Prachtige tenues a la Bianchi zijn er niet meer te vinden.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit jaar is de helft van de tenues ook zwart.
Dat dacht hij een half uur geleden ook al een keer.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:32 schreef Max23 het volgende:
Die commentaar van Sporza denkt dat Slagter bij Belkin zit
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat dacht hij een half uur geleden ook al een keer.
Belkin is nog wel mooi en enigszins vergelijkbaar. En natuurlijk die fluoriserende shit van de Italianen. Ik mis ook Mercatonequote:Op zondag 23 maart 2014 16:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Prachtige tenues a la Bianchi zijn er niet meer te vinden.
je kan niet alles bij houdenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat dacht hij een half uur geleden ook al een keer.
Fassa Bortolo, Mapeiquote:Op zondag 23 maart 2014 16:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Belkin is nog wel mooi en enigszins vergelijkbaar. En natuurlijk die fluoriserende shit van de Italianen. Ik mis ook Mercatone
Dat zag er niet uit.quote:
TI Raleighquote:
Op zo'n nat wegdek niet gek. Ze rijden ook niet voor de overwinning natuurlijk.quote:
Nee maar het verschil met Nibali is wel heel grootquote:Op zondag 23 maart 2014 16:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zo'n nat wegdek niet gek. Ze rijden ook niet voor de overwinning natuurlijk.
Ik kan me nog een Giro van 2013 herinneren...quote:Op zondag 23 maart 2014 16:35 schreef DeeBee het volgende:
Dat camerawerk...
Die motoren...
Italianen...
Kan.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
Maakt Degenkolb nog een kans denken jullie?
Ik een overwinning van Mattanquote:Op zondag 23 maart 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me nog een Giro van 2013 herinneren...
Toen werd Flecha(?) echt genaaid in GWquote:Op zondag 23 maart 2014 16:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik een overwinning van Mattan
Nordhaug?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:37 schreef Pedroso het volgende:
Belkin man sluit aan, niet Mollema. Wie is dat ?
Leuk man die kastelen in volle finale.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Top camerawerk weer. Dan verlang je wel naar de tour, enige koers waarbij het wel lijkt te kunnen.En in België occasionally.
dat krijg je met een voorzichtig gesponsord programmaquote:Op zondag 23 maart 2014 16:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Leuk man die kastelen in volle finale.
Yep...in LBL is het ook al een paar keer mislukt.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:41 schreef Steven184 het volgende:
Hoe vaak is zo'n solo aanval van Nibali geslaagd, volgens mij nooit(?). Valt vaak stil dan.
Volgens Johnny kan je niet winnen als je voor de Poggio gaat. Dus Nibali gaat het niet redden.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:41 schreef Steven184 het volgende:
Hoe vaak is zo'n solo aanval van Nibali geslaagd, volgens mij nooit(?). Valt vaak stil dan.
Langeveld/Navardauskasquote:Op zondag 23 maart 2014 16:43 schreef Max23 het volgende:
Ik zie twee Garmin nog in de groep.
Slagter/Langeveld hopelijk
Bovenop de Poggio gaan ze twijfelen omdat Degenkolb ed. in de wielen hangen.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Nog maar 12km
Iemand die in max 2 regels kan zeggen wat de huidige situatie is?
Nibali. Tjallingiquote:Op zondag 23 maart 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Nog maar 12km
Nibali is ontsnapt op de Cipressa en maakt kans om te winnen. Groep van een man of 30 in de achtervolging met Greipel, Cav, Sagan, Degenkolbquote:Op zondag 23 maart 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Nog maar 12km
Je ziet het gewoon weer gebeuren jaquote:Op zondag 23 maart 2014 16:44 schreef Reya het volgende:
Van Avermaet zit alweer goed gepositioneerd voor een volgende ereplaats.
Das mooi overzichtelijkquote:Op zondag 23 maart 2014 16:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nibali is ontsnapte op de Cipressa en maakt kans om te winnen. Groep van een man of 30 in de achtervolging met Greipel, Cav, Sagan, Degenkolb
Waar is ibarguren dit jaar dokterdoping aan het spelen?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat team Ibarguren niet winnen, dan nog liever Greipel.
Ik wou dat er een Nederlandse renner op dit moment mee koersde met een erelijst als Van Avermaetquote:Op zondag 23 maart 2014 16:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon weer gebeuren ja
Moet hier aan denkenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat team Ibarguren niet winnen, dan nog liever Greipel.
Nordhaug, mollema, ?quote:
[x] bril scheef staanquote:Op zondag 23 maart 2014 16:46 schreef Pedroso het volgende:
Ik zag een bril scheef op het hoofd zitten, Mollema is er bij dus !
Ik op het eerste moment al.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver die had ik in de prono op het laatste moment
[x] iemand hoekig om z'n kader gevouwenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[x] bril scheef staan
[x] klep omhoog
Yep het is Mollema.
Oh ja tuurlijk.quote:
Zijn er sporten die jij niet kijkt?quote:
Eens.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:48 schreef Reya het volgende:
Dappere poging van Nibali; in ieder geval beter dan de types die niets doen en naar een top-twintigplaats rijden.
zekerquote:Op zondag 23 maart 2014 16:48 schreef Reya het volgende:
Dappere poging van Nibali; in ieder geval beter dan de types die niets doen en naar een top-twintigplaats rijden.
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Aan de motor voor de renner kan je zien of het een italiaan is of niet.
Zoveel kijk ik nietquote:Op zondag 23 maart 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er sporten die jij niet kijkt?
De rest komt ook veel minder op TV. Dan kijk je dus eigenlijk alleen autosport niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zoveel kijk ik niet
Voetbal, schaatsen en wielrennen vooral.
Soms tennis en wat andere meuk
Zoveel pogingen zijn er ook niet geweest om het verschil te maken.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:52 schreef Zelva het volgende:
Maar goed, dit is wel het verwachte koerspatroon. Cipressa en Poggio is gewoon niet meer genoeg om verschil te maken in het hedendaagse wielrennen.
Heeft ook geen zin, dat zien ze in het peloton ook wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zoveel pogingen zijn er ook niet geweest om het verschil te maken.
Vroeger wel, nu niet meer.Vond het niet leuk meer laatste jarenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest komt ook veel minder op TV. Dan kijk je dus eigenlijk alleen autosport niet.
Tis Nordhaugquote:Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie Mollema niet hoor, volgens mij zit hij er helemaal niet bij
Australië vorige zondag was inderdaad ronduit kutquote:Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu niet meer.Vond het niet leuk meer laatste jaren
Net achter de groep boven.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef Maver24 het volgende:
Bovenop de Poggio nog wel hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef Maver24 het volgende:
José doet inderdaad nooit dergelijke voorspellingen; die zegt niets voordoet Michel het al eens gezegd heeft.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Karl is een grote kenner, Ciolek en Cavendish gingen absoluut niet meedoen voor de zege.
Nee, maar ze houden elkaar goed in de gaten en proberen bij elkaar in het wiel te komen.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hebben sagan en cance een fittie ofzo?
Dus gaat er weer een ciolek achtige figuur winnen.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ze houden elkaar goed in de gaten en proberen bij elkaar in het wiel te komen.
Sagan heeft toch al gezegd dat hij met de meeste renners een betere relatie heeft dan met Cancellara, vooral omdat Cancellara hem blijkbaar niet moet.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hebben sagan en cance een fittie ofzo?
Wacky Wheels in split screenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
Haal die split screen eens van m'n beeld af. Koers verdomme.
Ik moet er duidelijk nog inkomenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sagan heeft toch al gezegd dat hij met de meeste renners een betere relatie heeft dan met Cancellara, vooral omdat Cancellara hem blijkbaar niet moet.
Sagan heeft ook net iets te vaak in de finale in het wiel van Cancellara gehangen om dan nog te winnen. Dus ik kan me dat van Cancellara wel voorstellen.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sagan heeft toch al gezegd dat hij met de meeste renners een betere relatie heeft dan met Cancellara, vooral omdat Cancellara hem blijkbaar niet moet.
Nee.quote:
Split screen is de toekomst.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:57 schreef Cavaliers het volgende:
Haal die split screen eens van m'n beeld af. Koers verdomme.
Twee haantjes werkt ook niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:01 schreef poiuytr het volgende:
Waardeloos commentaar zeg vandaag bij Sporzaecht om te janken.
Heb je al met je jasje gegooid?quote:Op zondag 23 maart 2014 17:02 schreef Cavaliers het volgende:
Gewoon wéér tweede.Je verzint het niet.
De bonkige Noor.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:02 schreef Morpheus32 het volgende:
Die Kristoff ziet eruit of hij zijn fiets in tweeën kan breken
en is er niet blij mee zo te zien. Ciolek ook redelijk kortquote:Op zondag 23 maart 2014 17:02 schreef Cavaliers het volgende:
Gewoon wéér tweede.Je verzint het niet.
Misschien moet Michel maar eens permanent plaats maken voor Renaat.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:01 schreef poiuytr het volgende:
Waardeloos commentaar zeg vandaag bij Sporzaecht om te janken.
Ben jij een analoge kijker...quote:Op zondag 23 maart 2014 17:03 schreef TLC het volgende:
NOS met zijn eeuwige schaatsentis al lente !
"Noor klopt Cavendishquote:
Je vraagt je af waarom Colbrelli nog gaat aanvallen. Die kan hier zomaar sprinten voor de winst.quote:Op zondag 23 maart 2014 17:04 schreef Pino112 het volgende:
#msr
1 Alexandr Kristoff
2 Cancellara
3 Swift
4 Lobato
5 Cavendish
6 Colbrelli
7 Stybar
Was het maar waar, die had ik op 3 in de pronoquote:Op zondag 23 maart 2014 17:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Noor klopt Cavendish
Cavendish kwam eerder op kop, maar Kristoff passeert hem in de laatste 100 meter. Cancellara wordt nog tweede, Boasson Hagen derde."
http://nos.nl/sport/livestream/stream/2229/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |