Hij noteert alleen even of er nog leuke koopjes bij zitten voor zijn vriendjes van Wall Street.quote:
De banaan valt niet ver van de boom.quote:Op maandag 24 maart 2014 09:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Even naar de bananenbar, of zeg ik nu iets racistisch?
Bound to be, kijk eens op een ouderwetse globe, wat Nederland voorstelt...quote:Op maandag 24 maart 2014 10:01 schreef elby1988 het volgende:
Volgens mij wordt het vanuit onze kan nu veel belangrijker voorgesteld (de band..) dan de Amerikanen zich dat voorstellen
Inderdaad..quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bound to be, kijk eens op een ouderwetse globe, wat Nederland voorstelt...
Nu doet Rachid datquote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jeroen "YOLO: You Only Live Twice" Wollaars
Ja maar Jeroen zei dat letterlijk he.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:04 schreef alors het volgende:
[..]
Nu doet Rachid datJeroen mag als een swagboy in dezelfde kamer als Obama chillen.
Idd, die nog steeds gestolen Nazi kunst bezitten trouwens.quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij noteert alleen even of er nog leuke koopjes bij zitten voor zijn vriendjes van Wall Street.
Ja ik weet hetquote:Op maandag 24 maart 2014 10:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar Jeroen zei dat letterlijk he.
Weet die wel waar Nederland ligt?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:02 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Timmermans twitterde dat dat de eerste woorden van Obama waren:
Goodmorning Sir, I love your country
Jouw kraan?quote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef lipper het volgende:
Hij vloog recht boven mijn kraan. 10 helicopters boven Amsterdam.
Dat hoort nou eenmaal bij een dergelijk belangrijke topquote:
Ik heb liever een Amerika als machtigste land.. dan elke ander land buiten west europaquote:Op maandag 24 maart 2014 10:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wij geven die gasten de macht hč.
Vergeet dat nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |