Zoveel kijk ik nietquote:Op zondag 23 maart 2014 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zijn er sporten die jij niet kijkt?
De rest komt ook veel minder op TV. Dan kijk je dus eigenlijk alleen autosport niet.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zoveel kijk ik niet
Voetbal, schaatsen en wielrennen vooral.
Soms tennis en wat andere meuk
Zoveel pogingen zijn er ook niet geweest om het verschil te maken.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:52 schreef Zelva het volgende:
Maar goed, dit is wel het verwachte koerspatroon. Cipressa en Poggio is gewoon niet meer genoeg om verschil te maken in het hedendaagse wielrennen.
Heeft ook geen zin, dat zien ze in het peloton ook wel.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zoveel pogingen zijn er ook niet geweest om het verschil te maken.
Vroeger wel, nu niet meer.Vond het niet leuk meer laatste jarenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest komt ook veel minder op TV. Dan kijk je dus eigenlijk alleen autosport niet.
Tis Nordhaugquote:Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef Maver24 het volgende:
Ik zie Mollema niet hoor, volgens mij zit hij er helemaal niet bij
Australië vorige zondag was inderdaad ronduit kutquote:Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu niet meer.Vond het niet leuk meer laatste jaren
Net achter de groep boven.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef Maver24 het volgende:
Bovenop de Poggio nog wel hoor.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef Maver24 het volgende:
José doet inderdaad nooit dergelijke voorspellingen; die zegt niets voordoet Michel het al eens gezegd heeft.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Karl is een grote kenner, Ciolek en Cavendish gingen absoluut niet meedoen voor de zege.
Nee, maar ze houden elkaar goed in de gaten en proberen bij elkaar in het wiel te komen.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hebben sagan en cance een fittie ofzo?
Dus gaat er weer een ciolek achtige figuur winnen.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ze houden elkaar goed in de gaten en proberen bij elkaar in het wiel te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |