Langeveld/Navardauskasquote:Op zondag 23 maart 2014 16:43 schreef Max23 het volgende:
Ik zie twee Garmin nog in de groep.
Slagter/Langeveld hopelijk
Bovenop de Poggio gaan ze twijfelen omdat Degenkolb ed. in de wielen hangen.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Nog maar 12km
Iemand die in max 2 regels kan zeggen wat de huidige situatie is?
Nibali. Tjallingiquote:Op zondag 23 maart 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Nog maar 12km
Nibali is ontsnapt op de Cipressa en maakt kans om te winnen. Groep van een man of 30 in de achtervolging met Greipel, Cav, Sagan, Degenkolbquote:Op zondag 23 maart 2014 16:43 schreef heywoodu het volgende:
Nog maar 12km
Je ziet het gewoon weer gebeuren jaquote:Op zondag 23 maart 2014 16:44 schreef Reya het volgende:
Van Avermaet zit alweer goed gepositioneerd voor een volgende ereplaats.
Das mooi overzichtelijkquote:Op zondag 23 maart 2014 16:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nibali is ontsnapte op de Cipressa en maakt kans om te winnen. Groep van een man of 30 in de achtervolging met Greipel, Cav, Sagan, Degenkolb
Waar is ibarguren dit jaar dokterdoping aan het spelen?quote:Op zondag 23 maart 2014 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat team Ibarguren niet winnen, dan nog liever Greipel.
Ik wou dat er een Nederlandse renner op dit moment mee koersde met een erelijst als Van Avermaetquote:Op zondag 23 maart 2014 16:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je ziet het gewoon weer gebeuren ja
Moet hier aan denkenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaat team Ibarguren niet winnen, dan nog liever Greipel.
[x] bril scheef staanquote:Op zondag 23 maart 2014 16:46 schreef Pedroso het volgende:
Ik zag een bril scheef op het hoofd zitten, Mollema is er bij dus !
Ik op het eerste moment al.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godver die had ik in de prono op het laatste moment
[x] iemand hoekig om z'n kader gevouwenquote:Op zondag 23 maart 2014 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[x] bril scheef staan
[x] klep omhoog
Yep het is Mollema.
Zijn er sporten die jij niet kijkt?quote:
Eens.quote:Op zondag 23 maart 2014 16:48 schreef Reya het volgende:
Dappere poging van Nibali; in ieder geval beter dan de types die niets doen en naar een top-twintigplaats rijden.
zekerquote:Op zondag 23 maart 2014 16:48 schreef Reya het volgende:
Dappere poging van Nibali; in ieder geval beter dan de types die niets doen en naar een top-twintigplaats rijden.
quote:Op zondag 23 maart 2014 16:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Aan de motor voor de renner kan je zien of het een italiaan is of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |