Prachtige tenues a la Bianchi zijn er niet meer te vinden.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit jaar is de helft van de tenues ook zwart.
Dat dacht hij een half uur geleden ook al een keer.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:32 schreef Max23 het volgende:
Die commentaar van Sporza denkt dat Slagter bij Belkin zit
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat dacht hij een half uur geleden ook al een keer.
Belkin is nog wel mooi en enigszins vergelijkbaar. En natuurlijk die fluoriserende shit van de Italianen. Ik mis ook Mercatonequote:Op zondag 23 maart 2014 16:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Prachtige tenues a la Bianchi zijn er niet meer te vinden.
je kan niet alles bij houdenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat dacht hij een half uur geleden ook al een keer.
Fassa Bortolo, Mapeiquote:Op zondag 23 maart 2014 16:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Belkin is nog wel mooi en enigszins vergelijkbaar. En natuurlijk die fluoriserende shit van de Italianen. Ik mis ook Mercatone
Dat zag er niet uit.quote:
TI Raleighquote:
Op zo'n nat wegdek niet gek. Ze rijden ook niet voor de overwinning natuurlijk.quote:
Nee maar het verschil met Nibali is wel heel grootquote:Op zondag 23 maart 2014 16:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op zo'n nat wegdek niet gek. Ze rijden ook niet voor de overwinning natuurlijk.
Ik kan me nog een Giro van 2013 herinneren...quote:Op zondag 23 maart 2014 16:35 schreef DeeBee het volgende:
Dat camerawerk...
Die motoren...
Italianen...
Kan.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
Maakt Degenkolb nog een kans denken jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |