Volgens mij is hij vrij politiek-correct in dat soort zaken.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:51 schreef RVer het volgende:
[..]
Obama zal ook wel een hoer hebben geregeld voor vannacht in zn hotelkamer
Dat is waar politici het mee verkopen ja, maar het is toch vooral een feestje voor henzelf. Het is echt niet zo dat Chinese investeerders ineens ophouden naar rendement en belastingvluchtmogelijkheden te kijken.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]. Alleen China kwam gisteren al met 200 bedrijven mee naar Nederland. Dit is echt fantastisch voor ons land.
De leerlingen die daar stonden.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke leerlingen? Leerlingen van wat/wie?
idd, Beyonce zal wel klaar liggenquote:Op maandag 24 maart 2014 09:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vrij politiek-correct in dat soort zaken.
Klopt idd, zo'n klein kutlandje als Nederland en dan vergeleken met China... het is echt om je dood te lachen...quote:Op maandag 24 maart 2014 09:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is waar politici het mee verkopen ja, maar het is toch vooral een feestje voor henzelf. Het is echt niet zo dat Chinese investeerders ineens ophouden naar rendement en belastingvluchtmogelijkheden te kijken.
Even naar de bananenbar, of zeg ik nu iets racistisch?quote:
Vooral China zelf wordt er beter van.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:54 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]. Alleen China kwam gisteren al met 200 bedrijven mee naar Nederland. Dit is echt fantastisch voor ons land.
http://www.nytimes.com/20(...)?pagewanted=all&_r=0quote:This was partly about pride, and arrogance, but it was also consistent with an ethos that has prevailed since China opened itself to the outside world in 1978: foreigners are not invited to China to profiteer; they are invited to make the Chinese better.
zei hij dat?quote:
Timmermans twitterde dat dat de eerste woorden van Obama waren:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |