kleine kut landje genaamd Nederland
tja.. dat zegt de wereld uit beleefdheid..quote:Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch leuk dat de wereld het niet zo eens is met "dat kleine kut landje genaamd Nederland". Of nou ja, als je puur naar het formaat kijkt natuurlijk wel. Verder niet
Dat zal denk ik wel meevallen. Als de wereld Nederland zo'n nietszeggend kutlandje had gevonden zoals de zeikerds in Nederland dat zeggen had hier toch een heel stuk minder gestaan aan tribunalen etc, of het houden van een enorme top als dit.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:12 schreef Onnoman het volgende:
[..]
tja.. dat zegt de wereld uit beleefdheid..
Als Nederland niet zo'n kutlandje was hoefde het ook niet de hoer te spelen voor interantionale klassenjustitie.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal denk ik wel meevallen. Als de wereld Nederland zo'n nietszeggend kutlandje had gevonden zoals de zeikerds in Nederland dat zeggen had hier toch een heel stuk minder gestaan aan tribunalen etc, of het houden van een enorme top als dit.
Inderdaad altijd hetzelfde van die weg met ons-ers. Nederland is geen wereldmacht maar wordt echt wel serieus genomen.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch leuk dat de wereld het niet zo eens is met "dat kleine kut landje genaamd Nederland". Of nou ja, als je puur naar het formaat kijkt natuurlijk wel. Verder niet
Wat een onzin.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:15 schreef Guanabana het volgende:
Het is echt bijzonder hoe Nederlanders hun eigen land haten.De rest van de wereld vindt zichzelf geweldig.
Economie is buiten de top 20 gevallen. Ter vergelijking, in de jaren 70 was het in de top 10 zelfs.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:15 schreef -0- het volgende:
[..]
Inderdaad altijd hetzelfde van die weg met ons-ers. Nederland is geen wereldmacht maar wordt echt wel serieus genomen.
Anders organiseer je dit soort dingen niet en heb je niet al die tribunalen bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |